Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet käyvät salilla? Tiedättekö yhtäkään naista, joka pitää lihaksikkaita miehiä hyvännäköisinä?

Vierailija
09.09.2024 |

Mietin tuota Ylen Gigachad-artikkelia ( https://yle.fi/a/74-20105798 ), siinähän on bodattu mies kuvana. Luulevatko miehet oikeasti että naisia kiinnostaa lihakset? Ystäväpiirissäni ei ole yhtäkään naista, joka pitäisi lihaksikkaista miehistä. Päinvastoin on monia jotka ovat osoittaneet inhonsa lihaksikkaita miehiä kohtaan.

Väitän että tuo "Gigachad" ja 80-20 sääntö (80 % naisista tavoittelee 20% miehistä) voi olla todellinen asia, mutta sillä tarkoitetaan jotain aivan muuta, mitä tuossa artikkelissa kerrottiin. Jos puhutaan vartaloista, niin suurinta osaa naisista viehättää pitkät miehet. Jotkut pitävät hoikista, toiset isokokoisimmista, mutta ei lihaksikkaista. Tuosta kuvasta tulee mieleen joku simpanssi, ei ihminen.

Naiset kyllä aistivat hyvät geenit (älykkyys, kiva luonne, pituus, kauniit silmät, nenä, huulet, hiukset) ja osaavat erottaa nämä epätoivoisuudesta (lihakset, leuan treenaus jne).

Mitä miehet ylipäätään luulevat saavuttavansa saliharrastuksella? Varsinkin jos on valmiiksi lyhyempi mies, niin näyttää vielä vaan koomisemmalta kääpiöltä, jos on lihaksikkuuden takia "leveä"

Kommentit (217)

Vierailija
101/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bodarimiehet ja tämä incelpoikien ihannemies ovat mielestäni 🤮🤢. Paras kroppa miehillä on futaajilla tai uimareilla.

Vierailija
102/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedänkö yhtään naista, joka pitää hoikkaa, urheilullista ja jossain määrin lihaksikasta miesvartaloa viehättävänä? 

V: tiedän. Käytännössä kaikki heteronaiset joita olen ikinä elämässäni koskaan kohdannut :D

Tiedänkö yhtään naisia, jotka pitävät kilpakehonrakentajan steroidivartaloa viehättävänä?

V. enpä juuri. 

Ja kuten ensimmäisellä sivulla näimme, niin naisille "jossain määrin lihaksikas" tarkoittaa miestä, joka käytännössä asuu salilla.

Ne on ne klassiset "työllä tai nurmikon leikkuulla" saadut lihat lol!

Katselin isovanhempieni valokuvia heidän nuoruudestaan,  he olivat nuoria 1940- luvulla. Siihen aikaan ei käyty kuntosalilla. Sen aikakauden ihmisillä, sekä

Oli silloinkin urheilijoita ja saleja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaikki naiset tykkää, nekin jotka postailee jotain laihojen runopoikien kuvia kun ne on niin lutusia ja vaarattomia, roikkuvat mun hauiksessa jos mahku tulee ja pyllistelevät ja harovat hiuksia.

Älä huijaa poika itseäs, salilla saa itsetuntoa, miehekkyyttä ja vahvan kehon ja mielen, jokainen noista on ominaisuus millä saa naista helpommin kun isolla lompakolla.

Se vaan, että mitä sillä naisella tekee.

No et kai sinä mitään, vätys.

Mä panen sit sunkin vaimoa jos sulle ei kelpaa kun olet normaalin ihmisen yläpuolella, kun oot niin rEheLLineN itelles.

Vierailija
104/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harva niistä miehistä tulee lihaksikkaaksi..... 

Ainakaan ilman laittomia aineita. Esimerkkinä Mentula ja Savolainen.

Vierailija
105/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä, olen ollut 20 vuotta naimisissa, enkä havittele enää uusia valloituksia tällä ikää, mutta niin vaan käyn pari kertaa viikossa salilla. Käyn myös lenkillä, fillari- ja juoksu. Mulla on terveys huollettavanani. en ole kyllä koskaan ollut mikään lihaskimppu.

Vierailija
106/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bodarimiehet ja tämä incelpoikien ihannemies ovat mielestäni 🤮🤢. Paras kroppa miehillä on futaajilla tai uimareilla.

Minä olen ollut futaaja ja uimari olen edelleen, mun kroppa ja kaikkien mun kollegoiden myös on rakennettu salilla, sielä käydään muun liikunnan ohessa jos sen liikunnan ottaa tosissaan.

Aikamoisia harhoja ihmisillä on edelleen liikunnasta.

Kukaan ei ole muuttunu hirviöks salilla ilman hirviö kemikaaleja, tämä on fakta.

Vierailija
107/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä tykkään lihaksikkaista miehistä. En tuollaisista överipumpatuista, mutta kyllä sellainen sopiva lihaksikkuus on kaunista sekä miehillä että naisilla. Tuon jutun kuvituskuvan mies menee jo siihen steroideilla pumpattuun kategoriaan, jota varmasti harva mieskään pitää viehättävänä. Tässä esimerkki lihaksikkuudesta, jota luulen monen pitävän viehättävänä: https://img.pixers.pics/pho_wat(s3:700/FO/55/62/12/85/700_FO55621285_fc…

Ja saadakseen tuollaiset lihakset, miehen on pakko käydä monta kertaa viikossa salilla vuosien ajan ja myös laittaa ruokavalio kuntoon. Mutta naisten omituinen harhaluulo on, että tuollaisen kropan saa, kunhan kerran viikossa käy vähän pelailemass

Miehethän mm täällä sanovat, että naisten on helppo pysyä hoikkana- syö vain "bormaalisti", ja ei syö herkkuja. Sillä ne tarkoittavat jotain missin tai mallin vartaloa, jota ei saa kuin a) perimällä ( oikeat geenit) b) tiukka ruokavalio ja c) treeni (pilates, jooga, punttisali, lenkkeily). Eli, kyllä miesten on ihan yhtä helppo pysyä timmeinä ja normaalipainoisina.

Vierailija
108/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kaikki miehet tietävät, että parhaiten naisia saa puheella, mutta harva mies silti opettelee keskustelemaan.

No keskusteleminen ja "näitä asioita naiset haluavat kuulla"-keskusteleminen ovat kovin eri asioita

Vierailija
109/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, pidän lihaksikkaita miehiä komeina.

Mutta en steroidihirviöitä...

N30

Samoin lihaksikkaat naiset ovat kauniita. Lihakset ja sikspäkki saavat erottua, mutta takapuoli saa olla pyöreä. Ei saa olla mikään kuulantyöntäjä tai liian tanakka.

En sanonut, että vain tietyn malliset mieskehot olisivat komeita. Vaan että luonnollinen lihaksikas keho on komea. En sanonut, että luusto ei saisi olla kapea tai leveä, lyhyt tai pitkä.. Monenlainen ruumiinrakenne voi olla komea, kunhan pitää itsestään huolta. Mutta tiedän kyllä että miehet ovat tämän suhteen armottomampia! 

Vierailija
110/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedänkö yhtään naista, joka pitää hoikkaa, urheilullista ja jossain määrin lihaksikasta miesvartaloa viehättävänä? 

V: tiedän. Käytännössä kaikki heteronaiset joita olen ikinä elämässäni koskaan kohdannut :D

Tiedänkö yhtään naisia, jotka pitävät kilpakehonrakentajan steroidivartaloa viehättävänä?

V. enpä juuri. 

Ja kuten ensimmäisellä sivulla näimme, niin naisille "jossain määrin lihaksikas" tarkoittaa miestä, joka käytännössä asuu salilla.

Ne on ne klassiset "työllä tai nurmikon leikkuulla" saadut lihat lol!

Katselin isovanhempieni valokuvia heidän nuoruudestaan,  he olivat nuoria 1940- luvulla. Siihen aikaan ei käyty kuntosalilla. Sen aikakauden ihmisillä, sekä

Se huono ravinto piti rasvaprosentin alhaisena.

Vierailija
111/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras esimerkki tästä koko ilmiöstä on se, kun joskus 2010-luvun alussa feministit ulisivat (kippas kappas), että eroottisten novellien kansikuvissa olevat maskuliinisen vaaralliset ja lihaksikkaat miehen on toksisia ja kuvastaa patriarkaattia. Noh, kirjapanimot sitten laittoivat näiden samojen novellien kansikuviin hinteliä siloposkisia soijapoikia. Miten kävi? -kirjat ei myyneet yhtään, ja hetken päästä ne "toksiset" miehenkuvat piti palauttaa kansikuviin.

Että se siitä. Keskivertonaista kiinnostaa seksuaalisesti maskuliininen, vahva, lihaksikas, kyvykäs ja hyväkuntoinen terve uros. Se on se miten evoluutio on asian muokannut. Ihan sama mitä te täällä katkerat pikku löllömahat päivästä toiseen lässytätte. Luontoa ei kiinnosta teidän defenssit.

Vierailija
112/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kaikki miehet tietävät, että parhaiten naisia saa puheella, mutta harva mies silti opettelee keskustelemaan.

No keskusteleminen ja "näitä asioita naiset haluavat kuulla"-keskusteleminen ovat kovin eri asioita

Niin on, naisetkin inhoaa ja halveksii miehiä jotka vaan sanoo mitä ne haluaa.

Se on jotenkin omituista kuinka et ymmärrä käytöksesi korrelaatiota tulostesi kanssa.

Minä en usko että olet niin fiksu kun väität itsellesi ja omet löytänyt seuraa muista pälleistä jotka onnittelee sua aina kun tuet heidän harhaista ja itsetuhoista maailmankuvaa, vaikutat kokevan kriittisen ajattelun ylivoimaisena.

Ehkä ei pitäisi esittää tietävänsä kaikkea kaikesta jos ei ole mitään näyttöä siitä ettet ala uskomaan omaa hevonsontaas?

Vierailija
113/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä naiset sanoo ja oikeasti tekee on kaksi eri asiaa. Sen tietää jokainen mies.

Vierailija
114/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on, turha miehen on salilla treenata, ellei geenit itsessään jo osoita, että tuloksia voi tulla

Vierailija
115/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mitä naiset sanoo ja oikeasti tekee on kaksi eri asiaa. Sen tietää jokainen mies.

Ja se mikä on todellisuus ja mitä mies teeskentelee todellisuudeks ettei haparo ego murene vaikuttais olevan villin monta asiaa jotka muutuu sitä mukaa kun muut osoittaa ne höpönlöpöks.

Kenenkään pissavärkit ei ole saavutus.

Vierailija
116/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan pysyä kunnossa, siksi treenaan. 

Vierailija
117/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaikki naiset tykkää, nekin jotka postailee jotain laihojen runopoikien kuvia kun ne on niin lutusia ja vaarattomia, roikkuvat mun hauiksessa jos mahku tulee ja pyllistelevät ja harovat hiuksia.

Älä huijaa poika itseäs, salilla saa itsetuntoa, miehekkyyttä ja vahvan kehon ja mielen, jokainen noista on ominaisuus millä saa naista helpommin kun isolla lompakolla.

Mä panen sit sunkin vaimoa jos sulle ei kelpaa kun olet normaalin ihmisen yläpuolella, kun oot niin rEheLLineN itelles.

Oon eri, mut mä panen sit sua, niin ollaan kaikki tasoissa

Vierailija
118/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä panen sua kakkoseen.

Vierailija
119/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on, naisetkin inhoaa ja halveksii miehiä jotka vaan sanoo mitä ne haluaa.

Se on jotenkin omituista kuinka et ymmärrä käytöksesi korrelaatiota tulostesi kanssa.

Minä en usko että olet niin fiksu kun väität itsellesi ja omet löytänyt seuraa muista pälleistä jotka onnittelee sua aina kun tuet heidän harhaista ja itsetuhoista maailmankuvaa, vaikutat kokevan kriittisen ajattelun ylivoimaisena.

Ehkä ei pitäisi esittää tietävänsä kaikkea kaikesta jos ei ole mitään näyttöä siitä ettet ala uskomaan omaa hevonsontaas?

En edes tiedä mitä tuulimyllyä vastaan koet taistelevasi, joten en vastaa sen enempää.

Vierailija
120/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on, turha miehen on salilla treenata, ellei geenit itsessään jo osoita, että tuloksia voi tulla

Höpönlöpön. Sinä vaan et osaa tehdä mitään tosissaan ja sitoutua, en usko sekunttiakaan et tommonen uliuliuli-poika kykenis muuhun kun ettiin tekosyitä luovuttaa.

Kun se tosissaan ottaminen alkaa, ulina loppuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi