Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ostanut 8% viiniä?

Vierailija
14.09.2024 |

Ruokakaupasta saa nyt viiniä joka alkoholipitoisuus on 8%.Oletko ostanut?Mitä mieltä olet?

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tuollaisia edes ostaa? Alkot löytyy joka kauppakeskuksesta. En ole niin laiska, että tyytyisin johonkin 8 prossaseen Euroshopper-viiniin.

Meiltä on Alkoon 30 km, olen ostanut, ihan ok ovat.

Vierailija
22/101 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa eli eka ja viimeinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ostanut. Niistä suurin osa on niin makeita, että toimii lähinnä ruokien kansa. Joo, ja tietty sipsien ja juustojen kanssa. Sinällään juotaviksi sopivat huonommin.

toimii lähinnä rasvaisten ruokien kanssa

Vierailija
24/101 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ja laitan aina vodkaa sekaan että tulee 13-15%.

Hirvittävä "jano" 😵

Vierailija
25/101 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ostanut 8 % viinejä enkä osta. Nuo oli jo esityksenä naurettavia. Joko laitetaan viinit myyntiin tai tai ei mutta tuollainen juttu kuulostaa k kaupan sketsitsiltä. Tuon verran me on totuttu ääs kaupan kanssa vesittämään tuotteita. Sitten jos alkoholin myynnin näpertelyltä kerkeätte niin suomessa olisi muitakin ongelmia päihteiden tarkemmin huumeiden kanssa. Sitä ongelmaa on lakaistu maton alle ainakin 20 - 30 vuotta niin olisi aika tehdä jotain. Ykkösiä huumekuolemissa ja kakkosena suonensisäisten huumeiden käytössä.

Vierailija
26/101 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ostanut 8 % viinejä enkä osta. Nuo oli jo esityksenä naurettavia. Joko laitetaan viinit myyntiin tai tai ei mutta tuollainen juttu kuulostaa k kaupan sketsitsiltä. Tuon verran me on totuttu ääs kaupan kanssa vesittämään tuotteita. Sitten jos alkoholin myynnin näpertelyltä kerkeätte niin suomessa olisi muitakin ongelmia päihteiden tarkemmin huumeiden kanssa. Sitä ongelmaa on lakaistu maton alle ainakin 20 - 30 vuotta niin olisi aika tehdä jotain. Ykkösiä huumekuolemissa ja kakkosena suonensisäisten huumeiden käytössä.

Niitä viinejäei itseasiassa vesitetä vaan sitä alkoholia poistetaan.

Vierailija
27/101 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole.

Vierailija
28/101 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut ja ainakin se kungfu girl mockup yoko oli hyvää. Tosi sokerista myös, mut hyvää.

Vierailija
29/101 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ostanut ja ainakin se kungfu girl mockup yoko oli hyvää. Tosi sokerista myös, mut hyvää.

Ja siis ei maistu miltään limpparilta kuitenkaan, mutta kaloreita löytyy.

Vierailija
30/101 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ostanut enkä osta.

Mikä on tekosyysi?

En ole tuo, jolle kommentoit, mutta syy on hyvin yksinkertainen: nuo laimennetut litkut eivät ole normivahvuuksisien laatuisia. Silloin kun ruokaviiniä kaipaan, ostan sen Alkosta siihen asti kunnes mahdollisesti nekin saadaan ruokakauppoihin.

Vierailija
31/101 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tuollaisia edes ostaa? Alkot löytyy joka kauppakeskuksesta. En ole niin laiska, että tyytyisin johonkin 8 prossaseen Euroshopper-viiniin.

Maaseudulla ei välttämättä sitä Alkoa ole lähellä.

Vierailija
32/101 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä, ihan uusi tieto tämä!

Vierailija
33/101 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on kätevä hakea lähimarketista krapulajuomaksi ja juoda pullo että saa voimia lähteä alkoon hakemaan kossupullo. 

Vierailija
34/101 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Nautin ihan oikeita viinejä.

Vierailija
35/101 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä on kätevä hakea lähimarketista krapulajuomaksi ja juoda pullo että saa voimia lähteä alkoon hakemaan kossupullo. 

Amatöörien ongelmia tuollaiset. Silloin kun aletaan kaatamaan ostetaan kerralla tarpeeksi. Eikä mitään kossua minkä ominaismaku on paha. Jos ei maku haittaa niin voi juoda vaikka la solia. 

Vierailija
36/101 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä osta.

Vierailija
37/101 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kertaa eli eka ja viimeinen

Täällä sama! Joku punaviini-mukaelma se oli ja jäi puolet juomatta. Täältä alkoon matkaa ensin yhteysaluksella 30 min ja sit 32 km kaupoille. Mutta siltikään en pysty noihin kaupan liruihin ryhtymään. Vaan se on joka toinen viikko vähintään tehtävä kauppareissu.

Vierailija
38/101 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 valkkaripulloa olen ostanut. Toimen oli melkein mautonta, Magyar Feher Bor ihan mukiinmenevää.

Vierailija
39/101 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, kerran, mielellään joisin viiniä, jossa ei ole paljon prosentteja. Ostin sellaista valkoviiniä, jota oli jossain testissä kehuttu, mutta ikävä kyllä en tykännyt, oli liian makeaa minulle.

Fresita on ihan hyvää, vaikka siinäkin vain 8 promillea, tykkäsin siitä aiemmin kaupassa myydystä 4 promillen fresitaskin. Mutta se saakin olla makeaa, ja sitä juon vain joskus kesällä.

Vierailija
40/101 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kerran (ja maistanut myös ystäväni ostamaa eri merkkiä) ja täytyy sanoa että aivan hirveää litkua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan