Miksi miehet käyvät salilla? Tiedättekö yhtäkään naista, joka pitää lihaksikkaita miehiä hyvännäköisinä?
Mietin tuota Ylen Gigachad-artikkelia ( https://yle.fi/a/74-20105798 ), siinähän on bodattu mies kuvana. Luulevatko miehet oikeasti että naisia kiinnostaa lihakset? Ystäväpiirissäni ei ole yhtäkään naista, joka pitäisi lihaksikkaista miehistä. Päinvastoin on monia jotka ovat osoittaneet inhonsa lihaksikkaita miehiä kohtaan.
Väitän että tuo "Gigachad" ja 80-20 sääntö (80 % naisista tavoittelee 20% miehistä) voi olla todellinen asia, mutta sillä tarkoitetaan jotain aivan muuta, mitä tuossa artikkelissa kerrottiin. Jos puhutaan vartaloista, niin suurinta osaa naisista viehättää pitkät miehet. Jotkut pitävät hoikista, toiset isokokoisimmista, mutta ei lihaksikkaista. Tuosta kuvasta tulee mieleen joku simpanssi, ei ihminen.
Naiset kyllä aistivat hyvät geenit (älykkyys, kiva luonne, pituus, kauniit silmät, nenä, huulet, hiukset) ja osaavat erottaa nämä epätoivoisuudesta (lihakset, leuan treenaus jne).
Mitä miehet ylipäätään luulevat saavuttavansa saliharrastuksella? Varsinkin jos on valmiiksi lyhyempi mies, niin näyttää vielä vaan koomisemmalta kääpiöltä, jos on lihaksikkuuden takia "leveä"
Kommentit (217)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pyh pah, esität roolia antaaksesi bullshitilles uskottavuutta.
Geenit vaikuttaa joo, mut ei ole semmoisia geenejä jonka kantaja ei näyttäis paremmalta terveenä ja vahvana, mieti nyt vähän ennenkö alat mussuttaan, käytä päätäs, mä tiedän että te uliuliuli-pojat tykkäätte teeskennellä että sen heikkouden vastapainoks ootte fiksuja, näytä se, yritä edes."
Make 53v voi tullu aina paikan päälle kattomaan, jos muuten ei usko. Sovitaan vaan aika ja paikka, tui tui <3
Hienosti et taaskaan ymmärtäny mitä sulle sanottiin, otit sen vaan tilaisuutena teeskennellä ja uhota internetissä.
Oot uskottavuuden multihuipentuma.
Huh, kylläpäs on vanhat ukot nykyään kiukkusia. Testosteronissa jo vajausta, vai jättikö vaimo. Kuten sanoin, niin voidaan koska tahansa mennä salille kokeileen kumpi nostaa enemmän :3
"Sivusta huutelisin et me homo-miehet vasta vaativia sen kans ollaankin, ei kukaan meistäkään halua itseriittoista läskikasaa joka ei selviä omin avuin keski-ikään."
Mä ainakin tykkään tukevista karhumiehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Toi oli tosi heikko comebakki, melkein yhtä heikko kun näillä ulilautaveeteillä😂😂 Oot selvästi miehisen rakkauden tarpeessa, mä opetan sut tavoille😘😘"
Haha! Oli niin heikkoa että sinä olet ihan lääpälläs siihen!
-eri
Oletko homo vai hetero?
Nimikkeillä ei oo väliä, silloin kun mä panen niin mä panen eikä sil oo väliä kuka siinä on, terkkuja vaan sinnekkin päivään😘😘
Rakkaita terkkuja sinnekin! :) Ei se minullekaan ole niin tarkkaa.
Nyt te uliuliuli-pojat aloitte vastaileen mun puolesta ja flirttaileen keskenänne?
Aikamoista, ootteks te vielä kaapissa ja tää venkoilu salistabja naisista on vaan teatteria mi
Ei meistä kukaan ees tiedä kuka sä oot. Mä oon ainakin alkuperäsii kirjoittajii, ja oot varastanu jonkun viestin. Mee hankkii omii juttuja äläkä vie toisten vitsejä😆😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Geenit vaikuttaa joo, mut ei ole semmoisia geenejä jonka kantaja ei näyttäis paremmalta terveenä ja vahvana, mieti nyt vähän ennenkö alat mussuttaan, käytä päätäs, mä tiedän että te uliuliuli-pojat tykkäätte teeskennellä että sen heikkouden vastapainoks ootte fiksuja, näytä se, yritä edes."
