Haluan kuolla
Elämä ei ole minkään arvosta, minä en ole minkään arvonen. Mikään ei tunnu miltään. Lääkkeet ym ei auta mitään vaan pahentaa oloa. Nytkin pitäs yhtä popsia kun "se auttaa" Montako viikkoa tässä muka pitää oottaa että auttaa ja sitten myös kärsiä haittavaikutuksia koko sen ajan? Paska elämä kaikki paskaa kuolema tule jo.
Kommentit (137)
Mikä on elämänarvoista. Minulle se on, että olen elossa.
Vierailija kirjoitti:
Minä yritin im:aa ihan vähän aikaa sitten. Sattumalta selvisin. Älä sinä rakas ihminen tee sitä samaa. Katsotaan yhdessä tämä tivoli kunnes on oikeasti meidän aika siirtyä toiselle puolelle. Se aika tulee kyllä, ei me täällä ikuisesti olla. Tee joku sähköpostiosoite itsellesi niin kirjoittelen sulle enemmän. Tiedän mitä tuo ahdistus on.
Äläkä välitä ilkeistä kommenteista, sellasia kirjoittavat ihmiset joilla on itsellä helv... paha olla.
Niin siis tarkoitin että tee joku sellanen sähköpostiosoite josta sinua ei tunnista ja julkaise se täällä niin kirjoitan sulle.
Vierailija kirjoitti:
Reipas liikunta on suositeltavaa, paska olo ei kyllä poistu sohvalla makaamalla. Muitakin konsteja on, itsellä auttaa ainakin hengitysharjoitukset ja meditaatio, niiden avulla voi hyvin nousta murheiden yläpuolelle. Tai sitten psykedeelit, harmi että niitä ei kovin helposti saa käsiinsä.
Viinan juomista en suosittele.
Reipas liikunta ei ole kevään jälkeen auttanut enää yhtään, silloin sai vielä ehkä 2 tuntia vähän paremman olon mutta ei merkittävästi paremman mutta nyt ei auta enää yhtää. Ei oo sohvaa mutta telkkaria katsoo ja tuolissa tulee istuttua ja vaikka ei haluais istua niin liikunta tuntuu yhtä pahalta kuin istuminen kun molemmat aiheuttaa särkyä eikä tähän saa apua kun lisää harjoitteita ym. jotka ei vaikuta mitään. Terveellinen syöminen ei auta mitään. Jos katselee jotain joka edes vähän kiinnostaa niin se voi ajatuksen viedä pois hetkeksi muista asioista mutta silloin pitäisi istua tuntikausia katselemassa eikä sekään nyt terveellistä ole pidemmän päälle vaikka se jotenkin auttais et joo. ap
Mä oon kokenut eläneeni täyden elämän, nyt viime vuodet olleet puolikuolemaa.
Joka aamu joudun nipistämään itseäni, jotta tiedän olevani elossa enkä kuollut.
Jos tänään kuolen, elämälle kuitenkin kiitos. Kai tällä kaikella oli tarkoitus.
Kaikki me kuolemme, joten toiveesi käy toteen, lupaan sen.
Turha sitä on kuitenkaan millään tapaa edistää. Ulkona on raikas ilma ja oravia puissa. Niiltä voi kysellä vinkkejä syksyn viettoon.
Elämä on lahja. Sitä täytyy kunnioittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki me kuolemme, joten toiveesi käy toteen, lupaan sen.
Turha sitä on kuitenkaan millään tapaa edistää. Ulkona on raikas ilma ja oravia puissa. Niiltä voi kysellä vinkkejä syksyn viettoon.
Oraviltako? Petollisen söpöjä petoja. Huono vinkki.
Vierailija kirjoitti:
Ai, hinnalla millä hyvänsä? Maailman typerin lause.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reipas liikunta on suositeltavaa, paska olo ei kyllä poistu sohvalla makaamalla. Muitakin konsteja on, itsellä auttaa ainakin hengitysharjoitukset ja meditaatio, niiden avulla voi hyvin nousta murheiden yläpuolelle. Tai sitten psykedeelit, harmi että niitä ei kovin helposti saa käsiinsä.
Viinan juomista en suosittele.
Reipas liikunta ei ole kevään jälkeen auttanut enää yhtään, silloin sai vielä ehkä 2 tuntia vähän paremman olon mutta ei merkittävästi paremman mutta nyt ei auta enää yhtää. Ei oo sohvaa mutta telkkaria katsoo ja tuolissa tulee istuttua ja vaikka ei haluais istua niin liikunta tuntuu yhtä pahalta kuin istuminen kun molemmat aiheuttaa särkyä eikä tähän saa apua kun lisää harjoitteita ym. jotka ei vaikuta mitään. Terveellinen syöminen ei auta mitään. Jos katselee jotain joka edes vähän kiinnostaa niin se voi ajatuksen viedä pois hetkeksi muista asioista mutta silloin pitäisi istua tuntikausia katselemassa eikä sekään nyt terveellistä ole pidemmän päälle vaikka se jotenkin auttais et joo. ap
Missäpäin asut? Olen tuo sähköpostiosotteen kysyjä. Jos asuisit samalla suunnalla luin minä niin voitais vaikka lähteä yhdessä kävelylle.
Vierailija kirjoitti:
Minä yritin im:aa ihan vähän aikaa sitten. Sattumalta selvisin. Älä sinä rakas ihminen tee sitä samaa. Katsotaan yhdessä tämä tivoli kunnes on oikeasti meidän aika siirtyä toiselle puolelle. Se aika tulee kyllä, ei me täällä ikuisesti olla. Tee joku sähköpostiosoite itsellesi niin kirjoittelen sulle enemmän. Tiedän mitä tuo ahdistus on.
Äläkä välitä ilkeistä kommenteista, sellasia kirjoittavat ihmiset joilla on itsellä helv... paha olla.
Kaikkea hyvää elämääsi Sinulle!
T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Kaikki lahjat eivät ole saajalleen mieluisia.
Kuten edellä toinen kirjoittaja kommentoi, elämä on lahja. Aina on liian aikaista luovuttaa. Elämä voi muuttua ja elämä muuttuu. Mikään ei pysy samana.
Psalmissa sanotaan: Opeta meille, miten lyhyt on aikamme, että saisimme viisaan sydämen.
Niinhän me kaikki. Mutta eletään ihan Venäjän kiusaksi, jooko?
Kyllä se vaan niin on että jos elämässä ei ole läheisiä tai ystäviä eikä mitään minkä vuoksi herätä huomenna niin se on vaikeaa.Ihmisten pariin pääseminen ja harrastukset ehkä auttavat.Nykymaailma vain on niin kylmä ja siellä ei huomata toisen ihmisen hätää.
MIELI Kriisipuhelin päivystää 24 tuntia vuorokaudessa joka päivä numerossa 09 2525 0111. Voit soittaa nimettömästi ja luottamuksellisesti. Puhelu maksaa operaattorin perimän hinnan verran.
Sellaista paskaahan se monille on. Ehkäpä tämä on ap:lle pohjakosketus, ja tästä on suunta ylöspäin? Kun millään ei ole väliä, niin mitäpä sitten harmittelemaan. Päivä kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
MIELI Kriisipuhelin päivystää 24 tuntia vuorokaudessa joka päivä numerossa 09 2525 0111. Voit soittaa nimettömästi ja luottamuksellisesti. Puhelu maksaa operaattorin perimän hinnan verran.
Soitan lähes päivittäin. ap
Kaikki kuolleet havisevat elävien joukossa. Ei ole väliä sillä, elätkö vai oletko kuollut; olomuoto vain muuttuu.
Me kaikki olemme yhtä ja samaa sielunmateriaa.