Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te joilla on tatuointi!

Vierailija
11.03.2025 |

Hei! Haluaisitteko kertoa mitä maksoi noin suunnilleen about vuoden sisään ottamanne tatuointi??

Olen yrittänyt tiedustella NOIN-hintoja liikkeistä mutta kyselyihin ei vastata.

Olisi tarkoitus ottaa pohkeeseen ihan mustalla, perus kirjaimilla, ilman mitään varjostuksia tai kiekuroita teksti "Riikka". Teksti olisi noin 4x10cm:n kokoinen.

Mitähän tällainen voisi NOIN SUUNNILLEEN maksaa; 80€?250€?700€1000€ Mulla kun ei ole mitään käsitystä hinnoista.

Kiitos asiallisista vastauksista!!

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useammassa ulkomaalaisessa tutkimuksessa on saatu viitteitä siitä, että tatuoinnit lisäävät riskiä sairastua erityisesti imusolmuke ja ihosyöpään... Jos sulla on liikaa rahaa, voin lähettää sulle tilinumeron, johon voit sen ylimääräisen rahasumman siirtää.

Vierailija
2/33 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useammassa ulkomaalaisessa tutkimuksessa on saatu viitteitä siitä, että tatuoinnit lisäävät riskiä sairastua erityisesti imusolmuke ja ihosyöpään... Jos sulla on liikaa rahaa, voin lähettää sulle tilinumeron, johon voit sen ylimääräisen rahasumman siirtää.

Ei ole ylimääräistä rahaa. En kai muuten hintoja/kokemuksia kyselisi?

Kyseessä olisi elämäni ensimmäinen ja viimeinen tatuointi, tärkeeseen aiheeseen liittyen. En kuitenkaan pysty maksamaan sellaisesta ihan mitä tahansa. Muutenhan marssisin ensimmäiseen liikkeeseen välittämättä hinnasta...

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset marssi sinne liikkeeseen ja kysy hintaa? Sieltä sitä tietoa löytyy.

Vierailija
4/33 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 250-400e. Etukäteen noita on vaikea tarkasti arvioida, koska vaikuttaa niin moni asia. Aikaakin voi mennä arvioitua kauemmin. 

Vierailija
5/33 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha edellä en lähtisi tatuointia tekemään. Jos alat tinkaamaan niin varmasti saat myös tingityn kuvan. 

Vierailija
6/33 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen tekee vartissa, maksaa 100-200€.

Vierailija
7/33 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N. 250-400e. Etukäteen noita on vaikea tarkasti arvioida, koska vaikuttaa niin moni asia. Aikaakin voi mennä arvioitua kauemmin. 

Ootko nyt ihan tosissasi? Puolikkaa "hihan" hinta liikkuu tonnin molemmin puolin riippuen kuvista. Pieni teksti ei todellakaan maksa 400€, ei edes 250€.

Vierailija
8/33 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syötkö lihaa, prosessoituja ruokia? Käytätkö alkoholia, tupakkaa, sokeria ymsyms. Kaikkihan nämä lopulta sairastuttaa nykytutkimusten mukaan. 

Vierailija
9/33 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 100€ tunti.

Vierailija
10/33 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset marssi sinne liikkeeseen ja kysy hintaa? Sieltä sitä tietoa löytyy.

Näin olisin tehnytkin mutta ei onnistu ihan noin vaan. Ainakaan täällä meidän pienehkössä kaupungissa. Useimmissa liikkeissä (mitä nettisivuja selailin) on käytäntö, että pitää varata maksullinen konsultaatio-käynti paikan päällä. Tämä maksu sitten hyvitetään/vähennetään ilmeisesti loppusummassa. Ja tosiaan sähköpostia olen liikkeisiin lähettänyt myös mutta niihin ei vastata.

