Haluan kuolla
Elämä ei ole minkään arvosta, minä en ole minkään arvonen. Mikään ei tunnu miltään. Lääkkeet ym ei auta mitään vaan pahentaa oloa. Nytkin pitäs yhtä popsia kun "se auttaa" Montako viikkoa tässä muka pitää oottaa että auttaa ja sitten myös kärsiä haittavaikutuksia koko sen ajan? Paska elämä kaikki paskaa kuolema tule jo.
Kommentit (137)
Se on näennäistä vaikuttamista. Ajatus, että ihminen kykenee vaikuttamaan on myös ajatus, jonka tuloon ei voi vaikuttaa. Matrixia ei voi paeta.
Vierailija kirjoitti:
Se on näennäistä vaikuttamista. Ajatus, että ihminen kykenee vaikuttamaan on myös ajatus, jonka tuloon ei voi vaikuttaa. Matrixia ei voi paeta.
Miksi matrix halusi tämän meille nyt kertoa ? Mielestäni on aika epätuottoisaa viettää elämänsä ajatellen, että mitkään ajatukset eivät ole omia. Ja onhan se aika psykoottista. Kuulostaa siltä että haluat ennemminkin paeta ajatuksiasi, nostaa kädet pystyyn ja sanoa että joku muu ne sinulle antaa etkä ole vastuussa niistä.
Tässä ei tiedä itkeäkö vai nauraa kun lisää kipuja jotka jatkuu vaikka söisi särkylääkkeitä ja kävisi fysiossa ei stana. Mikä hlvetin elämä tämä tämmöinen on jos pelkkää jatkuvaa kipua niin fyysistä kuin psyykkistä ja särkee ettei voi kävellä kuin ehkä pari kolme sataa metriä ja lääkkeeksi annetaan harjoitteita ym. sitä tätä. ON TÄMÄ HIENO TÄMÄ ELÄMÄ EIKÖ!!! JA TÄSTÄ PITÄÄ OIKEIN NAUTTIA KUN ON SE AINOA JNE. VTTU. ap
Tämä elämä on oikeasti pelkkää paskaa. Minä olen pelkkää paskaa, pää on täyttä paskaa, keho on täyttä paskaa. MINÄ EN OLE MITÄÄN MUUTA KUIN PELKKÄÄ PASKAA!!!! ap
Et halua. Tarvitset ystävän. Itsearvostusta!
Vierailija kirjoitti:
Et halua. Tarvitset ystävän. Itsearvostusta!
Mistä ystäviä muka löytää? Ei ole löytynyt yli 30 vuoden aikana niin ei varmasti löydy jatkossakaan. ap
Jos olis töitä tai pääsis mutta ei tahdo ottaa kun on yli 50 vuotta.
Ihmisen tulee kärsiä, kärsimys on Jumalan tahto,
Jos kaikki on täysin samantekevää niin samahan se on pari viikkoa odotella, toimivatko lääkkeet.
Mä oon vakavasti päättänyt tehdä itsemurhan, syy on mulla on surkean pienet Munat ja oon ruma. Kaikki inhoon mua ja sanoo että tapa ittes munaton mies. Kuulostaa naurettavalta että sukuelimien koon vuoksi pitää tappaa itsensä, en inhoa itseäni kuitenkaan, mutta naiset eivät pidä pienimunaisista miehistä. Saunassa kaikki miehet nauraa mulle, siksi en mene yleisiin saunoihin. Miehet eivät luota pienimunaisiin miehiin, siksi en saa töitä. Mies tekee töitä munillaan, koska miehen aivot ovat munissa. Tämä ei ole vitsi, vaikka niin luulette, useimpien miesten äly on todella sukuelimissä, se on kiistämätön tosiasia. Naiset arvostaa vain isomuna, narsisti, linnakundi, väkivaltainen murhamiehiä. Kukaan ei pidä romantiikasta, kaikki pitää kovasta panosta, kun laitetaan suoro hommiin
Haluan kuolla elämä on menny päin persettä, mulla on surkean pienet Munat en saa naista, en työtä, en ystäviä. Naiset haluaa isomunainen miehen Jolla on rahaa ja valtaa. Saunassa kaikki nauraa mulle kun on pienet Munat ne osoittaa sormella mun munia
Ihmisen pitää kärsiä kuten Jeesus kärsi. Kaikki tulee kärsimyksestäjos kärsii tarpeeksi pääsee kunnian taivaaseen, jossa alkaa suviseurat jotka ei pääty koskaan
Vierailija kirjoitti:
Haluan kuolla elämä on menny päin persettä, mulla on surkean pienet Munat en saa naista, en työtä, en ystäviä. Naiset haluaa isomunainen miehen Jolla on rahaa ja valtaa. Saunassa kaikki nauraa mulle kun on pienet Munat ne osoittaa sormella mun munia
Sä oot ihan hyvä tyyppi munines. Kyllä sä vielä jonkun löydät.
Ihmisellä on olemassa automaattisia ajatuksia ja myös tietoisia ajatuksia. Ihminen kykenee vaikuttamaan noihin automaattisiin ajatuksiin, mutta se on melko vaikeaa, koska automaattisia ajatuksia ohjaa mielentila, eli se onko kaikki hormonit ja aivojen välittäjäaineet yms. kunnossa.