Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen täynnä raivoa

Vierailija
11.10.2024 |

Olen läpeensä täynnä raivoa. Raivo on läsnä suurimman osan valveillaoloani. Raivostuttaa kaikki. Tärisen raivosta ja menee paljon energiaa siihen, että en tapa jotakuta. Ylilyöntejä silti tulee. Minulle on tehty niin paljon väärin. Ja tullaan tekemään koko loppuelämäni. Ehdottatte tietenkin, että hae apua. Tietenkin. Mutta en voi enkä selitä syytä tässä, sekin raivostuttaa.

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kuulla :( Voisimmeko auttaa sinua jotenkin? 

Kiitos paljon tästä kommentista! Tällaista suhtautumista olisin kaivannut jo vuosikymmeniä aiemmin läheisiltä (joita ei liiemmin ole) ja virallisilta auttavilta tahoilta. Mutta nyt on kai jo liian myöhäistä.

Ystävä hyvä, ei ole koskaan liian myöhäistä. Olen kovin pahoillani, että sinulla on noin huonoja kokemuksia. Se on niin väärin. :( Olet kaikesta huolimatta rakas ja arvokas. 

Ei millään pahalla, mutta sanon kuitenkin. Mä en yleensä ole raivona, mutta tällaiset kommentit nostaa minun niskavillat ylös ja yököttää. Ensinnäkin tuntemattoman nimittäminen ystäväksi ja vielä tuo olet RAKAS?? Että mitähän hittoa. Mistä sinä tiedät onko hän rakas tai sun ystävä tai arvokas? Noi on minun mielestä vain pelkkää sanahelinää ja osoitus, että on ihan turhaa yrittää tulla ymmärretyksi kun noin liirumiksi laitetaan ja tavallaan yksi mitätöimisen muoto.

En ole ap, vaan ohis vaan.

Siis tälläsiä kommentteja en pysty ymmärtämään, miten se voi ärsyttää jotakuta että toinen arvostaa kaikkia ihmisiä? :D Minustakin jokainen sielu on arvokas ihan sinällään, muutenhan sitä pitäisi tehdä kaikenlaisia sirkustemppuja pitääkseen itseään arvokkaana.

Vierailija
82/105 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua raivostuttaa työttömät jotka vain vetelehtivät veronmaksajien rahoilla ilman mitään halua työllistyä. En tiedä pitäisikö saada joku lääkitys asiaa helpottamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä raivosin kerran kun kiusaaja löi lastani se n välitunnilla eikä.kukaan puuttunut. Raivostuin lopulta niin että löin  tätä kiusaajaa (15v räkänokka maamu) oikein kunnolla. Siihen loppu kiusaaminen ja raivo😌😌

Vierailija
84/105 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua raivostuttaa työttömät jotka vain vetelehtivät veronmaksajien rahoilla ilman mitään halua työllistyä. En tiedä pitäisikö saada joku lääkitys asiaa helpottamaan.

Eihän Suomessa mitään muuta autetakaan kuin lääkitään. 

Vierailija
85/105 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joisit lasin lämmintä maitoa ja rauhoittuisit.

Vierailija
86/105 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä Pöytäkonehullun aloitus?

Vierailija
87/105 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit tukehtua raivoosi ihan rauhassa. Mikään ei saa minua 9-5 orjatöihin josta ei jää mitään käteen. Aina yrittää se te-virkailija että "miten olis työkokeilu yms" niin sanon vaan kylmästi EI KÄY.onneksi mulla on myös tukijoukkoja jotka auttaa rahallisesti. Mutta hyvä että sinä jaksat paina duunia.. paina oikein kovasti kyllä se joskus palkitaan 😄😄

Vierailija
88/105 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin selkeä syy siihen raivoamiseen varmasti on, mutta henkilö ei pysty sitä jostakin syystä tunnustamaan tai tunnistamaan.

Vierailija
89/105 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki lääkitys. Olisikohan parempi elää sillain ettei huolehdi muiden elämästä muuta kuin omastaan.

Tänne alkaa tulla ilmasto pakolaisia saastuneilta elinkelvottomilta alueilta entistäkin enemmän tulevaisuudessa. Ne eivät tule tekemään töitä tänne yhdessä eikä kahdessa sukupolvessa vaan ihan eläteiksi.

Vierailija
90/105 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjille pitää saada jumalattomia voittoja öky elämään ja työntekijä ei saa palkkaa paljon mitään.

Kaunis koti nähdään kuinka järkyttäviä museoita ja jätti omaisuus tarvii olla yrittjällä ja kerää omaisuutensa pienipalkkaisilla työntekijöillä.

Jumalaton ahneus paistaa ja yhdellä ihmisellä pitää olla joku linna ja museo. Vituttaa tämmöistä tyyppiä ihan katsellakkin. Pienipalkkaisten köyhien persnahasta kaikki revitty. Omistajan kroppa oli sen näköinen ettei sillä ollut paljoa raadettu muuta kuin kynä hommia.

Yritys voi käyttää hyväkseen opiskelija ilmaistyöntekijöitä kuten minuakin käytettiin hyväkseen. Vuokrafirmasta ei saanut ottaa työntekijää jos oli köyhä opiskelija mitä käyttää hyväkseen.

Vierailija
91/105 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
92/105 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät ovat

Jatka lausetta

Vierailija
93/105 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda asennetta!

Vierailija
94/105 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkökulmia riittää kyllä!

Vierailija
95/105 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua raivostuttaa hallitus, joka pilaa Suomen talouden ja leikkaa meidän työpaikat. Kehtaa vielä huutaa menkää töihin!

Vierailija
96/105 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Ketään en oikeasti t*pa, mutta sellaisia ajatuksia tulee mieleen. Ajatuksena kohdistuvat aina vain ja ainoastaan viranomaisiin. Tai no virkamiehiin.

Kannattaa ottaa tarkasti selvää omista oikeuksistaan, jos kyseessä on jokin viranomaisasia. Yleensä asioissa on paljon porsaanreikiä, joista kukaan ei vain kerro (vaikka olisi velvollisuus.) En tiedä onko porsaanreikä nyt oikea termi tähän, mutta olkoon mikä tahansa. Jos ei ole kyse viranomaisasiasta, en osaa sanoa muuta. Tiedän tunteen, sen sanon. Kannattaa huutaa vaikka tyynyyn. Voit myös hakata tyynyä, jos siltä tuntuu. Tai mennä nyrkkeilemään.

Vierailija
97/105 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen. Ketään en oikeasti t*pa, mutta sellaisia ajatuksia tulee mieleen. Ajatuksena kohdistuvat aina vain ja ainoastaan viranomaisiin. Tai no virkamiehiin.

Kannattaa ottaa tarkasti selvää omista oikeuksistaan, jos kyseessä on jokin viranomaisasia. Yleensä asioissa on paljon porsaanreikiä, joista kukaan ei vain kerro (vaikka olisi velvollisuus.) En tiedä onko porsaanreikä nyt oikea termi tähän, mutta olkoon mikä tahansa. Jos ei ole kyse viranomaisasiasta, en osaa sanoa muuta. Tiedän tunteen, sen sanon. Kannattaa huutaa vaikka tyynyyn. Voit myös hakata tyynyä, jos siltä tuntuu. Tai mennä nyrkkeilemään.

Ajatukseni*

Vierailija
98/105 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten herääkin kysymys, mikä kaikki aiheuttaa tuollaista suoranaista raivoa?

Therianit ja Elokapina, ainakin mulla.

Vierailija
99/105 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin!

Vierailija
100/105 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

paskaspämmi poistoon.