Nainen, miksi käytät "katso tänne persvakoon"-rypytyksellä varustettuja legginsejä?
Äläkä selitä mitään hevonkukkua mukavuudesta, ei se rypytys siihen liity.
Kommentit (266)
Olen mies. Näin joskus jollain nuorella naisella Prismassa joka oli poikaystävänsä kanssa. Kyllä hävettäisi olla kyseinen poikaystävä.
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa miltä se näyttäis jos miehekki alkais kulkea ulkona kalsareissa
Minun puolesta timmit ja hyväpyllyiset miehet saisikin alkaa kulkea ;)
t. nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin ennen vain naisille tarkoitetulla salilla ja sielläkin oli noita. Se nyt vaan on semmoinen muotijuttu. Ehkä ei pitäisi ottaa niin vakavasti.
Ne on ihan hirveän näköisiä, mutta totta, minäkin olen bongannut noita pöksyjä naisten salilla. Eli turha miesten kuvitella, että olisi aina heitä varten perse tiskissä.
Kyllä lesboja maailmassa riittää. Eikä minua oikein edes kiinnosta naisen mieltymykset. Tuollainen pukeutuminen kertoo kuitenkin heikkolahjaisuudesta.
AP oot tainnut kasvaa tynnyrissä?
Miesten huomio on valuuttaa naisten sukupuolensisäisessä kilpailussa. Naiset pitää niitä siksi, että muut naiset olisivat kateellisia. Sinun pyllyntuijottelusi on näille naisille vain työkalu siinä sukupuolensisäisessä kilpailussa.
Sama syy kun miehet rehentelee uhkarohkeilla tempuillaan, egopönkittelyillä, kilpailee vahvuuttaan tai esittelee omistuksiaan.
Vierailija kirjoitti:
AP oot tainnut kasvaa tynnyrissä?
Miesten huomio on valuuttaa naisten sukupuolensisäisessä kilpailussa. Naiset pitää niitä siksi, että muut naiset olisivat kateellisia. Sinun pyllyntuijottelusi on näille naisille vain työkalu siinä sukupuolensisäisessä kilpailussa.
Sama syy kun miehet rehentelee uhkarohkeilla tempuillaan, egopönkittelyillä, kilpailee vahvuuttaan tai esittelee omistuksiaan.
Ehkä naiselle se oma perâsin ei ole ihan yhtä dramaattinen juttu kuin se on miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa miltä se näyttäis jos miehekki alkais kulkea ulkona kalsareissa
Minun puolesta timmit ja hyväpyllyiset miehet saisikin alkaa kulkea ;)
t. nainen
Niin tietysti. Osa ihmisistä saa kulkea ja tietty ei.
Mummielestä etupuoli, varsinkin alasti ja sheivattuna posliiniks on niiku paljon katsottavempi, ku takapuoli.
Mun niiku mieliohjelmaa on, kun keijut tanssii ilma rihman kiertämää kasteisella niitulla. Neki nykysi noudattaa täyssheivausta, ku soon huippumuotiiki. Et on niiku nättii! Ohjelma kestää puolentoista tuntii, ja sit me pidetään keijujen kans teetauko herkkukanelisokerikorpun kera. Kyöpeli.
Onko itsensäpaljastelijoiden älykkyys keskivertoa alempi? Empiiriset tutkimukseni sanoo että on.
Vierailija kirjoitti:
Onko itsensäpaljastelijoiden älykkyys keskivertoa alempi? Empiiriset tutkimukseni sanoo että on.
Ilmankos itsensäpaljastelijat ovat lähes poikkeuksetta miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska mua kiihottaa kun miehet katsoo mun takamusta. Kerran yks mies jopa asettautui kävelemään mun taakse ihan siksi kun mulla oli tollaset leggingsit. Käveltiin aika pitkä matka peräkkäin ja sitten menin kotiin ja runkkasin ajatellen että nyt se mies runkkaa myös ja ajattelee mua. Ihanaa ;)
Joo ihan kiva läppä, Jarmo, mutta kiinnostaisi tietää miksi naiset ihan oikeasti käyttää noita.
-AP
Siksi "kun muutkin". Kukaan ei pistäisi niin irvokkaita housuja jalkaan, ellei "kaikki muutkin."
En tiedä missä todellisuudrssa nämä nuoret ja jopa aikuiset elää, jotka KEHTAAVAT kirkkaassa päivänvalossa kulkea ihmisten ilmoilla kuin apinaperseet. Minä en tekisi mitään NOIN typerää edes vaikka olisin nyt teini, olen satavarma siitä,
" Muuten hyvä mutta pillifarkut ei eroa legginseistä. Ainoa ero on että ne on farkkukangasta."
Jassoo, ei pillifarkut kyllä kyntäneet mun perserailossa ainakaan sillon kun minä niitä käytin 80-luvun lopulta 90-luvulle, kuten nämä järjettömät persekannikat erottelevat nykyajan gorillaperseleggingsit. Että mikä oli pointtisi?
Olen 25-vuotias heteronainen, ja salilla jolla käyn, n. 50-vuotias nais-pt käyttää tuollaisia housuja ihan töissä. En tiedä miksi, mutta katseeni eksyy sinne persvakoon kun hänellä on ne housut. Ei eksy muulloin. En voisi olla sen pt:n asiakas. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska mua kiihottaa kun miehet katsoo mun takamusta. Kerran yks mies jopa asettautui kävelemään mun taakse ihan siksi kun mulla oli tollaset leggingsit. Käveltiin aika pitkä matka peräkkäin ja sitten menin kotiin ja runkkasin ajatellen että nyt se mies runkkaa myös ja ajattelee mua. Ihanaa ;)
Joo ihan kiva läppä, Jarmo, mutta kiinnostaisi tietää miksi naiset ihan oikeasti käyttää noita.
-AP
Siksi "kun muutkin". Kukaan ei pistäisi niin irvokkaita housuja jalkaan, ellei "kaikki muutkin."
En tiedä missä todellisuudrssa nämä nuoret ja jopa aikuiset elää, jotka KEHTAAVAT kirkkaassa päivänvalossa kulkea ihmisten ilmoilla kuin apinaperseet. Minä en tekisi mitään NOIN typerää
Tuohan nyt oli ikuisuus sitten. Ne 2000-luvun alun pillifarkut olivat tosi kireitä, ja jotkut käyttivät jegginssejäkin.
Ilmeisesti lapsille ei enää opeteta, että ihmisiä ei tuijoteta vaikka niillä kasvaisi metrinen qyrpä keskellä otsaa. Antakaa olla. Minä opin sen pienenä eikä kenenkään vermeet ole ikinä aiheuttaneet suuria tunnereaktioita.
Vierailija kirjoitti:
Johonkin hoitoon nämäkin täytyisi viskata, jos resurssit riittäisi. Aivopesun purku pitäisi selvästi suorittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johonkin hoitoon nämäkin täytyisi viskata, jos resurssit riittäisi. Aivopesun purku pitäisi selvästi suorittaa.
Mikä sinut pakottaa katsomaan noita? Kysyn tosissani? Miten olet niin vietävissä? Lue vaikka Tshehovia mieluummin.
Käytin tuollaisia joskus, joitain vuosia sitten, liikuntaa harrastaessa eli lähinnä juostessa tai kuntosalilla. En ajatellut että esittelen peppuani tai olen tyrkyllä. Ajattelin, että mulla on niin litteä peppu, että se näyttää trikoissa naurettavalta, ja että rypytys voisi luoda edes etäisen illuusion pakaralihaksista. Joskus 2016-2018 oli tuo muodokkuus niin in, että häpesin kehoani (joka ironisesti on nyt taas tulossa muotiin).
"Hassua kyllä" en ole kuullut vastaavaa ihmettelyä siitä, miksi miehet urheilevat ilman paitaa tai hihattomassa paidassa jonka kainalot ovat auki napaan saakka. Älkääkä selittäkö hevonkukkua mukavuudesta, ei se paljastelu siihen liity.
Eiköhän jokainen halua joskus näyttää hyvältä omasta ja muidenkin mielestä, ei siinä ole mitään pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti lapsille ei enää opeteta, että ihmisiä ei tuijoteta vaikka niillä kasvaisi metrinen qyrpä keskellä otsaa. Antakaa olla. Minä opin sen pienenä eikä kenenkään vermeet ole ikinä aiheuttaneet suuria tunnereaktioita.
Kai tajuat että hävyttömiä "vaatteita" tehdään naisille juuri siksi, että kaikki tuijottaisi niiden salaisia sopukoita, joita kangas tässäkin tapauksessa nuolee.
Itse en tule koskaan ymmärtämään näiden tyttöjen ja naisten järjenjuoksua, jotka, suostuvat tuommoiseen, ei ole itselleni tullit mieleeni koskaan kulkea, edes tissivaon paljastavissa paidoissa, saati sitten että esittelisin alapääni edestö ja takaa kireän railoon porautuvan kankaan avulla. Ei hemmetti. Siskontytöllä 14v oli tollaset housut kun oltiin lähössä jonjekin, sanoin että laitat toiset housut tai ei lähdetä minnekään. Ihmetteli vaan hoo moilasena mitä rageen. Siskoani ihmettelen että antaa semmosia ostella, kun on mun kanssa täysin samaa mieltä tollasista järkkyvaatteista. Likan antaa kyllä muutenkin hyppiä silmilleen, niin ei kai vaan osaa kieltää.
Minä tykkään tästä muodista. Otan usein videota ja valokuvia, jotta voin analysoida kotona kankaan materiaalia ja leikkauksia.