Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon ihastunut mieheen jonka näin kaks vuotta sitten

Vierailija
10.01.2023 |

Kävin treffeillä kaks vuotta sitten kiinnostavan miehen kanssa. Mutta ajankohta oli väärä. Pitäisköhän mua outona jos otan nyt yhteyttä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa sitä kysyä

Vierailija
2/10 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

saa sitä kysyä

Mutta pitäiskö mua outona?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yksillä treffeillä? Tiedätkö oliko mies edes kiinnostunut sinusta treffien jälkeen?

Vierailija
4/10 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään mies ei takuulla järkyty tai loukkaannu, jos laitat viestiä ja sanot et hei, tiedän ettei oo pidetty yhteyttä mutta oot ollut joskus mielessä, lähtisitkö vaikka kahville?

Älä kiertele, kaartele tai vihjaile. Sano että olis kiva jutella. Kyllä se kieltäytyy jos ei halua.

Naiset eivät ymmärrä että miehiä voi ja kannattaa lähestyä suoraan sen kummempia miettimättä.

Vierailija
5/10 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis yksillä treffeillä? Tiedätkö oliko mies edes kiinnostunut sinusta treffien jälkeen?

Joo yksillä. Ja ainakin se lähetteli mulle viestejä treffien jälkeen.

Vierailija
6/10 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikään mies ei takuulla järkyty tai loukkaannu, jos laitat viestiä ja sanot et hei, tiedän ettei oo pidetty yhteyttä mutta oot ollut joskus mielessä, lähtisitkö vaikka kahville?

Älä kiertele, kaartele tai vihjaile. Sano että olis kiva jutella. Kyllä se kieltäytyy jos ei halua.

Naiset eivät ymmärrä että miehiä voi ja kannattaa lähestyä suoraan sen kummempia miettimättä.

Entä jos hän on nyt varattu ja nolaan itseni.

Vierailija
7/10 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

saa sitä kysyä

Mutta pitäiskö mua outona?

Jos mietit kaikkia kohtaamisia noin, et tule koskaan päätymään parisuhteeseen.

Vierailija
8/10 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo välttämättä enää sinkku, mutta niin voihan sitä kysyä

Vierailija
9/10 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos hän on nyt varattu ja nolaan itseni.

Sittenhän on, jatkat omaa elämääsi ja hän omaansa. Aina ei voi voittaa, ja jokainen yritys jonka jättää tekemättä on automaattinen häviö.

Vierailija
10/10 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se sika