AP

Vierailija
11/33 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varvipalkalla tuikkasi, tökerö ja tulehdus tuli ;-(

Vierailija
12/33 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha edellä en lähtisi tatuointia tekemään. Jos alat tinkaamaan niin varmasti saat myös tingityn kuvan. 

En ole tavallaan raha edellä menossakaan. Jos tatuointi on minulle ja budjetilleni liian kallis, en ota sitä ollenkaan. 

Ja siksi yritänkin haarukoida jonkinlaista hintaa esimerkki-tatuoinnille. Joka olisi siis yksinkertainen teksti.

AP

Vierailija
13/33 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nuo tatuoinnin ottaneet ovat suorastaan huvittavia: niitä on pakko tuoda esille tavalla tai toisella. Jotkut ovat jopa talvella T-paidassa että se tatuointi näkyy kunnolla muillekkin. Kummallista käytöstä, ei kai sitä ole tarkoitus nyt esitellä joka ikiselle jos vain mahdollista. Olen tietysti vanha kalkkis, enkä ymmärrä sen tatuoinnin syvällistä merkitystä.Olisko niin että tatuointeja ottaneilla on ehk heikko itsetunto ja sitä täytyy sitten vahvistaa jollain vaikkapa ihoon tatuoiduilla kuvioilla 

Vierailija
14/33 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Riikka" Onko Riikka Purra?

Vierailija
15/33 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole Riikka tatuointia, niin en tiedä mitä maksaa. Tiedän mitä omani maksoi,mut siitä on jo useampi vuosi.

Vierailija
16/33 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Riikka" oli vain esimerkki. En viitsinyt täällä kertoa lapseni nimeä. Otin "Riikan" esimerkiksi nimestä jossa on yhtä monta kirjainta. Teksti olisi siis 6-kirjaiminen nimi; ei mikään pitkä teksti elämän filosofioita.

AP

Vierailija
17/33 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee vähän ohi... En ottaisi kenenkään nimeä tai muuta tosi tunnistettavaa. Lapsikin voi vaihtaa nimensä. Minä tein niin kun muutin ulkomaille. Hassua olisi jos äidillä tai isällä lukisi "Minna" kädessä kun olen ollut vuosikymmenet "Isabella".

Vierailija
18/33 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan ymmärrä miksi viralliset tatuointiliikkeet eivät vaan voi antaa jonkinlaista hinta-arviota? Ihan mikä tahansa mun mieleen tuleva asiakaspalvelu osaa kyllä kertoa noin suunnilleen, paljonko heidän palvelu maksaisi about tietyillä kriteereillä: Ikkunaremontti, hiustenleikkuu, rakennekynnet, tuulilasin vaihto, paita omalla kuvalla, nurmikonleikkuu, passikuva, taidekuva omasta perheestä, renkaiden tasapainotus jne jne

Vaaditaanhan nykyisiltä taksisuhareiltakin jopa jonkinlaista hinnastoa jos haluaa matkustaa hki keskustasta lentoasemalle...

AP

Vierailija
19/33 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee vähän ohi... En ottaisi kenenkään nimeä tai muuta tosi tunnistettavaa. Lapsikin voi vaihtaa nimensä. Minä tein niin kun muutin ulkomaille. Hassua olisi jos äidillä tai isällä lukisi "Minna" kädessä kun olen ollut vuosikymmenet "Isabella".

Nimi ja sen syyn tatuoiminen ihoon ei ole tässä teille tärkeää eikä oleellista. Kyse voi olla vaikka kuolleesta lapsesta. Mutta ei siis mitenkään liity aloitukseen. 

AP

Vierailija
20/33 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syötkö lihaa, prosessoituja ruokia? Käytätkö alkoholia, tupakkaa, sokeria ymsyms. Kaikkihan nämä lopulta sairastuttaa nykytutkimusten mukaan. 

Jotain on syötävä, mutta tatskoja ei ole pakko ottaa, paitsi Auschwitzissä oli pakko ottaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi