Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen täynnä raivoa

Vierailija
11.10.2024 |

Olen läpeensä täynnä raivoa. Raivo on läsnä suurimman osan valveillaoloani. Raivostuttaa kaikki. Tärisen raivosta ja menee paljon energiaa siihen, että en tapa jotakuta. Ylilyöntejä silti tulee. Minulle on tehty niin paljon väärin. Ja tullaan tekemään koko loppuelämäni. Ehdottatte tietenkin, että hae apua. Tietenkin. Mutta en voi enkä selitä syytä tässä, sekin raivostuttaa.

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua raivostuttaa työttömät jotka vain vetelehtivät veronmaksajien rahoilla ilman mitään halua työllistyä. En tiedä pitäisikö saada joku lääkitys asiaa helpottamaan.

Niin, kerropas lisää

Vierailija
102/105 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten herääkin kysymys, mikä kaikki aiheuttaa tuollaista suoranaista raivoa?

Therianit ja Elokapina, ainakin mulla.

No sä ootkin persu, mutta tässä oli kyseessä normaalit ihmiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua raivostuttaa työttömät jotka vain vetelehtivät veronmaksajien rahoilla ilman mitään halua työllistyä. En tiedä pitäisikö saada joku lääkitys asiaa helpottamaan.

Minua raivostuttaa hallitus, joka pilaa Suomen talouden ja leikkaa meidän työpaikat. Kehtaa vielä huutaa menkää töihin!

Raivostuttaa sama asia. Enkä tule enää saamaan töitä, koska olen +55 ikäinen. Olen lähettänyt tuskastuttavan monta työhakemusta.

Vierailija
104/105 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polta tupakka, se rauhoittaa. Jos ei auta niin vetäse pari bisseä niin se auttaa viimeistään. Huom! ei sitte mitään laatikollista.;)

Vierailija
105/105 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole.  Vain harvat,  oksettavat ja ällöttävät saa vihaiseksi mutta en raivoa. On korotettava joskus ääntä että kaukana olevakin kuulee. Se on eri kun raivoaminen. Raivoaminen on sitä että huutaa vaikka toinen lähellä. 

Raivohan on lähinnä sisäinen tunne. Voi olla täysin raivoissaan ilman että kukaan huomaa. Tosin sitten onkin helvetti irti, jos padot murtuvat ja raivo pääsee esiin.