Oletko ostanut 8% viiniä?
Ruokakaupasta saa nyt viiniä joka alkoholipitoisuus on 8%.Oletko ostanut?Mitä mieltä olet?
Kommentit (101)
Kaksi kertaa eli eka ja viimeinen
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut. Niistä suurin osa on niin makeita, että toimii lähinnä ruokien kansa. Joo, ja tietty sipsien ja juustojen kanssa. Sinällään juotaviksi sopivat huonommin.
toimii lähinnä rasvaisten ruokien kanssa
Vierailija kirjoitti:
Olen ja laitan aina vodkaa sekaan että tulee 13-15%.
Hirvittävä "jano" 😵
En ole ostanut 8 % viinejä enkä osta. Nuo oli jo esityksenä naurettavia. Joko laitetaan viinit myyntiin tai tai ei mutta tuollainen juttu kuulostaa k kaupan sketsitsiltä. Tuon verran me on totuttu ääs kaupan kanssa vesittämään tuotteita. Sitten jos alkoholin myynnin näpertelyltä kerkeätte niin suomessa olisi muitakin ongelmia päihteiden tarkemmin huumeiden kanssa. Sitä ongelmaa on lakaistu maton alle ainakin 20 - 30 vuotta niin olisi aika tehdä jotain. Ykkösiä huumekuolemissa ja kakkosena suonensisäisten huumeiden käytössä.
Vierailija kirjoitti:
En ole ostanut 8 % viinejä enkä osta. Nuo oli jo esityksenä naurettavia. Joko laitetaan viinit myyntiin tai tai ei mutta tuollainen juttu kuulostaa k kaupan sketsitsiltä. Tuon verran me on totuttu ääs kaupan kanssa vesittämään tuotteita. Sitten jos alkoholin myynnin näpertelyltä kerkeätte niin suomessa olisi muitakin ongelmia päihteiden tarkemmin huumeiden kanssa. Sitä ongelmaa on lakaistu maton alle ainakin 20 - 30 vuotta niin olisi aika tehdä jotain. Ykkösiä huumekuolemissa ja kakkosena suonensisäisten huumeiden käytössä.
Niitä viinejäei itseasiassa vesitetä vaan sitä alkoholia poistetaan.
Olen ostanut ja ainakin se kungfu girl mockup yoko oli hyvää. Tosi sokerista myös, mut hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut ja ainakin se kungfu girl mockup yoko oli hyvää. Tosi sokerista myös, mut hyvää.
Ja siis ei maistu miltään limpparilta kuitenkaan, mutta kaloreita löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ostanut enkä osta.
Mikä on tekosyysi?
En ole tuo, jolle kommentoit, mutta syy on hyvin yksinkertainen: nuo laimennetut litkut eivät ole normivahvuuksisien laatuisia. Silloin kun ruokaviiniä kaipaan, ostan sen Alkosta siihen asti kunnes mahdollisesti nekin saadaan ruokakauppoihin.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuollaisia edes ostaa? Alkot löytyy joka kauppakeskuksesta. En ole niin laiska, että tyytyisin johonkin 8 prossaseen Euroshopper-viiniin.
Maaseudulla ei välttämättä sitä Alkoa ole lähellä.
Sitä on kätevä hakea lähimarketista krapulajuomaksi ja juoda pullo että saa voimia lähteä alkoon hakemaan kossupullo.
No en. Nautin ihan oikeita viinejä.
Vierailija kirjoitti:
Sitä on kätevä hakea lähimarketista krapulajuomaksi ja juoda pullo että saa voimia lähteä alkoon hakemaan kossupullo.
Amatöörien ongelmia tuollaiset. Silloin kun aletaan kaatamaan ostetaan kerralla tarpeeksi. Eikä mitään kossua minkä ominaismaku on paha. Jos ei maku haittaa niin voi juoda vaikka la solia.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kertaa eli eka ja viimeinen
Täällä sama! Joku punaviini-mukaelma se oli ja jäi puolet juomatta. Täältä alkoon matkaa ensin yhteysaluksella 30 min ja sit 32 km kaupoille. Mutta siltikään en pysty noihin kaupan liruihin ryhtymään. Vaan se on joka toinen viikko vähintään tehtävä kauppareissu.
2 valkkaripulloa olen ostanut. Toimen oli melkein mautonta, Magyar Feher Bor ihan mukiinmenevää.
Olen, kerran, mielellään joisin viiniä, jossa ei ole paljon prosentteja. Ostin sellaista valkoviiniä, jota oli jossain testissä kehuttu, mutta ikävä kyllä en tykännyt, oli liian makeaa minulle.
Fresita on ihan hyvää, vaikka siinäkin vain 8 promillea, tykkäsin siitä aiemmin kaupassa myydystä 4 promillen fresitaskin. Mutta se saakin olla makeaa, ja sitä juon vain joskus kesällä.
Ostin kerran (ja maistanut myös ystäväni ostamaa eri merkkiä) ja täytyy sanoa että aivan hirveää litkua.
Meiltä on Alkoon 30 km, olen ostanut, ihan ok ovat.