Oon ihastunut mieheen jonka näin kaks vuotta sitten
Kävin treffeillä kaks vuotta sitten kiinnostavan miehen kanssa. Mutta ajankohta oli väärä. Pitäisköhän mua outona jos otan nyt yhteyttä?
Kommentit (10)
Siis yksillä treffeillä? Tiedätkö oliko mies edes kiinnostunut sinusta treffien jälkeen?
Yksikään mies ei takuulla järkyty tai loukkaannu, jos laitat viestiä ja sanot et hei, tiedän ettei oo pidetty yhteyttä mutta oot ollut joskus mielessä, lähtisitkö vaikka kahville?
Älä kiertele, kaartele tai vihjaile. Sano että olis kiva jutella. Kyllä se kieltäytyy jos ei halua.
Naiset eivät ymmärrä että miehiä voi ja kannattaa lähestyä suoraan sen kummempia miettimättä.
Vierailija kirjoitti:
Siis yksillä treffeillä? Tiedätkö oliko mies edes kiinnostunut sinusta treffien jälkeen?
Joo yksillä. Ja ainakin se lähetteli mulle viestejä treffien jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Yksikään mies ei takuulla järkyty tai loukkaannu, jos laitat viestiä ja sanot et hei, tiedän ettei oo pidetty yhteyttä mutta oot ollut joskus mielessä, lähtisitkö vaikka kahville?
Älä kiertele, kaartele tai vihjaile. Sano että olis kiva jutella. Kyllä se kieltäytyy jos ei halua.
Naiset eivät ymmärrä että miehiä voi ja kannattaa lähestyä suoraan sen kummempia miettimättä.
Entä jos hän on nyt varattu ja nolaan itseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
saa sitä kysyä
Mutta pitäiskö mua outona?
Jos mietit kaikkia kohtaamisia noin, et tule koskaan päätymään parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos hän on nyt varattu ja nolaan itseni.
Sittenhän on, jatkat omaa elämääsi ja hän omaansa. Aina ei voi voittaa, ja jokainen yritys jonka jättää tekemättä on automaattinen häviö.
saa sitä kysyä