Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tori.fi turn offit?

Vierailija
06.10.2024 |

Keskustellaan näistä! Aloitan klassikolla.

-Ostan!! (klo. 9:00)

-Hieno juttu, milloin haluaisit tehdä kaupat? (klo. 9:05)

-Mikä kunto, onko reikiä, tahroja? Voitko antaa mitat? Onko isoa vai pientä kokoa? Kuinka monella lapsella käytetty? (klo. 22:35)

-Kuten ilmoituksessa lukee, ei reikiä eikä tahroja ja yhdellä käytetty. Mitat: xx, xx, xx. Mielestäni vastaa kyllä kokoa. Milloin haluaisit tehdä kaupat? (klo.22:45)

-Myytkö 10e?? (klo.9:45)

-En myy, hinta lukee ilmoituksessa ja se on 25e (klo.9:46)

-viestittely loppuu-

HOHHOIJAA..miksi tämä aina vaan toistuu?? 

Kommentit (286)

Vierailija
281/286 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotko asemalle, olen siellä tunnin päästä tänään!

Vierailija
282/286 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin ostaa autooni erään osan, meni chattailuksi: Tori pakottaa käyttämään omaa viestisysteemiään, hidas ja huono tapa puheluun verrattuna.

Siis chattailimme viitenä peräkkäisenä päivänä eikä asiaan tullut selvyyttä, saman olisi hoitanut puhelimitse minuutissa!

Kyllästyin chattailuun ja soitin läheiselle autopurkaamolle, puolen tunnin päästä osa oli minulla!

Torin viestisysteemi on perseestä verrattuna normaaliin puheluun, Tori jopa kieltää puhelinnumeron antamisen myyjälle/ostajalle!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/286 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin ostaa autooni erään osan, meni chattailuksi: Tori pakottaa käyttämään omaa viestisysteemiään, hidas ja huono tapa puheluun verrattuna.

Siis chattailimme viitenä peräkkäisenä päivänä eikä asiaan tullut selvyyttä, saman olisi hoitanut puhelimitse minuutissa!

Kyllästyin chattailuun ja soitin läheiselle autopurkaamolle, puolen tunnin päästä osa oli minulla!

Torin viestisysteemi on perseestä verrattuna normaaliin puheluun, Tori jopa kieltää puhelinnumeron antamisen myyjälle/ostajalle!!

Kyllä minä olen numeroni antanut. Siitä tulee se varoitus viestichattiin, mutta eipä tuosta mitään ole seurannut.

284/286 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain kerran kohteliaan viestin, että haluan varata tämän viikoksi, koska päläpäläpälä. Se perustelu oli kyllä asiallinen, ei siinä mitään, ja allekirjoitus koko nimellä ja paikkakunnalla. Mutta viikoksi! Tunniksi voin varata. No vastasin hänelle kohteliaan viestin, jonka alussa kiitin kiinnostuksesta ostaa tavara ym ym ja loppuun kirjoitin, että en voi varata viikoksi. Tuo ostaja luki viestini vasta kuukauden päästä. Eikä koskaan enää vastannut mitään, Hän ei voinut tietää siitä lyhyestä viestin alusta joka näkyy avaamatta viestiä että mitä vastasin viikon varaamisesta. Kuka ilmoittaa varaavansa viikoksi eikä sitten edes viikkoihin lue myyjän vastausta? Minusta törkeää.

Ei voi todellakaan olettaa, että varaaminen on ok. Joko tuotteen ostaa tai sitten ei. Olen joskus ostanut tuotteen siten, että maksan sen mobile paylla heti ja käyn hakemassa myöhemmin. Tämä on aina ollut myyjälle ok. Raha on vaihtanut omistajaa, kaupat on tehty. Nouto järjestyy sitten myöhemmin. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
285/286 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt Torista etsiä kohtuuhintaisia polttopuita, mutta kaikkien pyynnit on ihan törkeitä. Ilmoituksia on tällä seudulla kymmenittäin, mutta hinnat ovat 3 - 4 vuoden takaisiin hintoihin 40% - 100% kalliimpia. Ja päälle aina joku usean kympin kuljetusmaksu. Ja tyypeillä on ne samat perintömetsät ja kauan sitten hankitut koneet jotka maksettu ajat sitten. Ja ei kuulemma halvemmalla voi myydä. Yksi pappa myi vielä 3 vuotta sitten 55€ motti mutta joku vinkkasi sille Tori.fi:stä 100€ hinnat, niin eipä enää ole sieltäkään saanut järkihintaan puita.

Älä täällä nillitä vaan osta oma metsäpalsta ja ala myymään edullisesti 45€ motti ja lupaa ilmainen kuljetus.

Vierailija
286/286 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tullut parin päivän sisällä kolme viestiä postitatko vaikka ilmoituksissa lukee vain nouto, onko ihmiset lukutaidottomia, tyhmiä?En todellakaan ala postittamaan mitään edullisia tuotteita.