Make 53v voi tullu aina paikan päälle kattomaan, jos muuten ei usko. Sovitaan vaan aika ja paikka, tui tui <3
Hienosti et taaskaan ymmärtäny mitä sulle sanottiin, otit sen vaan tilaisuutena teeskennellä ja uhota internetissä.
Huh, kylläpäs on vanhat ukot nykyään kiukkusia. Testosteronissa jo vajausta, vai jättikö vaimo. Kuten sanoin, niin voidaan koska tahansa men
Sinä valehtelet että minä olen vanha ukko, sitten valehtelet minun testosteroni vajauksesta ja sitten valehtelet mun vaimosta.
Ja kruunasit koko komeuden uhoamalla impotentisti lisää, mikä ei suinkaan ole valhetta koska ethän sinä semmoista vaikka tähän asti et ole muuta tehnytkään kun valehdellut.
Ei siis jatka ihmeessä, uskottavuus sen kun kasvaa! :' DDD
Vierailija kirjoitti:
"Sivusta huutelisin et me homo-miehet vasta vaativia sen kans ollaankin, ei kukaan meistäkään halua itseriittoista läskikasaa joka ei selviä omin avuin keski-ikään."
Joo, mut ei nekään heikkoja saa olla, lihapulla ei ole karhu.
Saleilla käydään kundeilemassa muiden kundien kanssa. Naiset ovat vain julkisuuskuvan suojakeino sitä varten ettei kundeiluharrastus tule julkiseen tietoon.
"Ei meistä kukaan ees tiedä kuka sä oot. Mä oon ainakin alkuperäsii kirjoittajii, ja oot varastanu jonkun viestin. Mee hankkii omii juttuja äläkä vie toisten vitsejä😆😆"
Vain pycca on niin tyhmä että se luulee kaiken kääntämistä valheeks onnistumiseksi/voittamiseksi...
Todella pieni osa salilla käyvistä miehistä on lihaksikkaita eikä se ole suurimmalla osalla edes tavoitteena.
"Sinä valehtelet että minä olen vanha ukko, sitten valehtelet minun testosteroni vajauksesta ja sitten valehtelet mun vaimosta.
Ja kruunasit koko komeuden uhoamalla impotentisti lisää, mikä ei suinkaan ole valhetta koska ethän sinä semmoista vaikka tähän asti et ole muuta tehnytkään kun valehdellut.
Ei siis jatka ihmeessä, uskottavuus sen kun kasvaa! :' DDD"
Eri, mutta tolla käytöksellä vähän epäilen, että sulta mitään vaimoa löytyy, ellet sitten ole ketään ryöstänyt. Ja aikaisemman kirjoittajan epäilyt testosteronivajauksesta kuulostavat ihan paikkaansapitäviltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh, kylläpäs on vanhat ukot nykyään kiukkusia. Testosteronissa jo vajausta, vai jättikö vaimo. Kuten sanoin, niin voidaan koska tahansa men
Minun silmään sinä vaikutat kiukkuiselta ja siltä että sun miehisyys ei riitä kohtaan mitä sulle on sanottu rehdisti, mietin vaan, et miltä tää näyttää.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, miesmakuja on monia, etkä sä päätä, kenestä toiset tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tukeva voi olla tosi voimakaskin.
Vierailija kirjoitti:
Pidän lihaksikkaista miehistä, kunhan ei ole bodari. En tiedä ketään naista, joka ei pitäisi siitä että miehellä on lihaksia. Ehkä heikomman ulkomuodon omaavat naiset, koska eivät itse saa komeita ja raamikkaita miehiä?
Pidätte siis bodareista jotka eivät ole bodareita. Hyvin mielenkiintoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn, jotta voisin elää terveenä pidempään.
Mikä järki kun kaikki ympäriltäsi on tuhoutunut.
Ei kaikilla ole yhtä paska elämä kuin sulla.
Sosialistiparkojen maailma on tuhoutunut kun Saint Marin ei voittanutkaan vaaleja. So sad.
Ottakaa punikit vastuu elämästänne niin huomaatte ettei mikään muu kuin sosialismin painajainen tuhoudu.
