Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori.fi turn offit?

Vierailija
06.10.2024 |

Keskustellaan näistä! Aloitan klassikolla.

-Ostan!! (klo. 9:00)

-Hieno juttu, milloin haluaisit tehdä kaupat? (klo. 9:05)

-Mikä kunto, onko reikiä, tahroja? Voitko antaa mitat? Onko isoa vai pientä kokoa? Kuinka monella lapsella käytetty? (klo. 22:35)

-Kuten ilmoituksessa lukee, ei reikiä eikä tahroja ja yhdellä käytetty. Mitat: xx, xx, xx. Mielestäni vastaa kyllä kokoa. Milloin haluaisit tehdä kaupat? (klo.22:45)

-Myytkö 10e?? (klo.9:45)

-En myy, hinta lukee ilmoituksessa ja se on 25e (klo.9:46)

-viestittely loppuu-

HOHHOIJAA..miksi tämä aina vaan toistuu?? 

Kommentit (321)

Vierailija
281/321 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotko asemalle, olen siellä tunnin päästä tänään!

Vierailija
282/321 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin ostaa autooni erään osan, meni chattailuksi: Tori pakottaa käyttämään omaa viestisysteemiään, hidas ja huono tapa puheluun verrattuna.

Siis chattailimme viitenä peräkkäisenä päivänä eikä asiaan tullut selvyyttä, saman olisi hoitanut puhelimitse minuutissa!

Kyllästyin chattailuun ja soitin läheiselle autopurkaamolle, puolen tunnin päästä osa oli minulla!

Torin viestisysteemi on perseestä verrattuna normaaliin puheluun, Tori jopa kieltää puhelinnumeron antamisen myyjälle/ostajalle!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/321 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin ostaa autooni erään osan, meni chattailuksi: Tori pakottaa käyttämään omaa viestisysteemiään, hidas ja huono tapa puheluun verrattuna.

Siis chattailimme viitenä peräkkäisenä päivänä eikä asiaan tullut selvyyttä, saman olisi hoitanut puhelimitse minuutissa!

Kyllästyin chattailuun ja soitin läheiselle autopurkaamolle, puolen tunnin päästä osa oli minulla!

Torin viestisysteemi on perseestä verrattuna normaaliin puheluun, Tori jopa kieltää puhelinnumeron antamisen myyjälle/ostajalle!!

Kyllä minä olen numeroni antanut. Siitä tulee se varoitus viestichattiin, mutta eipä tuosta mitään ole seurannut.

284/321 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain kerran kohteliaan viestin, että haluan varata tämän viikoksi, koska päläpäläpälä. Se perustelu oli kyllä asiallinen, ei siinä mitään, ja allekirjoitus koko nimellä ja paikkakunnalla. Mutta viikoksi! Tunniksi voin varata. No vastasin hänelle kohteliaan viestin, jonka alussa kiitin kiinnostuksesta ostaa tavara ym ym ja loppuun kirjoitin, että en voi varata viikoksi. Tuo ostaja luki viestini vasta kuukauden päästä. Eikä koskaan enää vastannut mitään, Hän ei voinut tietää siitä lyhyestä viestin alusta joka näkyy avaamatta viestiä että mitä vastasin viikon varaamisesta. Kuka ilmoittaa varaavansa viikoksi eikä sitten edes viikkoihin lue myyjän vastausta? Minusta törkeää.

Ei voi todellakaan olettaa, että varaaminen on ok. Joko tuotteen ostaa tai sitten ei. Olen joskus ostanut tuotteen siten, että maksan sen mobile paylla heti ja käyn hakemassa myöhemmin. Tämä on aina ollut myyjälle ok. Raha on vaihtanut omistajaa, kaupat on tehty. Nouto järjestyy sitten myöhemmin. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
285/321 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt Torista etsiä kohtuuhintaisia polttopuita, mutta kaikkien pyynnit on ihan törkeitä. Ilmoituksia on tällä seudulla kymmenittäin, mutta hinnat ovat 3 - 4 vuoden takaisiin hintoihin 40% - 100% kalliimpia. Ja päälle aina joku usean kympin kuljetusmaksu. Ja tyypeillä on ne samat perintömetsät ja kauan sitten hankitut koneet jotka maksettu ajat sitten. Ja ei kuulemma halvemmalla voi myydä. Yksi pappa myi vielä 3 vuotta sitten 55€ motti mutta joku vinkkasi sille Tori.fi:stä 100€ hinnat, niin eipä enää ole sieltäkään saanut järkihintaan puita.

Älä täällä nillitä vaan osta oma metsäpalsta ja ala myymään edullisesti 45€ motti ja lupaa ilmainen kuljetus.

Vierailija
286/321 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tullut parin päivän sisällä kolme viestiä postitatko vaikka ilmoituksissa lukee vain nouto, onko ihmiset lukutaidottomia, tyhmiä?En todellakaan ala postittamaan mitään edullisia tuotteita.

Vierailija
287/321 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin kerran muutaman lautasen ja ne olivat likaisia. Hyväkuntoisia kyllä muuten, mutta niissä oli siis kuivunutta ruokaa. Ja ostin nämä kasvotusten. Jäi vähän ihmetyttämään :-)

Olen ostanut monta kertaa kun olin aiemmin kirppiskauppias, ostin tavaraa jälleenmyyntiin ravintoloiden konkurssimyynneistä, kuolinpesistä yms.ei minua ainakaan haitannut yhtään, ostettiin kaikki, kannettiin autoon ja varastolla tutkittiin tavarat, pestiin ja lajiteltiin, osa meni roskiin, myyntikelpoiset tavarat vietiin myyntiin.Nykyisin tuntuu olevan paljon näitä valittajia, uusavuttomia, mielensäpahoittajia ym.

Vierailija
288/321 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt Torista etsiä kohtuuhintaisia polttopuita, mutta kaikkien pyynnit on ihan törkeitä. Ilmoituksia on tällä seudulla kymmenittäin, mutta hinnat ovat 3 - 4 vuoden takaisiin hintoihin 40% - 100% kalliimpia. Ja päälle aina joku usean kympin kuljetusmaksu. Ja tyypeillä on ne samat perintömetsät ja kauan sitten hankitut koneet jotka maksettu ajat sitten. Ja ei kuulemma halvemmalla voi myydä. Yksi pappa myi vielä 3 vuotta sitten 55€ motti mutta joku vinkkasi sille Tori.fi:stä 100€ hinnat, niin eipä enää ole sieltäkään saanut järkihintaan puita.

Jaa, meillä sekapuuta 1m hintaan 50e heitto ja voidaan vaikka tuoda 40km säteellä. Ei mene kaupaksi, koska ei ole tarpeeksi kaunista.  Noh palaa se meilläkin.

Vierailija
289/321 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää nämä mitkä ilmoittelee ostetaan ja sitten kun avaat, luet ilmoitusta niin lukee otan vastaan ilmaiseksi.Sitten ihmettelen kun tori antaa jobbareiden ilmoitella ilmaiseksi, pitää useita samoja ilmoituksia eri osastoilla, eri paikkakunnilla samaan aikaan, ilmoituksia jotka on selkeästi yritystoimintaan viittavia, harmaata taloutta siis, tavaraa ostetaan jälleenmyyntiin esim.puhelimia ja ilmoitellaan muutto ja kuljetuspalveluita käyttäjänimi piilotettuna, kyse kuitenkin luvanvaraisesta yritystoiminnasta.

Vierailija
290/321 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovimme kaupat puhelimitse ja kaikki vaikutti hyvältä. Ennen noutopäivää soitti vielä useita kertoja, lähetti viestejä, tinkasi ja kyseli joten myinkin seuraavalle soittajalle. Kyseinen herra laittoi vielä jälkeenpäinkin viestejä sovituista kaupoista joten laitoin puhelimen  estolistalle ja vinkkasin hänestä myös tutuille.

Vierailija
291/321 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tullut muutamasta tuotteesta kyselyä onko vielä myynnissä, kun olen ilmoittanut että on ei kuulu mitään, sitten parin päivän kuluttua tulee viestiä että tulisin ostamaan ja ollan aivan ihmeissä kun ilmoitan että tuote meni jo.Näitä ollut nyt 3 lyhyen ajan sisällä ja kaikki tuotteet mennyt kaupaksi.

Vierailija
292/321 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntosijoittajan startti, verkkokurssi, aivan kamalaa diibadaabaa, liity johonkin typerään ryhmään, on aivan uskomatonta että tällaista täysin epämääräistä saa ilmoitella torissa?

Vierailija
293/321 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi isoimpi turn-offeja: Kaiken maailman varailijat, ja nyt en puhu myyjänä, vaan ostajana.

