Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salasuhde vai ei

Vierailija
17.09.2024 |

En ole saanut liitossani yli 10 vuoteen enkä tule saamaankaan. Haluaisin tuntea vielä jotain muutakin ja muista asioista johtuen ero ei ainakaan vielä tule kyseeseen. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo.

Vierailija
2/6 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin. 

Vierailija
4/6 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en olisi valmis tai halukas mihinkään salasauhteeseen. - Jos ei ole 10 vuoteen "saanut" niin vaikka ei seksi suhdetta yksistään ylläpidä niin on se kuitenkin monelle niin merkittävä asia, että monelle olisi "ilman oloa" riittänyt varmasti paljon lyhyempikin aika ja syyksi eroon. -

Niinpä, jos nyt kysyn utelaisuuudesta. että varallisuusko sitten sitoo ja pitää ydessä estäen eroamasta, jotta kulissit pysyisivät pystyssä, niin taatusti joku vetää herneet nenäänsä.(...)

No mutta vaikka et(te) olsi vuosiin harrastaneet seksiä, niin toivottavasti muuta läheisyyttä on riittänyt ja ollut puolin ja toisin

Sinkkumies

Vierailija
5/6 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko joku kuninkaallinen, kun ero olisi mahdoton? Vai pelkäätkö kumminkaimanserkun kauhistelua? Normi-ihmiset osaavat erota kyllä, jos suhde on onneton, vaikka olisi lapset ja lainat. 

Vierailija
6/6 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä ymmärrän ihan hyvin jos vaikka lapset on vielä nuoria. Äitihän saa erossa 99 kertaa sadasta lapset, ja yleensä erossa naisella napsahtaa jotain päässä (kokee esim tulevansa jätetyksi vaikkei ole antanut pesää vuosiin) ja sitten alkaa etäisän kiristäminen ja kiusanteko lapsilla. On nähty ja koettu itse ja katsottu vierestä. Tämä on miehille usein se syy pysyä paskassa liitossa.

Jos näinnon, niin ehdottomasti suosittelen vähintään maksullisia, niistä ei synny sellaista riippaa ja haittaa eivötkä soittele vaimolle. Salasuhdekin on ihan ok tässä tilanteessa, jos pystyt varmistamaan että se pysyy salassa. Jos ei pysy, niin ensimmäinen kappale tapahtuu varmasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän