Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin ostat joululaatikot?

Vierailija
06.12.2023 |

Ei viitsisi montaa päivää ennen joulua ostaa laatikoita mutta on pelkona että loppuvat. Viime jouluna oli Prismassa aattona suurin osa laatikoista loppu. Ei ollut kuin porkkanalaatikkoa. Joutui sitten etsimään eri kaupoista ja onneksi sitten yhdessä k-kaupasta löytyi peruna- ja lanttulaatikkoa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan 26 pv tai sen jälkeen. Pikkulaatikot 50 cnt ja isot 1 e.

Vierailija
2/10 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan osteta mitään laatikoita valmiina. Itse tehdään tietenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan pakasteena ensi viikolla. En viitsi tehdä kun meillä menee vain pieni määrä, ei tule edes edullisemmaksi tehdä pieniä määriä ja ostaa niihin kermoja, siirappeja ja mausteita, osa mausteista toki on, mutta ei kaikkea.  En tee pipareitakaan kun ei meillä kukaan syö kuin yhden tai kaksi ja yksi ei voi syödä vehnää joten hänelle pitää olla omat. Täytekakun teen itse, se on perinne, muuten kaikki valmiina ja torttuja 1/henkilö uuniin valmistaikinasta, gluteeniton saa omansa, siihen saa taikinaa kaupasta.  

Vierailija
4/10 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen ne itse niin ei tartte turhia alveja suomelle maksaa

Vierailija
5/10 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mä olen aina silloin tällöin ottanut Prisma noutopalvelusta ruokaa. Viimeksi kun otin n viikko sitten, olivat laittaneet lapun mukaan, että kannattaa tilata jouluruokia just esim laatikoita ajoissa. En ruokavalioni takia pysty kaikkea syömään, mutta olen huomannut esim. rosollissa jo nyt puutteita. Eli ostaisin itse joskus ti-ke-to viimeistään.

Vierailija
6/10 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattona  saa alennuksella kyseiset lootat.

Vierailija
7/10 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa alkuviikosta kun silloin ei ole vielä ruuhkaa. Jotku vaan pitkittää viime tippaan vaikka ne on tasan ne samat laatikot kun kuorma tulee kerran viikossa. Mutta onhan se sitte kiva hermostua ja haukkua henkilökunta.;)

Vierailija
8/10 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan pakasteena ensi viikolla. En viitsi tehdä kun meillä menee vain pieni määrä, ei tule edes edullisemmaksi tehdä pieniä määriä ja ostaa niihin kermoja, siirappeja ja mausteita, osa mausteista toki on, mutta ei kaikkea.  En tee pipareitakaan kun ei meillä kukaan syö kuin yhden tai kaksi ja yksi ei voi syödä vehnää joten hänelle pitää olla omat. Täytekakun teen itse, se on perinne, muuten kaikki valmiina ja torttuja 1/henkilö uuniin valmistaikinasta, gluteeniton saa omansa, siihen saa taikinaa kaupasta.  

Meillä sama.

Tulisi kalliimmaksi tehdä itse, kun ostaa valmiina. Syöjiä toistaiseksi, niin vähän.

Ostetaan jouluviikolla suurin osa pöperöistä.

T: tuntematon 

Vierailija
9/10 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka viikko. Olen syönyt kinkkua ja laatikoita siitä lähtien, kun tulivat myyntiin kauppoihin.

Vierailija
10/10 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan varmaankin 21. Päivä, jolloin käyn prismassa iltamyöhään ostamassa viimeiset jouluostokset. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi