Nainen, miksi käytät "katso tänne persvakoon"-rypytyksellä varustettuja legginsejä?
Äläkä selitä mitään hevonkukkua mukavuudesta, ei se rypytys siihen liity.
Kommentit (266)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies. Näin joskus jollain nuorella naisella Prismassa joka oli poikaystävänsä kanssa. Kyllä hävettäisi olla kyseinen poikaystävä.
Ei tsiisus!
Ai hävettäisi olla sen poikaystävä, kun sillä upea tyttöystävä?
Kuules peräkammarinpoika, tuolla kulkee oikeasti upeita naisia, ja jos säkin pääsisit sieltä ummehtuneesta 60-luvulta, niin huomaisit asian.
Olen eri, mutta upea nainen on sellainen jonka EI tarvitse kiinnittää huomiota halvoilla keinoilla, joka on myös hyvin tuttu maailman vanhimman ammatin harjoittajille.
Lisäksi upea nainen on paljon muutakin, mutta EI ikimaailmassa tyrkky.
En tiedä mitään ällömpää kuin sen, kun porukka kertoo, millainen on heidän mielestään upea nainen ja kuinka kaikkien pitäisi pyrkiä miellyttämään heidän naiskuvaansa. Sinulla ei ole sen enempää eikä vähempää merkitystä kuin kenelläkään muullakaan.
Vierailija kirjoitti:
Okei, laitatteko linkin, että millaisista legginsseistä puhutaan.
https://iciw.centracdn.net/client/dynamic/images/10836_dd98cd7832-13084…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko tällaiset housut paremmat? https://youtu.be/qTA0RuZoIxM?si=1TnxtehZC5RyitBO
Noi persvaon näyttävät matalavyötäröhousut naisilla on ikivanha juttu jostain vuosituhannen vaihteesta. Ei siinä, ihan kiva oli tuijottaa kaupassa kyykkysillään olevien naisten persvakoon suunnilleen ruskeaan rusinaan saakka.
M
No mutta kumpi on parempi? Vyötärönympärys paljastava vai peppurusinat?
Missäs mä oon vaatinu yhtään mitään? Opettele lukemaan ja jaa sitten viisauksiasi.
Päiväkodissa jotkut timmit hoitajamuijat käyttävät tiukkoja leggingsejä. Mikäs siinä on katsellessa takapuolia ja vakoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa miltä se näyttäis jos miehekki alkais kulkea ulkona kalsareissa
Ai kun olisi hauskaa, kun naapurin miehet ja työkaverit alkaisivat liikkua tiukoissa trikoissa peppuväli rypytettynä. Ihan itteensä varten.
Noloahan se olisi ja jotenkin vähentäisi miehen uskottavuutta ja arvokkuutta, mutta joillekin naisille hyvin suorasukainen itsensä seksualisoiminen on asia, jota haluavat tehdä.Kun mies haluaa voimaantua hän yrittää jotain haastavan tehtävän tekemistä ja onnistuu siinä.
Kun nainen haluaa voimaantua hän pukeutuu horoksi.
Älä yleistä. Meitä on moneksi. Onko mummollasikin ryppypeppuhousuliinit?
Terveisiä vaan Pirjolle Oulun keskustan päiväkotiin. Kyllä olen ihmetellyt että miksi pitää käyttää rypytettyjä leggingsejä, jotka uppoavat sinne. On siinä lapsillakin haistelemista. Kuuluvatko ne tosiaan töihin?
Miksi pitää takapuoltaan esitellä jollekin, sitä en ymmärrä?!
Vierailija kirjoitti:
En käytä legginsejä. En käytä mitään vartalonmyötäistä vaatetta.
Sulle sopiikin hyvin joku Marimekon teltta.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt miksi niin isolla osalla naisista on tarve paljastella itseään, koska minulla ei ole sellaista koskaan ollut. Mummu
Onko sulla ollut mitä näyttää?
Vierailija kirjoitti:
iihan sun kiusaksi, pus...
Kivaa kiusantekoa. Jatkakaa kiitos
m57
Ihanaa luettavaa tämä ketju. Ja katseltavaa.
Äkäiset löysäperseet haluaisi määräillä, mitä kukin saisi jalkaansa vetää. Ymmärrän täysin katkeruutenne ja kateellisuutenne! Suunnatkaa katseenne kenkienne kärkiin julkisilla paikoilla, niin ei mene mielenterveys.
Kannatan vapaata pukeutumista, ihmisillä on vapaa valinta siihen.
Minulla ei ole ryppypeppulegginsejä, enkä ole niitä hommaamassa. Mielestäni ryppylegginsit ovat hillittömät räävillä tapaa. Vähän mauttomat (huom tämä vaan housuista, käyttäjänsä voivat olla miten ovatkaan). Muuten tykkään kyllä legginseistä, mutta en ryppyvakolegginseistä.
Jotenkin tosi niuhaa/jäykkää kategorisoida ihmisiä tämänKään perusteella. Jos näen jollakulla ryppypeppulegginsit, niin en ajattele hänestä kamalaa. Ketjussakin oli ok oloinen kommentoija, joka kertoi useamman rivin verran ihan asiaa, että miksi käyttää ryppypyppyleggareita. Ei kaikki ole maksimaalisen huomion/tyrkkyyden asialla, ja toisaalta, onko huomionhaku niin hirveää - joku kirjoitti siitäkin hyvän kommentin ketjuun.
Piristävää että ihmiset uskaltavat pukeutua niin, mikä heistä itsestä tuntuu hyvältä ja se sisäinen olotila usein näkyy sitten ulospäinkin. Suomessa on muutenkin liikaa harmautta. Jos naiset tuovat seksikkyyttä esiin, niin tuokoot ja tuodaan, jos se ei kaikkien mielestä ole seksikästä, niin edelleen sellainen on seksikästä, kun joku viihtyy omassa kuosissaan ja säteilee positiivista energiaa.
Uusi termi tulikin just mieleen, ryppypyppylegginsit! Kuulostaa jopa söpöltä, mutta : en nyt kuitenkaan lähde hankkimaan.
Kihiseen kiukusta joka kevät kun muotilehdet ja klikkimedian muotipalstat tyrkyttää jo puoliväkisin että ei leggengsejä, tai ainakin perse pitää peittää jollakin teltalla. Nämä luisuper se tantta toimittajat kateellisena katso muhkeita leggingspeppunaisia jotka vie miesten kaikki katseet. Toivottavasti leggings muoti ei koskaan mene pois. Se on kuin lääkettä miehen sielulle.
m57
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska mua kiihottaa kun miehet katsoo mun takamusta. Kerran yks mies jopa asettautui kävelemään mun taakse ihan siksi kun mulla oli tollaset leggingsit. Käveltiin aika pitkä matka peräkkäin ja sitten menin kotiin ja runkkasin ajatellen että nyt se mies runkkaa myös ja ajattelee mua. Ihanaa ;)
Joo ihan kiva läppä, Jarmo, mutta kiinnostaisi tietää miksi naiset ihan oikeasti käyttää noita.
-AP
Mua taas kiinnostaisi tietää millaiset nämä housut on? En oikein kuvailusta saanut selvää.
taitaa olla crunch leggings kyseessä
Kiitos. Googletun. Ei jösses, nyt harmittaa että edes kysyin 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sepä olisikin. Etumukseen pitäisi laittaa jonkinlainen kalukukkaro.
Nää olisi kivoja. Olisi hienoa, jos miehet pistäisivät energiansa seksikkäästi pukeutumiseen eikä naisten pukeutumisesta valittamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sepä olisikin. Etumukseen pitäisi laittaa jonkinlainen kalukukkaro.
Nää olisi kivoja. Olisi hienoa, jos miehet pistäisivät energiansa seksikkäästi pukeutumiseen eikä naisten pukeutumisesta valittamiseen.
Mielenkiintoinen näkökulma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, laitatteko linkin, että millaisista legginsseistä puhutaan.
https://iciw.centracdn.net/client/dynamic/images/10836_dd98cd7832-13084…
Siis käyttääkö jotkut oikeesti tommosia?! Tai miksi tuollaisia ylipäätään valmistetaan?
Tuohan näyttää siltä ku joku olis pierassu märän pierun ja sen jälkeen pepun reikä on imaissut kankaan sisään, rypyille!!! :DDDDD
Näitä palstan miehiä vain harmittaa, kun eivät saa naista. Rypyillä eivätkä ilman. That simple!