Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pienessä asunnossa voisit asua? Neliörajasi tai huoneiden minimimäärä?

Vierailija
29.09.2024 |

Minulla se menee noin 30 neliössä. Yksiö on ok, jos se on kuitenkin iso. Alkovi oltava, johon saa eteen verhon tai muun tilanjakajan. Tällainen asunto vain siis minulle, parusuhteessa en voisi asua näin. 

Kommentit (133)

Vierailija
41/133 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla olisi varaa n. 1000€ asuntoon vaikka työtön. Kysymys on vain siitä saako sopivan asunnon tuohon hintaan vai paskaa paketissa. Toisin sanoen tuurista lysecja siitä onko vihamiehiä tai naisia samassa kaupungissa mistä haet asuntoa. Eu aina kyse siitä onko varaa vai ei. 

Oliko sulla aloituksen lukemisen kanssa jotain ongelmaa...?

Vierailija
42/133 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 neliötä per henkilö on ok, toki puolison kanssa kun nukutaan samassa sängyssä ei tarvita yhteensä välttämättä 40 neliötä, tavarat vie suurimman osan tilaa, ei ihmiset. Jos asuisin yksin, niin 25-30 neliötä olisi ihan mukava, riippuu myös pohjaratkaisusta, mitä siinä asunnossa on ja minkälaisia, onko vaatehuone, meneekö eteiseen turhaa tilaa, minkälainen kylppäri ja keittokomero tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/133 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan oman ulko-oven ulos. Pelkkä parveke ei riitä. Omaa pihaa ei ole pakko olla, mutta kiva olisi jonkinlainen mutta ei iso. Kaksio vähintään, erillinen makuuhuone ja mieluummin erillinen keittiö. Pelkkä keittiöseinä olkkarissa on ahdistava. Sauna ei ole pakollinen ollenkaan. 

Vierailija
44/133 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Japanissa asuessani 2 vuotta asuin 11 neliön asunnossa, joten minulle ei ole mikään ongelma asua pienessä asunnossa. M30

Japanissa ravaavat miehet ovat oksettavia.

Miten se on teiltä suomalaisilta naisilta pois, kun me suomalaiset miehet harrastamme seksiä aasialaisten naisten kanssa? M30

Vierailija
45/133 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli edellinen asunto 45 m2. Vaikka asuin siinä yli 10 v, niin pohjaratkaisu oli huono. Saunaa en käyttänyt viimeisinä asuinvuosina kuin ratsastuskamojen säilytykseen ja turhan iso kylpyhuone sekä makuuhuone. Tämä tarkoitti sitä, että keittiötä ei ollut, vaan semmonen pikkunen keittökomero, mikä oli hankalaa. Terassi oli, kun asunto oli 1. kerroksessa. Oli ns. oma pikku piha.

Ostin uuden asunnon v. 2022 ja tässä on 55 m2. Pohjaratkaisu minulle ihanteellinen: iso makuuhuone, oikea ja iso keittiö, iso olohuone eikä saunaa. Parveke. Paljon säilytystilaa.

Pienin mahdollinen, missä asuisin, olisi 40 m2 eikä saisi olla saunaa hukkatiloja tuottamassa. Pitää olla mahdollisuus työtilalle. 

Sinkku, eli ei muita asujia edes välillä

Vierailija
46/133 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Japanissa asuessani 2 vuotta asuin 11 neliön asunnossa, joten minulle ei ole mikään ongelma asua pienessä asunnossa. M30

Miksi? Miten vaikuttaa sinun elämään? Tv. Rouva 53v. 

Vierailija
47/133 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se on teiltä suomalaisilta naisilta pois, kun me suomalaiset miehet harrastamme seksiä aasialaisten naisten kanssa? M30

Etkö osaa lukea? Se on oksettavaa. Ja myös pilaa miehen lopullisesti.

Vierailija
48/133 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Miten vaikuttaa sinun elämään? Tv. Rouva 53v. 

M30 esiintyy naisena.

Vierailija
49/133 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

120 neliötä on ollut pienin missä olen asunut ja sitä pienempää en oikein huolisi. Nykyinen on 158 neliöinen 5600 neliön tontilla ja tämä on ihan soppelin kokoinen sinkkumiehen kämppä. Joku kerrostalo kämppä ei luonnistais itselleni mitenkään vaikka olisi minkä kokoinen tahansa. Ne on aina sellaisia rotankoloja.

Vierailija
50/133 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oksettavaa kun ei tykkää suomalaisista oksettavan näköisistä läski neidoista? Hei ihan oikeesti,mee lenkille tai tee edes jotain tuolle ulkonäöllesi.

Vierailija
51/133 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te voitte asua kerrostaloissa? Unelma asunto? Hyi hitto. 

Vierailija
52/133 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤮🤮🤮 Mee nyt hyvä ihminen laittamaan jotain päälles!!😵

Vierailija
53/133 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka asuntoni oli 21 neliön yksiö joka oli siihen aikaan sopiva. Nykyään en vaatteideni kanssa mahtuisi tuon kokoiseen asuntoon, tai no riippuisi kaappitilasta. Toka asuntoni oli 40 neliön kaksio, aivan liian iso ja kallis. Nykyinen on 25 neliön yksiö jossa paljon kaappitilaa+iso varasto ja tämä on juuri hyvä.

Vierailija
54/133 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hittoa? Ootsä tosissas?

Vierailija
55/133 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä puhu monikossa. Ei ole pois naisilta. Tuo henkilö on seko.

Vierailija
56/133 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minimissään 3 huonetta, mutta mielummin 4. Ja yksin asuisin, mutta haluan pitää pari vierashuonetta. Neliöitä olisi hyvä olla yli 80.

Vierailija
57/133 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 68,5 neliötä kolmio ja viisi henkilöä miettikää sitä, tämä on ehdoton minimi eli tämän pienempään ei.

Vierailija
58/133 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä 68,5 neliötä kolmio ja viisi henkilöä miettikää sitä, tämä on ehdoton minimi eli tämän pienempään ei.

Lisäys tähän, että pieni piha löytyy ja luhtitalon alempi kerros 2012 rakennettu, kerrostalo ei sovi meille, alue rauhallinen ja palvelut lähellä, mökki löytyy erikseen sitten.

Vierailija
59/133 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun nyt yksin 60m2 kolmiossa. Kaksio riittäisi minimiksi, mutta keittiö pitää olla, vaikka pienikin. Kauhistus olisi sellainen keittiöseinä olohuoneessa, mitä nykyään tarjotaan, koska ihmiset sellaisia muka haluavat.  P skapuhetta, rakennusfirmojen ahneutta se on.  Makuuhuone voisi olla pieni myös. Yksiö olisi minulle vaikea paikka, mutta kaipa sitä sellaiseenkin tottuisi.  

Vierailija
60/133 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen 50m kaksio menee nippa nappa jos on hyvä säilytystilat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme