Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pienessä asunnossa voisit asua? Neliörajasi tai huoneiden minimimäärä?

Vierailija
29.09.2024 |

Minulla se menee noin 30 neliössä. Yksiö on ok, jos se on kuitenkin iso. Alkovi oltava, johon saa eteen verhon tai muun tilanjakajan. Tällainen asunto vain siis minulle, parusuhteessa en voisi asua näin. 

Kommentit (133)

Vierailija
61/133 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minimi olisi makuuhuone, olohuone, erillinen keittiö, kylpyhuone, sauna olisi plussaa, ja parveke tai pieni piha. Vierashuonekaan ei haittaisi. Neliöillä ei ole niin väliä kunhan niitä ei ole liikaa. 

Vierailija
62/133 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Japanissa asuessani 2 vuotta asuin 11 neliön asunnossa, joten minulle ei ole mikään ongelma asua pienessä asunnossa. M30

Japanissa ravaavat miehet ovat oksettavia.

Miten se on teiltä suomalaisilta naisilta pois, kun me suomalaiset miehet harrastamme seksiä aasialaisten naisten kanssa? M30

Se kiukuttaa Miioja tai Sohveja, kun Japani on kuin taivas meille sinkkumiehille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/133 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kävisi yövieraita 20 neliössä varmaan pystyisin asumaan, ns tupakeittiö.

Vierailija
64/133 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumiehelle nykyinen 35 neliön yksiö on enemmän kuin riittävä. 

En tiedä mihin tarvitsisin enemmän neliöitä kun en yleensä edes parvekkeella vietä aikaa.

Vierailija
65/133 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 89 neliötä viidellä hengellä. Pienempi olisi liian pieni, tämä vielä menettelee.

Vierailija
66/133 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

80 neliötä kolmio oli tosi toimiva. Lapsilla kunnon kokoiset huoneet, oikea keittiö, johon mahtui ruokapöytä.

Nyt on huomattavasti isompi ja olenkin 2 huonetta muuttanut airbnb käyttöön

Vierailija
67/133 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No.. oon aina halunnu sellaisen yyhhoo naisen jolla on about 2-3 lasta jotka on tehty kaikki eri miesten kanssa, eli sellaisen lunttu muijan. Niin ihan sitä varten ostin suoraan 5 h keittiö + sauna + khh kokoisen omakotitalon. Vois olla ihan kotirouvana ja elää sekä asua ihan minun laskuun. Mieluisin olisi sellainen hompsantuusan ja pyryharakan yhdistelmä joka olisi pikkuisen pläski. Ei mikään himoläski kuitenkaan. Sellaisia on vaan niin harvassa , että pahoin pelkään että unelmat kaatuu. 

Vierailija
68/133 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksiö ei saa olla alle 52 m2 + parveke kuten minulla on. 

Vierailija
69/133 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun 40 neliöisessä ja keräilyni takia tila alkaa loppua. En tätä pienemmässä kämpässä haluaisi asua. Asun itsekseni.

Vierailija
70/133 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla mitään ole. Vuokrannut sinä sen kaninkolosi olet. 

Vierailija
71/133 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi ihmisellä olla sen verran tilaa, että voi majoittaa vieraan. Pienet kopit tekevät hallaa sosiaalisille suhteille.

Vierailija
72/133 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina asunut vuokralla ja aina väljemmin ja hienommin kuin samaa palkkaa saavat omistusasujat. 

Vierailija
73/133 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän KELA ole aika tarkkaan määritellyt ne teidän asuntojenne koot kohdilleen niin niistä sitten vain valitsette sen mieleisenne.

Muahahahahhhahhasshh 👋😂 👍

Vierailija
74/133 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

31 neliön yksiössä asun ja voisin kuvitella asuvani pienemmässä, 25 olisi maksimi mulle

Vierailija
75/133 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina asunut vuokralla ja aina väljemmin ja hienommin kuin samaa palkkaa saavat omistusasujat. 

Silti ja kaikesta huolimatta sinulla ei ole yhtään mitään. Olet kaninkoloon pudonnut yksinäinen pappa.

Vierailija
76/133 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti ja kaikesta huolimatta sinulla ei ole yhtään mitään. Olet kaninkoloon pudonnut yksinäinen pappa.

Nainen, nyt turpa kiinni.

Vierailija
77/133 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena asuin 35m2:n yksiössä. Se oli mukava. Mahtui 120cm sänky, pieni keittiönpöytä, telkku, telkkutaso ja työpöytäkin sekä 3-istuttava sohva makaamista varten. 

Mutta nyt viisikymppisenä ja työssäkäyvänä sanoisin, että kaksio ja vähintään 50-55m2 minimi. Jos miehen kanssa asuttaisiin kaksin, niin kolmio ja 65-70m2 minimi. Kahden lapsen kanssa en ottaisi enää alle 100m2. Nyt on 130m2 ja ei ole neliön neliötä liikaa. Mahdutaan kyllä, mutta ei tosiaan asuta leveästi.

Vierailija
78/133 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin asun, 38neliötä, tupakeittiö, makkari ja sauna. Rivitalo, hyvin viihdyn. 

Vierailija
79/133 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minimi olisi 40 neliötä, vähintään kaksio. Asun yksin. Tällä hetkellä asunto on 50 neliötä. Olen asunut 29 neliön asunnossa aiemmin enkä enää koskaan halua takaisin niin pieneen. Parisuhteessa en voisi asua kaksiossa, vaan vähintään 70 neliön kolmio hyvällä pohjaratkaisulla. En pidä ahtaudesta enkä siitä, että työpiste on samassa tilassa kuin sänky.

Vierailija
80/133 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuttiin 3 henkilöä 25 neliön yksiössä. Hyvin mahduttiin, kun ei olla rojun hamstraajia. Pari vuotta asuttiin, kun omaan isompaan ei ollut varaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi