Mies, miks olet jättänyt lähestymästä naista, vaikka merkit ihastumisesta on ollut molemminpuoliset?
Itse odotin yli vuoden miehen askeleen ottoa eteenpäin, mutta turhaan. Miehen osoittama mielenkiinto minua kohtaan sai tunteeni leimahtamaan lähes välittömästi. Tein vastavuoroisesti selkeitä lähestymisyrityksiä, eli hiplailin miehen hiuksia, kosketin vaikka millä "tekosyyllä". Pienikin karva miehen vaatteissa, niin olin hellästi sitä putsaamassa pois. Mies selvästi tykkäsi näistä, vaikka oli joskus hämillään. Olemme reilusti yli 40 vuotiaita, eli ei pitäisi olla kyse teini ujostelusta. Itse aloin pelkäämään pakkeja (tunsin itseni tyhmäksi) ja lopetin kaikki huomion osoitukset. Odotin, että mies aktivoituisi, mutta ei.
Kommentit (425)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska naisen elämä on sementoitu nykyiselle paikkakunnalle, ja minua ei kiinnosta loppuelämä siellä. Koska nainen on ollut ihan kiihottava ulkoisesti, mutta luonteeltaan jollain tavalla trashy tai epätasapainoinen. Koska on ollut erilaiset tulevaisuuden tavoitteet. Koska naisen perhe tai kaveripiiri on ollut jotenkin häiritsevä. Koska nainen on ollut taloudellisesti liian turhamainen. Koska nainen ei ole tuntunut "vaimomatskulta". Koska on liian erilaiset arvot tai elämäntavat. Koska naisella on jo lapsia, ei halua tai voi saada niitä. Koska en ole pitänyt itseäni hänelle sopivana kumppanina.
Tuossa joitain syitä, muitakin varmasti on.
Onnea vaan noilla vaatimuksilla.
Ei siinä ollut mitään vaatimuksia. Siinä oli vastauksia kysymykseen miksi olen jättänyt lähestymättä naista vaikka molemminpuolista vetoa on ollutkin. Kyllä todellakin jätän lähestymättä, esim. jos nainen sanoo, että hänelle tärkeintä on matkustelu ja että ulkomaille pitää päästä monta kertaa vuodessa. Tai jos sanoo, ettei halua ikinä lapsia. Miksi lähestyisin, jos itse haluan jotain muuta?
Tapahtuuko tämä työpaikalla, harrastuksessa tai muussa ei-aivan-vapaassa ympäristössä, jossa olette tavallaan jonkinlaisessa roolissa? Ehkä hän on suhteessa tai ehkä ei, mutta sinä sitten olet hänelle ikään kuin työpaikkatyttöystävä, jonka kanssa flirttaillaan töissä muttei ole tarkoituskaan edetä tosielämässä mihinkään?
Vierailija kirjoitti:
Minustakin nuo aloittajan huomionosoitukset on viehättäviä ja osoittaa, että hän on lämmin ihminen. Ei aina tarvitse olla asia linjalla ja puhus asioita suoraan. Itse ainakin lämpenisin pienestä koskettelusta. Ainakin tietäisin, että nainen haluaa koskea minua ja varmaan olisi kivaa luvassa.....
Seisoo jo pelkästä ajatuksesta
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuuko tämä työpaikalla, harrastuksessa tai muussa ei-aivan-vapaassa ympäristössä, jossa olette tavallaan jonkinlaisessa roolissa? Ehkä hän on suhteessa tai ehkä ei, mutta sinä sitten olet hänelle ikään kuin työpaikkatyttöystävä, jonka kanssa flirttaillaan töissä muttei ole tarkoituskaan edetä tosielämässä mihinkään?
Tiedän niin hyvin tämän. Työpaikoilla on ollut näitä miehiä, jotka suhtautuvat minuun kuin työpaikkatyttöystävään. Hyvin läheisesti, lämpöisesti ja flirttaillen.
Olen myös muutaman kerran ihmetellyt miksei miehet vaan pyydä vaikka kahville/ kalaan/ kävelylle kun molemmin puolin on selvää ihastumista ilmassa.
Yleensä petyn hieman, ajattelen että minussa olikin jotain vikaa jne. Sitten taas mietin uskallanko hymyillä enää ihmisille ollenkaan.
t. N 40+
"Torjutuksi tulemisen pelko on voimakas tunne. Mulla oli tota nuorena. Silloin voi haluta torjua toisen ennen kuin tulee itse torjutuksi. Vaikka toinen osoittaisi voimakkaitakin kiinnostuksen merkkejä ei se ole vielä tae mistään."
Tuo on surullista. Varsinkin kun itse tietää ettei ole sellainen ihminen, joka kevyin perustein lähtisi mihinkään juttuun mukaan, on jotenkin ikävää jos mies näkee sellaisena, joka olisi ensimmäisen vastoinkäymisen kohdalla luovuttamassa. Mutta eipä näille mitään voi. Itselleni on helpompi ajatella että oikeasti kyse on ollut vain siitä, ettei miestä itseään vain ole kiinnostanut tarpeeksi edetä kanssani.
Sain tietää että tuo ihastukseni oli yksinhuoltaja äiti jolla oli kaksi lasta, enkä ollut mitenkään halukas elättämään mitään suurperhettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska naisen elämä on sementoitu nykyiselle paikkakunnalle, ja minua ei kiinnosta loppuelämä siellä. Koska nainen on ollut ihan kiihottava ulkoisesti, mutta luonteeltaan jollain tavalla trashy tai epätasapainoinen. Koska on ollut erilaiset tulevaisuuden tavoitteet. Koska naisen perhe tai kaveripiiri on ollut jotenkin häiritsevä. Koska nainen on ollut taloudellisesti liian turhamainen. Koska nainen ei ole tuntunut "vaimomatskulta". Koska on liian erilaiset arvot tai elämäntavat. Koska naisella on jo lapsia, ei halua tai voi saada niitä. Koska en ole pitänyt itseäni hänelle sopivana kumppanina.
Tuossa joitain syitä, muitakin varmasti on.
Onnea vaan noilla vaatimuksilla.
Ei siinä ollut mitään vaatimuksia. Siinä oli vastauksia kysymykseen miksi olen jättänyt lähestymättä naista vaikka molem
Eihän nuo tai edellisetkään listaamasi tilanteet liity siihen, että jätät lähestymättä vaikka kiinnostusta on. Nuo ovat tilanteita, jossa jätät lähestymättä koska olet saanut tietää jonkun kiinnostuksen lopettavan tekijän.
Vierailija kirjoitti:
Olen myös muutaman kerran ihmetellyt miksei miehet vaan pyydä vaikka kahville/ kalaan/ kävelylle kun molemmin puolin on selvää ihastumista ilmassa.
Yleensä petyn hieman, ajattelen että minussa olikin jotain vikaa jne. Sitten taas mietin uskallanko hymyillä enää ihmisille ollenkaan.
t. N 40+
Olet liian vanha etkä kovinkaan lisääntymiskykyinen. Miehet haluavat itselleen naisen jolla on edes jonkinlaiset mahdollisuudet lisääntyä. Maho nainen ei ole kovin tavoittelemisen arvoinen.
Jotkut miehet tulkitsee jo yhdenkin hymyn kiinnostukseksi. Sitten on näitä ap.n kohtaamia, jotka ovat ilm.niin tottuneita naisten huomion osoituksiin, että mikään ei joko tunnu miltään, tai mies vaan nauttii hykerrellen tilanteesta, joka saa naisen tuntemaan itsensä hölmöksi.
Vierailija kirjoitti:
Jospa hän oli ainoastaan ystävällinen, ja sinä tulkitsit viestin väärin.
Niinpä. Täälläkin aina ivaillaan miehille, jotka tulkitsevat naisen hymyilyn ja ystävällisyyden ihastukseksi. Naureskellaan miesten tunneälyttömyydelle. Kyllä siinä useampikin mies toteaa, että tuo on vain ystävällisyyttä tasolla, jolla firmojen hyvinkammatutkin operoivat.
Vierailija kirjoitti:
Koska viina maistuu.
Sille naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. N 40+
Olet liian vanha etkä kovinkaan lisääntymiskykyinen. Miehet haluavat itselleen naisen jolla on edes jonkinlaiset mahdollisuudet lisääntyä. Maho nainen ei ole kovin tavoittelemisen arvoinen.
Kun nainen on yli 30 vuotias niin riski saada vammainen lapsi on yli 60% suurempi kuin alle 30 vuotiaalla naisella.
Ihan lääketieteellinen fakta.
Yleensä ihastunut tulkitsee ihan liikoja vastapuolen reaktioista. Ehkäpä näin käy joskus naisillekin?
Olisikohan kannattanut vaikka hellästi suudella tai edes antaa pusu poskelle? Minulla on ollut tuollaista "hiplailua" kavereiden kanssa ja se ei kerro muuta kuin että tulemme hyvin juttuun keskenämme. Joskus korjaan kaverimiehen hiuksiakin ilman mitään sen ihmeenpää vihjailua tai halaan kavereitä kohdatessa.
Vierailija kirjoitti:
Se nainen oli ollut ihastunut vissiin kaikkiin muihin miehiin ennen minua ja rumasti sanottuna koko kylän yhteinen fillari.
Seksirobottien vielä vähän kehityttyä on siellä sun täällä kylän yhteinen sähköfillari. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Ihastus meni ohi nopeasti koska nainen ei ollut ollenkaan naistyyppiäni vaikka mukava oli kyllä.
Mulla muuten sama, mutta ihastus ei silti mene ohi. Hän varmaan luulee minun haluavan enemmän ja on siksi vetäytynyt, mutta todellisuudessa haluan vain hänet istumaan naamalleni ja luulen, että se on juuri sitä, mitä hän nyt tarvitsisi.
Viimeiset kolme kertaa "molemminpuoliset merkit" olivat näemmä vain oman pääni sisällä.
Hyvä ap! Noin käy kun kaksi puhekyvytöntä kohtaa toisensa.
Varmaan tuo mieskin on tällä samalla palstalla, ihmettelemässä, että mikä siinä naisessa on vikana kun ei halua mennä pidemmälle.