Tori.fi turn offit?
Keskustellaan näistä! Aloitan klassikolla.
-Ostan!! (klo. 9:00)
-Hieno juttu, milloin haluaisit tehdä kaupat? (klo. 9:05)
-Mikä kunto, onko reikiä, tahroja? Voitko antaa mitat? Onko isoa vai pientä kokoa? Kuinka monella lapsella käytetty? (klo. 22:35)
-Kuten ilmoituksessa lukee, ei reikiä eikä tahroja ja yhdellä käytetty. Mitat: xx, xx, xx. Mielestäni vastaa kyllä kokoa. Milloin haluaisit tehdä kaupat? (klo.22:45)
-Myytkö 10e?? (klo.9:45)
-En myy, hinta lukee ilmoituksessa ja se on 25e (klo.9:46)
-viestittely loppuu-
HOHHOIJAA..miksi tämä aina vaan toistuu??
Kommentit (349)
Vierailija kirjoitti:
ToriDiilin saisi useammat ottaa käyttöön, on tosi kätevä ja pienemmät postikulut. Ehkäisee myös huijausta.
Toridiili on aivan täyttä paskaa, se on fakta.
Ostajat joilla on täysin epärealistiset hinnat, joku ilmoitti ostavansa valkoisen ruokapöydän ja kaksi tuolia, piti olla täysin virheettömät ja kotiinkuljetettuna 40 eurolla yhteensä kaikki. Ja joku halusi ostaa Dingon, Hanoin yms.uutta vastaavia vinyylilevyjä 10€/ kpl, eli pitäisi saada lähes ilmaiseksi uutta virheetöntä tavaraa sekä keräilyharvinaisuuksia.
Torin henkilöstö on täysin pihalla, ei osaa yhtään mitään, ei tajua mitään, ei osaa edes lukea, suojatyöpaikka tori.
Piipputupakan myynti sallitaan, samoin savukkeita myynnissä, kehtaa mainostaa olevansa joku vastuullinen yritys, kaikkea muuta.
Paljon on näitä ostajia, kyselee, sovitaan aikaa ja sitten ei näy eikä kuulu mitään, jatkossa meen kirpputorille myymään, siellä on kuitenkin ihan oikeita ostajia toisin kun torissa.
Vierailija kirjoitti:
Ostajat joilla on täysin epärealistiset hinnat, joku ilmoitti ostavansa valkoisen ruokapöydän ja kaksi tuolia, piti olla täysin virheettömät ja kotiinkuljetettuna 40 eurolla yhteensä kaikki. Ja joku halusi ostaa Dingon, Hanoin yms.uutta vastaavia vinyylilevyjä 10€/ kpl, eli pitäisi saada lähes ilmaiseksi uutta virheetöntä tavaraa sekä keräilyharvinaisuuksia.
Näihin olen törmännyt halutaan ostaa toimiva moottorisaha 10€ ja joku halusi ostaa maljakon 150€, katoin silloin netistä niin maljakot oli noin tonnin hintaluokassa, siis tämä minkä joku halusi ostaa 150€, kyllä minäkin voisin ostaa niitä 10 sillä hinnalla.Älkää myykö jobbareille mitään.
Nämä jotka lähettää viestin kun myyt jotain onko vielä myynnissä ja puhelin numero, sitten kun vastaat viestin kautta niin ei lueta viestiä, ei kuulu mitään.Minä en ainakaan ala soittamaan kenenkään kyselijän perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin ostaa autooni erään osan, meni chattailuksi: Tori pakottaa käyttämään omaa viestisysteemiään, hidas ja huono tapa puheluun verrattuna.
Siis chattailimme viitenä peräkkäisenä päivänä eikä asiaan tullut selvyyttä, saman olisi hoitanut puhelimitse minuutissa!
Kyllästyin chattailuun ja soitin läheiselle autopurkaamolle, puolen tunnin päästä osa oli minulla!
Torin viestisysteemi on perseestä verrattuna normaaliin puheluun, Tori jopa kieltää puhelinnumeron antamisen myyjälle/ostajalle!!
Kyllä minä olen numeroni antanut. Siitä tulee se varoitus viestichattiin, mutta eipä tuosta mitään ole seurannut.
Älä jauha paskaa täällä, onhan siellä puhelin numero tuhansissa ilmoituksissa, joku ilmoitti ihan ilmoituksen otsikossa kirja p. Samalla ilmoittajalla oli yli 10 ilmoitusta, kaikissa puhelin numero otsikossa.
Minä: Ostan, ja pääsen hakemaan autolla 2 päivän päästä.
myyjä: Sovittu.
myyjä: toinen tarjosi yli myyntihinnan ja tulee hakemaan jo huomenna
minä: ok
myyjä: toinen ostaja tekikin oharit. Voin myydä sinulle.
minä: Sinäkin teit mulle oharit. En osta.
Ostin toisaalta. Myyjä ei ole saanut vielä monen viikon jälkeen kaupaksi vaikka on laskenut hintaa. Ohareita tehdään myös ostajalle.
"Kulkeutuuko paikkaan XYZ??"
Ei kulkeudu. Lue ilmoitus. Vain nouto.
"Postitatko Porvooseen???"
En postita. Lue ilmoitus. Vain nouto.
"Onko vapaa???"
On, koska myyn sitä. (Nämä vapaan kyselijät saattaa olla myös trokareita jotka tiedustelee mihin hintaan tuotteet ovat menneet kaupaksi)
Idiotismi lisääntyy torissa joka päivä. 🤢🤮
Nämä jotka ilmoittaa ostavansa, nytkin joku ilmoittelee taas ostavansa vaikka mitä, kymmeniä ilmoituksia kirjahyllystä kanttarelliin ja ikoneita, venäläistä taidetta yms.Kokemusta näistä ostajista, tuhlaavat vain myyjien aikaa, kyselee kaikkea mutta ei ole edes tarkoitusta ostaa mitään.Varokaa näitä
Voisin ostaa tämän, jos vielä vapaana.
No kiva, vapaana on, koska pääset noutamaan?
Voisitko lähettää?
Miksi heti ei voi kysyä, että voisitko lähettää vaan vasta myöhemmin kyselee lähettämismahdollisuutta. Todella ärsyttävä tapa tuollainen.
Nämä idiootit mitkä lähettää tarjouksen kun myyt jotain tuotetta 100€ niin tulee voisin ostaa 40€ ja noutaa heti.Näitä tullut ainakin minulle monta kertaa, myyn melko paljon erilaista keräilytavaraa, mitä ei edes enää valmisteta ja mitä ei ole kovinkaan paljon, usein tarjolla.En viitsi edes vastata näihin.Pidän vitriineissä tai varastoissa tuotteet jos ei mene kaupaksi niin ei se minua haittaa, alihintaan en myy mitään, ei ole rahapulaa.
Nämä " ostajat" jobbarit jotka ilmoittelee torissa jatkuvasti ostavansa kaikenlaista, niitä ei torin säännöt koske, saavat pitää samoja ilmoituksia eri osastoilla, paikkakunnilla kymmeniä samoja ilmoituksia.Näihin tori ei puutu mutta myyjänä kun ilmoittelet niin hylätään heti ilmoitus mikäli laitat toisen ilmoituksen joka vähänkin saman tapainen kun ensimmäinen.Samat säännöt ei koske kaikkia.
Persaukiset tinkijät sekä turhat kyselijät, näitä torissa on, oikeita ostajia ei juurikaan ole.
Älkää myykö näille jobbareille mitään jotka ilmoittelee ostavansa vinyylilevyjä, hopeaa, kultaa, kännyköitä, kotimaista lasitavaraa, muumimukeja, mekaanisia rannekelloja, taidetta.Ovat lähes kaikki kusettajia, tarjoavat alihintaa laadukkaista tuotteista, älkää myykö alihintaan jobbareille mitään.
Näin on, ilmoitin muutamasta torille, niin kesti yli 8 tuntia ennen kuin ilmoitus poistettiin, tori ei pidä mitään kiirettä ja sitten hetken päästä oli taas sama ilmoitus hyväksytty.Tori on täysin edesvastuuton yritys, ainakin minun kokemukseni mukaan.