Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet käyvät salilla? Tiedättekö yhtäkään naista, joka pitää lihaksikkaita miehiä hyvännäköisinä?

Vierailija
09.09.2024 |

Mietin tuota Ylen Gigachad-artikkelia ( https://yle.fi/a/74-20105798 ), siinähän on bodattu mies kuvana. Luulevatko miehet oikeasti että naisia kiinnostaa lihakset? Ystäväpiirissäni ei ole yhtäkään naista, joka pitäisi lihaksikkaista miehistä. Päinvastoin on monia jotka ovat osoittaneet inhonsa lihaksikkaita miehiä kohtaan.

Väitän että tuo "Gigachad" ja 80-20 sääntö (80 % naisista tavoittelee 20% miehistä) voi olla todellinen asia, mutta sillä tarkoitetaan jotain aivan muuta, mitä tuossa artikkelissa kerrottiin. Jos puhutaan vartaloista, niin suurinta osaa naisista viehättää pitkät miehet. Jotkut pitävät hoikista, toiset isokokoisimmista, mutta ei lihaksikkaista. Tuosta kuvasta tulee mieleen joku simpanssi, ei ihminen.

Naiset kyllä aistivat hyvät geenit (älykkyys, kiva luonne, pituus, kauniit silmät, nenä, huulet, hiukset) ja osaavat erottaa nämä epätoivoisuudesta (lihakset, leuan treenaus jne).

Mitä miehet ylipäätään luulevat saavuttavansa saliharrastuksella? Varsinkin jos on valmiiksi lyhyempi mies, niin näyttää vielä vaan koomisemmalta kääpiöltä, jos on lihaksikkuuden takia "leveä"

Kommentit (217)

Vierailija
1/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä käyn siellä ihan vain ylläpitämässä lihaskuntoa.

Vierailija
2/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chad- ja looksmaxxing -termit ovat lähtöisin eri verkkoalustojen incel-yhteisöistä.

Incel tarkoittaa miestä, joka ei kykene saamaan parisuhdetta tai seksiä naisten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva niistä miehistä tulee lihaksikkaaksi..... 

Vierailija
4/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ja mieheni käydään kumpikin salilla ihan lihaskunnon ja terveyden takia. Ei olla kumpikaan mitään steroidikimppuja vaan ihan tavallisia timmejä ja hoikkia. Aika harvasta tulee tavallisella salitreenillä mitään lihaskimppua, etenkin jos on tällaiset hoikan ihmisen geenit. Kyllä pitkässäkin parisuhteessa on kiva pitää ulkonäöstä ja etenkin terveydestä huolta.

Vierailija
5/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä yritä.  Ei sulla saa olla elämässä naisista riippumattomia tavoitteita. 

Vierailija
6/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chad- ja looksmaxxing -termit ovat lähtöisin eri verkkoalustojen incel-yhteisöistä.

Incel tarkoittaa miestä, joka ei kykene saamaan parisuhdetta tai seksiä naisten kanssa.

Tai vanhapiikaa. 

Vierailija
7/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä tykkään lihaksikkaista miehistä. En tuollaisista överipumpatuista, mutta kyllä sellainen sopiva lihaksikkuus on kaunista sekä miehillä että naisilla. Tuon jutun kuvituskuvan mies menee jo siihen steroideilla pumpattuun kategoriaan, jota varmasti harva mieskään pitää viehättävänä. Tässä esimerkki lihaksikkuudesta, jota luulen monen pitävän viehättävänä: https://img.pixers.pics/pho_wat(s3:700/FO/55/62/12/85/700_FO55621285_fc…

Vierailija
8/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku joka luulee että kun alkaa käydä salilla niin lihakset pamahtaa valtaviksi hetkessä. Huoh. 

Vierailija
9/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn, jotta voisin elää terveenä pidempään.

Vierailija
10/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyssyistä useimmat treenaavat: fyysinen ja mielenterveys. Sekä naiset että miehet. 

Ulkonäkö ehkä 20-30 prosentilla treenaajista syynä. Ovat nuoria yleensä. Ei ole terveysasiat vielä mielessä.

Vierailija
11/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän useitakin.

Vierailija
12/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Sali on korvannut entisajan liikkuvaisemman elämän jossa normaalia lihaksisto tuli ihan vain elämällä normaalia elämää. Ei ne salilla normisti käyvät ole mitään lihaskimppuja vaan normaalivartaloisia miehiä joilla on normaalin miehen lihakset ja pystyvyys ja stamina. Jos eivät kävisi salilla olisivat taikinaolmeja. Moni fyysistä työtä tekevä ei salilla hyppää vaan kroppa saa tarpeeksi siitä työstä.

Vierailija
13/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Ei ole enää itsestäänselvää näin 40+ että yleensäkään on lihaksia :D

Vierailija
14/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä tykkään lihaksikkaista miehistä. En tuollaisista överipumpatuista, mutta kyllä sellainen sopiva lihaksikkuus on kaunista sekä miehillä että naisilla. Tuon jutun kuvituskuvan mies menee jo siihen steroideilla pumpattuun kategoriaan, jota varmasti harva mieskään pitää viehättävänä. Tässä esimerkki lihaksikkuudesta, jota luulen monen pitävän viehättävänä: https://img.pixers.pics/pho_wat(s3:700/FO/55/62/12/85/700_FO55621285_fc…

Toikin on liikaa mulle. Puolet tosta olisi hyvä. 

n44

Vierailija
15/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

80%-20% -sääntö pitää kyllä paikkansa, mutta sukupuolet toisin päin käännettynä. 80% miehistä tavoittelee kauniita nuoria naisia, eli sitä 20% naisista. Miesten naismaku on lähes kaikilla miehillä samanlainen. Naisten miesmaussa on paljon enemmän variaatiota. Jotkut tykkää lihaksikkaista, mutta paljon on niitä, joita lihakset ei sytytä.

Vierailija
16/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä järki kun kaikki ympäriltäsi on tuhoutunut.

Vierailija
17/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harva niistä miehistä tulee lihaksikkaaksi..... 

Ilman roinaa se on 30+ ikäisenä jo aivan mahdotonta. Mutta onneksi on roinaa

Vierailija
18/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ja mieheni käydään kumpikin salilla ihan lihaskunnon ja terveyden takia. Ei olla kumpikaan mitään steroidikimppuja vaan ihan tavallisia timmejä ja hoikkia. Aika harvasta tulee tavallisella salitreenillä mitään lihaskimppua, etenkin jos on tällaiset hoikan ihmisen geenit. Kyllä pitkässäkin parisuhteessa on kiva pitää ulkonäöstä ja etenkin terveydestä huolta.

Jep. Kyllä mä itse salilla käyn myös ulkonäön takia, mutta suurin motivaattori on se, että se on mun mielestä kivaa ja jotain liikuntaa pitää harrastaa. 

Vierailija
19/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä järki kun kaikki ympäriltäsi on tuhoutunut.

Ei kaikilla ole yhtä paska elämä kuin sulla.

Vierailija
20/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä voin sanoa, etten todellakaan treenaa hakeakseni naisilta huomiota. Bodailen ihan omaksi ilokseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän