Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen täynnä raivoa

Vierailija
11.10.2024 |

Olen läpeensä täynnä raivoa. Raivo on läsnä suurimman osan valveillaoloani. Raivostuttaa kaikki. Tärisen raivosta ja menee paljon energiaa siihen, että en tapa jotakuta. Ylilyöntejä silti tulee. Minulle on tehty niin paljon väärin. Ja tullaan tekemään koko loppuelämäni. Ehdottatte tietenkin, että hae apua. Tietenkin. Mutta en voi enkä selitä syytä tässä, sekin raivostuttaa.

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin pitäisi saada keskushermostoa rauhoittumaan, koita painaa kasvoja jäähän tai jääpaloja rintaan

Sitten meditointia, venyttelyä

Tai juoksemaan ja musat soimaan, jos liian levoton olo

Vierailija
2/105 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kuulla :( Voisimmeko auttaa sinua jotenkin? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin pitäisi saada keskushermostoa rauhoittumaan, koita painaa kasvoja jäähän tai jääpaloja rintaan

Jonkin aikaa pystyin kääntämään raivoa rankkaan liikuntaan, mutta ajan kanssa sekin on menettänyt tehoaan.

Vierailija
4/105 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks sull lääkkeet?

Vierailija
5/105 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskaspämmi poistoon.

Vierailija
6/105 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopisiko TRE? 

Vierailija
7/105 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivo Roosna

Vierailija
8/105 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos paljon tästä kommentista! Tällaista suhtautumista olisin kaivannut jo vuosikymmeniä aiemmin läheisiltä (joita ei liiemmin ole) ja virallisilta auttavilta tahoilta. Mutta nyt on kai jo liian myöhäistä.

Vierailija
9/105 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko loppuelämä??

Vierailija
10/105 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonkin aikaa pystyin kääntämään raivoa rankkaan liikuntaan, mutta ajan kanssa sekin on menettänyt tehoaan.

Huomannu saman. Siihenkin lopulta turtuu.

Vierailija
11/105 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki nyrkkeilysäkki

Vierailija
12/105 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kai se kääntyä paremmaksikin?

Vierailija
13/105 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten herääkin kysymys, mikä kaikki aiheuttaa tuollaista suoranaista raivoa?

Vierailija
14/105 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole.  Vain harvat,  oksettavat ja ällöttävät saa vihaiseksi mutta en raivoa. On korotettava joskus ääntä että kaukana olevakin kuulee. Se on eri kun raivoaminen. Raivoaminen on sitä että huutaa vaikka toinen lähellä. 

Vierailija
15/105 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kai se kääntyä paremmaksikin?

En usko, että vakavat vihanhallintaongelmat ja psyykkeen rakoilu kääntyy itsestään paremmaksi? Tämä vaikuttaa lähusuhteisiin ja niitä ei voi siis luoda eikä niitä ole ollenkaan.

Vierailija
16/105 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos paljon tästä kommentista! Tällaista suhtautumista olisin kaivannut jo vuosikymmeniä aiemmin läheisiltä (joita ei liiemmin ole) ja virallisilta auttavilta tahoilta. Mutta nyt on kai jo liian myöhäistä.

Ystävä hyvä, ei ole koskaan liian myöhäistä. Olen kovin pahoillani, että sinulla on noin huonoja kokemuksia. Se on niin väärin. :( Olet kaikesta huolimatta rakas ja arvokas. 

Vierailija
17/105 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä mennään mitä on annettu, ja koitetaan tehdä elämästä niin hyvää kuin se kulloisissakin olosuhteissa on mahdollista. 

Vierailija
18/105 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, no paskaa loppuelämää vaan. Nauti valintojesi seurauksista oikein täysin rinnoin. :)

Vierailija
19/105 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, no paskaa loppuelämää vaan. Nauti valintojesi seurauksista oikein täysin rinnoin. :)

Hei, älä kirjoita noin rumasti.

Vierailija
20/105 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomannu saman. Siihenkin lopulta turtuu.

Kyllä siitä raivon lähteestä / raivostuttavista ajatuksista on päästävä eroon

Itselläkin oli tällainen, mies ja sukunsa jotka ilkeyttään satuttivat minua todella julmasti. Sadisteja. Veivät minulta jotakin, joka ei kuulu heille, ja uhriutuivat päälle. Heissä on sanoinkuvaamatonta pahuutta ja tiedän heidän tehneen myös muille näitä hirviötekoja

Edelleen nousee verenpaine, kun ajattelenkin heitä. Mutta tapahtumista on nyt jo vuosia, ja olen tehnyt suuren työn, jotta minun ei tarvitsisi ajatella heitä koko ajan. Tärkeämpää on siis mennä eteenpäin ja täyttää elämänsä kaikella elämisen arvoisella ja ihanalla, ja jättää rotat tappamaan toisensa. Koska sen he todellakin tekevät. Kiina on sanonut samaa Yhdysvalloista - heille ei tarvitse tehdä mitään, sillä tuhoavat itse itsensä

Sen sijaan omalta kohdaltaan on tärkeä huolehtia siitä, ettei viha syö omaa elämää, vaan keskittää huomionsa hyviin asioihin, ja rakentaa hyvää elämää. Tehdä kaikkensa, jotta pääsee vihan aiheuttajista eroon, ja saa elämäänsä mahdollisimman paljon kaikkea muuta