Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kauan kestää toipua siitä että mies halusi vain seksiä ja itse enemmän

Vierailija
27.04.2024 |

Oon ihan rikki ja tekisi koko ajan mieli laittaa viestiä. Itkettää ja mikään ei kiinnosta, en jaksa edes poistua kodista

Kommentit (185)

Vierailija
1/185 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne. Olin aivan rakastunut ja se kai vaan leikki tunteilla.

Vierailija
2/185 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs annoit. Irstaus on lopun alku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/185 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/185 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesti kauan, monta vuotta. Niihin vuosiin mahtuu myös paljon muuta, kivoja juttuja, hienoja matkoja. Tarkoitan, että vaikka mielessä oli, silti pystyt elämään.

Tätä on tapahtunut useimmille naisille. Hyvä puoli on se, että nyt tiedät ja osaat varautua paremmin jatkossa. Selviät kyllä, etähalaus täältä!

Vierailija
5/185 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

YYYHYYY OON IHAN RIKKI JA KOKO AJAN ITKUINEN OLO😩

Vierailija
6/185 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs levitit haarasi ensimmäisillä treffeillä!

Vierailija
7/185 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso vaikka tämä video, niin helpottaa:

Vierailija
8/185 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. Ää lähetä viestiä miehelle, kirjoita mieluummin tänne, kyllä se siitä menee.

Vierailija
9/185 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä tulee kamalaa juttuja eteen. Yritä keksiä muuta tekemistä ettet koko ajan mieti häntä. Viestejä älä laita vaikka miten mieli tekisi. Venytät vain kärsimysaikaasi. Hakeudu ihmisten pariin, tukeudu ystäviin. Jokainen uusi päivä on jo hiukan helpompi. 

Vierailija
10/185 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parodia on mahdotonta. Ne tekevät sen itse. 

- Paavo Haavikko

Vierailija
11/185 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs annoit. Irstaus on lopun alku.

Nytkö onkin näin päin, toisaalta miehet sanoo, ettei jää odottelemaan, jos seksiä ei ole vähintään kolmansilla treffeillä. Yrittäkään nyt päättää mitä haluatte!!

Vierailija
12/185 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkiviisaana on helppo sanoa, että olisi kannattanut tutustua ensin kunnolla siihen ihmiseen. 

Ulkonäkö edellä iso osa valitsee kumppaninsa, niin tämä on lopputulos. 

Kun meitä kilttejä ja muutakin kuin pelkkää seksiä haluavia miehiä on tarjolla. 

Vierailija
13/185 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta samassa tilanne. Kyllä me tästä. Yritän ajatella että tämä on lopulta mun parhaaksi ettei tästä enempää tullut vaikka hiukan on vaikeaa ymmärtää miksi ylipäänsä hänet tapasin ja näin kävi.

Vierailija
14/185 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkynyt sydän?

Se eilinen seksisuhteilija?

Vierailija
15/185 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otitko ahteriin?

Vierailija
16/185 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta samassa tilanne. Kyllä me tästä. Yritän ajatella että tämä on lopulta mun parhaaksi ettei tästä enempää tullut vaikka hiukan on vaikeaa ymmärtää miksi ylipäänsä hänet tapasin ja näin kävi.

👧🏻HUORA

Hetkinen, mitä ihmettä??

Vierailija
17/185 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tämän saman säälittävän sonnan postaaminen tänne ja lankojesi uppaaminen aamusta iltaan. Noloa. Sinulle sanottu kymmeniä sivuja samoja asioita.

Ap vaikuttaa sellaiselta tyypiltä, että ei ihme ettei poikaa kiinnostanut

Vierailija
18/185 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi samoin itselle jokin aika sitten, halusin miehestä paljon enemmän kuin seksiä. Olin todella ihastunut. Kyllä se oli vaikeaa sen jälkeen pitkän aikaa, mutta kun puoli vuotta ylittyi, niin alkoi helpottaa. Ja olen todella tyytyväinen, etten lähtenyt hänen kanssaan seksiin, epäilys tuli kaikesta hänen toiminnasta, ettei ole ehkä muuta hakemassa kuin seksisuhdetta. Nyt hyvä olo siitä, etten tehnyt sitä typeryyttä, että olisin  edennyt siihen vain seksisuhteeseen. Sureminen olisi kestänyt varmaan paljon pitempään, jos suhde olisi intiimimmäksi mennyt. Kokemuksen myötä alkanut oppia lukemaan miehiä, mitkä tarkoitusperät kenelläkin on.

Vierailija
19/185 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin kävi niin, että mies halusikin vain seksiä, ei pysyvää suhdetta. Itse en niin sanotusti antanut heti, vaan kaksi kuukautta tutustuin mieheen niin, että tavattiin useita kertoja kahviloissa, ulkoilemassa ym, soiteltiin ja viestiteltiin joka päivä. Puhuttiin elämästä, haaveista jne. Sitten vasta menin sänkyyn hänen kanssaan. Muutamia kertoja. Ja lopulta mies sanoi, ettei oikeasti ole sitoutuvaa tyyppiä (oli vain antanut ymmärtää että haaveilisi perheestä jne, tai tavallaan haaveileekin mutta ei aio toteuttaa sitä oikeasti). Sanoi että toivoo että voimme jatkaa tapailua hyvän seksin merkeissä, mutta ei sen enempää. No en tietenkään halunnut, koska olin ihastunut häneen. Eli ei odottaminen suojele siltä etteikö mies haluaisi vain seksiä. 

Vierailija
20/185 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähtäsitkös liian korkeatasoista miestä omaan tasoosi verrattuna -jankkaus tähän

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä