Miksi miehet yrittävät vain kertapanoille, vaikka nainen kertoo hakevansa parisuhdetta tositarkoituksella?
Kommentit (225)
Vierailija kirjoitti:
Jos naisen puheita alkaa kuuntelemaan niin saa juosta kuin marsu hyrrässä koko lopun ikäänsä.
Jokainen mies tietää tämän.
Heikoimmat yksilöt ei vaan osaa hyödyntää tietojaan vaikka samanlaisia ovat periaatteessa kaikki. Joten valitse uhrisi sieltä heikoimpien joukosta.
Oksettava yksilö olet sinä. Toivottavasti kukaan ei kajoa sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen sanoo yhtä ja tekee toista.
Usein lähen ihan ns. viattomasti ekoille treffeille vain tutustuakseni naiseen. En välttämättä oleta, että johtaisi mihinkään. Illan päätteeks nainen haluaakin jo valtavasti munaa ja pian panenkin tätä paljaalla.
Sama. Olen sopinut kolmet treffit netin kautta, yleensä en sellaista harrasta kun ei tarvitse mutta kaikkea pitää kokeilla. Kaikki kolme ovat sanoneet etsivänsä vakavaa suhdetta ja näistä kaksi vielä erikseen painottanut että mitään pelkkää seksiseuraa ei ole tarjolla. Kaikkien kanssa olen pannut ensitreffeillä ravintolaillan jälkeen. Ei naisiin voi luottaa, puhuvat yhtä mutta tekevät toista.
Eli panit naisia, jotka luulivat, että olit tosissasi heidän kanssaan, koska lähdit treffeille oikeaa parisuhdetta etsivän naisen kanssa. V i t u n törppö.
M
Vierailija kirjoitti:
Miesten kannattaa opetella naisten seksuaalisuutta. Se ei ole yhtä yksinkertaista kuin miesten. Siksi naista ei kiinnosta kertapanot. Nainen haluaa orgasmeja eli tyydyttävää seksiä. Kertapanot eivät sitä tarjoa. Miehen on opeteltava tyydyttämään nainen. Sitä ei opita yhdessä yössä.
Naista kiinnostaa kertapanot ihan yhtä paljon kuin miestäkin. Perustelu: aina kun mies kertapanee, niin nainenkin kertapanee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voisi nauttia myös kertapanoista, vaikka etsisi parisuhdetta tositarkoituksella? Sopivan ihmisen löytäminen on niin vaikeaa, etten minä ainakaan jaksaisi elää selibaatissa?
Sopii pohtia miksi parisuhdetta on vaikea löytää, jos nautiskelee kertapanoja sitä odotellessa.
Parisuhdetta ei ole vaikea löytää, mutta sellaista ihmistä joka olisi tarpeeksi täydellinen parisuhteeseen on taas huomattavasti hankalampi löytää. Sellaisia vastaani on tullut tasan kaksi, joten miksi olisin elänyt selibaatissa vuodet noiden kahden kohtaamisen välissä?
Mietipä tuota, että miksi olet eronnut molemmista tarpeeksi täydellisistä?
Ensimmäisen kanssa menimme yhteen nuorina ja elämä kuljetti eri suuntiin. Mies halusi lapsia ja minä en, joten koin ainoaksi vaihtoehdoksi päättää suhde. Mies sai ihanan vaimon ja kaksi lasta joista toisen kummi olen. Toisesta täydellisestä en ole eronnut. Outo oletus. Se, että kohtaamisesta puhuu (luonnollisesti) menneessä aikamuodossa ei tarkoita sitä. että myös suhde olisi entinen.
Just tämän takia en mene tinderiin.
Mies pitää tuntea jostain entuudestaan, kuten entinen työkaveri tms.
Aloitus kuuluisi oikeasti: miksi minua kiinnostavat miehe jne.
Sussa vaan on jotain vikaa kun jää kertapanoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naisen puheita alkaa kuuntelemaan niin saa juosta kuin marsu hyrrässä koko lopun ikäänsä.
Jokainen mies tietää tämän.
Heikoimmat yksilöt ei vaan osaa hyödyntää tietojaan vaikka samanlaisia ovat periaatteessa kaikki. Joten valitse uhrisi sieltä heikoimpien joukosta.
Oksettava yksilö olet sinä. Toivottavasti kukaan ei kajoa sinuun.
Imehän munaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen sanoo yhtä ja tekee toista.
Usein lähen ihan ns. viattomasti ekoille treffeille vain tutustuakseni naiseen. En välttämättä oleta, että johtaisi mihinkään. Illan päätteeks nainen haluaakin jo valtavasti munaa ja pian panenkin tätä paljaalla.
Sama. Olen sopinut kolmet treffit netin kautta, yleensä en sellaista harrasta kun ei tarvitse mutta kaikkea pitää kokeilla. Kaikki kolme ovat sanoneet etsivänsä vakavaa suhdetta ja näistä kaksi vielä erikseen painottanut että mitään pelkkää seksiseuraa ei ole tarjolla. Kaikkien kanssa olen pannut ensitreffeillä ravintolaillan jälkeen. Ei naisiin voi luottaa, puhuvat yhtä mutta tekevät toista.
Eli panit naisia, jotka luulivat, että olit tosissasi heidän kanssaan, ko
Ei minulla ole mitään velvollisuuksia heitä kohtaan. Halusin pillua.
Kertapanomiesten takia koko parisuhdemarkkina on ongelma. Naisten ei kannata noteerata suurinta osaa miehistä. Miksi pitäisi antaa yhä useammalle mahdollisuus hyväksikäyttää naista. Koska kaikki miehet pyrkivät hyväksikäyttämään, kannattaa rajata miesjoukko vain parhaisiin. Ei vituta niin paljoa, kun huomaa taas kerran miehen olleen vain kertapanoa vailla.
Vierailija kirjoitti:
Just tämän takia en mene tinderiin.
Mies pitää tuntea jostain entuudestaan, kuten entinen työkaveri tms.
Yhdenkään naisen ei kannata mennä Tinderiin. Siellä on enää vain jämämiehiä. Tinderin kulta-aika meni ja tuli, nykyään se on ihan samanlainen epäkelpojen miesten elefantien hautausmaa, kuin muutkin deittisovellukset.
On olemassa myytti, että voi tutustua ilman seksiä. Ei voi. Lahnoitteelliset sisaret yrittävät väittää myyttiä todeksi, mutta heikentävät asemaansa parisuhdemarkkinoilla, lopulta jopa vanhaanpiikuuteen asti. M
No, herpeksen tartuttamisesta voi nykyään saada tuomion ja se tarttuu myös oireettomana, vaikka käyttäisi kondomia.
Vierailija kirjoitti:
Kertapanomiesten takia koko parisuhdemarkkina on ongelma. Naisten ei kannata noteerata suurinta osaa miehistä. Miksi pitäisi antaa yhä useammalle mahdollisuus hyväksikäyttää naista. Koska kaikki miehet pyrkivät hyväksikäyttämään, kannattaa rajata miesjoukko vain parhaisiin. Ei vituta niin paljoa, kun huomaa taas kerran miehen olleen vain kertapanoa vailla.
Ironian multihuipentuma kun kaltaisesi ruudinkeksijä ei tajua, että ne "parhaat" nimenomaan ovat niitä jotka hakevat mainitsemiasi kertapanoja. Ei heillä ole mitään tarvetta sitoutua. Kuinka yksinkertaisia te oikeasti olette?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voisi nauttia myös kertapanoista, vaikka etsisi parisuhdetta tositarkoituksella? Sopivan ihmisen löytäminen on niin vaikeaa, etten minä ainakaan jaksaisi elää selibaatissa?
Sopii pohtia miksi parisuhdetta on vaikea löytää, jos nautiskelee kertapanoja sitä odotellessa.
Parisuhdetta ei ole vaikea löytää, mutta sellaista ihmistä joka olisi tarpeeksi täydellinen parisuhteeseen on taas huomattavasti hankalampi löytää. Sellaisia vastaani on tullut tasan kaksi, joten miksi olisin elänyt selibaatissa vuodet noiden kahden kohtaamisen välissä?
Tuo on se kuuluisa naisen logiikka. Vähän kuinka moni nainen sanoo, että ei halua seurustella "persun" kanssa, mutta menee sitten naimisiin ja hankkii lapsia ehdan islamistin kanssa ja kulkee sitten kadulla niqab päällä. Eivätkö he tosiaan tajua, että heidän näkemyksensä naisista ja vähemmistöistä ym. on "hieman" jyrkempi kuin minkään "persun". Can't make this shit up.
Olen saanut vain niitä kerta panoja vaikka haluan aina parisuhteen naisen kanssa. En ymmärrä kun itse haluan niin viimeksi tapailin naista 8 kk ja nainen sanoi ettei halua itään vakavaa vaan sellaista läheisyyttä ja seksiä. Nainen ei sitten kertonut että on muuttamassa pois paikkakunnaltakin.
Joillekin miehille se halventaminen on ainoa esileikki mikä toimii.
Vierailija kirjoitti:
Joillekin miehille se halventaminen on ainoa esileikki mikä toimii.
Kiteytit tässä totuuden. Kunnioituksella ja rehellisyydellä saatu ja yhteisesti haluttu seksi ei vaikuta joillekin olevan lainkaan kiinnostavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ironian multihuipentuma kun kaltaisesi ruudinkeksijä ei tajua, että ne "parhaat" nimenomaan ovat niitä jotka hakevat mainitsemiasi kertapanoja. Ei heillä ole mitään tarvetta sitoutua. Kuinka yksinkertaisia te oikeasti olette?
Ne parhaat miehet päätyvät aina naimisiin ja perheellistyvät. Sen sijaan heikot miehet jatkavat kertapanotaktiikalla koko ikänsä jääden ikisinkuiksi.