Nainen, miksi käytät "katso tänne persvakoon"-rypytyksellä varustettuja legginsejä?
Äläkä selitä mitään hevonkukkua mukavuudesta, ei se rypytys siihen liity.
Kommentit (266)
Vierailija kirjoitti:
Wt:t käyttää ja lyhyt toppatakki. Sohvi Blörf-tyyliin.
ja saman tyyliset käy hakemassa tämmöset tulehtuneet nakit suun ympärille huulitäyttäjältä.
Blörtsy kuvassa, ilman instafilttereitä, paparazzin ottama terassikuva.
https://www.instagram.com/p/C_lQkTwtQmq/
Vaikka huulitäytteet meni pois muodista muualla päin maailmaa joskus 2018-2019, ennen koronaa kuitenkin.
Suomiakkojen tulisi ottaa mallia japanilaisista naisista (monella tapaa) ja niiden pukeutumisesta. M34
Näin kaupassa tuollaisen ja katse vain pysyi siinä kun kulki ohi ja olen nainen. Ihan hetero kuitenkin. SE vaan näytti että ne muodot hyppi aina esille kun ohitti tuon naisen. En kyllä käsitä mitä miehet ajattelee sit xD itse en tuollaisia pöksyjäkehtaa käyttää ovat mielestäni liian paljastavat ja huono itsetunto on.
Vierailija kirjoitti:
Suomiakkojen tulisi ottaa mallia japanilaisista naisista (monella tapaa) ja niiden pukeutumisesta. M34
Totta. Feministit kertoi suomalaisille naisille, että voitte olla mitä vain; tohtoreita, lakimiehiä, johtajia.
Ja nyt suomalaisilla naisilla on OF-ura ja pukeutuvat kuin huørat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wt:t käyttää ja lyhyt toppatakki. Sohvi Blörf-tyyliin.
ja saman tyyliset käy hakemassa tämmöset tulehtuneet nakit suun ympärille huulitäyttäjältä.
Blörtsy kuvassa, ilman instafilttereitä, paparazzin ottama terassikuva.
https://www.instagram.com/p/C_lQkTwtQmq/
Vaikka huulitäytteet meni pois muodista muualla päin maailmaa joskus 2018-2019, ennen koronaa kuitenkin.
En käsitä miksi päälle vedetään pyllyvakotrikoita mutta en todellakaan tajua miksi huulista tehdään filleritäytöksillä juoksuaikaisen narttukoiran turvonnut peräpää-"donitsi", ja vielä maksetaan siitä?!?
Huom: Jokainen joka on joutunut vaihtaa narttukoiralle juoksun aikana vaippoja, tietää mitä tarkoitan.
Silmiin sattuu
https://www.grizzlygymwear.com/cdn/shop/products/14_0f6eb007-2329-40f6-…
onneks ei ole tullut livenä tommosia vastaan! Tai siis, eteen.
Naapuri ulkkisnainen käveli miehensä kanssa parkkipaikalla. Rouvalla oli tämmöstä pöksyä jalassa. Purskahtelin, koska oli hassun näköinen. Tuli mieleen Shrek elokuva( väri oli vain harmaa, ei vihreä)😄
Vierailija kirjoitti:
Ainut edes jonkunlainen selitys mitä tälle on näkyny on se, että ne näyttää omasta mielestä hyvältä, niin tällöin ne on myös mukavat piettää jalassa.
Ne on oikeasti kammottavan rumat, vaikka olisivat kuinka kauniin ihmisen päällä. Oikeasti kaikkia vartalon muotoja ei ole kiva nähdä.
Jotkut miesten etumusta korostavat munahousut olisivat ällöttävyydessä saama tasoa kuin pyllyryppyhousut 🤮
Vierailija kirjoitti:
Näin kaupassa tuollaisen ja katse vain pysyi siinä kun kulki ohi ja olen nainen. Ihan hetero kuitenkin. SE vaan näytti että ne muodot hyppi aina esille kun ohitti tuon naisen. En kyllä käsitä mitä miehet ajattelee sit xD itse en tuollaisia pöksyjäkehtaa käyttää ovat mielestäni liian paljastavat ja huono itsetunto on.
Näin miehenä, josta on ihan kiva katsella tyylikästä naiskauneutta, ja miksei vähän rohkeampaakin joskus, totean että ainakin omalla kohdalla tää tyyli menee jotenkin yli. Kun "housujen" viesti on PAMPAMKATOPEPPUHEITAKOTÄNNEPEPPUVAKOTÄÄLLÄKATOHEIPEPPUTÄÄLLÄ niin se ei oikeasti tuota sellaista mukavaa vipinää vaan lähinnä epäuskoisuutta ja ihmettelyä että miten kehtaa kulkea persreikäänsä korostaen keskellä jotain kauppaa.
Kauheeta ulinaa jostain naisen pyl lystä! Jokaisella on sellainen. Itse en käyttäisi, koska en pidä perääni niin hyvännäköisenä, mutta jos joku toinen haluaa itseään esitellä, niin siitä vaan! Ei mun tartte katsoa. Osaan liikutella silmiäni haluamani suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska mua kiihottaa kun miehet katsoo mun takamusta. Kerran yks mies jopa asettautui kävelemään mun taakse ihan siksi kun mulla oli tollaset leggingsit. Käveltiin aika pitkä matka peräkkäin ja sitten menin kotiin ja runkkasin ajatellen että nyt se mies runkkaa myös ja ajattelee mua. Ihanaa ;)
Joo ihan kiva läppä, Jarmo, mutta kiinnostaisi tietää miksi naiset ihan oikeasti käyttää noita.
-AP
Mua taas kiinnostaisi tietää millaiset nämä housut on? En oikein kuvailusta saanut selvää.
taitaa olla crunch leggings kyseessä
Kiitos. Googletun. Ei jösses, nyt harmittaa että edes kysyin 😅
Niitä on miehillekin 😆
Tavalliset trikoot ovat kuulemma vaippahousut. Mutta eiväthän muutkaan housut uppoa peppuvakoon, miksi näiden pitää? Ja jos kerran rypytys on takana, miksei edessäkin? Nehän on muuten ihan vaippahousut.
Jos oma perse näyttää itsestä hyvältä ja motivoi siksi laittamaan ne leggarit jalkaan ja menemään sinne salille, eikö ne sitten hoida hommansa. Ei sillä, mitä muut on siitä mieltä niin ole mulle mitään merkitystä. Jokainen aikuinen ihminen, joka ei ole hoitosuhteessa jonkin erityisen mielensairauden vuoksi, ottakoon vastuun omasta käytöksestään. Jos ei kykene, se kertoo enemmän tuon ihmisen kyvystä mihinkään muihinkaan itsehillintää vaativiin tehtäviin kuin hän itse ymmärtääkään. Taitaa olla aikamoinen riski liikkua vapaana. Ihan hyvin tuntuu suurinosa ihmisistä ymmärtävän pitää mielipiteet tai tekonsa julkisesti itsellään.
Vierailija kirjoitti:
Kauheeta ulinaa jostain naisen pyl lystä! Jokaisella on sellainen. Itse en käyttäisi, koska en pidä perääni niin hyvännäköisenä, mutta jos joku toinen haluaa itseään esitellä, niin siitä vaan! Ei mun tartte katsoa. Osaan liikutella silmiäni haluamani suuntaan.
Luonnollista anatomiaa. Sairasta häiriintyä siitä ja johtaa ajatukset tiettyyn suuntaan.
Niitä on miehillekin 😆
https://images.app.goo.gl/92Hu6rTnDSS41HyM6
Tom of Finlandeille tarkotettuja?
Mistä näitä pepputrikoita voi ostaa? Olen keski-ikäinen nainen ja nyt kun salitreeni alkaa tuottaa tulosta niin mielelläni testaisin tällaisia pöksyjä!
kattele sinä vajkka kengänkärkiäs
Minusta on oikeastaan ihan sama mitä kukin pukee päälle, kunhan ei vilku paikat, mutta hörähdin silti, kun joku kirjoitti, etteikö naiset saa varattuna pukeutua näyttävästi? Ihmisillä on erilaisia käsityksiä näyttävästi pukeutumisesta.
Joku toinen kirjoitti, että huomio miehiltä on kivaa ja olen samaa mieltä. En silti kyllä meni sanomaan, että nämä housut tekisivät naisesta upean. Upea on itselleni jotain aivan muuta ja huomiota saa miehiltä, mielestäni jopa enemmän, kun pukeutuu tyylikkäästi. Valitettavasti olen sitä mieltä, että näillä housuilla ei saa huomiota kuin vähemmän tasokkailta miehiltä.
Ihanaa silti, että keskustelussa pystytään puhumaan myös siitä, että on luonnollista haluta kokea olevansa viehättävä.
Haluaako ap Suomeen kaiken peittävät kaavut? Pidätkö sen jälkeen turpasi kiinni?
Pitääkö persaukon kohta merkata jotenkin, vai riittääkö ruskettunut kohta?