Mitä ostaisit jos saisit käyttää 300-400€? Rahaa ei saa laittaa säästöön tai käyttää laskuihin tai perus elämiseen.
Otsikossa jo kysymys.
Kysyn tätä siksi, koska vanhempani lupasivat minulle tämän suuruisen lahjan, ja en keksi yhtään mitä haluaisin. Olen pyritellyt mielessä joko viikoloppumatkaa Eurooppaan vaikka joulumarkkinoiden aikaan tai sitten älykelloa 🤔
Tuleeko teiltä parempia ideoita?
Kommentit (198)
Yrittäisin käyttää rahan niin, että se jäisi jotenkin erityisesti mieleen. Että voisin muistella juuri sen jutun olleen erityinen lahja vanhemmiltani.
Tekisin viikonloppureissun, ottaisin laulutunteja, palkkaisin PT:n, kävisin värianalyysissa, kokeilisin uutta harrastusta - vaikka jousiammuntaa tai miekkailua.
Pysyvä tavara tietysti olisi helppo muistaa. Koru, kello, taulu, pihalle nuotiopaikka tai keinu.
Jos ei olisi tarvetta muistaa ko asiaa vanhempien lahjana, käyttäisin rahat jalkahoitoihin tai kampaajalle.
Vierailija kirjoitti:
400 eurolla ei oikein saa mitään tarpeellista kunnollista. Saisiko sen käyttää uuteen takkiin ja maksaa itse loput 300 e?
Minun talvitakkini maksoi 1000veur
Laukun ostin stockkalta 400 eurol , kun oli 20 prossan alekuponki
Kenkäni maksavat 200-400 eur kpl.
Hotelliyöni maksavat tuon 300- 400 eur yö
Kyseessä on triviaali pikkusumma
Vierailija kirjoitti:
Yrittäisin käyttää rahan niin, että se jäisi jotenkin erityisesti mieleen. Että voisin muistella juuri sen jutun olleen erityinen lahja vanhemmiltani.
Tekisin viikonloppureissun, ottaisin laulutunteja, palkkaisin PT:n, kävisin värianalyysissa, kokeilisin uutta harrastusta - vaikka jousiammuntaa tai miekkailua.
Pysyvä tavara tietysti olisi helppo muistaa. Koru, kello, taulu, pihalle nuotiopaikka tai keinu.
Jos ei olisi tarvetta muistaa ko asiaa vanhempien lahjana, käyttäisin rahat jalkahoitoihin tai kampaajalle.
Pt maksaa 800 eur täällä Helsingissä
Missä saa pt:n 400 eur:lla
Onko kyseessä se lihava pt..josta on ollut keskustelua palstalla?
Käyttäisin rahaa johonkin seuraavista:
- raskausvaatteita
- vauvalle tarvikkeita
- lapselle kumisaappaat tai talvikengät
- lattialaminaatteja
Lapselle sähkökitara. Jos jää yli itelle talvitakki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
400 eurolla ei oikein saa mitään tarpeellista kunnollista. Saisiko sen käyttää uuteen takkiin ja maksaa itse loput 300 e?
Minun talvitakkini maksoi 1000veur
Laukun ostin stockkalta 400 eurol , kun oli 20 prossan alekuponki
Kenkäni maksavat 200-400 eur kpl.
Hotelliyöni maksavat tuon 300- 400 eur yö
Kyseessä on triviaali pikkusumma
Ei kyseessä ole se, onko summa iso vai pieni. Kyse on siitä, millaisen 300-400 € maksavan lahjan hankkisit.
Kävisin 1-2 sessiossa poistattamassa kosmeettisia hiussuonia/suonikohjuja. Isommat on jo tehty ja kosmeettiset enää jäljellä. Tuolla summalla tuskin Suomessa onnistuisi mutta täällä missä asun, maksaa sen verran.
Mustia Ecophon Modus TAL akustiikkalevyjä kattoon.
Kun on kyse lahjasta mielestäni sen pitäisi olla jotakin ylellistä ja saajaansa ilahduttavaa. Itse ostaisin pullon shampanjaa ja kauniit korvakorut.
Tällä hetkellä käyttäisin rahat uuteen käsilaukkuun, lisäisin itse puuttuvan osan.
Ostaisin jotain vaatteita. En ole ostanut kymmeneen vioteen muuta kuin sukkia ja alkkareita tai tilaisin ajan ylsityislääkäriltä, kun tetv.keskukseen ei pääse😒
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä asioita on useita jotka on tarpeellisia ja kunnollisia ja saa 400 eurolla.
Parin päivän hotelliloma. Kiertelisi kauppoja, museoita ja näyttelyitä ihan rauhassa.
En ainakaan vaatteita koska en ole koskaan ollut vaatteiden perään eli niiden ostaminen ei ole mulle tärkeä asia. Ostaisin varmaan sillä yhden pelin ps5:een. En tiedä mitä lopulla rahalla ostaisin koskaan en nyt tarvitse mitään muuta tällä hetkellä.
Menisin maalauskurssille, jossa myös täyshoito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä asioita on useita jotka on tarpeellisia ja kunnollisia ja saa 400 eurolla.
Olen samaa mieltä kunhan tietää mitä ostaa. Ei asian tarvitse olla kallis ollakseen kunnollinen ja kestävä.
Pössyä.