Nainen, miksi käytät "katso tänne persvakoon"-rypytyksellä varustettuja legginsejä?
Äläkä selitä mitään hevonkukkua mukavuudesta, ei se rypytys siihen liity.
Kommentit (266)
Tilasin kivanväriset trikoot syynäämättä tuotekuvia sen tarkemmin. Paljastuivat ryppynaruhousuiksi. Käytän salilla muutenkin pitkää paitaa, niin ei varmaan häiritse itseä tai muita.
On ne sen verran hassun näköiset, että en lähtisi ihmisten ilmoille nuo jalassa ja lyhyt toppi päällä.
Mun mielestä on kiva näyttää hyvältä miesten silmissä. Voin kyllä sen myöntää, enkä edes näe siinä mitään pahaa. Eikö se nyt ole ihan luonnollista, että heterot haluavat miellyttää vastakkaisen sukupuolen silmää? Se ei silti tarkoita, että olisin kiinnostunut kaikista miehistä, eikä missään tapauksessa oikeuta koskemaan. Katsoa siis mun puolesta kyllä saa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on kiva näyttää hyvältä miesten silmissä. Voin kyllä sen myöntää, enkä edes näe siinä mitään pahaa. Eikö se nyt ole ihan luonnollista, että heterot haluavat miellyttää vastakkaisen sukupuolen silmää? Se ei silti tarkoita, että olisin kiinnostunut kaikista miehistä, eikä missään tapauksessa oikeuta koskemaan. Katsoa siis mun puolesta kyllä saa.
Miehen katse - feministit vihaavat sitä?
Ap, mitäpä jos lopettaisit toisten perseiden kyttäämisen? 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies. Näin joskus jollain nuorella naisella Prismassa joka oli poikaystävänsä kanssa. Kyllä hävettäisi olla kyseinen poikaystävä.
Ei tsiisus!
Ai hävettäisi olla sen poikaystävä, kun sillä upea tyttöystävä?
Kuules peräkammarinpoika, tuolla kulkee oikeasti upeita naisia, ja jos säkin pääsisit sieltä ummehtuneesta 60-luvulta, niin huomaisit asian.
Tekeekö se naisesta upean, että on housut persvaossa?
No ei tee.
Mutta se tekee, että nainen ns. kantaa itsensä ylpeänä.
Mä tykkään vaikka isommastakin naisesta, kunhan hän nauttii siitä miltä näyttää.
Ei se tarkoita, että nainen olisi huonompi, vaikka on isompi.
Jokainen nainen on mun mielestä kaunis. Isommat ja pienemmät.
Joutuu katsomaan taivasta tai kenkiään jotta ei näe noita hirveitä asuja. Ei voi aina välttyä näkemästä, vaikka haluaisi.
Voiko naiset kertoa paljonko ne persetrikoot narraa? Peput näyttää niin hyviltä niissä mutta onko se vain silmänlumetta?
Nämä persvako legginsit ovat rumia. Suomi on junttila ja juntit eivät osaa pukeutua. Missään muualla tällaisia ei näe. Suomessa persvako legginsit ovat muotia, Italiassa ja Ranskassa muotia ovat ihan toisenlaiset asiat - siellä on muotia tyylikkyys. Suomessa noh, junttius.
Vierailija kirjoitti:
Joutuu katsomaan taivasta tai kenkiään jotta ei näe noita hirveitä asuja. Ei voi aina välttyä näkemästä, vaikka haluaisi.
En tiedä missä taivaissa sä kuvittelet liikkuvasi, mutta ei noita todellakaan näe missään noin paljon.
No mutta trollilla on trollin jutut.
Mielestäni rypytys vähentää hikoilua keskeltä ja näin ollen paikat tuntuu raikkaammalta
Vierailija kirjoitti:
Nämä persvako legginsit ovat rumia. Suomi on junttila ja juntit eivät osaa pukeutua. Missään muualla tällaisia ei näe. Suomessa persvako legginsit ovat muotia, Italiassa ja Ranskassa muotia ovat ihan toisenlaiset asiat - siellä on muotia tyylikkyys. Suomessa noh, junttius.
Älä viitsi, kyllä nämä ovat ihan koko läntisen maailman vitsaus. Googlaa vaikka scrunch leggings. Tai scrunch leggings reddit, jos haluat nähdä muunmaalaisia keskusteluita aiheesta, puolesta ja vastaan.
Kyllä, Suomi on juntteja miehiä täynnä. Eivät osaa käyttäytyä. Arvostella kyllä osaavat.
Vierailija kirjoitti:
Ap, mitäpä jos lopettaisit toisten perseiden kyttäämisen? 😀
Joo miehen vika jos erehtyy katsomaan vaikka sinä vain kävelet viuviuhousut persvaossa julkisilla paikoilla "ihan vain itseäsi varten"
LOL
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa miltä se näyttäis jos miehekki alkais kulkea ulkona kalsareissa
Sepä olisikin. Etumukseen pitäisi laittaa jonkinlainen kalukukkaro.
Vierailija kirjoitti:
Nää on kyllä järkyttävät. Mutta jotku tykkää aiheuttaa pahennusta ja järkytystä kanssaihmisissä, niin hyvin onnistuu noilla pöksyillä ja lyhyellä paidalla. T 23v :D
Siis millaiset nää persvakorypytyksillä olevat leggarit on? Ihan vasn että tietäisin välttää ostamasta edes vahingossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIksi sä sitten tuijotat naisia?
Vaikea olla huomaamatto kun osa naisista kulkee persevakoaan korostaen.
Näin on. Katse on ihan ohjelmoitu suuntautumaan kaikkeen yllättävään, joten tottakai vaistomaisesti katsoo persvakoa, jos sellainen eteen osuu. Tämä on ihan evolutiivista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää on kyllä järkyttävät. Mutta jotku tykkää aiheuttaa pahennusta ja järkytystä kanssaihmisissä, niin hyvin onnistuu noilla pöksyillä ja lyhyellä paidalla. T 23v :D
Siis millaiset nää persvakorypytyksillä olevat leggarit on? Ihan vasn että tietäisin välttää ostamasta edes vahingossa.
En tiedä mikä niiden "virallinen" termi on suomeksi, mutta termillä scrunch leggings löytyy kyllä kuvia.
Mulla on tuommoiset leggarit ja niissä sekä peppu että jalat on hyvännäköiset. Silti oon jotenkin kiero, että mua ällöttää, jos joku ällö mies katsoo. Eli toivoisin, että vain joku ihastuttava mies katsoisi. Mutta useimmiten menee niin, että joku pervo ihailee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä niiden "virallinen" termi on suomeksi, mutta termillä scrunch leggings löytyy kyllä kuvia.
Jestas. Kuin alipaine olisi imaissut kalsarit mustaan aukkoon.
Monella muijalla on ihan hirveet perseet nykyään. Geenimanipulointia vai ripulointia?