Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AL: Päihteiden käyttäjät ovat myös ihmisiä, heidän pitää nähdä osana yhteiskuntaa eikä vain ongelmana.

Vierailija
19.09.2024 |

Näin sanoo aamulehdessä Tampereen kaupungin riskienhallinta- ja turvallisuuspäällikkö. Keskustelu liittyy huumekauppaan tammerinpuistossa. 

Kommentit (260)

Vierailija
61/260 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset vaikuttavat itse siihen miten heihin suhtaudutaan. 

Nisti on itse valinnut huumeiden käytön: kukaan ei pakota. Heitä vihataan ja pelätään syystä. 

On monilla muillakin traumoja ja mitä muuta nyt tarjoillaan selitykseksi sille, että joku rupeaa dokaamaan, narkkaamaan tai rikolliseksi. Monet kuitenkin pyrkivät ratkaisemaan asiansa järkevästi. Sitä voi sanoa vastuullisuudeksi ja itsekuriksi.

Itsekuri on housussasi. Minä en ole narkki tai päihdeongelmainen, mutta en ikinä kehuskelisi että siihen on syynä joku itsekuri.

Aika reppana olet jos joudut käyttämään yhtään itsekuriasi ette vaan tässä nyt tänään ryhdy narkiksi =D

Millä lailla kommenttisi edistää keskustelua? Lähinnä pilkkaat ja tahallasi ymmärrät väärin, mitä toinen yrittää sanoa. 

eri

Vierailija
62/260 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua sieppaa Ylen kauhistelevat artikkelit VAARALLISISTA huumeista joihin suojaton nistiparka voi ihan kuolla... no niinhän se on että huumeisiin kuollaan. 

Sitä ennen ehditään ikävä kyllä vahingoittaa muita. Arvostan joidenkin kaukoidän maiden tiukkaa huumepolitiikkaa. Suomikin saisi ottaa tiukan linjan. Vaikka koskas täällä sellaista olisi nähty?

Parempi se on, että se nisti kuolee eikä joku ulkopuolinen, jolta nisti on jotain varastamassa.

Kohdista tuo vihasi mielummin vaikkapa murhaajiin, raiskaajiin, pedofiileihin. 

Nistit ovat saastaa jotka eivät huomioi lähimmäisiään. Potkua päähän näille elukoille. Kuollut nisti on paras nisti.

Taaskaan täällä ei ole yksikään nisti hekumoimassa väkivallalla. Ainoastaan te perussuomalaiset teette niin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/260 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki päihteidenkäyttäjät eivät ole työttömiä rapanistejä, suuri osa on ulkoisesti tonttinsa hoitavia työssäkäyviä. Perustan väitteeni jätevesitutkimuksiin: tänä kesänä kokaiini ohitti ensimmäistä kertaa amfetamiinin. Kun kokaiini maksaa 130-160e gramma, työttömällä ei ole varaa sitä käyttää. 

Kyllä, ongelmakäyttöä esiintyy ja aineesta riippumatta jotkut jäävät koukkuun. Haitatonta päihdettä ei ole, mutta ikävää väittää että kaikki päihteidenkäyttäjät olisivat ongelmakäyttäjiä.

Mene kuule selittämään paskaasi Piritorin sekoilijoille. Samanlainen sinustakin tulee eli saastaa.

Vierailija
64/260 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nistit eivät kuulu minun yhteiskuntaani kuten ei muutkaan ongelmasakit. 

Vierailija
65/260 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Mun yhteiskunnassa sellaiset haudataan elävältä.

Vierailija
66/260 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua sieppaa Ylen kauhistelevat artikkelit VAARALLISISTA huumeista joihin suojaton nistiparka voi ihan kuolla... no niinhän se on että huumeisiin kuollaan. 

Sitä ennen ehditään ikävä kyllä vahingoittaa muita. Arvostan joidenkin kaukoidän maiden tiukkaa huumepolitiikkaa. Suomikin saisi ottaa tiukan linjan. Vaikka koskas täällä sellaista olisi nähty?

Parempi se on, että se nisti kuolee eikä joku ulkopuolinen, jolta nisti on jotain varastamassa.

Nistit ovat saastaa jotka eivät huomioi lähimmäisiään. Potkua päähän näille elukoille. Kuollut nisti on paras nisti.

Nistit voittaa aina tappelut. Sinällään huono ohje että potkua päähän, kun ne väistää ja iskee takaisin kovempaa. NE ei väsy ja niillä on yli-inhimilliset voimat.

Yksi nisti vaatii neljä poliisia. Yksi jokaiselle raajalle.

Vierailija
67/260 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkilta tuet pois ja verot tappiin. 

Vierailija
68/260 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö sä itse, kuinka sairasta on fantasioida väkivallalla ja toisten tappamisella? Eihän tuollainen ole yhteiskuntakelpoista. 

Vierailija
69/260 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut alueet ovat täysin pilalla narkkien takia, on järkyttävää miten tämä rapasakki on lisääntynyt viime vuosikymmeninä. Näistä koituu huomattavat kulut veronmaksajille, kaikki se huolenpito ja paapominen mitä näille annetaan asuntoja ja lepokoteja myöten puhumattakaan rikoksista ja vahingonteoista. Oksettavaa on myös se miten narkkinaisten annetaan lisääntyä holtittomasti. Tällaisessa maailmantilanteessa ne pitäisi pakkosteriloida etteivät ainkaan lisäänny(näiden jälkeläiset usein tarvitsevat erityspalveluja vammojen takia joka maksaa ihan hitosti) Kaikki vapaana haahuilevat kamankäyttäjät pitäisi kasata tietylle alueelle josta ei poistuta.

Vierailija
70/260 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Mun yhteiskunnassa sellaiset haudataan elävältä.

Niskalaukaus olisi parempi ja nopeampi keino. Useat nistit ovat niin menetettyjä tapauksia eivätkä koskaan tule lopettamaan käyttöä että nämä pitäisi oikeasti poistaa. Se on palvelus niillekkin koska kuolevat siihen paskaan ennemmin tai myöhemmin. 

71/260 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tänään muutin oman suhtautuminen nisteihin ihan täysin. Jokseenkin olen heidät kohdannut ihmisinä, mutta jatkossa aion sivuuttaa 100% täysin. 

Nimittäin kun joku sellainen lurjus on mennyt varastamaan köyhiltä, vaikka ei se uutta ole. Jos nisti varastelee heikoimmassa asemassa olevilta, joilla ehkä jopa on vähemmän rahaa kuin sillä nistillä, niin mulla ei kyllä ole mitään syytä katsoa ystävällisesti silmiin sellaisia ihmisiä. 

Muutin suhtautumista. Jatkossa ajattelen, että nistin tauti leviää lähiympäristöön huonoina vaikutuksina ja aiheuttaa kärsimyksiä viattomille, joten nisti pitää aina sivuuttaa. Aina. 

Mulla sama. Jos näen tiedottoman nistin kadulla, en jää auttamaan. Valinnoilla on seuraukset, eipä voi mitään. 

🇺🇦🇮🇱

72/260 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö yhteiskunnan osaset ylläpidä/rakenna yhteiskuntaa? Nisti ei anna yhtään mitään, on vain ottamassa.

Jep. Ja näille vielä pitäisi kustantaa jotain käyttöhuoneita ja palvelijat sinne. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
73/260 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just tänään muutin oman suhtautuminen nisteihin ihan täysin. Jokseenkin olen heidät kohdannut ihmisinä, mutta jatkossa aion sivuuttaa 100% täysin. 

Nimittäin kun joku sellainen lurjus on mennyt varastamaan köyhiltä, vaikka ei se uutta ole. Jos nisti varastelee heikoimmassa asemassa olevilta, joilla ehkä jopa on vähemmän rahaa kuin sillä nistillä, niin mulla ei kyllä ole mitään syytä katsoa ystävällisesti silmiin sellaisia ihmisiä. 

Muutin suhtautumista. Jatkossa ajattelen, että nistin tauti leviää lähiympäristöön huonoina vaikutuksina ja aiheuttaa kärsimyksiä viattomille, joten nisti pitää aina sivuuttaa. Aina. 

Mulla sama. Jos näen tiedottoman nistin kadulla, en jää auttamaan. Valinnoilla on seuraukset, eipä voi mitään. 

Jep, lain mukaanhan sä et saa jättää auttamatta, eli sillä valinnalla voi olla seuraukset. 

Vierailija
74/260 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö yhteiskunnan osaset ylläpidä/rakenna yhteiskuntaa? Nisti ei anna yhtään mitään, on vain ottamassa.

Jep. Ja näille vielä pitäisi kustantaa jotain käyttöhuoneita ja palvelijat sinne. 

Ne käyttöhuoneet vähentäis näitä ongelmia, mistä tässä ketjussa valitetaan. Mutta kun ei kelpaa. 

Vierailija
75/260 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku nisti täällä alapeukuttamassa jokaisen normaali ihmisen viestin missä ei pidetä nisteistä :) Mikäköhän puolue haluaa rajattoman anarkian maahan? Siitä seuraa saastan ja mädänneisyyden leviäminen eli nistit, hoorat, ulkkisjengit, sarjatumputtajat jne valtaavat normaalikansalaisten alueet. 

ps: En edes äänestä peeässää ;) 

Vierailija
76/260 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, Turku voisi ottaa kopin 

Vierailija
77/260 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku nisti täällä alapeukuttamassa jokaisen normaali ihmisen viestin missä ei pidetä nisteistä :) Mikäköhän puolue haluaa rajattoman anarkian maahan? Siitä seuraa saastan ja mädänneisyyden leviäminen eli nistit, hoorat, ulkkisjengit, sarjatumputtajat jne valtaavat normaalikansalaisten alueet. 

Normaalit ihmiset ei fantasioi väkivallasta ja tappamisesta ja ihmisten kuolemisesta. Sitä varten ei tarvii olla nisti, että pitää tuollaista asennetta sairaana ja kuvottavana 

Vierailija
78/260 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne käyttöhuoneet vähentäis näitä ongelmia, mistä tässä ketjussa valitetaan. Mutta kun ei kelpaa. 

Luuletko että nistejä kiinnostaa missä piikittävät? Niitä vessapiikittäjiä olisi edelleen ja ei se kaman käyttö siitä lopu, se vaan luultavasti lisääntyisi koska niin ihanan helppoa. 

Vierailija
79/260 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalit ihmiset ei fantasioi väkivallasta ja tappamisesta ja ihmisten kuolemisesta. Sitä varten ei tarvii olla nisti, että pitää tuollaista asennetta sairaana ja kuvottavana 

Millä tavalla viestisi liittyi minun viestiini? 

Vierailija
80/260 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampereella lapsiperheet ja muutkinnvälttelevät ko. puistoa koska nostit omineet sen. Poliisien lisääminen ei kuulemma auta. Valvontakameroita lisätään. Just. 

Pitäisiköhän Suomeenkin rantautua aidatut ja hyvin hoidetut puistot niin kuin briteissä. Sinne sitten järkkärit pyörimään, niin pysyy ongelma-aines pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän