Oletko ostanut 8% viiniä?
Ruokakaupasta saa nyt viiniä joka alkoholipitoisuus on 8%.Oletko ostanut?Mitä mieltä olet?
Kommentit (101)
En ole ostanut. Ostan viiniä harvoin, ja silloin aina jotain laatuviiniä Alkosta. Niissä tuppaa olemaan 12-14 % alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
En ole ostanut enkä osta.
Mikä on tekosyysi?
Vierailija kirjoitti:
En ole ostanut. Ostan viiniä harvoin, ja silloin aina jotain laatuviiniä Alkosta. Niissä tuppaa olemaan 12-14 % alkoholia.
Onko alkoholi laadun edellytys viinissä?
Kuka tuollaisia edes ostaa? Alkot löytyy joka kauppakeskuksesta. En ole niin laiska, että tyytyisin johonkin 8 prossaseen Euroshopper-viiniin.
Ostin, mutta vain kerran. Maistui happamalta vedeltä.
En ole, mutta voisin ostaa vaikka tosi harvoin alkoholia juon. Mut en jaksa koskaan mennä erikseen Alkoon, niin juon viiniä vain viinibaarissa/ravintolassa tms.
En, mutta maistoin vähän, kun ystäväni osti. Oli tosi pahaa, en aio itse mennä samaan halpaan. Juon harvoin ja silloin haluan jotain hyvää, joten käyn sen Alkosta hakemassa.
En ole ostanut. Ostan harvoin viiniä.
Ainakin kuohuviini oli hyvää. Oon ostanut kolme kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on se siinä mielessä, että jos haluan nauttia alkoholitonta juomaa, niin en osta viiniä.
Joo,eilen eka kertaa S-marketista saksalaista rieslingiä. Hieno maku! Suosittelen ainakin tuota ostosta. Noin 9.5 e.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
On.
Että on jano.
Olen ostanut. Niistä suurin osa on niin makeita, että toimii lähinnä ruokien kansa. Joo, ja tietty sipsien ja juustojen kanssa. Sinällään juotaviksi sopivat huonommin.
Ostin Chill Out punaviiniä, ja oli ihan juotavaa. Mutta ei se alkon parempia viinejä voita.
Ostin cittarista hieman kalliimpaa viiniä. Oli hyvää, alkoholi ei ole edellytys juoman laadulle. Ostin säilytykseen muutaman pullon lisää.
En juo viiniä ja hyi helvetti. Se alkoi näraästämään ja sitten en sen jälkeen ole maistanutkaan.
Olen ja laitan aina vodkaa sekaan että tulee 13-15%.
En ole ostanut enkä osta.