Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet käyvät salilla? Tiedättekö yhtäkään naista, joka pitää lihaksikkaita miehiä hyvännäköisinä?

Vierailija
09.09.2024 |

Mietin tuota Ylen Gigachad-artikkelia ( https://yle.fi/a/74-20105798 ), siinähän on bodattu mies kuvana. Luulevatko miehet oikeasti että naisia kiinnostaa lihakset? Ystäväpiirissäni ei ole yhtäkään naista, joka pitäisi lihaksikkaista miehistä. Päinvastoin on monia jotka ovat osoittaneet inhonsa lihaksikkaita miehiä kohtaan.

Väitän että tuo "Gigachad" ja 80-20 sääntö (80 % naisista tavoittelee 20% miehistä) voi olla todellinen asia, mutta sillä tarkoitetaan jotain aivan muuta, mitä tuossa artikkelissa kerrottiin. Jos puhutaan vartaloista, niin suurinta osaa naisista viehättää pitkät miehet. Jotkut pitävät hoikista, toiset isokokoisimmista, mutta ei lihaksikkaista. Tuosta kuvasta tulee mieleen joku simpanssi, ei ihminen.

Naiset kyllä aistivat hyvät geenit (älykkyys, kiva luonne, pituus, kauniit silmät, nenä, huulet, hiukset) ja osaavat erottaa nämä epätoivoisuudesta (lihakset, leuan treenaus jne).

Mitä miehet ylipäätään luulevat saavuttavansa saliharrastuksella? Varsinkin jos on valmiiksi lyhyempi mies, niin näyttää vielä vaan koomisemmalta kääpiöltä, jos on lihaksikkuuden takia "leveä"

Kommentit (217)

Vierailija
141/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harva niistä miehistä tulee lihaksikkaaksi..... 

Näin on, turha miehen on salilla treenata, ellei geenit itsessään jo osoita, että tuloksia voi tulla

Höpönlöpön. Sinä vaan et osaa tehdä mitään tosissaan ja sitoutua, en usko sekunttiakaan et tommonen uliuliuli-poika kykenis muuhun kun ettiin tekosyitä luovuttaa.

Kun se tosissaan ottaminen alkaa, ulina loppuu.

Aina tätä samaa turhanpäivästä uhoa, hankkisette elämän jo. Oon just nimittäin niitä hyvägeenisiä miehiä, jotka sai salilla tuloksia aikaan. Luonnostaan aina ollut lihaksikas, joten treenaaminen vain tuki tätä luonnollista kehitystä. Mutta enemmistö mitä salillakävijöitä oon nähny on sellaisia, jotka vuodesta toiseen painavat samo

Pyh pah, esität roolia antaaksesi bullshitilles uskottavuutta.

Geenit vaikuttaa joo, mut ei ole semmoisia geenejä jonka kantaja ei näyttäis paremmalta terveenä ja vahvana, mieti nyt vähän ennenkö alat mussuttaan, käytä päätäs, mä tiedän että te uliuliuli-pojat tykkäätte teeskennellä että sen heikkouden vastapainoks ootte fiksuja, näytä se, yritä edes.

Vierailija
142/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä tykkään lihaksikkaista miehistä. En tuollaisista överipumpatuista, mutta kyllä sellainen sopiva lihaksikkuus on kaunista sekä miehillä että naisilla. Tuon jutun kuvituskuvan mies menee jo siihen steroideilla pumpattuun kategoriaan, jota varmasti harva mieskään pitää viehättävänä. Tässä esimerkki lihaksikkuudesta, jota luulen monen pitävän viehättävänä: https://img.pixers.pics/pho_wat(s3:700/FO/55/62/12/85/700_FO55621285_fc…

Ei ole viehättävä, tuokin näyttää pumpatulta, vähemmän lihaksikas olisi parempi. Mieluummin vaikka laiha mies. Pidän melko feminiinisistä miehistä enkä ole ainoa nainen, jolla on tällainen maku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Toi oli tosi heikko comebakki, melkein yhtä heikko kun näillä ulilautaveeteillä😂😂 Oot selvästi miehisen rakkauden tarpeessa, mä opetan sut tavoille😘😘"

Haha! Oli niin heikkoa että sinä olet ihan lääpälläs siihen!

-eri

Oletko homo vai hetero?

Vierailija
144/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana en saanut mitään huomiota naisilta. En minkäänlaista positiivista signaalia, että olisi uskaltanut ketään lähestyä.

Nyt 38-vuotiaana olen semilihaksikas. Penkistä nostan 125 kg, mave 180 kg, jalkakyykky 180kg. 

Ihan eri tavalla saa huomiota varsinkin nuoremmilta naisilta. Olen lisäksi aika poikamaisen näköinen ikäisekseni. 

Tuollaiset 20-25 vuotiaat ihastelee pitkään. 

Väitän kyllä, että suurin osa naisista ihastelee semilihaksikasta miestä. Lihaksilla saa lisäksi alhaisemman rasvaprosentin ja kasvot kapeammaksi. Eihän nyt kukaan suominainen katselisi mitään läskipäätä, se on varma.

Erityisesti tuo ulkonäöllinen asia koskee ensivaikutelmaa ja tuntemattomien ihastumista/tutustumista. Vaatimattoman näköisimmillä miehillä ne parisuhteet muodostuvat siksi, että tuntevat potentiaalisen naisen etukäteen.

Vierailija
145/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän lihaksikkaista miehistä, kunhan ei ole bodari. En tiedä ketään naista, joka ei pitäisi siitä että miehellä on lihaksia. Ehkä heikomman ulkomuodon omaavat naiset, koska eivät itse saa komeita ja raamikkaita miehiä? 

Vierailija
146/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituudellehan mies ei voi mitään. Mutta lihasmassalle ja kropan näyttävyydelle voi tehdä treenaamalla. Joko steroidilla tai ilman.

Vierailija
147/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Toi oli tosi heikko comebakki, melkein yhtä heikko kun näillä ulilautaveeteillä😂😂 Oot selvästi miehisen rakkauden tarpeessa, mä opetan sut tavoille😘😘"

-eri

Oletko homo vai hetero?

Olen nainen, eli täysin sinun saavuttamattomissa.

-edelleen eri

Vierailija
148/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän lihaksikkaista miehistä. Mun puoliso on käynyt salilla säännöllisesti siitä asti, kun täytti 16 ja kun nyt on ikää 48 vuotta niin oishan se outoa, jos kehossa ei lihaksia olisi. Pidän siitä miehessä, että hän näyttää siltä että pyöritellyt muutakin kuin kynää.

Vierailija
149/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vain miehet uskoko näitä juttuja. Kukaan normaali nainen ei välitä kukkakepeistä. 

Vierailija
150/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Oletko homo vai hetero?

Olen nainen, eli täysin sinun saavuttamattomissa.

-edelleen eri

Voihan nainenkin olla homoseksuaali tai hetero. Tunnen monia kummankinlaisia naisia. 

Vierailija
151/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mä käyn siellä ihan vain ylläpitämässä lihaskuntoa.

Tämä. Sali on korvannut entisajan liikkuvaisemman elämän jossa normaalia lihaksisto tuli ihan vain elämällä normaalia elämää. Ei ne salilla normisti käyvät ole mitään lihaskimppuja vaan normaalivartaloisia miehiä joilla on normaalin miehen lihakset ja pystyvyys ja stamina. Jos eivät kävisi salilla olisivat taikinaolmeja. Moni fyysistä työtä tekevä ei salilla hyppää vaan kroppa saa tarpeeksi siitä työstä.

Moni fyysistä työtä tekevä nimenomaan käy salilla pitämässä kropan terveenä. Fyysisessä työssä on tärkeää ylläpitää lihaskuntoa, ettei paikat hajoa raskaan työn takia. 

Vierailija
152/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Oletko homo vai hetero?

Nimikkeillä ei oo väliä, silloin kun mä panen niin mä panen eikä sil oo väliä kuka siinä on, terkkuja vaan sinnekkin päivään😘😘

Vierailija
153/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää vain miehet uskoko näitä juttuja. Kukaan normaali nainen ei välitä kukkakepeistä. 

Hei, miesselittäjä, minä tykkään. Jatka sinä vaan salillakäymistä sillä selityksellä, että tytöt tykkää, ja koska haluan pitää huolta itsestäni. Oikea syy on se, että itse tykkäät ja pojat tykkää, ja haluat siten tehdä toiset pojat kateellisiksi.

Vierailija
154/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pyh pah, esität roolia antaaksesi bullshitilles uskottavuutta.

Geenit vaikuttaa joo, mut ei ole semmoisia geenejä jonka kantaja ei näyttäis paremmalta terveenä ja vahvana, mieti nyt vähän ennenkö alat mussuttaan, käytä päätäs, mä tiedän että te uliuliuli-pojat tykkäätte teeskennellä että sen heikkouden vastapainoks ootte fiksuja, näytä se, yritä edes."

Make 53v voi tullu aina paikan päälle kattomaan, jos muuten ei usko. Sovitaan vaan aika ja paikka, tui tui <3

Vierailija
155/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Oletko homo vai hetero?

Nimikkeillä ei oo väliä, silloin kun mä panen niin mä panen eikä sil oo väliä kuka siinä on, terkkuja vaan sinnekkin päivään😘😘

Rakkaita terkkuja sinnekin! :) Ei se minullekaan ole niin tarkkaa.

Vierailija
156/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Chad-miehet ja hollywood tähdet ja muut on siellä salilla treenannut vuosia lähes ammattimaisesti.

Moni vaan treenaan niin, että ei ole tarkoitus tulla isoksi tai bodaria muistattavaksi, mutta vartalo pitää saada hyvän muotoiseksi ja jalkojen, käsien, hartioiden ym keskinäiset suhteet ja paksuudet tulee saada oikeiksi.

Treeni pitää myös vatsan, kaksoisleuan ja kaiken muunkin rasvan poissa.

Tuohon vielä auringonotto tai solarium ja hyvä ruokavalio niin iho näyttää hyvältä ja tukka näyttää hyvältä ja jne...

ps loput pienet vivahteet korjaillaan sitten kirurgilla, kuten vaikka nenän ja kulmakarvojen muotoilut ym...

Vierailija
157/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pyh pah, esität roolia antaaksesi bullshitilles uskottavuutta.

Geenit vaikuttaa joo, mut ei ole semmoisia geenejä jonka kantaja ei näyttäis paremmalta terveenä ja vahvana, mieti nyt vähän ennenkö alat mussuttaan, käytä päätäs, mä tiedän että te uliuliuli-pojat tykkäätte teeskennellä että sen heikkouden vastapainoks ootte fiksuja, näytä se, yritä edes."

Make 53v voi tullu aina paikan päälle kattomaan, jos muuten ei usko. Sovitaan vaan aika ja paikka, tui tui <3

Hienosti et taaskaan ymmärtäny mitä sulle sanottiin, otit sen vaan tilaisuutena teeskennellä ja uhota internetissä.

Oot uskottavuuden multihuipentuma.

Vierailija
158/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Oletko homo vai hetero?

Nyt te uliuliuli-pojat aloitte vastaileen mun puolesta ja flirttaileen keskenänne?

Aikamoista, ootteks te vielä kaapissa ja tää venkoilu salistabja naisista on vaan teatteria millä pidetään hetero-kulissit yllä?

Ei ne muut miehetkään teitä halua jos teidän kropat on kun kasa raakaa taikinaa.

Vierailija
159/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehen pitää omata lihaksia tai on soijapoika ja voimaton kaikkeen.

Vierailija
160/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Oletko homo vai hetero?

Nyt te uliuliuli-pojat aloitte vastaileen mun puolesta ja flirttaileen keskenänne?

Aikamoista, ootteks te vielä kaapissa ja tää venkoilu salistabja naisista on vaan teatteria mi

Olen nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi