Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan kuolla

Vierailija
12.09.2024 |

Elämä ei ole minkään arvosta, minä en ole minkään arvonen. Mikään ei tunnu miltään. Lääkkeet ym ei auta mitään vaan pahentaa oloa. Nytkin pitäs yhtä popsia kun "se auttaa" Montako viikkoa tässä muka pitää oottaa että auttaa ja sitten myös kärsiä haittavaikutuksia koko sen ajan? Paska elämä kaikki paskaa kuolema tule jo.

Kommentit (137)

Vierailija
121/137 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen syntyy ja elää kuollakseen. Useimmat eivät sitä tajua, vaan värkätään väkisin vaikka minkälaista härdelliä, jolla ei ole loppupeleissä yhtään mitään merkitystä. 

Kuolemme vähän joka päivä. Elämässäni on ollut myös hetkiä jolloin olen toivonut kuolevani.

Joo, ihminen kun vanhenee niin kuolema on lähempänä. Jännintä tässä elämässä on se, että kun siihen ei voi oikeasti vaikuttaa. Kaikki on ennalta ohjelmoitua, olemme skriptejä Matrixissa. Ennen kuin joku tulee kommentoimaan, että hänellä on vapaa tahto, niin kysyn jo valmiiksi tiedätkö mikä sinun seuraava ajatuksesi on ja selitätkö mistä ne ajatukset tulevat? Ajatuksethan muokaa tunteita ja tekoja. Kyllä se on vaan skriptiä, joka näyttäytyy näennäisenä valinnanvapautena. 

Ihmisellä on olemassa automaattisia ajatuksia ja myös tietoisia ajatuksia. Ihminen kykenee vaikuttamaan noihin automaattisiin ajatuksiin, mutta se on melko vaikeaa, koska automaattisia ajatuksia ohjaa mielentila, eli se onko kaikki hormonit ja aivojen välittäjäaineet yms. kunnossa. 

Vierailija
122/137 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on näennäistä vaikuttamista. Ajatus, että ihminen kykenee vaikuttamaan on myös ajatus, jonka tuloon ei voi vaikuttaa. Matrixia ei voi paeta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/137 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on näennäistä vaikuttamista. Ajatus, että ihminen kykenee vaikuttamaan on myös ajatus, jonka tuloon ei voi vaikuttaa. Matrixia ei voi paeta.

Miksi matrix halusi tämän meille nyt kertoa ?  Mielestäni on aika epätuottoisaa viettää elämänsä ajatellen, että mitkään ajatukset eivät ole omia. Ja onhan se aika psykoottista. Kuulostaa siltä että haluat ennemminkin paeta ajatuksiasi, nostaa kädet pystyyn ja sanoa että joku muu ne sinulle antaa etkä ole vastuussa niistä. 

Vierailija
124/137 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei tiedä itkeäkö vai nauraa kun lisää kipuja jotka jatkuu vaikka söisi särkylääkkeitä ja kävisi fysiossa ei stana. Mikä hlvetin elämä tämä tämmöinen on jos pelkkää jatkuvaa kipua niin fyysistä kuin psyykkistä ja särkee ettei voi kävellä kuin ehkä pari kolme sataa metriä ja lääkkeeksi annetaan harjoitteita ym. sitä tätä. ON TÄMÄ HIENO TÄMÄ ELÄMÄ EIKÖ!!! JA TÄSTÄ PITÄÄ OIKEIN NAUTTIA KUN ON SE AINOA JNE. VTTU. ap

Vierailija
125/137 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä elämä on oikeasti pelkkää paskaa. Minä olen pelkkää paskaa, pää on täyttä paskaa, keho on täyttä paskaa. MINÄ EN OLE MITÄÄN MUUTA KUIN PELKKÄÄ PASKAA!!!! ap

Vierailija
126/137 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et halua. Tarvitset ystävän. Itsearvostusta!

Vierailija
127/137 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama

Vierailija
128/137 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et halua. Tarvitset ystävän. Itsearvostusta!

Mistä ystäviä muka löytää? Ei ole löytynyt yli 30 vuoden aikana niin ei varmasti löydy jatkossakaan. ap

Vierailija
129/137 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olis töitä tai pääsis mutta ei tahdo ottaa kun on yli 50 vuotta. 

Vierailija
130/137 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen tulee kärsiä, kärsimys on Jumalan tahto, 

Vierailija
131/137 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki on täysin samantekevää niin samahan se on pari viikkoa odotella, toimivatko lääkkeet.

Vierailija
132/137 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä avuksi Herraa Jeesusta!

Vierailija
133/137 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä estää kuolemasta?

Vierailija
134/137 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vakavasti päättänyt tehdä itsemurhan, syy on mulla on surkean pienet Munat ja oon ruma. Kaikki inhoon mua ja sanoo että tapa ittes munaton mies. Kuulostaa naurettavalta että sukuelimien koon vuoksi pitää tappaa itsensä, en inhoa itseäni kuitenkaan, mutta naiset eivät pidä pienimunaisista miehistä. Saunassa kaikki miehet nauraa mulle, siksi en mene yleisiin saunoihin. Miehet eivät luota pienimunaisiin miehiin, siksi en saa töitä. Mies tekee töitä munillaan, koska miehen aivot ovat munissa. Tämä ei ole vitsi, vaikka niin luulette, useimpien miesten äly on todella sukuelimissä, se on kiistämätön tosiasia. Naiset arvostaa vain isomuna, narsisti, linnakundi, väkivaltainen murhamiehiä. Kukaan ei pidä romantiikasta, kaikki pitää kovasta panosta, kun laitetaan suoro hommiin

Vierailija
135/137 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kuolla elämä on menny päin persettä, mulla on surkean pienet Munat en saa naista, en työtä, en ystäviä. Naiset haluaa isomunainen miehen Jolla on rahaa ja valtaa. Saunassa kaikki nauraa mulle kun on pienet Munat ne osoittaa sormella mun munia 

Vierailija
136/137 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen pitää kärsiä kuten Jeesus kärsi. Kaikki tulee kärsimyksestäjos kärsii tarpeeksi pääsee kunnian taivaaseen, jossa alkaa suviseurat jotka ei pääty koskaan

Vierailija
137/137 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan kuolla elämä on menny päin persettä, mulla on surkean pienet Munat en saa naista, en työtä, en ystäviä. Naiset haluaa isomunainen miehen Jolla on rahaa ja valtaa. Saunassa kaikki nauraa mulle kun on pienet Munat ne osoittaa sormella mun munia 

Sä oot ihan hyvä tyyppi munines. Kyllä sä vielä jonkun löydät.