Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet yrittävät vain kertapanoille, vaikka nainen kertoo hakevansa parisuhdetta tositarkoituksella?

Vierailija
17.09.2024 |

Miksi halutaan halventaa naista?

Kommentit (225)

Vierailija
181/225 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisten puheet ja teot eivät koskaan ole menneet yhteen

Vierailija
182/225 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka etsii parisuhdetta, niin ei kai se kenestä tahansa vastaantulevasta löydy, ei vaikka se vastaantulevakin etsisi samaa. 

Joskus oli hieman ahdistavaa kyllä kun jotkut tuntuivat ajattelevan että olen heille parisuhteen velkaa kun olin kertonut etsiväni sellaista ja hyvänen aika, hekin etsivät samaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/225 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kävi aikoinaan juuri noin. Olin kertonut hakevani suhdetta tositarkoituksella ja se muija halusi vain seksiä. Se oli todella inhottavaa. En tajuu miten jengi pystyy siihen tuntemattoman kanssa

En tajua miten joku mies ei pysty jos panettaa normaalisti.

Määritteleppä miehen normaali panetus

No ihan vaikka tätä ketjua lukiessa niin pelkkä ajatus kertapanosta se vehkeen kovettumaan. Minullakin vähän jöpöttää kun lueskellut tässä pelkästä mielikuvasta.

Ei sille vaan voi mitään. Kyllä se meisseli siitä rauhottuu kun tekee muuta välillä, mutta on selvää, että joudun vielä tänään vetämään käteen. Sitten kuluu x aikaa ja joku ihan pieni juttu käynnistää sama ketjun.

Eikä sitä aina jaksa itse tattia

No ihan tätä ketjua lukiessa käy ilmi, että meitä on monenlaisia. Aika kapeakatseinen ajatus, että normaali on täsmälleen sellainen kuin itse on.

Vierailija
184/225 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka etsii parisuhdetta, niin ei kai se kenestä tahansa vastaantulevasta löydy, ei vaikka se vastaantulevakin etsisi samaa. 

Joskus oli hieman ahdistavaa kyllä kun jotkut tuntuivat ajattelevan että olen heille parisuhteen velkaa kun olin kertonut etsiväni sellaista ja hyvänen aika, hekin etsivät samaa. 

Olet varmaan itsekin pettynyt, jos itse olisit kiinnostunut ja toinen ei.

Vierailija
185/225 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, katsokaas, kun miehet ovat sellaisia, että heidän pitää saada kokea elämänsä aikana mahdollisimman montaa erilaista p..lua.

Enpä usko

m41

Vierailija
186/225 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen vasta ekan seksikerran jälkeen tietää onko suhteella mitään mahdollisuutta toimia. Seksi on kuitenkin useimmille miehille suhteen tärkein osa.

Vierailija
187/225 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin koko jutun juju on juuri se halventaminen. Jos nainen ilmoittaa että seksisuhde tai vaikka kerran ilokin käy, niin ei, mies horisee rakastumisesta ja yhteisestä omakotitalosta sun muusta. Sitten lähtee seksiä saatuaan kävelemään. Tärkeintä on että seksi saadaan jotenkin huijaamalla ja narutettua miehen mielestä tyhmää naista. 

Vierailija
188/225 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä mistään halventamisesta ole kyse. Ei autoakaan hankita ilman koeajoa.

Olen nainen 24v, ja niinpä: jos deitti on kehno punkassa, ei minuakaan yhteinen jatko viehätä. Tosin edetäkseni sinne punkkaan, olen tsekannut ensin miehen päänupin edes jollain tasolla toimivaksi. Tuppaa harvassa olemaan ne miehet, joilla molemmat päät ovat priimaa.

"Tuppaa harvassa olemaan ne miehet, joilla molemmat päät ovat priimaa."

Oletko siis sitä mieltä, että pääsääntöisesti ne miehet jotka ovat hyviä sängyssä, eivät ole ihan tasapainoisia mieleltään? Vai mitä oikein tarkoitit tuolla kommentillasi?

Vierailija
189/225 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä mistään halventamisesta ole kyse. Ei autoakaan hankita ilman koeajoa.

Olen nainen 24v, ja niinpä: jos deitti on kehno punkassa, ei minuakaan yhteinen jatko viehätä. Tosin edetäkseni sinne punkkaan, olen tsekannut ensin miehen päänupin edes jollain tasolla toimivaksi. Tuppaa harvassa olemaan ne miehet, joilla molemmat päät ovat priimaa.

"Tuppaa harvassa olemaan ne miehet, joilla molemmat päät ovat priimaa."

Oletko siis sitä mieltä, että pääsääntöisesti ne miehet jotka ovat hyviä sängyssä, eivät ole ihan tasapainoisia mieleltään? Vai mitä oikein tarkoitit tuolla kommentillasi?

Jos hän toteaa, että ennen sänkyyn menoa on nuppi testattu, niin tarkoittaa, että mieleltään tasapainoinenkaan harvoin on sängyssä hyvä. Niiden muiden sänkytaidot eivät edes kiinnosta.

Vierailija
190/225 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en yritä aloittajan mainitsemaa toimintaa, enkä edes käytä Tinderiä.

Enkä ole lukenut ketjua läpi.

Mutta, voin kertoa kaikille naisille yhden ison syyn aloittajan esittämään kysymykseen.

