Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan kuolla

Vierailija
12.09.2024 |

Elämä ei ole minkään arvosta, minä en ole minkään arvonen. Mikään ei tunnu miltään. Lääkkeet ym ei auta mitään vaan pahentaa oloa. Nytkin pitäs yhtä popsia kun "se auttaa" Montako viikkoa tässä muka pitää oottaa että auttaa ja sitten myös kärsiä haittavaikutuksia koko sen ajan? Paska elämä kaikki paskaa kuolema tule jo.

Kommentit (137)

Vierailija
101/137 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma ku uskovaiset saa nykyaikana horista satujansa vapaasti. Tuohan on hulluutta!

Vierailija
102/137 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä missään ole mitään järkeä vaan kaikki tuntuu tyhjältä. En tiedä tuosta mielestä yhtään et onko se missä tilassa nyt tai eilen. Joku 2,5 viikkoa ollut tämä voxra ja en tiedä vaikka auttaisi ei se auta poistamaan ongelmia.

Tässä ei ole mitään järkeä tulis jo loppu tai lottovoitto ja täysparaneminen kaikesta. Tässä menee kohta varmaa psykoosiin tai jotain. ap

Voxra ei sovi kaikille. Voi aiheuttaa vaikeata ahdistusta ja itsetuhoisuutta. Oletko kertonut lääkärillesi voinnistasi, Ap?2

Kaikkea hyvää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/137 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma ku uskovaiset saa nykyaikana horista satujansa vapaasti. Tuohan on hulluutta!

Tässä ketjussa on uskovat yrittäneet auttaa ap, ta. Ateistit ovat kirjoittaneet monta rumaa viestiä.

Vierailija
104/137 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa on uskovat yrittäneet auttaa ap, ta. Ateistit ovat kirjoittaneet monta rumaa viestiä.

Ei ole auttamista se, että käskee ryhtyä uskoon.

Vierailija
105/137 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi ap. Oon itse myös kärsinyt ihan samoista tunteista kuin sinä nyt. Vuosia ja taas vuosia olin joko keskivaikeasti tai vaikeasti masentunut, oli useita hoitokontakteja, lääkityksiä ammattilaisia ym ym. Nyt vuosien jälkeen selvisi, että kärsinkin todellisuudessa epävakaasta persoonallisuushäiriöstä. Se oli muodostunut lapsuudessani jolloin tapahtui useita traumaattisia asioita. Pohjakosketuksen koin n 5 vuotta sitten..

Osastot eivät juuri auttaneet ainakaan miua, hengissä ja turvassa toki pysyin mutta siellä oletettiin ihminen todella paljon oma-aloitteisemmaksi kuin edes parhaimmillani kykenin olemaan, saati siellä pohjalla.. Se hyöty siitä kuitenkin oli, että viimein sain lausunnon sosiaalityöntekijältä tuettuun asumiseen.. Sain viimein apua kotiin. Kävin toimintaterapiaa useamman vuoden, kelan kautta. Hakemuksen teossa auttoi diakoni ja akuuttipsykiatrian lääkäri. Akuuttipsykiatrialta sain myös oikeasti toimivan lääkityksen, huomattiin että d-vitamiinitasot ja  varastorautatasot olivat matalat, niitä lähdettiin korjaamaan. Toimintaterapeutin tekemä arvio auttoi hakemuksen läpimenoon. Myös psykofyysisestä fysioterapiasta sain paljon apua, juuri ahdistuksen hallintaan. Nyt olen löytänyt itselleni psykoterapeutin ja saan edelleen kotiini tukea.

Ymmärrän hyvin tuntojasi, olen ollut samassa jamassa. Sitten kun jaksat, diakoni olisi hyvä paikka aloittaa tilanteesi kartoitukseen. Sinne voi laittaa myös tekstiviestin jos puhuminen tuntuu vaikealta. 

Nyt juuri neuvoisin sinua menemään päivä kerrallaan. Keskity tekemään asioita jotka tuovat sinulle iloa. Niin miulle on aina psykiatrian ammattilaiset sanoneet. Se oikeasti auttaa, vaikka motivaatio ja toivokin voisi olla kadoksissa.

Hirveä klisee, mutta maailmani oli todella musta ja olin varma ettei mikään tule muuttumaan. Vaan siltikin se muuttui!!

