Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan kuolla

Vierailija
12.09.2024 |

Elämä ei ole minkään arvosta, minä en ole minkään arvonen. Mikään ei tunnu miltään. Lääkkeet ym ei auta mitään vaan pahentaa oloa. Nytkin pitäs yhtä popsia kun "se auttaa" Montako viikkoa tässä muka pitää oottaa että auttaa ja sitten myös kärsiä haittavaikutuksia koko sen ajan? Paska elämä kaikki paskaa kuolema tule jo.

Kommentit (137)

Vierailija
41/137 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on liian hidas tahti elämässä ja tavallaan 'sähkötön' No nuo lääkkeet saattavat juuri tehdä sinut liian hitaaksi.

Tai vaihtoehtoisesti pyörittelet liian nopeaa negatiivisia ajatuksia mielessäsi, jos näin niin hidasta itseä mielikuvilla.

Yleensäkin leiki mielikuvilla ja muuta niitä. 

Nyt ne koskevat vain 'sinua raukkaa' ja itseinhoa. Muut ihmiset voivat tavallaan  myötäillä niitä mutta todella harvalla on yhtään vastauksia pois niistä.

Tiedän kuulostaa ufolta mutta olen ollut kliinisesti masentunut joskus. Siitä tilanteesta pitää itse haluta pois.

-Olkoon rauhallisuus silmissäsi-

Vierailija
42/137 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reipas liikunta on suositeltavaa, paska olo ei kyllä poistu sohvalla makaamalla. Muitakin konsteja on, itsellä auttaa ainakin hengitysharjoitukset ja meditaatio, niiden avulla voi hyvin nousta murheiden yläpuolelle. Tai sitten psykedeelit, harmi että niitä ei kovin helposti saa käsiinsä. 

Viinan juomista en suosittele.

Reipas liikunta ei ole kevään jälkeen auttanut enää yhtään, silloin sai vielä ehkä 2 tuntia vähän paremman olon mutta ei merkittävästi paremman mutta nyt ei auta enää yhtää. Ei oo sohvaa mutta telkkaria katsoo ja tuolissa tulee istuttua ja vaikka ei haluais istua niin liikunta tuntuu yhtä pahalta kuin istuminen kun molemmat aiheuttaa särkyä eikä tähän saa apua kun lisää harjoitteita ym. jotka ei vaikuta mitään. Terveellinen syöminen ei auta mitään. Jos katselee jotain joka edes vähän kiin

Asun pienellä paikkakunnalla niin en voi kertoa mutta sanotaan vaikka sen verran että noin tunti tampereelle. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/137 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reipas liikunta on suositeltavaa, paska olo ei kyllä poistu sohvalla makaamalla. Muitakin konsteja on, itsellä auttaa ainakin hengitysharjoitukset ja meditaatio, niiden avulla voi hyvin nousta murheiden yläpuolelle. Tai sitten psykedeelit, harmi että niitä ei kovin helposti saa käsiinsä. 

Viinan juomista en suosittele.

Psykedeeleihin ei kannata koskea jos on SSRI- tai SNRI-lääkityksiä. 

Vierailija
44/137 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kunpa saisin sinuun jotenkin yhteyden, puhelinnumeron tai sähköpostiosoitteen. Voisimme yhdessä käydä asioita läpi. 

t. se s-postiosoitteen kyselijä

Vierailija
45/137 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on kiusattu ja terrorisoitu sekä manipuloitu näennäisen erilaisuuden takia niin että nykyään olen lähinnä komeroitunut kotiini.

Vierailija
46/137 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mene töihin.älä valita.pillereitä popsimalla ei takuulla elämä parane.

Ei ole työkykyä ollut vuosiin enää sen jälkeen kun paloin loppuun töissä. ap

Vierailija
47/137 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kunpa saisin sinuun jotenkin yhteyden, puhelinnumeron tai sähköpostiosoitteen. Voisimme yhdessä käydä asioita läpi. 

Lainaan itseäni ja lisään vielä, että kyllä sinä olet arvokas vaikka nyt ei tuntuisi siltä. Jokainen meistä on arvokas, nuo ilkeilijätkin, joku tehtävä niilläkin on. Eletään vaikka niiden kiusaksi. Pysy vahvana, niin aion minäkin tehdä. Ihan sama mitä ilkeät tyypit rääkyy, antaa niiden rääkyä. 

Vierailija
48/137 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, sinulla on tässä maailmassa monta kohtalotoveria.

Vierailija
49/137 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On pari s-postia mutta niitä ei uskalla laittaa tänne et pitäisi tehdä ihan uusi sitä varten. Olen myös arka että tätä kautta alkaisi ihmisiin tutustuun. ap

Vierailija
50/137 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin. Vakavasti masentunut jo pitkään. Ei auta enää mikään. 

Vierailija
51/137 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, sinulla on tässä maailmassa monta kohtalotoveria.

Tämä on kaunis kommentti, mutta ei oikeasti auta ap:tä. Ihminen hädässä on lopulta aina yksin.

Vierailija
52/137 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervemenoa! :)

Oletko kovinkin ylpeä kommentistasi?

Ecce homo.

Vierailija
53/137 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sairasta porukkaa palstalla. Tuskin tämäkään paremmin voi kuin ap.

Vierailija
54/137 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mistä lääkkeistä on kysymys, mikäli mielialalääkkeistä, niin sitä saat odottaa että vaikuttavat positiivisesti tai jos positiivisuus tarkoittaa sitä, että leijut ja pää on pilvissä mutta jalat tukevasti maassa, niin ehkä sitten. Mielialalääkkeet vaikuttavat vain aivojen tiettyyn osioon ja ovat täyttä humpuukia, ne vain muuttavat persoonallisuutta, eli tavallaan päässä suhisee, mutta siitä huolimatta olo todellisuuteen katoaa.

Vierailija
55/137 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä karma sinutkin vielä tavoittaa. Ole huoleti :)

Vierailija
56/137 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oikea mielialalääke löytyy vain kokeilemalla. Ikävä kyllä siihen voi mennä pitkäkin aika. On vaan jaksettava, ei siinä muu auta. Minulla meni vuosia kunnes se mulle oikea lääke löytyi. Voimia ja halauksia ap. Rukoilen puolestasi <3

t. se s-postiosoitteen kysyjä

Vierailija
57/137 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule tänne. Täällä on ihanaa. O

- Miki L. 

Vierailija
58/137 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, toivon sulle kaikkea hyvää. Oon itse kaksisuuntainen, lapsuudessa hyväksikäytetty nainen, jonka lapsi teki im.

En tiedä, miten kauan elän. Kaikki tässä olevaisuudessa on lopulta yhtä. 

Vierailija
59/137 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oikea mielialalääke löytyy vain kokeilemalla. Ikävä kyllä siihen voi mennä pitkäkin aika. On vaan jaksettava, ei siinä muu auta. Minulla meni vuosia kunnes se mulle oikea lääke löytyi. Voimia ja halauksia ap. Rukoilen puolestasi <3

t. se s-postiosoitteen kysyjä

Ja sen takia akat juoksee vuosia ilmaiseksi kuormittamassa sotea kun ei OiKeA lÖyDY yHyyY. HUOH!

Vierailija
60/137 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, toivon sulle kaikkea hyvää. Oon itse kaksisuuntainen, lapsuudessa hyväksikäytetty nainen, jonka lapsi teki im.

En tiedä, miten kauan elän. Kaikki tässä olevaisuudessa on lopulta yhtä. 

Miksi tähän postauksen tuli alapeukkuja? 

-eri