Oletko ostanut 8% viiniä?
Ruokakaupasta saa nyt viiniä joka alkoholipitoisuus on 8%.Oletko ostanut?Mitä mieltä olet?
Kommentit (101)
Chill Out on todella hyvää. Ei tartte kuin pari pulloa nauttia ja tulee kivat pikku tumut.
Suomessa kaikki on kallista. Italiasta saat kunnon prosenteilla viiniä 5€ pullon.
En osta mitään lasten viinejä. Alkoholia pitää olla vähinään 14,5%.
Vierailija kirjoitti:
En osta mitään lasten viinejä. Alkoholia pitää olla vähinään 14,5%.
Muttakun se maistuu pahalta. Tota 8% punkkua voi juoda ettei puistata joka nielaisulla eikä siitä edes tule niin paha darra.
Vierailija kirjoitti:
En ole ostanut. Ostan viiniä harvoin, ja silloin aina jotain laatuviiniä Alkosta. Niissä tuppaa olemaan 12-14 % alkoholia.
TÄMÄ! En osta ennen kuin laatuviinit tulee kauppoihin. Ja oletan, että hinnat laskee, ja saadaan paljon hyviä viinejä, joita ei ole alkossa.
Kaupoissa ei myydä viinejä vaan viinijuomia. Oikeat viinit ovat edelleen Alkossa.
Ostin jotain valkkaria. Oli ihan ok. 8% punaviiniä en kyllä ostaisi.
En, meinasin ostaa pullon siideriä 4.1% mutta jätin kauppaan.Kiva pullo ja oikeaa siideriä.
Jäiden kansssssssa hyvä crapula juoma
Ostan mielummin pari 8% kaljaa ja olen niistä kännissä koko illan
Varmaan joskus nuorena Alkosta? En muista. Mutta nyt kun tällaista saa kaupasta kiitän onneani siitä, että olen päässyt exästä eroon. Elämä olisi helvettiä, kun tällaista kannettaisiin päivittäin kaupasta kotiin.
Olen ostanut joskus vuosia sitten. Oli Fresitaa. Tiesin, että kaverin vaimo tykkää siitä, joten vein tuliaiseksi yksi kesä, kun menin grillaamaan heille.
Vierailija kirjoitti:
Joo,eilen eka kertaa S-marketista saksalaista rieslingiä. Hieno maku! Suosittelen ainakin tuota ostosta. Noin 9.5 e.
Kyllä. Oon pari kertaa ostanut. Valkkari toimii miedompanakin, punkku ei.
Alkoholiongelmainen tuttuni ei millään käsitä miksi maksan miedommasta viinistä saman hinnan kuin vahvemmasta. No, hintaan en voi vaikuttaa, mut olen tyytyväinen kun viini ei niin äkkiä kihahda päähän. Pidän siis mausta, en pöhnästä.
En osta krapulaa aiheuttavia päihteitä.
En ole viinimäenmiehiä. Olut kylmänä, kiitos.