Miksi miehet yrittävät vain kertapanoille, vaikka nainen kertoo hakevansa parisuhdetta tositarkoituksella?
Kommentit (225)
Vierailija kirjoitti:
Yksinhuoltaaja lihavat matamit saavat miehistä vain jämät.
Ei heitä kukaan huoli pysyväksi kumppaniksi.
Jep, En ainakaan minä. Eikä kaveripiirini.
Miks naiset heti jo suhteen alussa, haluavat alkaa vääntää lasta miehelle. Jopa väkisin.
Turha sitten valittaa kun yksin jää.
Sitä saa mitä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen hakee seuraa tositarkoituksella mutta sulkee seksin pois kuvioista?
Vois ainakin laittaa tinder profiiliin sitten rehellisesti ja suoraan, että "Etsitään erektiohäiriöistä miestä."
Tai homoa kaveriksi.
Vierailija kirjoitti:
Sitä minä en jaksa käsittää miksi naiset vaativat aina kakkoseensa? Mikä ihmeen juttu ??
Tämä. Ei huvita panna perseeseen kun en ole mikään homppeli.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpais yhden lapsen yyhhoo, mutta vain jos on poika, kun minä en tyttölapsista mitään oikein ymmärrä. Mitäpä niiden kanssa osaisi edes tehdä? Mihinkään barbileikkeihin en lähde mukaan ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä niin kertapanoista välittäisi , mutta fwb suhde on hyvin vaikea löytää ilman että nainen alkaa kiintymään liikaa. Yhden kanssa moista yritin. Vietettiin aikaa yhdessä, käytiin ravintoloissa syömässä,leffoissa,kerran etelän lomalla, vierailtiin toistemme luona, muutaman kerran olin hänen seuralaisena esim hänen äitinsä synttäreillä jne..mutta sitten hän sai kostain päähänsä että meillä olisi parisuhde ja pikkuhiljaa homma kossahti sitten siihem.
No mistähän lienee saanut sellaista päähänsä, jos yhteinen ajanvietto on ollut tuollaista. Täytyykin kysyä tuolta "omalta mieheltä" ollaanko yhdessä vai fwb kun missään välissä ei oo kysytty toiselta alax
No niin..mitä just sanoin. Sinäkin tuollainen ripustautuja.
Juu, asutaan yhdessä enkä päättänyt sitä(kään) yksin.
Yksinhuoltaja naiset ovat perseestä.
Niin huono miesvalinta, ettei miehestä ole edes lasten huoltajsksi, Eikä elättäjäksi.
Kertokaa, kuka mies haluaisi noin tyhmän ja typerän naisen kumppsniksi?
Paitsi lauantai-illan panoksi. Ei muuhun.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä erikoista että pitää panemisesta tehdä noin iso asia että sitä pitää oikein erikseen yrittää välttää. Luulisi, että olisi nautinnollisempaa paneskella siinä sivussa kun etsii vakavaa suhdetta. En oikein jaksa uskoa että kukaan järkevä mies ryhtyy panematta vakavaan suhteeseen.
Aina on parempi panna kuin olla panematta jos on tilaisuus. Ei poikkeuksia.
Vierailija kirjoitti:
No hei, hyvä pano ja mies on ja pysyy. Been there, done that. Ittekin saa samalla!
Just näin. Hyvät panot pidän ja huonot laitan luiskaan. En hae parisuhdetta, vaan vakipanoja. Miehille tätä ei voi vaan kommunikoida suoraan, kun järkyttyvät. N40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä niin kertapanoista välittäisi , mutta fwb suhde on hyvin vaikea löytää ilman että nainen alkaa kiintymään liikaa. Yhden kanssa moista yritin. Vietettiin aikaa yhdessä, käytiin ravintoloissa syömässä,leffoissa,kerran etelän lomalla, vierailtiin toistemme luona, muutaman kerran olin hänen seuralaisena esim hänen äitinsä synttäreillä jne..mutta sitten hän sai kostain päähänsä että meillä olisi parisuhde ja pikkuhiljaa homma kossahti sitten siihem.
No mistähän lienee saanut sellaista päähänsä, jos yhteinen ajanvietto on ollut tuollaista. Täytyykin kysyä tuolta "omalta mieheltä" ollaanko yhdessä vai fwb kun missään välissä ei oo kysytty toiselta alax
No niin..mitä just sanoin. Sinäkin tuollainen ripustautuja.
Miksi menit kusipään yksiin?
Vierailija kirjoitti:
Sitä minä en jaksa käsittää miksi naiset vaativat aina kakkoseensa? Mikä ihmeen juttu ??
He ovat saaneet kristillisen kasvatuksen..
Ja pappi vain na..
Ei ku olkoon..kyllä te tiedätte..
Vierailija kirjoitti:
Se jää ensirakasteluksi, koska nainen ei ollutkaan riittävän hyvä. Jos nainen olisi riittävät nöyrä ja tottelevainen, mies rakastuisi naiseen samantien, ja kummatkin olisivat onnellisia aina naisen vaihdevuosien alkuun asti.
Nöyryys ja tottelevaisuus ei tee naista onnelliseksi yhtään enempää kuin miestäkään. Mutta ei sitä naisen onnellisuutta tässä toki haettukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä erikoista että pitää panemisesta tehdä noin iso asia että sitä pitää oikein erikseen yrittää välttää. Luulisi, että olisi nautinnollisempaa paneskella siinä sivussa kun etsii vakavaa suhdetta. En oikein jaksa uskoa että kukaan järkevä mies ryhtyy panematta vakavaan suhteeseen.
Paneminen on varsin tylsää touhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpais yhden lapsen yyhhoo, mutta vain jos on poika, kun minä en tyttölapsista mitään oikein ymmärrä. Mitäpä niiden kanssa osaisi edes tehdä? Mihinkään barbileikkeihin en lähde mukaan ollenkaan.
Mä en huoli yhtäkään naista, jolla lapset on jo valmiiksi tehty.
En rupee bonus isäksi, vierasn miehen lapsille.
Haluan omia lapsia, sikäli mikäli pysyvään parisuhteeseen menen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en huoli yhtäkään naista, jolla lapset on jo valmiiksi tehty.En rupee bonus isäksi, vierasn miehen lapsille.
Haluan omia lapsia, sikäli mikäli pysyvään parisuhteeseen menen.
Lapsia saadaan jos saadaan. Pitkiin kantimiin kun jättää niin ei ole lupaava alku.
Olen Mies joka rakastaa itseään..
Ymmärtäkää miten haluatte..aivan sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noinkin. Mutta noilla yksinhuoltajilla on aina ne lapsukaiset riesan. Aina. Mitään ei voi harrasyaa tai yhdessä.
Naidakun pitää hiljaa kuin kusi sukassa, ettei vasn lapset herää.
Ei kiitos.
Onneksi vapaita ja lapsettomia sinkku naisia, on edelleen kiitettävästi tarjolla, niin panosuhteisiin, kuin pitempiinkin suhteisiin.
M 38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten kannattaa opetella naisten seksuaalisuutta. Se ei ole yhtä yksinkertaista kuin miesten. Siksi naista ei kiinnosta kertapanot. Nainen haluaa orgasmeja eli tyydyttävää seksiä. Kertapanot eivät sitä tarjoa. Miehen on opeteltava tyydyttämään nainen. Sitä ei opita yhdessä yössä.
Eikö naisesta seksi tosiaan tunnu hyvältä jos ei saa orgasmia? Minä harvemmin yhden yön jutuissa itse saan jos/kun tulee oltua humalassa. Kivaa on silti ja tuntuu hyvältä.
M37
Ei. Kenen tahansa kanssa homma ei millään lailla kiinnosta, innosta, kiihota eikä tyydytä. Näin se vaan on.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan sitä tositarkoituksella on, jos se oikea osuu kohdalle. Ei ole olemassa miestä tai naista, joka ei pyörtäisi omaa sinkkuiluaan kun tulee vastaan täydellinen tapaus.
Ainoa vain ettei täydellistä ole kuin kuvitelmissa. Max. lähes täydellinen, ja sekin muuttuu kunhan oikeasti tutustuu toisen ja myös omaan syntisyyteensä. Yhdessä kasvaen ja kilvoitellen, rakkaudessa ja anteeksiannossa <3
No, katsokaas, kun miehet ovat sellaisia, että heidän pitää saada kokea elämänsä aikana mahdollisimman montaa erilaista p..lua.