Naiset Tinderissä ja vastaavissa paikoissa ovat lähtökohtaisesti vähän epäuskottavia parisuhteen hakemisessaan. Miettikää nyt hetki oikeasti. Kuka menee johonkin kuvagalleriaan, jossa lähetellään seksiviestejä, hakemaan parisuhdetta tosisaan? Miehet tiedostavat kuinka järjetöntä tämä on. Siksi monella miehellä on lähtöoletus, että nainen joka sanoo "ettei hae yhdenillanjuttuja vaan parisuhdetta", sattuu vain esittämään kunnollista, ja oikeastaan odottaa, että paradoksaalisesti nähden tekstiin, joku mies tulee ja vie treffeille ja kohtelee kuin panopuuta.

Eli kun nainen kirjoittaa jotain tuollaista, se on osalle miehistä vähän kuin haaste, että ota kiinni jos saat. Tule tänne, voi olla että pannaan koko yö. Tai sitten ei. Mutta tuus kokeileen ainakin, vink vink...

Vierailija
191/225 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sen vasta ekan seksikerran jälkeen tietää onko suhteella mitään mahdollisuutta toimia. Seksi on kuitenkin useimmille miehille suhteen tärkein osa.

Osa ei etsikään pelkkää suhdetta vaan elinikäistä liittoa. Seksi on avioliitossa tärkeää, mutta on paljon muita, itseasiassa tärkeämpiäkin asioita. Ei joko tai, vaan kaikki.

Vierailija
192/225 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku valitti kun naisten alapäät haisee. Tätä mietin aina leffoissakin, kun heittäydytään spontaanisti seksiin missä tahansa, eikä takuulla ole just minuuttia aiemmin pyllyä pesty... Tai suutelevat aamulla intohimoisesti ennen hammaspesua. Okei, ne on satua mut silti.

Olenko liian estynyt, kun en mieluusti suostuis seksiin ilman alapesua? Joskus on teltassa tullut harrastettua ilmankin, mut silloin ei todellakaan ole mitään suuseksiä.

rouva jonka mieskin onneksi pesee itsensä ennen

Vierailija
193/225 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa ei etsikään pelkkää suhdetta vaan elinikäistä liittoa. Seksi on avioliitossa tärkeää, mutta on paljon muita, itseasiassa tärkeämpiäkin asioita. Ei joko tai, vaan kaikki.

Harvalle naiselle enää riittää nämä haetaan pesää ja kodinkonetta -miehet, vaikka suhdetta kaipaisivatkin.

Vierailija
194/225 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, katsokaas, kun miehet ovat sellaisia, että heidän pitää saada kokea elämänsä aikana mahdollisimman montaa erilaista p..lua.

Enpä usko

m41

Mä olen just sellainen. En nyt suoraan muista montako olen testannut, mutta veikkaan että jotain viiskyt tai sinne päin. Vielä on monta testaamatta. M40

Vierailija
195/225 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naisten puheet ja teot eivät koskaan ole menneet yhteen

aamen

Vierailija
196/225 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä usko

m41

Mä olen just sellainen. En nyt suoraan muista montako olen testannut, mutta veikkaan että jotain viiskyt tai sinne päin. Vielä on monta testaamatta. M40

Hiveleekö se itsetuntoa vai mikä pointti? Etkö koe olevasi hyvä tyyppi ilman, et naisen hyväksyy sut sänkyynsä? 

Vierailija
197/225 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet etsii vakkaripanoja.

Jos sä jäät aina kertapanoksi, se tarkoittaa että sä et ollut kovin kummoinen.

Pohdi onko esimerkiksi hygieniassasi parantamisen varaa. Kannattaisiko puskaa trimmata joskus jos haluaa että mies käyttää kielitaitoaan jne jne.

Vierailija
198/225 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki panot on kertapanoja, kunnes tulee niin hyvä vastaan että alkaa tunteita heräillä.

Mahtava seksi on rakastumisen ennakkovaatimus ja mahdollistaja.

Vierailija
199/225 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin tätä keskustelua unettoman yön kuluksi ja mieleeni tuli, että monet kertapanot tuomitsevat tuntuvat näkevän juurikin kertapanoja harrastavat naiset suurempana ongelmana. Nyt siis puhun tästä keskustelusta keskustelun sisällä, en niinkään siitä, että miehet uskottelevat jatkoa vaikka ovat vain kertapanon perässä. Kaikki valheellinen toiminta on tietenkin väärin, siinä ei ole mitään epäselvää.

Kuitenkin tuntuu, että edelleen seksuaalisesti aktiivinen nainen on joidenkin mielestä uhka sekä miehille että naisille. Aivan kuin oletettaisiin, että jos on kertapanoja harrrastavia naisia, se laskisi miesten halua alkaa sitoutuneisiin parisuhteisiin. Oletuksena, että miksi sitoutua kun saa ilmankin. Tämä on jokseenkin miestä alentava näkemys, koska suurin osa miehistä haluaa ennemmin tai myöhemmin vakiintua parisuhteeseen siinä missä naisetkin. Ne miehet jotka juoksevat parisuhteessakin ollessaan kertapanojen perässä ovat oma lukunsa, eikä heidän alhaista käytöstä voi laittaa yhdenkään naisen syyksi.

Kertapanoissa ei ole mitään vikaa, kun vaan alusta asti on selvää missä mennään. Joskus orastava suhde ei vaan etene, eikä sillä ole välttämättä mitään tekemistä sen kanssa, että on kokeiltu myös seksiä. Toisaalta taas joskus kertapanoksi suunnitellusta kohtaamisesta syntyy sitoutunut ja pitkä parisuhde.

Vierailija
200/225 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki panot on kertapanoja, kunnes tulee niin hyvä vastaan että alkaa tunteita heräillä.

Mahtava seksi on rakastumisen ennakkovaatimus ja mahdollistaja.

Ilman seksiä ei ole rakkautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä