Miksi miehet käyvät salilla? Tiedättekö yhtäkään naista, joka pitää lihaksikkaita miehiä hyvännäköisinä?
Mietin tuota Ylen Gigachad-artikkelia ( https://yle.fi/a/74-20105798 ), siinähän on bodattu mies kuvana. Luulevatko miehet oikeasti että naisia kiinnostaa lihakset? Ystäväpiirissäni ei ole yhtäkään naista, joka pitäisi lihaksikkaista miehistä. Päinvastoin on monia jotka ovat osoittaneet inhonsa lihaksikkaita miehiä kohtaan.
Väitän että tuo "Gigachad" ja 80-20 sääntö (80 % naisista tavoittelee 20% miehistä) voi olla todellinen asia, mutta sillä tarkoitetaan jotain aivan muuta, mitä tuossa artikkelissa kerrottiin. Jos puhutaan vartaloista, niin suurinta osaa naisista viehättää pitkät miehet. Jotkut pitävät hoikista, toiset isokokoisimmista, mutta ei lihaksikkaista. Tuosta kuvasta tulee mieleen joku simpanssi, ei ihminen.
Naiset kyllä aistivat hyvät geenit (älykkyys, kiva luonne, pituus, kauniit silmät, nenä, huulet, hiukset) ja osaavat erottaa nämä epätoivoisuudesta (lihakset, leuan treenaus jne).
Mitä miehet ylipäätään luulevat saavuttavansa saliharrastuksella? Varsinkin jos on valmiiksi lyhyempi mies, niin näyttää vielä vaan koomisemmalta kääpiöltä, jos on lihaksikkuuden takia "leveä"
Kommentit (217)
Itse käyn koska näytän paremmalta.
Vatsarasvat lähtivät, hartiat kasvoivat, vaatteet istuvat. Kivempi näyttää keski-ikäisenä timmiltä kuin roikkuvalta laardikimpaleelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaikki naiset tykkää, nekin jotka postailee jotain laihojen runopoikien kuvia kun ne on niin lutusia ja vaarattomia, roikkuvat mun hauiksessa jos mahku tulee ja pyllistelevät ja harovat hiuksia.
Älä huijaa poika itseäs, salilla saa itsetuntoa, miehekkyyttä ja vahvan kehon ja mielen, jokainen noista on ominaisuus millä saa naista helpommin kun isolla lompakolla.
Se vaan, että mitä sillä naisella tekee.
No et kai sinä mitään, vätys.
Mä panen sit sunkin vaimoa jos sulle ei kelpaa kun olet normaalin ihmisen yläpuolella, kun oot niin rEheLLineN itelles.
Oon eri, mut mä panen sit sua, niin ollaan kaikki tasoissa
Jos sä muutut yhtään vähäisemmäks, niin kohta sun käsikään ei anna sulle enää.
Vierailija kirjoitti:
Voi mitkä trollien juhlat.
Ette te miehet tätä kuitenkaan usko, mutta: 1) naisilla on erilaisia miesmakuja
On totta. Mutta jos sanotaan nyt vaikka 80% tykkää lihaskimpuista ja 20% kukkakepeistä, niin kummallakohan ryhmällä on parempi mahdollisuus löytää sellainen nainen jonka kanssa myös persoonallisuus synkkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaikki naiset tykkää, nekin jotka postailee jotain laihojen runopoikien kuvia kun ne on niin lutusia ja vaarattomia, roikkuvat mun hauiksessa jos mahku tulee ja pyllistelevät ja harovat hiuksia.
Älä huijaa poika itseäs, salilla saa itsetuntoa, miehekkyyttä ja vahvan kehon ja mielen, jokainen noista on ominaisuus millä saa naista helpommin kun isolla lompakolla.
Se vaan, että mitä sillä naisella tekee.
No et kai sinä mitään, vätys.
Mä panen sit sunkin vaimoa jos sulle ei kelpaa kun olet normaalin ihmisen yläpuolella, kun oot niin rEheLLineN itelles.
Oon eri, mut mä panen sit sua, niin ollaan kaikki tasoissa
Jos sä muutut yhtään vähäis
Toi oli tosi heikko comebakki, melkein yhtä heikko kun näillä ulilautaveeteillä😂😂 Oot selvästi miehisen rakkauden tarpeessa, mä opetan sut tavoille😘😘
Jos mies alkaa käymään salilla vain naisten takia, niin onhan se jo giganttimaisen epätoivon tuolla puolen ja jos mies ei edes hoksaa sitä itse, kuinka epätoivoisen kuvan heijastaa itsestään. Se epävarmuus näkyy sitten pakostakin muullakin elämänalueella, tulee jotenkin ilmi.
