Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiesittekö, että Ilmailuopistoon Poriin pääsee lentäjäopintoihin vain 3 % hakijoista?

Vierailija
12.09.2024 |

Onpas vaikea päästä! 

Kommentit (144)

Vierailija
1/144 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho

Vierailija
2/144 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

So What? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/144 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla todella hyvä joka sinne pääsee. Tosi skarppi. 

Vierailija
4/144 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointeja ei saa olla näkyvällä paikalla. 

Vierailija
5/144 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuointeja ei saa olla näkyvällä paikalla. 

 

Miksi?

 

Vierailija
6/144 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hain sinne mutten päässy ku mut todettiin persoonallisuustestissä psykopaatiksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/144 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmalla on päteviä lentokouluja joihin pääsee paksulla setelinipulla. Jos opetus ei tahdo mennä perille niin lisäluennot ja lennot maksavat sitten taas lisää. Eli jos saldo kestää, niin kyllähän sen liikennelentäjän lupakirjan saa.

Vierailija
8/144 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailmalla on päteviä lentokouluja joihin pääsee paksulla setelinipulla. Jos opetus ei tahdo mennä perille niin lisäluennot ja lennot maksavat sitten taas lisää. Eli jos saldo kestää, niin kyllähän sen liikennelentäjän lupakirjan saa.

Ei pääse töihin suomeen. Haluan lentää ivalo-helsinki väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/144 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt tiedän, enää pitäisi tietää mitä tällä tiedolla teen.

Vierailija
10/144 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailmalla on päteviä lentokouluja joihin pääsee paksulla setelinipulla. Jos opetus ei tahdo mennä perille niin lisäluennot ja lennot maksavat sitten taas lisää. Eli jos saldo kestää, niin kyllähän sen liikennelentäjän lupakirjan saa.

Jos olet jossain vinkuintiassa käynyt lentäjäkoulun niin tuskinpa ainakaan Finnairille ovat ihan ensiksi aukeaa. Suosivat ensisijaisesti Porista valmistuneita, koska Finnair omistaa SIO:sta eli Suomen Ilmailuopistosta osan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/144 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuointeja ei saa olla näkyvällä paikalla. 

 

Miksi?

 

No ihan vain siksi, että suuressa osassa kansalaisia eivät edelleenkään herätä luottamusta. Ehkä nuoret eivät välitä, mutta me jo vanhemmat. Eikä skarppi, älykäs mies niitä yleensä edes laita, toki poikkeuksia aina on. 

Vierailija
12/144 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityislentäjäksi pääsee kaikki, jotka täyttää terveysvaatimukset. Samaan tapaan kuin yksityisautoilijaksi. Noin 12 tonnia maksaa pienkoneen lentolupa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/144 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksityislentäjäksi pääsee kaikki, jotka täyttää terveysvaatimukset. Samaan tapaan kuin yksityisautoilijaksi. Noin 12 tonnia maksaa pienkoneen lentolupa.

Joo, mutta liikennelentäjäksi tiukempi seula ja edes Suomessa ei rahalla pääse jos ei vaatimukset täyty. 

Vierailija
14/144 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan parempi niin. Turvallisuus ensin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/144 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksityislentäjäksi pääsee kaikki, jotka täyttää terveysvaatimukset. Samaan tapaan kuin yksityisautoilijaksi. Noin 12 tonnia maksaa pienkoneen lentolupa.

Mitä sillä tekee, ku ei saa lentää kaupallisia lentoja sillä?

Vierailija
16/144 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt miten jotkut maksavat jotain 100k euroa lentäjäkoulutuksesta kun Porissa sen saa n. 15k € mutta ehkäpä tuossa vastaus eli lähes mahdotonta Poriin päästä. 

Vierailija
17/144 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailmalla on päteviä lentokouluja joihin pääsee paksulla setelinipulla. Jos opetus ei tahdo mennä perille niin lisäluennot ja lennot maksavat sitten taas lisää. Eli jos saldo kestää, niin kyllähän sen liikennelentäjän lupakirjan saa.

Jos olet jossain vinkuintiassa käynyt lentäjäkoulun niin tuskinpa ainakaan Finnairille ovat ihan ensiksi aukeaa. Suosivat ensisijaisesti Porista valmistuneita, koska Finnair omistaa SIO:sta eli Suomen Ilmailuopistosta osan. 

Kyllä Suomessakin voi muuallakin opiskella kuin Porissa. Ja päästä Finskille töihin. Rahaa vaan pitää olla. Tunnen molempia.

 

Vierailija
18/144 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailmalla on päteviä lentokouluja joihin pääsee paksulla setelinipulla. Jos opetus ei tahdo mennä perille niin lisäluennot ja lennot maksavat sitten taas lisää. Eli jos saldo kestää, niin kyllähän sen liikennelentäjän lupakirjan saa.

Jos olet jossain vinkuintiassa käynyt lentäjäkoulun niin tuskinpa ainakaan Finnairille ovat ihan ensiksi aukeaa. Suosivat ensisijaisesti Porista valmistuneita, koska Finnair omistaa SIO:sta eli Suomen Ilmailuopistosta osan. 

Kyllä Suomessakin voi muuallakin opiskella kuin Porissa. Ja päästä Finskille töihin. Rahaa vaan pitää olla. Tunnen molempia.



Hyvin läheltä alaa tuntevana, näin on, mutta kyllä Porista valmistuvat priorisoidaan ja miksei, koska heidän oma opistonsa. 

 

Vierailija
19/144 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuointeja ei saa olla näkyvällä paikalla. 

 

Miksi?

 

No ihan vain siksi, että suuressa osassa kansalaisia eivät edelleenkään herätä luottamusta. Ehkä nuoret eivät välitä, mutta me jo vanhemmat. Eikä skarppi, älykäs mies niitä yleensä edes laita, toki poikkeuksia aina on. 

Niin, matkustajathan hengailevat ohjaamossa kauhistelemassa niitä tatuointeja.

Vierailija
20/144 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini Muhammed karsittiin ilman kokeita, vaikka oli ajanut Wolt-mopoa jo 2 vuotta Suomessa.