Olen sen verran röyhkeä, että jos haluan ostaa jonkun tavaran ja valmis maksamaan pyydetyn hinnan, niin en jää odottelemaan päiväkausiksi jos joku varailija hakee tavaran tai ei. 

Itse ostan ja myyn sillä periaatteella käytettyä tavaraa, että eka hakija vie ja sillä selvä. Tämän jos ilmoittaa kohteliaasti, niin usein ei tule mitään vastausta. Sitten saattaa tulla päivien päästä, että "ei haettukaan, tuletko nyt ostamaan". Siinä vaiheessa maksan potut pottuina ja jätän itse vastaamatta.

Ei tavara maailmasta lopu, että pitäisi kerjätä ja odotella.

En varaa koskaan mitään en ostajana, en myyjänä, ensimmäinen tekee kaupat, pari kertaa olen ollut ostamassa eri tuotteita mutta myyjä selittänyt että ne on varattu.Parin nojatuolin kohdalla kävi niin että myyjä sanoi että on varattu, oli ihan laatutuolit melko arvokkaat,  käytiin Vepsäläiseltä ostaa uudet tuolit niin sittten myyjä lähettää viestin ettei varajaa tullut niitä hakemaan, kyseli tuletko ostamaan ne? En ostin jo uudet.

Vierailija
294/321 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin annetaan ilmoituksen. Hyvä tuote, vastaavista hintapyynnöt noin 40eur.

2minuuttia ilmoituksen julkaisusta ensimmäinen viesti, missä lukee vain: onko vielä

Vastasin, että ei ole. Varmasti oli joku haukka, joka hakee ilmaiseksi ja heti laittaa myyntiin.

Vierailija
295/321 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

X vaatteessa tahroja, "en ole kokeillut pestä". 

Ööh ok. Ymmärrän, jos tuote vaatii kuivapesun tms., mutta yleensä tästä ei ole kyse. Tulee mieleen, että on kuitenkin yritetty pestä, mutta tahra ei ole lähtenyt.

Vierailija
296/321 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persaukiset jotka ilmoittelee ostavansa tuotteita, on kovat vaatimukset ominaisuuksien, kunnon, iän yms.suhteen ja sitten laittavat hinnaksi 40-50€ tuotteista joiden hinnat pyörii käytettyinäkin satasissa.

Vierailija
297/321 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jobbariostajat, näitä on etenkin vinyylilevyjen kohdalla Teemu yms.tekevät aivan naurettavia tarjouksia, sama taidelasin kohdalla Espoo, Tapiola, mies joka tarjoaa yli tonnin tuotteesta 250€.Älkää myykö jobbareille mitään.

Vierailija
298/321 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoteväärennöksiä sallitaan jatkuvasti, kehtaa mainostaa olevansa vastuullinen yritys.

Vierailija
299/321 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estän kaikki, jotka kysyy mittoja tai tinkaajat, kun eivät ole lukeneet ilmoituksen tekstejä. Ei ole aikaa kyselijöiden pelleilyille. 

Vierailija
300/321 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku "sudenkorento" (nimimerkki in EN) kysyy tuotteen x mittaa, materiaalia tms. 

Kun vastaa asiallisesti, ei tule mitään jatkoa. Ja nämä jotka ostan postitettuna. Laittaisi dille sitten heti yhteystiedot. Kun niitä kysyy ja ilmoittaa hinnan, kysyy miten maksaa, antaa vaihtoehdot, ei kuulu mitään. 

Kun kysyy myöh. onko vielä tarve tuotteelle. Ei koko vastata, vaikka viesti luettu tai oho en tarvikkaan. 

En todellakaan laita myyjälle mitään yhteystietojani ennen kuin olen saanut varmistuksen että tuote on vielä saatavana ja sen postittaminen onnistuu. Pyydän itse myyjää laittamaan tilinumeron, postimaksun ja muut tarvittavat tiedot maksamista varten ja kun olen ne saanut ja maksun suorittanut, laitan myyjälle siitä tiedon sekä osoitteeni ja puhelinnumeroni postittamista varten. Sen verran monta kertaa on itseäni kiinnostava tuote jo eht

Sama toisinpäin: en ikinä lähetä tilitietoja postitse ostavalle ennenkuin on lähettänyt yhteystietonsa ja tarkat postitusosoitteet. Silti joukkoon on joskus mahtunut joku, joka ei ollutkaan oikeasti ostamassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi