Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ostanut 8% viiniä?

Vierailija
14.09.2024 |

Ruokakaupasta saa nyt viiniä joka alkoholipitoisuus on 8%.Oletko ostanut?Mitä mieltä olet?

Kommentit (101)

Vierailija
41/101 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaisin kun alkot kiinni ei oo vaihtoehtoja. Maku huono mutta menee päähän paremmin kuin keskiolut

Vierailija
42/101 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen, kerran, mielellään joisin viiniä, jossa ei ole paljon prosentteja. Ostin sellaista valkoviiniä, jota oli jossain testissä kehuttu, mutta ikävä kyllä en tykännyt, oli liian makeaa minulle.

Fresita on ihan hyvää, vaikka siinäkin vain 8 promillea, tykkäsin siitä aiemmin kaupassa myydystä 4 promillen fresitaskin. Mutta se saakin olla makeaa, ja sitä juon vain joskus kesällä.

Kyllä on mietoa viini jos alkoholipitoisuus on 8 promillea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/101 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo,eilen eka kertaa S-marketista saksalaista rieslingiä. Hieno maku! Suosittelen ainakin tuota ostosta. Noin 9.5 e. 

Euro kaksi lisää ja saat laatuviinin. 

Vierailija
44/101 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
45/101 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evvk.

Vierailija
46/101 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ostanut, enkä osta. Kesällä kyllä maistettiin veljen vaimon ostamaa kaupan rieslingiä, ja se pullo jäi kyllä juomatta. Kaikki oltiin samaa mieltä, ihan kuin vedellä lantrattua viiniä. Jos haluan juoda viiniä, ostan sen edelleen Alkosta, nuo litkuviinit jää ruokakaupan hyllylle.

Vierailija
47/101 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ostanu, useinkin. Valkkaria useampi merkki, tosi hyviä ruoan kanssa tai muuten vaan. Puoliso ei juo viiniä, niin pullollinen mulle ruoan kanssa sopiva, tai siivousjuomaksi   { : }

Vierailija
48/101 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin Chill Out punaviiniä, ja oli ihan juotavaa. Mutta ei se alkon parempia viinejä voita.

Samaa punaviiniä ostin minäkin. Kuten ruuan kanssa, en juomienkaan suhteen ole mikään gourmet, joten yksinkertaisen (mutta mielestäni hyvän) ruuan kanssa tuo punkku sopi ihan hyvin. 

Vierailija
49/101 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään juoda useimpina päivinä päivällisellä lasin punaviiniä, ja mä olen nyt itse asiassa täysin vaihtanut "arkiviinit" noihin 8% lähikaupan viineihin. Ihan ookoo makuisia niitä on, ja vähän vähemmän saa alkoholia joten hyvä. Viikonloppuna sitten kyllä maultaan paremmat normaaliviiinit.

Vierailija
50/101 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuohuviiniä oon ostanut, hyviä ovat. Punaviinit juon vahvepina, en noin mietoina. 

Vierailija
51/101 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään punkkua en ole vielä testannut, mutta pari hyvää valkkaria tullut vastaan ja ILO kuohuviini on myös hyvää. Itse ostan aina kuivaa, makeista viineistä en perusta, mutta ihan hyvin on merkitty kaupan viinit.

Vierailija
52/101 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En edes juo viiniä tai muita alkoholijuomia.

Vierailija
53/101 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hasis R-Kioskeihin!

Vierailija
54/101 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sunnuntaisin kun alkot kiinni ei oo vaihtoehtoja. Maku huono mutta menee päähän paremmin kuin keskiolut

Tiedät että alkot ovat kiinni ja haluat ryypätä. Et siis jostain syystä osaa ostaa kerralla enemmän silloin kun alko on auki. Loppasuun kannattaa tilata niin saat kerralla enemmän ja halvemmalla. Dokaa kuin ammattilainen jos meinaat ryypätä.

Vierailija
55/101 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikassa ja Roomassa ei juotu väkeviä viinejä, koska sellaista tapaa pidettiin barbaarisena.

Vierailija
56/101 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole.

Vierailija
57/101 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ostanut "kuoharia" ja yllättävän hyvää.

Vierailija
58/101 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä on kätevä hakea lähimarketista krapulajuomaksi ja juoda pullo että saa voimia lähteä alkoon hakemaan kossupullo. 

Amatöörien ongelmia tuollaiset. Silloin kun aletaan kaatamaan ostetaan kerralla tarpeeksi. Eikä mitään kossua minkä ominaismaku on paha. Jos ei maku haittaa niin voi juoda vaikka la solia. 

Niillä jotka kaatavat ammattimaisesti, ei ole varaa ostaa tarpeeksi.

Vierailija
59/101 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ostanut enkä osta.

Mikä on tekosyysi?

Ostan mehut kaupasta ja viinit alkosta.

Vierailija
60/101 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen enkä osta enää tavallista. Tykkään viinistä mutta tavallisessa viinissä on liikaa promilleja eikä sitä voi juoda paljoa ja helposti tulee vähän kulahtanut olo seuraavana päivänä, vaikka joisi vaan lasillisen. Sen takia olen ihan rakastunut kaupan 8% viineihin. Voi nautiskella vaikka parikin viinilasillista ja seuraavana päivänä on ihan skarppi olo. Sitä paitsi nämä laimeat viinit ovan jopa paremman makuisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi