Haluan kuolla
Elämä ei ole minkään arvosta, minä en ole minkään arvonen. Mikään ei tunnu miltään. Lääkkeet ym ei auta mitään vaan pahentaa oloa. Nytkin pitäs yhtä popsia kun "se auttaa" Montako viikkoa tässä muka pitää oottaa että auttaa ja sitten myös kärsiä haittavaikutuksia koko sen ajan? Paska elämä kaikki paskaa kuolema tule jo.
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kuolleet havisevat elävien joukossa. Ei ole väliä sillä, elätkö vai oletko kuollut; olomuoto vain muuttuu.
Me kaikki olemme yhtä ja samaa sielunmateriaa.
En nyt ole varma kannustaako tämä itsemurhaan vai elämään vai mikä ihme oli tarkoituksena?
Masentuneen näkökulmasta : samahan se sit olla kuollut.
Minulle on antanut elämänhalun se, kun löysin tekemistä, josta nautin. Tähän sanon, että sen tekemisen ei tarvitse olla merkityksellistä kenellekään muulle kuin itselle. Joku voi tipahtaa tuolilta, kun siitä kuulee, mutta siitäpähän sitten ihan itse könyää ylös.
Onko tänään ollut yhtään helpompi päivä?
Vierailija kirjoitti:
Eipä juuri, yön nukkui huonosti vaikka tunteja oli mutta aamulla oli väsynyt ym. Telkkaa katsoi ja siellä tuli jotain ohjelmaa missä toimelijaita ihmisiä jotka osaa vaikka mitä ja työkykyisiä ym. esim tuo tanskalainen maajussi. Tulee vaan vielä masentuneempi olo kun itse hyvä jos saa edes vähän jotain tehtyä niin toiset tekee 100-kertaisesti enemmän päivässä kun itsellä kuluu lähes kaikki voimat siihen yhteen pieneen asiaan päivässä. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä juuri, yön nukkui huonosti vaikka tunteja oli mutta aamulla oli väsynyt ym. Telkkaa katsoi ja siellä tuli jotain ohjelmaa missä toimelijaita ihmisiä jotka osaa vaikka mitä ja työkykyisiä ym. esim tuo tanskalainen maajussi. Tulee vaan vielä masentuneempi olo kun itse hyvä jos saa edes vähän jotain tehtyä niin toiset tekee 100-kertaisesti enemmän päivässä kun itsellä kuluu lähes kaikki voimat siihen yhteen pieneen asiaan päivässä. ap
Ikävä kuulla, ettei vielä helpota. Jälleen on kuitenkin yksi 24 tunnin etappi takana! Uskon ymmärtäväni kuvaamasi tunteen - minun on vaikea edes kuvitella, miltä tuntuisi innostua jostakin tai malttamattomana haluta tehdä jotain, saada jokin tehtävä valmiiksi ilman, että se tuntuu ylivoimaiselta. On kuin olisin jo aikaa sitten astunut miinan päälle ja havahtunut siihen vasta nyt. Tuloksena on vaikutelma siitä, ettei mitään ole enää tehtävissä. Koetetaan nyt vielä kuitenkin, tämäkin päivä...
Jeesus antaa tulevaisuuden ja toivon!
Intiaanithan menee kallioille valitsemaansa paikkaan delälleen makaamaan silmät kiinni ja miettivät "tänään on hyvä päivä kuolla". Niin se menee.
Vierailija kirjoitti:
Jeesus antaa tulevaisuuden ja toivon!
Juuri näin, Amen! 💓
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kuolleet havisevat elävien joukossa. Ei ole väliä sillä, elätkö vai oletko kuollut; olomuoto vain muuttuu.
Kuollut ei palaa maalliseen elämään kuolemansa jälkeen, ei missään muodossa. Eikä kuolleeseen tule yrittää ottaa yhteyttä myöskään, mahdollinen vastaaja on demoni.
Sielu on ikuinen, kyllä. Sielun kohtalo kuoleman jälkeen on joko ikuinen Taivas tai ikuinen Hel vetti.
Vain Raamatullinen Jeesus pelastaa!
Voi jeesus kun se raamattu on kirjoitelma henkisestä matkasta ja on täysin metaforisesti kirjoitettu ja siinä on tarkoitus itse tulla syvien vesien kautta Jeesuksen kaltaiseksi eikä todellakaan syöttää kaikkia syntejään hänen niskaansa vaan ottaa vastuu elämästään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuollut ei palaa maalliseen elämään kuolemansa jälkeen, ei missään muodossa. Eikä kuolleeseen tule yrittää ottaa yhteyttä myöskään, mahdollinen vastaaja on demoni.
Sielu on ikuinen, kyllä. Sielun kohtalo kuoleman jälkeen on joko ikuinen Taivas tai ikuinen Hel vetti.
Voi jeesus kun se raamattu on kirjoitelma henkisestä matkasta ja on täysin metaforisesti kirjoitettu ja siinä on tarkoitus itse tulla syvien vesien kautta Jeesuksen kaltaiseksi eikä todellakaan syöttää kaikkia syntejään hänen niskaansa vaan ot
Yritti teologis-metafyysisillä pohdinnoilla sitten auttaa tai ei, ne voivat olla liian kaukana hyvin syvällä olevan ihmisen näkökentästä. Omaa sisintään on vaikea tutkailla silloin, kun tuntee etääntyneensä jopa kaikkein arkisimmista ja luonnollisimmista asioista. En nyt ota lainkaan kantaa siihen, mistä järjestelmästä tai opista puhutaan - lähinnä vain mietin, onko tuollaisiin kysymyksiin sukeltaminen liian iso askel otettavaksi silloin, kun ei jaksa liikauttaa varpaitaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jeesus kun se raamattu on kirjoitelma henkisestä matkasta ja on täysin metaforisesti kirjoitettu ja siinä on tarkoitus itse tulla syvien vesien kautta Jeesuksen kaltaiseksi eikä todellakaan syöttää kaikkia syntejään hänen niskaansa vaan ot
Raamattu on kirjoitettu Pyhän Hengen vaikutuksesta, ja on Jumalan Sana.
Ihminen on täysin syntinen, sen takia tarvittiin synnitön syntiemme sovittajaa. Jeesus oli se.
Hän sovitti Golgatan ristillä meidän synnit, niin että he jotka turvautuvat Häneen saavat synnit anteeksi Tuomiopäivänä. Ilman Jeesusta ei kukaan pärjää Tuomiopäivänä, mitkään omat teot eivät pelasta.
Kun ihminen ottaa Jeesuksen vastaan elämäänsä ( Jumala antaa uskon), silloin ihminen uudestisyntyy Pyhästä Hengestä. Pyhä Henki ohjaa uskovaa parannuksen tekoon, pois syntisistä asioista, jotka ovat Jumalan Sanan vastaisia, syntisestä elämäntavasta, tahalliset synnit. Ihminen joka väittää uskovansa, mutta jatkaa synneissään ei ole oikeasti pelastavassa uskossa, eikä osallinen Jeesuksen pelastustyötä.
Tämä ei ole nyt millään tavalla olennaista, aloittajalla on vaikeuksia selvitä ihan vain tämänpuoleisesta elämästä. Tuonpuoleista ei tähän taisteluun tarvitse sotkea. Voitaisiinko lopettaa uskontojankkaus tähän? Se ei vie asiaa eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole nyt millään tavalla olennaista, aloittajalla on vaikeuksia selvitä ihan vain tämänpuoleisesta elämästä. Tuonpuoleista ei tähän taisteluun tarvitse sotkea. Voitaisiinko lopettaa uskontojankkaus tähän? Se ei vie asiaa eteenpäin.
Kyllä usko antaa merkityksen jo tälle maalliselle elämälle, sekä rauhaa ja toivoa. Lue viestini nro 73, olen elävä esimerkki siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä usko antaa merkityksen jo tälle maalliselle elämälle, sekä rauhaa ja toivoa. Lue viestini nro 73, olen elävä esimerkki siitä.
Ei ollut numero 73, muistin väärin. Oli ketjun alussa. Mutta jonkun ateistin toimesta on viesti nyt poistettu. Ei tullut yllätyksenä.
Anteeksi! Olenpa sekava : ). Nyt tuli syytökset aivan aiheettomasti. Tapahtuu vaan harmillisen useasti että uskovien viestit poistetaan ketjuissa. On viesti nr 73. Lue se, jos haluat.
Vierailija kirjoitti:
Onhan ap vielä maisemissa?
Kyllä olen mutta kun tuo alamäki vaan jatkuu niin kyllä tuo lopullinen maiseman vaihto on mielessä et saisi jo tulla loppu tai muuttua asiat paremmaksi mutta epäilen että tuo jälkimmäinen ei koskaan tule tapahtuu. Päivän istunut sisällä ja katsellut telkkaria, youtubea ym. jolloin ehkä vähän saa mielen muualle mutta ei tuo jatkuva istuminen kivalta tunnu. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan ap vielä maisemissa?
Kyllä olen mutta kun tuo alamäki vaan jatkuu niin kyllä tuo lopullinen maiseman vaihto on mielessä et saisi jo tulla loppu tai muuttua asiat paremmaksi mutta epäilen että tuo jälkimmäinen ei koskaan tule tapahtuu. Päivän istunut sisällä ja katsellut telkkaria, youtubea ym. jolloin ehkä vähän saa mielen muualle mutta ei tuo jatkuva istuminen kivalta tunnu. ap
Ymmärrän, melko samoissa tunnelmissa tarvon itsekin. Osaisinpa sanoa tuohon jotakin järkevää, mutta eipä taida sanoista olla kauheasti iloa.
Ei tässä missään ole mitään järkeä vaan kaikki tuntuu tyhjältä. En tiedä tuosta mielestä yhtään et onko se missä tilassa nyt tai eilen. Joku 2,5 viikkoa ollut tämä voxra ja en tiedä vaikka auttaisi ei se auta poistamaan ongelmia.
Tässä ei ole mitään järkeä tulis jo loppu tai lottovoitto ja täysparaneminen kaikesta. Tässä menee kohta varmaa psykoosiin tai jotain. ap
Yrittääkö ne tehdä sinusta lääkkeillä normaalia? Ei onnistu, jos vika on "kytkennöissä". Sellaisissa tapauksissa "päälääkkeet" usein vain pahentavat tilannetta. Vaikutus päinvastainen kuin normaaleilla. Se on vaan hyväksyttävä, että jos vasaralla lyö sormeen, niin kipu tuntuu varpaassa.
"En kuolla haluais, mutta eipä tuota ois tarvinnut syntyäkään."