Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, miksi käytät "katso tänne persvakoon"-rypytyksellä varustettuja legginsejä?

Vierailija
11.10.2024 |

Äläkä selitä mitään hevonkukkua mukavuudesta, ei se rypytys siihen liity.

Kommentit (266)

Vierailija
201/266 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tuommoiset leggarit ja niissä sekä peppu että jalat on hyvännäköiset. Silti oon jotenkin kiero, että mua ällöttää, jos joku ällö mies katsoo. Eli toivoisin, että vain joku ihastuttava mies katsoisi. Mutta useimmiten menee niin, että joku pervo ihailee. 

Mitä jos käyttäisit niitä vain jossain harrastuksessa, vaikka salilla, missä tapaat todennäköisemmin sellaisia miehiä joiden katseista tykkäät, sen sijaan että koikkelehdit niiden kanssa ostarilla? Ne housut tekee sinusta niin överityrkyn näköiset että vain sokeat voivat olla reagoimatta.

Vierailija
202/266 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tuommoiset leggarit ja niissä sekä peppu että jalat on hyvännäköiset. Silti oon jotenkin kiero, että mua ällöttää, jos joku ällö mies katsoo. Eli toivoisin, että vain joku ihastuttava mies katsoisi. Mutta useimmiten menee niin, että joku pervo ihailee. 

Kuva ois kiva. :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/266 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mitäpä jos lopettaisit toisten perseiden kyttäämisen? 😀

Yritän kovasti olla kyttäämättä mutta kun kaupassa näkyy nainen joka näyttää siltä kuin hänen perseestään olisi tullut käsi, ottanut hänen legginseistään kiinni ja vetäissyt osan housuista perseeseen sisään, se jotenkin on liikaa olla vilkaisematta.

Vierailija
204/266 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että sinulla on peppu ja jalat todella hyvännäköiset, mutta itse kun näen noita housuja liikenteessä, ajatukseni ei ole ikinä "onpas siinä upea kroppa" vaan myötähäpeä. En edes huomaa kenenkään jalkoja ja peppua, kun se hämmentävän ruma rypytys saa itsessään hämmennystä aikaan.

Vierailija
205/266 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että oikein evolutiivista.. just joo!

Vierailija
206/266 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, laitatteko linkin, että millaisista legginsseistä puhutaan.

Vierailija
207/266 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä ryppyleggingssejä, sillä niillä en itselleni muhkeaa takapuolta saa taiottua, mutta hämmennystä aiheuttaa tämä ketju. Miten voi olla niin kamalaa kun naisilla menee housut pyllyvakoon, kun monella suomalaisella miehellä kuitenkin näkyy se persevako. Se jos mikä on tosi ällöä! Ja näitä näkyy katukuvassa paljon. Eikä tarvitse edes kyykistyä. Siinä sitä on vakoverkkareissa kerrakseen primitiivistä alkuvoimaa! Nam!

Vierailija
208/266 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä ryppyleggingssejä, sillä niillä en itselleni muhkeaa takapuolta saa taiottua, mutta hämmennystä aiheuttaa tämä ketju. Miten voi olla niin kamalaa kun naisilla menee housut pyllyvakoon, kun monella suomalaisella miehellä kuitenkin näkyy se persevako. Se jos mikä on tosi ällöä! Ja näitä näkyy katukuvassa paljon. Eikä tarvitse edes kyykistyä. Siinä sitä on vakoverkkareissa kerrakseen primitiivistä alkuvoimaa! Nam!

Kumpikin on ällöä. Ja onneksi ainakin itse näen niitä persvakomiehiä tosi harvoin liikenteessä, ja nekin yleensä jotain haisevia juoppoja.

Vierailija
209/266 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisesti juuri siksi, että haluavat että muut huomaavat hänen perseensä.

Vierailija
210/266 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas on saatu 11 sivua meuhkattua muiden ihmisten vaatetuksesta. Hankkikaa oma elämä, niin ei tarvitse ottaa kierroksia jostain näin mitättömästä.

Vierailija
211/266 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa miltä se näyttäis jos miehekki alkais kulkea ulkona kalsareissa

Miesten pitäisi näyttää takaisin miltä se näyttää. Ohuet housut ja kireät. Edestä ja takaa. Push upeja.

Vierailija
212/266 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähteekö joku oikeasti ulos noin?

Vierailija
213/266 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen jonkun naisen persrypytyslegginsseistä aina hyvälle tuulelle esim. kassajonossa. Suorastaan nauran ääneen.

Vierailija
214/266 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulen jonkun naisen persrypytyslegginsseistä aina hyvälle tuulelle esim. kassajonossa. Suorastaan nauran ääneen.

Totta, nykyään niitä vain näkee harvemmin. Tämä oli parin vuoden takainen villitys. Perähikiällä nyt tilaavat näitä Temusta "uutena juttuna".

Vierailija
215/266 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies. Näin joskus jollain nuorella naisella Prismassa joka oli poikaystävänsä kanssa. Kyllä hävettäisi olla kyseinen poikaystävä.

Ei tsiisus!

Ai hävettäisi olla sen poikaystävä, kun sillä upea tyttöystävä?

Kuules peräkammarinpoika, tuolla kulkee oikeasti upeita naisia, ja jos säkin pääsisit sieltä ummehtuneesta 60-luvulta, niin huomaisit asian.

Olen eri, mutta upea nainen on sellainen jonka EI tarvitse kiinnittää huomiota halvoilla keinoilla, joka on myös hyvin tuttu maailman vanhimman ammatin harjoittajille. 

Lisäksi upea nainen on paljon muutakin, mutta EI ikimaailmassa tyrkky. 

Vierailija
216/266 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnollisesti juuri siksi, että haluavat että muut huomaavat hänen perseensä.

Ja jos hänellä on upea booty, niin miksi tuo on väärin?

Edelleenkään tuon ei pitäisi olla ongelma kenellekään.

Toki joillekin, jotka ovat kateellisia. Mutta niitähän maailmassa riittää.

Vierailija
217/266 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt:t käyttää ja lyhyt toppatakki. Sohvi Blörf-tyyliin. 

Vierailija
218/266 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää on kyllä järkyttävät. Mutta jotku tykkää aiheuttaa pahennusta ja järkytystä kanssaihmisissä, niin hyvin onnistuu noilla pöksyillä ja lyhyellä paidalla. T 23v :D

Siis millaiset nää persvakorypytyksillä olevat leggarit on? Ihan vasn että tietäisin välttää ostamasta edes vahingossa.

En tiedä mikä niiden "virallinen" termi on suomeksi, mutta termillä scrunch leggings löytyy kyllä kuvia.

Katsoin, ja voin myöntää, että aiva jääääääätävän hyvälle näyttää.! :)

Vierailija
219/266 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et naura.

Oikeasti et edes käy ihmisten ilmoilla, ja se on hyvä meille normaaleille ihmisille.

Vierailija
220/266 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että sinulla on peppu ja jalat todella hyvännäköiset, mutta itse kun näen noita housuja liikenteessä, ajatukseni ei ole ikinä "onpas siinä upea kroppa" vaan myötähäpeä. En edes huomaa kenenkään jalkoja ja peppua, kun se hämmentävän ruma rypytys saa itsessään hämmennystä aikaan.

Miksi sinun myötähäpeäsi on jotenkin merkittävämpi tunne kuin toisen oikeus nauttia ulkonäöstään? Kyllä minä ainakin ihailen toisten naisten jalkoja ja peppuja sivusilmällä, vaikka hetero olenkin enkä itse pukeudu sellaisiin housuihin. -eri