Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, miksi käytät "katso tänne persvakoon"-rypytyksellä varustettuja legginsejä?

Vierailija
11.10.2024 |

Äläkä selitä mitään hevonkukkua mukavuudesta, ei se rypytys siihen liity.

Kommentit (266)

Vierailija
121/266 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska mua kiihottaa kun miehet katsoo mun takamusta. Kerran yks mies jopa asettautui kävelemään mun taakse ihan siksi kun mulla oli tollaset leggingsit. Käveltiin aika pitkä matka peräkkäin ja sitten menin kotiin ja runkkasin ajatellen että nyt se mies runkkaa myös ja ajattelee mua. Ihanaa ;)

Nyt kysyttiin naisilta.

Vierailija
122/266 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisivatko miehetkin vaihteeksi laittaa vähän tiukempaa housua päälle naisten iloksi?

Ei, kyllä miehen täytyy pukeutua vain reikäisiin haiseviin pasqaisiin lököttäviin college-housuihin, joista ei tiedä onko ne harmaat väriltään vai helv*tin likaiset. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/266 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sinua henkilökohtaisesti ärsyttääkseni. Tietenkin.

Voisitko ärsyttää minua myös. Ärsytä oikein kovasti, mielellään vielä niukan topin kera, sellainen kokonaisuus ärsyttää vietävästi. 

t. limainen setä

Vierailija
124/266 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt miksi niin isolla osalla naisista on tarve paljastella itseään, koska minulla ei ole sellaista koskaan ollut. Mummu

Vierailija
125/266 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sinua henkilökohtaisesti ärsyttääkseni. Tietenkin.

Voisitko ärsyttää minua myös. Ärsytä oikein kovasti, mielellään vielä niukan topin kera, sellainen kokonaisuus ärsyttää vietävästi. 

t. limainen setä

Tietenkin. Vain sinua. Teen ihan kaiken elämässäni juuri sinua ajatellen.

Vierailija
126/266 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon näillä leggari ihmisillä on turhia hiivatulehduksia? 

Hengittämätön kangs, ja mätetään kevyt tuotteita, makeutusaineita ja muuta suoliston ja kehon hyvät bakteerikannat tuhoavia makeutusaineita yms moskaa

Miten niin hengittämätön kangas? 

Vierailija
127/266 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt miksi niin isolla osalla naisista on tarve paljastella itseään, koska minulla ei ole sellaista koskaan ollut. Mummu

Sinulle maailmassa taitaa olla monta ihmeellistä asiaa.

Vierailija
128/266 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä rai$kaukset lisääntyvät, vaikka naiset noin siveästi itsensä vaatettavat?🤔 

Kun tavara oikein tarjolle laitetaan, niin kyllähän siihen tyhmempikin ymmärtää tarrata.

Oletteko vajaita? Vaikka joku kulkisi alasti, ei teillä ole mitään asiaa tarrata yhtään mihinkään.

Vierailija
129/266 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska mua kiihottaa kun miehet katsoo mun takamusta. Kerran yks mies jopa asettautui kävelemään mun taakse ihan siksi kun mulla oli tollaset leggingsit. Käveltiin aika pitkä matka peräkkäin ja sitten menin kotiin ja runkkasin ajatellen että nyt se mies runkkaa myös ja ajattelee mua. Ihanaa ;)

Joo ihan kiva läppä, Jarmo,  mutta kiinnostaisi tietää miksi naiset ihan oikeasti käyttää noita.

-AP

Siksi "kun muutkin". Kukaan ei pistäisi niin irvokkaita housuja jalkaan, ellei "kaikki muutkin."

En tiedä missä todellisuudrssa nämä nuoret ja jopa aikuiset elää, jotka KEHTAAVAT kirkkaassa päivänvalossa kulkea ihmisten ilmoilla kuin apinaperseet. Minä en tekisi mitään NOIN typerää edes vaikka olisin nyt teini, olen satavarma siitä,

Näyttää siltä, että on unohtunut housut. Jäänyt vaan ne kalsarit toppahousujen alta jalkaan kun lähdetty kylille. Jokainen pil lun ja läskin muhkura luettavissa. Ja väri nude, beige. Tulee mieleen joku kylähullun paappaakalsarit 👴🏻

Vierailija
130/266 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisivatko miehetkin vaihteeksi laittaa vähän tiukempaa housua päälle naisten iloksi?

Ei, kyllä miehen täytyy pukeutua vain reikäisiin haiseviin pasqaisiin lököttäviin college-housuihin, joista ei tiedä onko ne harmaat väriltään vai helv*tin likaiset. 

Nuo harmaat kollarit on niin ällöttäviä, oikea turn off 🤢

Vierailija
131/266 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon näillä leggari ihmisillä on turhia hiivatulehduksia? 

Hengittämätön kangs, ja mätetään kevyt tuotteita, makeutusaineita ja muuta suoliston ja kehon hyvät bakteerikannat tuhoavia makeutusaineita yms moskaa

Miten niin hengittämätön kangas? 

Keinokuitua suurin osa. 

Vierailija
132/266 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä rai$kaukset lisääntyvät, vaikka naiset noin siveästi itsensä vaatettavat?🤔 

Kun tavara oikein tarjolle laitetaan, niin kyllähän siihen tyhmempikin ymmärtää tarrata.

Oletteko vajaita? Vaikka joku kulkisi alasti, ei teillä ole mitään asiaa tarrata yhtään mihinkään.

Miehet täällä tehokkaasti torpedoi hallituksen vauvatonnit. Noihin tomppeleihin ei kukaan nainen koske kaksimetrisellä heinäseipäälläkään.

Vierailija
133/266 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä pakottava tarve naisilla on esitellä rintojaan ja perseitään?! 

Pitää houkutella mies 👍

Vierailija
134/266 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko näin, että yliopistolla noita perselegginsejä harvemmin kenelläkään näkee..

Vierailija
135/266 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

PiiloTehirianmuotia: keinotekoinen persereikä, kuten koirilla, kissoilla näkyvissä, saa mennä haistelemaan. Ja haiseehan nuo leggarit hikiselle kuselle jos niitä ei pese usein. 

Vierailija
136/266 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen eri, enkä tarraa. Menen kyllä ruuhkassa iholle, mutta ruuhka on ruuhka. Kyllä ymmärrän jos joku pukeutuu jääkiekkovarusteisiin, niin voin kysyä onko hän jääkiekkoilija. Jos nainen pukeutuu niin kuin huo*a, kyllä saatan kysyä onko hän sellainen. 

Vierailija
137/266 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, mitä luulette: uliseeko naissuhteisiinsa tyytyväinen mies vauva-palstalla naisten leggingseistä? I think not.

Voi voi. Tsemiä sinne miehille ja nyrkkikyllikeilleen. Muistakaa vaseliini.

Vierailija
138/266 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin ennen vain naisille tarkoitetulla salilla ja sielläkin oli noita. Se nyt vaan on semmoinen muotijuttu. Ehkä ei pitäisi ottaa niin vakavasti. 

Ne on ihan hirveän näköisiä, mutta totta, minäkin olen bongannut noita pöksyjä naisten salilla. Eli turha miesten kuvitella, että olisi aina heitä varten perse tiskissä.

Vierailija
139/266 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap tuijottelet naisten persvakoja? 

Vierailija
140/266 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on kyllä aika pirnot

😻

Mutta miksi ihan varatut käyttää, onko suhde loppumassa

Samaa mieltä. Varatut naiset kulkekoot burkhassa ja esitelköön sulojaan vain kotiensa suojissa.