Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan kuolla

Vierailija
12.09.2024 |

Elämä ei ole minkään arvosta, minä en ole minkään arvonen. Mikään ei tunnu miltään. Lääkkeet ym ei auta mitään vaan pahentaa oloa. Nytkin pitäs yhtä popsia kun "se auttaa" Montako viikkoa tässä muka pitää oottaa että auttaa ja sitten myös kärsiä haittavaikutuksia koko sen ajan? Paska elämä kaikki paskaa kuolema tule jo.

Kommentit (137)

Vierailija
1/137 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa keskimäärin kestää että lääkkeiden vaikutus on tasainen, mutta ei ne taika-iskusta elämää paremmaksi muuta, ne auttaa sua jotta jaksat tehdä ne muutokset että elämästäsi tulisi parempi tai siedettevämpi, it's human condition.

Me kuollaan jokatapauksessa, joten miksi pitää kiirettä? Paska mesta,  "mutta on täällä  vielä hel vetisti kaunista katseltavaa".

Vierailija
2/137 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin kaikkeen voit itse vaikuttaa? Mitä masentavia/kuormittavia asioita pystyt muuttamaan? Millä keinoilla saisit oloasi paremmaksi omissa nahoissasi?

Koeta ajatella, että muutos on ainut pysyvä asia, ja pyrit itse omilla valinnoillasi tekemään asioista parempia.

Olen kanssasi samassa tilanteessa. Minulla auttaa hikiliikunta ja se että on sata rautaa tulessa, eli harhautan itseäni runsaalla tekemisellä. Liikunta auttaa edes hieman syvään itseinhooni. Välillä on päiviä, ettei pysty kuin maata sohvalla, itkeä ja miettiä i_tsaria. Mutta sekin on ok, koska se on vain yksi päivä muiden joukossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/137 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen sinulla itsemääräämisoikeus. akuuttiin kriisiin ei. mutta isossa kuvassa,suht pitkä elämä, ennustettavuus realistisesti,joskus kuolema on  ihan ok. harkinta-aika voisi olla 2vuotta.

hyvää syksyä,tunnelmallista  kuitenkin,, sinulle

Vierailija
4/137 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella meistä on oma aikamme täällä, käytetään se viisaasti, vaikka elämä ei ole helppoa. Parempia päiviä sinulle, kanssakulkija.

Vierailija
5/137 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolet joka päivä vähän lisää. Ehkä se lohduttaa,jokainen vietetty päivä on yksi askel lähemmäs rauhaa.

Vierailija
6/137 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden lääkkeiden vaste voi kestää pari kuukautta ja saatetaan nostaa annosta vähitellen.

Olet vasta polkusi ihan alkumetreillä.

Ihmeparantumistako odotit?

Vierailija
7/137 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatun mukaan kuoleman jälkeen voi olla vieläkin pahempaa. Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut, saat taivasosan ja iankaikkisen levon ja rauhan. Ja myös avun tässä elämässä.

Vierailija
8/137 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas liikunta on suositeltavaa, paska olo ei kyllä poistu sohvalla makaamalla. Muitakin konsteja on, itsellä auttaa ainakin hengitysharjoitukset ja meditaatio, niiden avulla voi hyvin nousta murheiden yläpuolelle. Tai sitten psykedeelit, harmi että niitä ei kovin helposti saa käsiinsä. 

Viinan juomista en suosittele.

Vierailija
9/137 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin kirjoittelet, ap? Mulla tosi samanlainen tilanne. Oon Tampereelta. Kuollaanko yhdessä?

Vierailija
10/137 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä päin kirjoittelet, ap? Mulla tosi samanlainen tilanne. Oon Tampereelta. Kuollaanko yhdessä?

Tuo on jo turhan makabeeria. Lopeta.

Vierailija
11/137 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamatun mukaan kuoleman jälkeen voi olla vieläkin pahempaa. Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut, saat taivasosan ja iankaikkisen levon ja rauhan. Ja myös avun tässä elämässä.

Todella typerä kommentti. Missä se jeesus on nyt ap:n elämässä? Ei missään, koska se on satuolento.

Vierailija
12/137 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella typerä kommentti. Missä se jeesus on nyt ap:n elämässä? Ei missään, koska se on satuolento.

Mitä saat pilkkaamisesta?

Vierailija
13/137 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin lähes päivittäin. Se on tunne -vakava masennus- tiedostan, että menee ohi. Tullakseen taas uudestaan. Päivä kerrallaan. 🤗

Vierailija
14/137 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mutta meidän tahtomat avut ei aina ole hyväksi meille joten parempi rukoilla että tapahtukoon sinun tahtosi Jumala. Joka hetki on hyvä rukoilla.

Vierailija
15/137 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä saat pilkkaamisesta?

Pilkkaamista on kuule se, että joku herra muka auttaa ap:tä hänen hädässään. Missä se herra nyt lymyää, kun häntä tarvittaisiin? 

Uskovaiset on niin naurettavia!

Vierailija
16/137 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti uskot Jeesukseen, koska muuten kuoleman jälkeen ihminen joka ei usko Jeesukseen joutuu iankaikkiseen kadotukseen. Ihmisen elämä on todella lyhyt, mieti ikuisuutta. 

Rukoilen sulle voimia jaksaa vaikeassa tilanteessa. Jeesus rakastaa sua, ja haluaa auttaa sua. 

Vierailija
17/137 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti uskot Jeesukseen, koska muuten kuoleman jälkeen ihminen joka ei usko Jeesukseen joutuu iankaikkiseen kadotukseen. Ihmisen elämä on todella lyhyt, mieti ikuisuutta. 

Rukoilen sulle voimia jaksaa vaikeassa tilanteessa. Jeesus rakastaa sua, ja haluaa auttaa sua. 

Etkö tajua, ettei tämä tarina auta tätäkään ihmistä? Menkää hihhulit muualle mesoamaan.

Vierailija
18/137 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinäkin kuolet ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
19/137 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene töihin.älä valita.pillereitä popsimalla ei takuulla elämä parane.

Vierailija
20/137 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa itsarin tekijät. Hakevat helpotusta mutta joutuvatkin ikuiseen helvetin tuleen 🤣🤣🤣🤣