Mitä ostaisit jos saisit käyttää 300-400€? Rahaa ei saa laittaa säästöön tai käyttää laskuihin tai perus elämiseen.
Otsikossa jo kysymys.
Kysyn tätä siksi, koska vanhempani lupasivat minulle tämän suuruisen lahjan, ja en keksi yhtään mitä haluaisin. Olen pyritellyt mielessä joko viikoloppumatkaa Eurooppaan vaikka joulumarkkinoiden aikaan tai sitten älykelloa 🤔
Tuleeko teiltä parempia ideoita?
Kommentit (198)
Perinpohjainen perussiivous kotiin! Itse ei pysty sairauksien vuoksi.
Final Fantasy VII Cloud Strife & Hardy-daytona bring arts figuurin. Maksaa 249.99 € Square-enixin nettikaupassa.
Jäljelle jäävällä rahamäärällä sitten jotain muuta FF-peleihin liittyvää samasta kaupasta.
SIlmälasit, alusvaatteita ja talvitakin. Taitaisi riittää naftisti.
Ehkä pitkä untuvatakki. Tai viikonloppureissu (hotelli ja parempi ravintola).
Varmaankin auton tuulilasille, jos rahasta riittäisi myös perälasiin, kameran.
Lahjakortin suosittuun putiikkiin ja myisin sen heti 250-350e eteenpäin.
Itsellä alkaa lähestyä läppärin uusinta, on vikoja eikä tämä ole Win11 yhteensopiva ja ensi vuonna viimeistään mikkosofta hylkää Windows 10 tuen.
Käyttäisin turhuuteen ja ottaisin pitkään haaveilemani microblading kulmat
Just ollaan lähdössä ostosristeilylle joten siihenhän se juuri menisi. Risteily, ruokailu ja ostoksia.
Kyllä on köyhillä toiveet. Itse en tarvitsisi tuota rahaa, kun minulla on jo kaikkea ja rahaa niin että ranteita pakottaa.
En haluaisi ostaa mitään, käytän rahani vain laskuihin ja ruokaan. Baarissa voisi käydä ja ostaa juomia kotiinkin, en ole aikoihin ostanut.
Itse ostaisin varmaan jotkut tosi hyvänlaatuiset kengät talveksi ja salille erikseen. Sitten jotain tosi hyvänlaatuisia urheiluvaatteita. Varmaan myös uusia vaatteita. Tai jopa uuden puhelimen, kun nykyinen on todella vanha.
Itselläni on vähän niin, etten kyllä laittaisi rahaa mihinkään matkustamiseen jos on vähääkään sellainen olo, että tarvitsisi jotain pysyvää tavaraa. Ja itelläni on ainakin aina niin, että jotain tarvitsee.