90%:sesti elämä on sitä, miksi sen ITSE tekee!
Herätkää naiset jo tajuamaan tämä! Teillä on hyvin paljon vaikutusvaltaa omaan elämäänne, eli jos muutosta haluatte, tehkää se, älkää valittako täällä!
Kommentit (148)
Negatiivisesti ajattelevat ihmiset olette juuri niitä jotka äänestävät demareita; uskotte, että yhteiskunta (tai aina jokin muu ulkopuolinen taho) kannattelee teitä tai ainakin sen tulisi kannatella teitä, jos se ei toimi haluamallanne tavalla, masennutte ja luotatte siihen, että joku teidät nostaa sieltä suosta ylös - mutta ette suostu avaamaan silmiänne, kantamaan itse vastuuta elämästänne ja tekemistänne ratkaisuista - siitä miten asennoidutte.
Te, jotka uskallatte (kaikesta huolimatta) ajatella ja asennoitua positiivisesti - te olette voittajia (oman elämänne voittajia) ja äänestätte todennäköisesti joko Vihreitä tai Kokoomusta.
Paha vaan, että täällä Suomessa suurin osa ihmisistä on pessimistisiä ruikuttajia >: (
Maailmaan mahtuu aina pari sarasvuota lisää, tää oli kyllä paras vitsilista tänään!
Vaikka jalkoja sahattais, minä poika hymyilen vaan, onnea valitsemallesi tielle!
Siinä se asian kauneus onkin, että SINÄ itse voit olla laittamatta itseäsi tilanteeseen missä sinun jalkojasi sahataan, tai ottaa ajoissa (ennen kuin sahaaminen alkaa ;o)) itsesi pois siitä potentiaalisesti uhkaavasta tilanteesta - eikö totta? Katsos näin yksinkertaista se on.
kenenkään toisen puolesta, eikä kukaan ole väittänyt, että ihminen voisi hallita 100 prosenttisesti elämäänsä. Sen sijaan voit täysin itse valita katkeroidutko. Katkeruus on muuten ainoa tunne, jolla ei ole mitään myönteisiä vaikutuksia ja joka ei vie elämää eteenpäin.
Vierailija:
Mä olen vaikuttanut varmasti mun äidin ja isän syöpiin, lapsen isä hylkäsi lapsen, tutulla on HIV, sain potkut joskus töistä, veljen vaimo teki itsarin kun lapset oli pieniä, toinen veli meni naimisiin kauhean akan kanssa, omalla lapsella silmälasit, olen yh.Nyt kun vielä kerrot, että miten ihmeessä mä olen saanut näin paljon aikaiseksi surua ja murhetta mun elämään niin mä allekirjoitan mitä sä olit juuri sanomassa.
Otappa juniori kultalusikka sieltä perseestä ja elä vielä muutama vuosi lisää!
But you will never know the difference.
eli jos nuori töhrii spray maalilla seinää, hänen tarkoituksensa on tulla nähdyksi taiteensa kautta
tämän voi ap sitten muistaa, kun omaa seinää pestään
Mistä täällä oikein tapellaan? Ilmeisesti negatiivisten, katkerien ämmien oikeudesta möyriä mudassa. Möyrikää herran tähden ihan rauhassa missä lystäätte, mutta älkää yrittäkö vetää muita mukaanne.
Suosittelen tutustumista vaikkapa niihin kansainvälisestikin arvosttetuihin suomalaistutkimuksiin, joissa on tutkittu elämässään menestyneitä ihmisiä. Eikä menestystä siis mitata rahassa! Huomaatte, ettei menestyneitä yhdistä suinkaan se, etteikö heille olisi tapahtunut ikäviä ja rankkoja asioita, vaan se, miten he niihin ovat suhtautuneet.
ettei ketään voi käskeä tuntemaan jollakin tietyllä tapaa, tunteet ovat tunteita, ne ovat, vaikka ne kieltäisikin.
Jos tämän ohjeen kääntäisi toisin päin : Tunne epätoivoa, niin tuskin kukaan käskystä sitä tekisi
että mikä mahdollistaisi ihmisille heidän positiiviset kokemuksensa ja sen, ettei vastoinkäymisten alle kaatuisi?
Mitä tarvittaisiin, jotta siitä tulisi todellista, eikä vain tällaista juupas-parempi-eipäs jankkausta
Tästä tuli muuten mieleen yksi sykähdyttävä teksti spreijattuna paasmajan seinään jonka näin aamubussissa ajettaessa ohi. Kirjaimet oli noin parimetrisiä, sinisiä, maalattuna koko seinänmatkalta kerrostaloon. Siinä luki sen aamupäivän ajan " Pillu on jees! " Huutomerkistä puuttui piste. Oli varmaan joku yllättänyt taiteilijan, mutta siis aamuöistä positiivisuutta ollut sekin.
Vierailija:
eli jos nuori töhrii spray maalilla seinää, hänen tarkoituksensa on tulla nähdyksi taiteensa kauttatämän voi ap sitten muistaa, kun omaa seinää pestään
Ajattelen, että ihmisellä on perushalu iloon ja mielenrauhaan. Eli se positiivisen mahdollisuuden kokemus on ikään kuin sisään rakennettuna meissä kaikissa.
Vierailija:
että mikä mahdollistaisi ihmisille heidän positiiviset kokemuksensa ja sen, ettei vastoinkäymisten alle kaatuisi?Mitä tarvittaisiin, jotta siitä tulisi todellista, eikä vain tällaista juupas-parempi-eipäs jankkausta
Etten todellakaan Kokoomusta.
ap
muuten erittäin totta. Ruikutus on rasittavaa.
et voi aivan noin paljoa hallita.
ESIMERKKI
Miehelläni ja minulla on yksi lapsi vajaa vuoden ikäinen, arvaa haluaisinko että hän suuttuu jos kerran kuussa olen vaikka 6h kaverini kanssa kun tämä tahtoo vaikka tarjota illallisen? Ei vaan herneet vetää ja veemäinen pari päivää ja tekee itse jonlkun törkeän tempun!! Sika mikä siuka välillä, silloin harvoin, mutta muuten ihan ok!
Ja sä varmaan neuvot että erotkaa jos se on noin vaikeaa, pöh sulle ja sun kuvitelmilles
silloin toitotettiin, että kaikki on mahdollista, rajattomat mahdollisuudet jne.
Ei se ole totta.
Voit hiljaa hyväksyä elämäsi kuin se nykyään on.
Voit suoraan pistää homman poikki ja muuttaa lapsen kanssa kahdestaan.
Voit sanoa miehelle mitä mieltä olet tämän toilailuista ja vaatia häntä parisuhdeterapiaan.
Voit palkata lapsenvahdin tuon 6 tunnin ajaksi, jolloin miehellä ei pitäisi olla valittamista.
Voit pyytää kaverisi teille illalliselle ja laittaa ukon siksi aikaa ulos omien kavereidensa kanssa.
Voit ottaa lapsen ja miehen mukaan kaverin luo syömään, mies voisi tutustua kaverisi mieheen jne.
Erilaisia vaihtoehtoja on olemassa!
kyllä sä sen miehen olet itse valinnut ja valitset joka päivä että olet edelleen sen kanssa. Ihan omasta tahdosta. Turha rutista muuta.
Sun vaihtoehdot on joko oppia hyväksymään miehesi ominaisuudet tai hakea muutosta tilanteeseen. Itse saat päättää.
Mä olen vaikuttanut varmasti mun äidin ja isän syöpiin, lapsen isä hylkäsi lapsen, tutulla on HIV, sain potkut joskus töistä, veljen vaimo teki itsarin kun lapset oli pieniä, toinen veli meni naimisiin kauhean akan kanssa, omalla lapsella silmälasit, olen yh.
Nyt kun vielä kerrot, että miten ihmeessä mä olen saanut näin paljon aikaiseksi surua ja murhetta mun elämään niin mä allekirjoitan mitä sä olit juuri sanomassa.
Otappa juniori kultalusikka sieltä perseestä ja elä vielä muutama vuosi lisää!