Toivon sinulle kaikkea hyvää, ja jaksamista että saat apua joka sinulle kuuluu. 

Vierailija
106/137 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä missään ole mitään järkeä vaan kaikki tuntuu tyhjältä. En tiedä tuosta mielestä yhtään et onko se missä tilassa nyt tai eilen. Joku 2,5 viikkoa ollut tämä voxra ja en tiedä vaikka auttaisi ei se auta poistamaan ongelmia.

Tässä ei ole mitään järkeä tulis jo loppu tai lottovoitto ja täysparaneminen kaikesta. Tässä menee kohta varmaa psykoosiin tai jotain. ap

Voxra ei sovi kaikille. Voi aiheuttaa vaikeata ahdistusta ja itsetuhoisuutta. Oletko kertonut lääkärillesi voinnistasi, Ap?2

Kaikkea hyvää!

Voxran jälkeen vaihtoehdot taitaa olla loppu kun useita eri lääkkeitä kokeiltu vuosien varrella ja aiheuttaneet vielä pahempia oireita kuin nyt on. Voxra määrätty varmaan sen takia kun kerroin että en halua lääkkeitä jotka tuhoaa seksuaalisuuden johon tämä nyt ei tunnu vaikuttaneen juurikaan ainakaan vielä. Minulla on rauhoittavat tämän lisäksi. Lääkäri ja  mt-hoitaja neuvoi että odota kunnes alkaa vaikuttamaan ellei mitään pahoja sivuoireita tule. ap

Vierailija
107/137 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voxra on oikeasti aika surkea lääke joillekin. Minulle teki ihan järkyttävän henkisen tuskan. Muitakin vaihtoehtoja on!

Vierailija
108/137 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi ap. Oon itse myös kärsinyt ihan samoista tunteista kuin sinä nyt. Vuosia ja taas vuosia olin joko keskivaikeasti tai vaikeasti masentunut, oli useita hoitokontakteja, lääkityksiä ammattilaisia ym ym. Nyt vuosien jälkeen selvisi, että kärsinkin todellisuudessa epävakaasta persoonallisuushäiriöstä. Se oli muodostunut lapsuudessani jolloin tapahtui useita traumaattisia asioita. Pohjakosketuksen koin n 5 vuotta sitten..

Osastot eivät juuri auttaneet ainakaan miua, hengissä ja turvassa toki pysyin mutta siellä oletettiin ihminen todella paljon oma-aloitteisemmaksi kuin edes parhaimmillani kykenin olemaan, saati siellä pohjalla.. Se hyöty siitä kuitenkin oli, että viimein sain lausunnon sosiaalityöntekijältä tuettuun asumiseen.. Sain viimein apua kotiin. Kävin toimintaterapiaa useamman vuoden, kelan kautta. Hakemuksen teossa auttoi diakoni ja akuuttipsykiatrian lääkäri. Akuuttipsykiatrialta sain myös oikeasti toimivan lääkitykse

Omasta persoonasta vaikea saada itse selvää muutakuin sen tietää että on autismin kirjolla mutta diagnoosi tuli vasta yli 30-vuotiaana. Sitä ennen sitten ollut kanssa useita traumaattisia tapahtumia ym. Yrittänyt tietämättään pärjätä normaali-elämässä vaikka ei ole normaali jne. Ei tässä tiedä kuka oikeastaan olen. ap

Vierailija
109/137 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole auttamista se, että käskee ryhtyä uskoon.

Kukaan ei ole käskenyt ap ta ryhtymään uskoon. Jumala antaa uskon.  Kukaan ei voi omin päin vain ryhtyä uskovaksi. Ap lle on kerrottu Jumalan rakkaudesta ja kehotettu kääntymään Jumalan puoleen ,tuskissa.

Vierailija
110/137 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea hyvää!

Voxran jälkeen vaihtoehdot taitaa olla loppu kun useita eri lääkkeitä kokeiltu vuosien varrella ja aiheuttaneet vielä pahempia oireita kuin nyt on. Voxra määrätty varmaan sen takia kun kerroin että en halua

Jos on niin paha olla että haluaa kuolla niin tehokas lääke on tärkeämpi kun seksuaalisuus, kai? 

Vierailija
111/137 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella ikävä kuulla, ettei helpotusta näy olen aina välillä käynyt ketjussa kurkkimassa, onko muutosta tapahtunut. Osaisinpa sanoa jotakin, mistä on apua...

Epätoivoisissa tunnelmissa ollaan täälläkin. Mittariin tulee tänään 32 vuotta, ja ainoa ajatukseni on, kuinka kauan vielä pitäisi sinnitellä.

Koeta kestää!

Vierailija
112/137 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten rekan tai junan eteen, vaan sillankaiteeseen roikkumaan.

Vierailija
113/137 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 viikkoa ollu voxra enkä tiedä onko tästä mitään hyötyä tai mistään lääkkeestä kun paskaa sataa niskaan joka rännistä niin että koko keho alkaa hajota vuosikausien stressistä.

Eikä tästä stressistä pääsee eroon muuten kuin lakkaa elämästä kun ilmeisesti onnistumisia ei minun suuntaan ole ohjattu vaan pelkkiä epäonnistumisia ja epäonnea.

Tietysti monen mielestä paras ratkaisu on ottaa niin paljon lääkkeitä kunnes muuttuu zombiksi eikä tunne enää mitään. MIKÄ ELÄMÄ SE ON???!!

EI MITÄÄN!!! AP

Vierailija
114/137 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen syntyy ja elää kuollakseen. Useimmat eivät sitä tajua, vaan värkätään väkisin vaikka minkälaista härdelliä, jolla ei ole loppupeleissä yhtään mitään merkitystä. 

Vierailija
115/137 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen syntyy ja elää kuollakseen. Useimmat eivät sitä tajua, vaan värkätään väkisin vaikka minkälaista härdelliä, jolla ei ole loppupeleissä yhtään mitään merkitystä. 

Kuolemme vähän joka päivä. Elämässäni on ollut myös hetkiä jolloin olen toivonut kuolevani.

Vierailija
116/137 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ja miten ihmisen arvo muodostuu ? 

Vierailija
117/137 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää viinaa, jos ei auta, niin ennen pitkää ainakin tappaa

Vierailija
118/137 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ja miten ihmisen arvo muodostuu ? 

Jossakin koulukiusaamiseen liittyvässä jutussa luki : 

Kun muut lapset pitävät yhtä lasta arvottomana, hän alkaa itsekin uskoa olevansa huono. 

Tuo oli jotenkin sydäntä särkevä ajatus.  

Älkää opettako lapsianne pitämään muita tai itseään arvottomina. 

Vierailija
119/137 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa me ei tarkalleen tiedetä miksi elämme ja että onko kaikki merkityksetöntä.  Oikeastaan se taitaa olla ihan omasta halusta kiinni pitääkö asioita merkittävänä vai ei.  

Jos tässä on kaikki, eikö se ole aika merkittävää. Ainakin tämän pienen ihmisen elämän ajan. 

Vierailija
120/137 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Omasta persoonasta vaikea saada itse selvää muutakuin sen tietää että on autismin kirjolla mutta diagnoosi tuli vasta yli 30-vuotiaana. Sitä ennen sitten ollut kanssa useita traumaattisia tapahtumia ym. Yrittänyt tietämättään pärjätä normaali-elämässä vaikka ei ole normaali jne. Ei tässä tiedä kuka oikeastaan olen. ap"

> se on myös muiden vika ettet ole pärjännyt.  Ihmiset on itsekkäitä ja tyhmiä, ei ne osaa asettua toisten asemaan jos se on liian kaukana omasta pullamössöstä.  Siksipä muilta ei voi odottaa yhtään mitään apua. Ainakaan kaikilta.

Jokatapauksessa, sun ei enää tarvitse yrittää änkeä itseäsi muottiin johon et sovi.  Kannattaa mennä omilla ehdoilla. Niitä ei ehkä tiedä vielä, mutta yritä tutustua itseesi uudelleen, tällä kertaa ilman muiden painostusta ja arvostelua. Ole avoin ja rehellinen. Tee itsellesi hyvää. 

Toki se on vaikeaa jos aivojen kemiat tuottaa sulle jatkuvasti huonoja tunteita ja ajatuksia. Toivottavasti löytäisit vielä sopivamman.  lääkkeen.