Pitääkö täälläkin persujen ulista epäonnistunutta politiikkaansa? Kyse oli salillakäymisestä.
Vierailija kirjoitti:
"Sinä valehtelet että minä olen vanha ukko, sitten valehtelet minun testosteroni vajauksesta ja sitten valehtelet mun vaimosta.
Eri, mutta tolla käytöksellä vähän epäilen, että sulta mitään vaimoa löytyy, ellet sitten ole ketään ryöstänyt. Ja aikaisemman kirjoittajan epäilyt testosteronivajauksesta kuulostavat ihan paikkaansapitäviltä
Mhm... vai niin, se sälli joka rääpii päätä teille vätysmäisestä temppuilusta ja kehottaa huolehtiin itsestään miehisten harrastusten parissa on se joka kärsii täälä testovajeesta, aikamoista.
Ette te halua tietää tai osata tai olla mitään, te haluatta vakuuttelua siitä että se kasa paskaa mikskä te olette itsenne päästäny on iha tarpeeks hyvä ja muiden pitäis ratkaista sen luomat ongelmat, mut hei minä olen se jolla on testosteroni vaje.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, miesmakuja on monia, etkä sä päätä, kenestä toiset tykkää.
En tietenkään, mutta kuules lihapulla sä huijaat itseäs jos meijaat että kuoleman kanssa flirttaileva laiska paska ois kenenkään tyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mhm... vai niin, se sälli joka rääpii päätä teille vätysmäisestä temppuilusta ja kehottaa huolehtiin itsestään miehisten harrastusten parissa on se joka kärsii täälä testovajeesta, aikamoista.
Ette te halua tietää tai osata tai o
Ja yhdyssana- ja oikeinkirjoitusongelmia😆😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tukeva voi olla tosi voimakaskin.
Totta kai, niin kun sanoin, karhut voi olla hottiksia, paitsi jos ne on ihan silkkaa läskiä.
Tarvii olla nimenomaan voimakas lisäks.
Haluan olla suht vahva ja tuntea että on lihaksia. Ja kyllähän miehenä tarvii voimaa ihan arkipäiväisissä töissä, lumitöistä renkaan vaihtoon ja remppahommiin. Minusta noloa jos miehellä ei pysy koneet ja työkalut käsissä, pehmeät pullakädet ei sovi miehelle.
Salilta taitoa ei saa mutta vähän voimaa kuitenkin, jos nyt edes sinne päin on treeni. Se on toki sääli että suurin osa saleilla käyvistä ei tiedä kuinka pitää treenata jos aikoo kehittyä, tai ei vaan ole tottumusta laittaa itseään lujille. Kovin paljon näkee porukkaa jotka on salilla viettämässä aikaa ja vähän heiluttelee käsiä ja jalkoja siinä sivussa.
Oikea treeni on aina raskasta ja jos aikoo oikeasti kehittyä niin ihan v...un raskasta. Joka ainoa sarja minkä teet pitää päättyä raskaisiin toistoihin. Mutta ei tarvitse mennä ihan loppuun saakka kuitenkaan, mutta raskasta pitää olla. Sarjojen välissä voi ja pitää levätä hyvin jotta jaksat tehdä seuraavan kovan sarjan. Jos et tee raskaita toistoja niin lihaksesi eivät kasva oikeastaan ollenkaan "noob gainsien" jälkeen etkä tule enää vahvemmaksi. Sekin on toki tyhjää parempi mutta ei kovin paljoa.
Oleellisia eivät ole sarjojen määrät, käytetyt painot tai "ohjelmat". Ainoa mikä merkitsee on raskaat toistot. Se on sitten jokaisen oma valinta tekeekö raskailla painolla jolloin toistot menevät raskaiksi pian vaiko keveillä painoilla jolloin joutuu tekemään paljon enemmän toistoja. Tämä siis lihasmassan kasvatuksen kannalta. Voima- ja kestävyystasoihin tulee toki erilaisilla treeneillä eroja mutta nämä erot ovat pienempiä kuin mitä yleensä kuvitellaan
Horppaajat on luusereita silloin peli on jo menetetty ja on melko sama mitä tekee siinä vaiheessa.
Sivusta huutelisin et me homo-miehet vasta vaativia sen kans ollaankin, ei kukaan meistäkään halua itseriittoista läskikasaa joka ei selviä omin avuin keski-ikään.