Cittarissa ihmiset aina katsoo kateellisena kun ostelen lihatiskiltä ja kalatiskiltä
En voi sille mitään että olen varakkaampi!
Perjantaina yksi mies supisi, että miten tolla on varaa ostaa 2kg naudan ulkofileetä.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Ei katso, ei supise.
Katsoo ja supisi vaimolleen. Kuulin sen. Ap
Ei. Nyt on asia ihan vaan korvien välissä. En ostaisi sieltä läskiä perseeseen. Minulla on ruokavalio ja kroppa kunnossa. Taitaa olla joku pallovartaloisen suomalaisen naisen juttu tämä. Muista peittää itsesi lakanalla kun kierit sinne kauppaan, että näyttää pallolta.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Nyt on asia ihan vaan korvien välissä. En ostaisi sieltä läskiä perseeseen. Minulla on ruokavalio ja kroppa kunnossa. Taitaa olla joku pallovartaloisen suomalaisen naisen juttu tämä. Muista peittää itsesi lakanalla kun kierit sinne kauppaan, että näyttää pallolta.
Liha ei lihota.
Onhan se mukavampi elää mielikuvitusmaailmassa kuin karussa todellisuudessa.
Narsisti luulee muiden kadehtivan itseään. Normaali ihminen ei edes ymmärrä että pitäisi
Vierailija kirjoitti:
Kuolleita eläimiä ostat. Plääh.
Joo,ei ne myy eläviäkään.
Sinä mullisaukon poika ku se olit joka osti 2kiloa naudan ulukovilettä!
Eipä tuo kallista ole, Atria Takuumurea Naudan Ulkofilee 27,95 €/kg x 2 = 55,90 €
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuo kallista ole, Atria Takuumurea Naudan Ulkofilee 27,95 €/kg x 2 = 55,90 €
Ei kukaan osta mitään muoviin pakattua paskalihaa!
Vierailija kirjoitti:
Haloo miehen kirjottama aloitus selkeesti :D ja ap voit kuvitella mitä haluut, ehkä joku kadehtii ehkä ei. Ite en ennenkään käynyt koskaan lihatiskillä ja isältä taas saa tuoretta kalaa kun harrastaa kalastusta :) Mut hyvä että saat kiksit tollasestakin, hyvä alku parempaan mielialaan
Ap on rikkaana cittarissa luulisi että on jahdillaan Monacossa sikari suussa tähän aikaan vuodesta ( puhumattakaan että palstailee)
🤣😅😂😅🤣😅😂
Paljonko kilo sisäfilettä sitten maksaa sillä tiskillä? Verrattuna pakattuihin? En syö lihaa joten ei tuu katottua hintoja. Oon elintarvikealalla ja yllättyisit kuinka vähän laatueroa noissa on. Paitsi se toki että pakatut on puhtaaampia kun niitä ei lääpitä pitkin päivää kumihanskoilla eikä ne seiso lämpimässä. Myös se lihatiskin valo on tehty niin että ne näyttää paremmalta ja tuoreemmalta mut todellisuudessa et voi tietää niistä
Minä katson kateellisina kaikkia, jotka eivät kärsi peräsuolen laskeumasta. Myös lihatiskillä.
Tuskin kukaan sitä miettii, korkeintaan ihmettelevät miten pulska ihminen on pukeutunut makkarankuoreen.
Minäkin asioin liha- ja kalatiskillä, enkä ole huomannut kanssaihmisissä mitään kummempaa reaktiota. Ja tiskillä asioi aika moni muukin. Missä ap asuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan osta mitään muoviin pakattua paskalihaa!
Muovista se on otettu ja lihatiskiin laitettu.
Ei katso, ei supise.