Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies tuohtuu kun en halua ajaa autolla töihin

Vierailija
03.10.2023 |

Niin. Siinä se tulikin. Olen ollut 5 vuotta lasten kanssa kotona ja nyt sain mieluisan työn joka on vähän kauempana. Julkiset kulkee hyvin. Nyt sitten mies on aivan suunniltaan, kun en halua autolla ajaa matkaa. Väittää myös, että se on epäreilua perheen ajan kannalta.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että mies joutuu kuljettamaan lapset hoitoon, kun kulkee autolla? Vai millä tavalla se miestä haittaa?

Vierailija
2/28 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa että mies joutuu kuljettamaan lapset hoitoon, kun kulkee autolla? Vai millä tavalla se miestä haittaa?

Niin. Hyvä kysymys. Tottunut siihen vissiin liian hyvin, että hoidan kaiken arjessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkiset on hyvä vaihtoehto.

Vierailija
4/28 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu varmaan ihan siitä, mikä tuo aikaero julkisilla vs. omalla autolla on ja aiheuttaako tuo sen, että vaikkapa juuri se lasten vieminen/hakeminen on nyt 100 % miehen tehtävä ja siten hänen aikataulujaan sitova asia. Ilman tarkempaa tietoa tuosta on paha sanoa oikein mitään.

Vierailija
5/28 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä te näitä miehiä oikein löydätte? :D

Vierailija
6/28 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No riippuu varmaan ihan siitä, mikä tuo aikaero julkisilla vs. omalla autolla on ja aiheuttaako tuo sen, että vaikkapa juuri se lasten vieminen/hakeminen on nyt 100 % miehen tehtävä ja siten hänen aikataulujaan sitova asia. Ilman tarkempaa tietoa tuosta on paha sanoa oikein mitään.

Mun työaika sellainen, että onnistun viemään/hakemaan myös useimmiten.

Vierailija
7/28 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla myös vain 3pv/vk alkuun töitä

Vierailija
8/28 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin millä tapaa se on epäreilua?

Vierailija
9/28 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontrolloi

Vierailija
10/28 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytiin samaa keskustelua kun palasin töihin vuosen jälkeen. Ei kuitenkaan vihaisesti tai mieheni suuttunut, mutta koska hän on aina kulkenut autolla, ei ymmärtänyt miksen halua autolla ajaa työmatkaani. Menin sitten muutaman kerran autolla ja kun olin silti kotona häntä myöhemmin ja säästin tasan vartin suuntaansa, päätimme luopua toisesta autosta ja kuljen julkisilla.

Vierailija
11/28 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna opettelisin sen reitin vaikka sunnuntai aamuna aikaisin. Meille tuli avioero kun en ajanut autoa. No nyt olen ajanut jo vuosia kun olen perheen ainoa kuski.

Vierailija
12/28 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinuna opettelisin sen reitin vaikka sunnuntai aamuna aikaisin. Meille tuli avioero kun en ajanut autoa. No nyt olen ajanut jo vuosia kun olen perheen ainoa kuski.

Mahtaakohan olla jotakin muuta taustalla. Kuulostaa vähän erikoiselta, että avioero tullut tuollaisen vuoksi.

Vierailija
13/28 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo ehdotus. Ei kai tässä siitä ole kyse, että ap ei reittiä tietäisi ja osaisi ajaa autolla vaan siitä, että kulkee mieluummin julkisilla. 

Tuliko teille ero siksi, että sinä et suostunut juoppokuskiksi silloin, kun mies oli liian humalassa ajaakseen itse?

Vierailija
14/28 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi pitää ajaa jos ei halua

Vierailija
15/28 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ap se mies mussuttaa ja kitistä. Ei hän sinua määrää. Sinäkin voit alkaa häntä määräilemään jostakin, ellei se rutina lopu.

Vierailija
16/28 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat nyt vaan sen miehen hoitamaan niitä lapsia ja ottamaan vastuuta, välillä. Älä nyt kokonaan hylkää, mutta kyllä sinullakin on lupa alkaa tehdä asioita, mitä toivot.

Vierailija
17/28 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee 4 matkaa, jos mies noutaa ja hakee, mikäli toinen lapsi on tarhassa ja toinen koulussa. +Miehen oma työmatka eestaas ja kauppa. Mummoko vie toisen lapsen vai miten.

Vierailija
18/28 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä te näitä miehiä oikein löydätte? :D

Ovat tyytyneet ensimmäiseen, johon ovat törmänneet joka on kiinnostunut heistä ja vaikuttanut hetken aikaa hauskalta kännissä.

Vierailija
19/28 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 min päivässä on 2,5 h päivässä pois esim. Lapsilta

Se on paljon kun kuitenkin joutuvat menemään aikaisin nukkumaan

Vierailija
20/28 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitat nyt vaan sen miehen hoitamaan niitä lapsia ja ottamaan vastuuta, välillä. Älä nyt kokonaan hylkää, mutta kyllä sinullakin on lupa alkaa tehdä asioita, mitä toivot.

Siltä tuntuu, että en saisi toteuttaa omia unelmia. Unelmaduuni alkoi jo ärsyttää ja tuntua siltä, että en menekään kun mies käyttäytyy näin... Montako kertaa minä olen valittanut miehen ulkomaan työreissuista vuosien aikana? En kertaakaan. Se on ollut itsestäänselvyys joka kuuluu työnkuvaan.