Nainen, miksi käytät "katso tänne persvakoon"-rypytyksellä varustettuja legginsejä?
Äläkä selitä mitään hevonkukkua mukavuudesta, ei se rypytys siihen liity.
Kommentit (266)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon näillä leggari ihmisillä on turhia hiivatulehduksia?
Hengittämätön kangs, ja mätetään kevyt tuotteita, makeutusaineita ja muuta suoliston ja kehon hyvät bakteerikannat tuhoavia makeutusaineita yms moskaa
Hei, mt-ongelmiin on saatavilla apua.
Hae sitä ihmessä, niin ei tarvitse kärsiä siitä lopun ikää.
Sori kirjotusvirheet ja pilkut, tää näppäimistö lisäilee pilkkuja joka paikkaan huomaamatta. Oon ihan tolkuissani vielä, vaikkei kommenttia lukiessa uskois. 😂
161
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt miksi niin isolla osalla naisista on tarve paljastella itseään, koska minulla ei ole sellaista koskaan ollut. Mummu
Niinno, toisilla ihmisillä on elämää.
Mulla on sellaset leggarit ja muillakin näkee. Ei ne ole mitenkään epämiellyttävät päällä, ihan samanlaiset kuin tavallisetkin leggarit.
Niin ja käyn naistensalilla siis.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap tuijottelet naisten persvakoja?
Noitahan tuijottelee niin naiset, kuin miehetkin.
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska mua kiihottaa kun miehet katsoo mun takamusta. Kerran yks mies jopa asettautui kävelemään mun taakse ihan siksi kun mulla oli tollaset leggingsit. Käveltiin aika pitkä matka peräkkäin ja sitten menin kotiin ja runkkasin ajatellen että nyt se mies runkkaa myös ja ajattelee mua. Ihanaa ;)
Minkä värinen mies oli? Oliko kateudesta vihreä trans, vai mikä???
Vierailija kirjoitti:
Olen mies. Näin joskus jollain nuorella naisella Prismassa joka oli poikaystävänsä kanssa. Kyllä hävettäisi olla kyseinen poikaystävä.
Ei tsiisus!
Ai hävettäisi olla sen poikaystävä, kun sillä upea tyttöystävä?
Kuules peräkammarinpoika, tuolla kulkee oikeasti upeita naisia, ja jos säkin pääsisit sieltä ummehtuneesta 60-luvulta, niin huomaisit asian.
Suurimmalle osalle nuo ei edes sovi. Jos kenellekään. Tiedän viisikymppisen naisen, joka käyttää näitä töissä lyhyiden paitojen kanssa. Ja työ vähän sellaista, että joku säädyllisyydentaju pitäisi olla.
Minusta ihan jokaista kuoppaa ja kohoumaa kropasta ei pitäisi esitellä, vaan on paljon seksikkäämpää, kun jotain jää vähän arvailun varaan. Ja näyttää oikeasti jo aika härskiltä ja mauttomalta kun jollain on ohuet persvakotrikoot ja pieni ohut toppi. Siinä ei auta, vaikka usein näillä on tosi hyvä kroppa. Jos paljastaa liikaa, se ei käytä koskaan hyvältä.
Jospa annettaisi jokaisen pukeutua ihan just silleen kuin haluaa.
Ja provosoiva/paljastava pukeutuminen ei oikeuta raiskaukseen. Mikään ei oikeuta raiskaukseen.
Tykkään siitä miltä ne näyttää ja tykkään siitä miltä ne tuntuu jalassa. Enkä oikeestaan välitä tykkääkö muut vai ei.
Hiivanhajuiset kalut harmaissa paskaisissa collareissa ei myöskään kuumottele meitä naisia. Että pesulla voisi joskus käydä ja pestä ne housut jossain muussa kuin 40 pikaohjelmassa. Nää on näitä..
Minusta on mukava, kun naiset voimaantuu ja käyttää peppuvako- ja muitakin trikoita.
-Mies47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska mua kiihottaa kun miehet katsoo mun takamusta. Kerran yks mies jopa asettautui kävelemään mun taakse ihan siksi kun mulla oli tollaset leggingsit. Käveltiin aika pitkä matka peräkkäin ja sitten menin kotiin ja runkkasin ajatellen että nyt se mies runkkaa myös ja ajattelee mua. Ihanaa ;)
Joo ihan kiva läppä, Jarmo, mutta kiinnostaisi tietää miksi naiset ihan oikeasti käyttää noita.
-AP
No tuohan se syy varman useinmiten on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa miltä se näyttäis jos miehekki alkais kulkea ulkona kalsareissa
Minun puolesta timmit ja hyväpyllyiset miehet saisikin alkaa kulkea ;)
t. nainen
Niin tietysti. Osa ihmisistä saa kulkea ja tietty ei.
Ei kukaan estä lihaviakin miehiä laittamasta.
Missä menee se raja "ei saa tuijottaa muita vaikka olisivat kuinka kummallisen näköisiä" vs. "ei saa aiheuttaa muille epämukavaa oloa liiallisella paljastelulla"?
En minä ainakaan huvikseni tuijottelisi esimerkiksi itsensäpaljastelijaa, mutta paheksuisin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies. Näin joskus jollain nuorella naisella Prismassa joka oli poikaystävänsä kanssa. Kyllä hävettäisi olla kyseinen poikaystävä.
Ei tsiisus!
Ai hävettäisi olla sen poikaystävä, kun sillä upea tyttöystävä?
Kuules peräkammarinpoika, tuolla kulkee oikeasti upeita naisia, ja jos säkin pääsisit sieltä ummehtuneesta 60-luvulta, niin huomaisit asian.
Tekeekö se naisesta upean, että on housut persvaossa?
Vierailija kirjoitti:
MIksi sä sitten tuijotat naisia?
Vaikea olla huomaamatto kun osa naisista kulkee persevakoaan korostaen.
Mä olen taas sitä mieltä, että kaikki "perseet" on kauniita.
Varsinkin hölskyessään legginsseissä. ;)
PS: kaikki naiset on kauniita.