Tiesittekö, että Ilmailuopistoon Poriin pääsee lentäjäopintoihin vain 3 % hakijoista?
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Tatuointeja ei saa olla näkyvällä paikalla.
Miksi?
Mä hain sinne mutten päässy ku mut todettiin persoonallisuustestissä psykopaatiksi
Maailmalla on päteviä lentokouluja joihin pääsee paksulla setelinipulla. Jos opetus ei tahdo mennä perille niin lisäluennot ja lennot maksavat sitten taas lisää. Eli jos saldo kestää, niin kyllähän sen liikennelentäjän lupakirjan saa.
Vierailija kirjoitti:
Maailmalla on päteviä lentokouluja joihin pääsee paksulla setelinipulla. Jos opetus ei tahdo mennä perille niin lisäluennot ja lennot maksavat sitten taas lisää. Eli jos saldo kestää, niin kyllähän sen liikennelentäjän lupakirjan saa.
Ei pääse töihin suomeen. Haluan lentää ivalo-helsinki väliä.
Vierailija kirjoitti:
Maailmalla on päteviä lentokouluja joihin pääsee paksulla setelinipulla. Jos opetus ei tahdo mennä perille niin lisäluennot ja lennot maksavat sitten taas lisää. Eli jos saldo kestää, niin kyllähän sen liikennelentäjän lupakirjan saa.
Jos olet jossain vinkuintiassa käynyt lentäjäkoulun niin tuskinpa ainakaan Finnairille ovat ihan ensiksi aukeaa. Suosivat ensisijaisesti Porista valmistuneita, koska Finnair omistaa SIO:sta eli Suomen Ilmailuopistosta osan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuointeja ei saa olla näkyvällä paikalla.
Miksi?
No ihan vain siksi, että suuressa osassa kansalaisia eivät edelleenkään herätä luottamusta. Ehkä nuoret eivät välitä, mutta me jo vanhemmat. Eikä skarppi, älykäs mies niitä yleensä edes laita, toki poikkeuksia aina on.
Yksityislentäjäksi pääsee kaikki, jotka täyttää terveysvaatimukset. Samaan tapaan kuin yksityisautoilijaksi. Noin 12 tonnia maksaa pienkoneen lentolupa.
Vierailija kirjoitti:
Yksityislentäjäksi pääsee kaikki, jotka täyttää terveysvaatimukset. Samaan tapaan kuin yksityisautoilijaksi. Noin 12 tonnia maksaa pienkoneen lentolupa.
Joo, mutta liikennelentäjäksi tiukempi seula ja edes Suomessa ei rahalla pääse jos ei vaatimukset täyty.
Vierailija kirjoitti:
Yksityislentäjäksi pääsee kaikki, jotka täyttää terveysvaatimukset. Samaan tapaan kuin yksityisautoilijaksi. Noin 12 tonnia maksaa pienkoneen lentolupa.
Mitä sillä tekee, ku ei saa lentää kaupallisia lentoja sillä?
En ymmärtänyt miten jotkut maksavat jotain 100k euroa lentäjäkoulutuksesta kun Porissa sen saa n. 15k € mutta ehkäpä tuossa vastaus eli lähes mahdotonta Poriin päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailmalla on päteviä lentokouluja joihin pääsee paksulla setelinipulla. Jos opetus ei tahdo mennä perille niin lisäluennot ja lennot maksavat sitten taas lisää. Eli jos saldo kestää, niin kyllähän sen liikennelentäjän lupakirjan saa.
Jos olet jossain vinkuintiassa käynyt lentäjäkoulun niin tuskinpa ainakaan Finnairille ovat ihan ensiksi aukeaa. Suosivat ensisijaisesti Porista valmistuneita, koska Finnair omistaa SIO:sta eli Suomen Ilmailuopistosta osan.
Kyllä Suomessakin voi muuallakin opiskella kuin Porissa. Ja päästä Finskille töihin. Rahaa vaan pitää olla. Tunnen molempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailmalla on päteviä lentokouluja joihin pääsee paksulla setelinipulla. Jos opetus ei tahdo mennä perille niin lisäluennot ja lennot maksavat sitten taas lisää. Eli jos saldo kestää, niin kyllähän sen liikennelentäjän lupakirjan saa.
Jos olet jossain vinkuintiassa käynyt lentäjäkoulun niin tuskinpa ainakaan Finnairille ovat ihan ensiksi aukeaa. Suosivat ensisijaisesti Porista valmistuneita, koska Finnair omistaa SIO:sta eli Suomen Ilmailuopistosta osan.
Kyllä Suomessakin voi muuallakin opiskella kuin Porissa. Ja päästä Finskille töihin. Rahaa vaan pitää olla. Tunnen molempia.
Hyvin läheltä alaa tuntevana, näin on, mutta kyllä Porista valmistuvat priorisoidaan ja miksei, koska heidän oma opistonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuointeja ei saa olla näkyvällä paikalla.
Miksi?
No ihan vain siksi, että suuressa osassa kansalaisia eivät edelleenkään herätä luottamusta. Ehkä nuoret eivät välitä, mutta me jo vanhemmat. Eikä skarppi, älykäs mies niitä yleensä edes laita, toki poikkeuksia aina on.
Niin, matkustajathan hengailevat ohjaamossa kauhistelemassa niitä tatuointeja.
Kaverini Muhammed karsittiin ilman kokeita, vaikka oli ajanut Wolt-mopoa jo 2 vuotta Suomessa.
Oho