Naisetkin meikkaa vaan itseään varten.
No kyllähän salilla käyvä mies näyttää eriltä kuin sohvaperuna, vaikka ei olisi mikään lihaskimppu. Nuorina miehet näyttää pääsääntöisesti hyvältä, mutta kun ikää tulee, hoikkakin mies on yleensä tietyllä tapaa löysä vartaloltaan, jos ei tee mitään voimaharjoittelua. Sali ei vaikuta vain lihaksiin vaan myös yleiseen kiinteyteen, ryhtiin jne asioihin jotka ovat edukseen miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Paras esimerkki tästä koko ilmiöstä on se, kun joskus 2010-luvun alussa feministit ulisivat (kippas kappas), että eroottisten novellien kansikuvissa olevat maskuliinisen vaaralliset ja lihaksikkaat miehen on toksisia ja kuvastaa patriarkaattia. Noh, kirjapanimot sitten laittoivat näiden samojen novellien kansikuviin hinteliä siloposkisia soijapoikia. Miten kävi? -kirjat ei myyneet yhtään, ja hetken päästä ne "toksiset" miehenkuvat piti palauttaa kansikuviin.
Että se siitä. Keskivertonaista kiinnostaa seksuaalisesti maskuliininen, vahva, lihaksikas, kyvykäs ja hyväkuntoinen terve uros. Se on se miten evoluutio on asian muokannut. Ihan sama mitä te täällä katkerat pikku löllömahat päivästä toiseen lässytätte. Luontoa ei kiinnosta teidän defenssit.
Aivan kaikki mitä feministit väittävät on täyttä soopaa, yleensä totuus on täysin päinvastainen. En ymmärrä miksi feminismiä pidetään lainkaan vakavasti otettavana aatteena saatika feministejä vakavasti otettavina ihmisinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika harva niistä miehistä tulee lihaksikkaaksi.....
Näin on, turha miehen on salilla treenata, ellei geenit itsessään jo osoita, että tuloksia voi tulla
Höpönlöpön. Sinä vaan et osaa tehdä mitään tosissaan ja sitoutua, en usko sekunttiakaan et tommonen uliuliuli-poika kykenis muuhun kun ettiin tekosyitä luovuttaa.
Kun se tosissaan ottaminen alkaa, ulina loppuu.
Aina tätä samaa turhanpäivästä uhoa, hankkisette elämän jo. Oon just nimittäin niitä hyvägeenisiä miehiä, jotka sai salilla tuloksia aikaan. Luonnostaan aina ollut lihaksikas, joten treenaaminen vain tuki tätä luonnollista kehitystä. Mutta enemmistö mitä salillakävijöitä oon nähny on sellaisia, jotka vuodesta toiseen painavat samoilla painoilla ja samalla kehonrakenteella minkään muuttumatta. Siinä vaiheessa kunniakkaampaa olisi vain todeta, että tää homma ei oo mulle, ja lopettaa rahan ja ajan tuhlaaminen
Käyn salilla lähinnä, koska haluan olla terve ja haastaa itseni/olla oma paras versioni. Plussaa toki tulee myös paremmasta ulkonäöstä. Saan PALJON huomiota ja kommentteja lihaksistani, mitä en luonnollisesti saisi, jos en treenaisi. Naiset pitävät lihaksista samalla tavalla kuin miehet pitävät naisellisista muodoista. Toisin sanoen liki KAIKKI naiset pitävät lihaksista. Muun väittäminen on silkkaa valhetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää koko lanka on tämmönen klassinen juttu, että nainen puhuu täysin päinvastoin kuin miten oikeasti toimii. Yleistää itsepetoksen vielä muihin naisiin.
Musta on alkanut tuntumaan että miehet tuntee naiset paremmin kun naiset itse ja naisilla on itsestään täysin vääristynyt mielikuva.
Toinen klassinen vaihtoehto on, että elät tynnyrissä eli et ymmärrä miten monenlaisia naisia on olemassa. Näet vain oman pienen kuplasi.
Miksi muut kuin hänen kuplaansa sopivat pysyttelevät piilossa?
Sivusta. Ihmiset yleensä elävät ja pyörivät lähinnä omissa piireissään. Esimerkiksi minä tunnen hyvin yli kymmenen tekniikan tohtoria ja viitisen lääkäriä mutta en kunnolla yhtäkään fyysistä työtä tekevää. Tämä ei ole mikään ylpeilynaihe vaan vain fakta. Tunnen myös enemmän tähtitieteestä kuin meikkaamisesta kiinnostuneita naisia. Ilman muuta tämä vaikuttaa käsityksiini muista ihmisistä. Erilaiset piirit ovat erilaisia, niissä keskimäärin arvostetaan ja tehdään eri asioita ja niihin hakeutuvat ja varsinkin päätyvät (mm. opintojen kautta) pääsääntöisesti keskenään samankaltaiset ihmiset. Kaikki elävät jonkinlaisessa kuplassa. Koska ihmiset elävät sitä kiireistä arkeaan omissa, yleensä itselleen sopivissa kuplissaan, harvalla riittää aikaa tai mielenkiintoa nähdä millaista muissa kuplissa on. Ja yleensä siihen ei ole edes mahdollisuutta. Siksi yleistykset pelkästään oman lopulta pienen piirin perusteella ovat yleensä hyvinkin vääristyneitä ja toisaalta myös käsitykset oman kuplan ulkopuolisista ovat hataria karikatyyrejä (esimerkiksi rikkaiden käsitykset köyhistä ja köyhien käsitykset rikkaista).
Teen fyysistä työtä metallialalla ja käynyt kuntosalilla jo 20v jotta jaksan ja pystyn olemaan töissä. Pakostakin on lihakset kasvaneet ja kroppa muuttunut laihasta lihaksikkaaksi.
M37
Vierailija kirjoitti:
Naisetkin meikkaa vaan itseään varten.
Useimmat naiset meikkaavat ensisijaisesti toisia naisia varten. Ei kuitenkaan siksi, että olisi tarkoitus viehättää heitä.
"Toi oli tosi heikko comebakki, melkein yhtä heikko kun näillä ulilautaveeteillä😂😂 Oot selvästi miehisen rakkauden tarpeessa, mä opetan sut tavoille😘😘"
Niin heikko ettet pystyny sanomaan mitään vastaan alkamatta valehteleen minusta kokonaan kontekstin puolella.
Taitaapi heikkous löytyä nyt jostain ihan muualta kun minusta, mä alottaisin etsinnät sun korvien välistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, pidän lihaksikkaita miehiä komeina.
Mutta en steroidihirviöitä...
N30
Samoin lihaksikkaat naiset ovat kauniita. Lihakset ja sikspäkki saavat erottua, mutta takapuoli saa olla pyöreä. Ei saa olla mikään kuulantyöntäjä tai liian tanakka.
En sanonut, että vain tietyn malliset mieskehot olisivat komeita. Vaan että luonnollinen lihaksikas keho on komea. En sanonut, että luusto ei saisi olla kapea tai leveä, lyhyt tai pitkä.. Monenlainen ruumiinrakenne voi olla komea, kunhan pitää itsestään huolta. Mutta tiedän kyllä että miehet ovat tämän suhteen armottomampia!
Joku täällä taisikin jo mainita, että naiset pitävät paljon monipuolisemmin erilaisista miehistä, kuin miehet naisista. Miehillä on aina näitä vaatimuksia, joihin ei voi vaikuttaa. Esim. Pakaralihaksen ja lantion muoto on geneettinen, eikä siihen voi juuri treenillä vaikuttaa. Miehet vaativat usein naisilta juuri näitä ominaisuuksia, pelkkä hyväkuntoinen kroppa ja muu itsestään huolehtiminen ei riitä. Kun taas naiset ihailevat monenmuotoisia miehiä, jotka pitävät huolta itsestään ja ovat ystävällisiä.
Isot peilit ovat kuntosalin tärkeimmät välineet. Toiseksi tärkein on kännykkä. Näillä jokainen jonne on mahtisonni tuossa tuokiossa, joka viettelee hehkeimmän salikissan pelkällä katseella. Tämä on tasoteoreettisissa tutkimuksissa kiistattomasti todistettu.
"Toi oli tosi heikko comebakki, melkein yhtä heikko kun näillä ulilautaveeteillä😂😂 Oot selvästi miehisen rakkauden tarpeessa, mä opetan sut tavoille😘😘"
Haha! Oli niin heikkoa että sinä olet ihan lääpälläs siihen!
-eri
Vierailija kirjoitti:
Jos mies alkaa käymään salilla vain naisten takia, niin onhan se jo giganttimaisen epätoivon tuolla puolen ja jos mies ei edes hoksaa sitä itse, kuinka epätoivoisen kuvan heijastaa itsestään. Se epävarmuus näkyy sitten pakostakin muullakin elämänalueella, tulee jotenkin ilmi.
Vähän empatiaa nyt, parisuhde ja siihen liittyvät asiat on tarve, ei halun.
Kyllä se ihan oikeasti synnyttää epätoivoa ja se ei ole mitenkään hauskaa vaikka sinä teeskenteletkin olevas normaalin inhillisyyden yläpuolella.
Tytöt tykkää Chippendalesta?