Miksi miehet käyvät salilla? Tiedättekö yhtäkään naista, joka pitää lihaksikkaita miehiä hyvännäköisinä?
Mietin tuota Ylen Gigachad-artikkelia ( https://yle.fi/a/74-20105798 ), siinähän on bodattu mies kuvana. Luulevatko miehet oikeasti että naisia kiinnostaa lihakset? Ystäväpiirissäni ei ole yhtäkään naista, joka pitäisi lihaksikkaista miehistä. Päinvastoin on monia jotka ovat osoittaneet inhonsa lihaksikkaita miehiä kohtaan.
Väitän että tuo "Gigachad" ja 80-20 sääntö (80 % naisista tavoittelee 20% miehistä) voi olla todellinen asia, mutta sillä tarkoitetaan jotain aivan muuta, mitä tuossa artikkelissa kerrottiin. Jos puhutaan vartaloista, niin suurinta osaa naisista viehättää pitkät miehet. Jotkut pitävät hoikista, toiset isokokoisimmista, mutta ei lihaksikkaista. Tuosta kuvasta tulee mieleen joku simpanssi, ei ihminen.
Naiset kyllä aistivat hyvät geenit (älykkyys, kiva luonne, pituus, kauniit silmät, nenä, huulet, hiukset) ja osaavat erottaa nämä epätoivoisuudesta (lihakset, leuan treenaus jne).
Mitä miehet ylipäätään luulevat saavuttavansa saliharrastuksella? Varsinkin jos on valmiiksi lyhyempi mies, niin näyttää vielä vaan koomisemmalta kääpiöltä, jos on lihaksikkuuden takia "leveä"
Kommentit (217)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sivusta huutelisin et me homo-miehet vasta vaativia sen kans ollaankin, ei kukaan meistäkään halua itseriittoista läskikasaa joka ei selviä omin avuin keski-ikään."
Mä ainakin tykkään tukevista karhumiehistä.
Joo, mut ei nekään heikkoja saa olla, lihapulla ei ole karhu.
Noh, miesmakuja on monia, etkä sä päätä, kenestä toiset tykkää.
En tietenkään, mutta kuules lihapulla sä huijaat itseäs jos meijaat että kuoleman kanssa flirttaileva laiska paska ois kenenkään tyyppiä.
Painan alle 70 ja sikspäkki näkyy.
Minä olen käynyt 30 vuotta ihan sen tähden, että kun päivät istuu konttorituolissa, niin vaihtoehtona on sitten syödä rouskuttaa tulehduskipulääkkeitä niihin kaiken maailman niska-hartiaseutu lihasjumeihin.
Miehille käy helposti myös niin, että se mikä nuorempana oli hartioissa, onkin yhtäkkiä valunut navan ympärille. Nykyään tuo tahtoo tapahtua jo teini-iässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sivusta huutelisin et me homo-miehet vasta vaativia sen kans ollaankin, ei kukaan meistäkään halua itseriittoista läskikasaa joka ei selviä omin avuin keski-ikään."
En tietenkään, mutta kuules lihapulla sä huijaat itseäs jos meijaat että kuoleman kanssa flirttaileva laiska paska ois kenenkään tyyppiä.
Se mitä sä olet olevinasi vaikuttais muuttuvan aina kun se on sulle oppotunistista.
Huomaaks edes et mä nöyryytän sua vetoamatta kertaakaan ensimmäiseenkään impotenttiin argumentointivirheisiin ja kuinka kipeältä kaikki mitä mä kirjoitan tuntuu ja kuinka vaivatonta se mulle on?
Valehtelu on sun perimmäisin ongelma, sen kun lopetat niin kaikki muut palaset alkaa loksahteleen paikalleen.
Vierailija kirjoitti:
Haluan olla suht vahva ja tuntea että on lihaksia. Ja kyllähän miehenä tarvii voimaa ihan arkipäiväisissä töissä, lumitöistä renkaan vaihtoon ja remppahommiin. Minusta noloa jos miehellä ei pysy koneet ja työkalut käsissä, pehmeät pullakädet ei sovi miehelle.
Salilta taitoa ei saa mutta vähän voimaa kuitenkin, jos nyt edes sinne päin on treeni. Se on toki sääli että suurin osa saleilla käyvistä ei tiedä kuinka pitää treenata jos aikoo kehittyä, tai ei vaan ole tottumusta laittaa itseään lujille. Kovin paljon näkee porukkaa jotka on salilla viettämässä aikaa ja vähän heiluttelee käsiä ja jalkoja siinä sivussa.
Oikea treeni on aina raskasta ja jos aikoo oikeasti kehittyä niin ihan v...un raskasta. Joka ainoa sarja minkä teet pitää päättyä raskaisiin toistoihin. Mutta ei tarvitse mennä ihan loppuun saakka kuitenkaan, mutta raskasta pitää olla. Sarjojen välissä voi ja pitää levätä hyvin jotta jaksat
No en mä kyllä ole mitään voimaa ihmeemmin tarvinnut lumitöissä, renkaan vaihdoissa tai rakennushommissa.
Vierailija kirjoitti:
"Ja yhdyssana- ja oikeinkirjoitusongelmia😆😆"
Eikun paha lukihärö, kiitos kun nostit sen tikunnokkaan osoitukseksi ettet enää pärjää mitenkään muuten kun alentumalla ala-aste tason kiusaamiseen, kiitos <3
No ehkä sä sitten et oo täällä sellasessa asemassa, että voisit opastaa muita tai määritellä ketään. Mitäs tuolla aikasemmin puhuttiinkin heikoista geeneistä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mitä sä olet olevinasi vaikuttais muuttuvan aina kun se o
Mussun mussun, viki viki.
Ainakin minä voisin olla kropan puolesta todella monen näköisen miehen kanssa, jos henkiset ominaisuudet käyvät yksiin ja kasvot miellyttävät minua.
Olen käynyt sinkkuaikoina treffeillä niin 165cm kuin 190cm miehen kanssa, todella hoikan miehen sekä myös erittäin, erittäin treenatun miehen kanssa. On ollut pitkätukkaista hevaria ja kaljuksi ajeltua päätä, koko kroppa tatuoitu ja paljon läväreitä tai ei yhtään mitään muokkauksia.
Ulkonäön puolesta jokaisen kanssa olisin voinut periaatteessa seurustella, mutta luonteet, kiinnostuksenkohteet, elämäntilanne, tulevaisuuden toiveet ym eivät kaikkien kanssa natsanneet.
Menin lopulta yhteen todella keskiverron näköisen miehen kanssa, koska hän oli luonteeltaan hellä, kohtelias, erittäin fiksu ja hyvin kouluttautunut, luotettava ym. Kilttimies siis parhaasta päästä 🤭
Hyvin monenlaiset miehet löytävät kyllä naisen. Katkeruus, ruikuttaminen ja halveksuntaa ei auta ketään, vaan vain pahentaa tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikun paha lukihärö, kiitos kun nostit sen tikunnokkaan osoitukseksi ettet enää pärjää mitenkään muuten kun alentumalla ala-aste tason kiusaamiseen, kiitos <3
No ehkä sä sitten et oo täällä sellasessa asemassa, että voisit opastaa muita tai määritellä ketään. Mitäs tuolla aikasemmin puhuttiinkin heikoista geeneistä..
Niin minä olen siis kyllä ihan testatusti ja todistetusti huippu-älykäs ja ammatiltani menestynyt urheilija, kiitos kuitenkin että alennuit uudestaan tuohon alhaiseen ala-aste tyyliseen kiusaamiseen, tekee varmasti hyvää sinun itsetunnolle tuommoinen temppuilu.
Ihan tiedoksi vaan että lukihäiriö on ongelma monella huippu-älykkäällä ihmisellä, se syntyy siitä kun todellisuus ei pysy aivojen perässä ja output alkaa pätkiin.
Valehtele lisää, se en ole minä joka siitä kärsin, wink wink.
Itseni takia. Selkäkivut hävisi kun aloitin salitreenit. Eikä siinä, vaimo tykkää kyllä atleettisesta vartalostani. Mieskuntokin kasvoi harrastuksen myötä. Pelkkää plussaa elämään kuntosaliharrastus. Tai no, meneehän siellä aikaa, että jos olisi pilleri millä saisi samat tulokset salikortin hinnalla niin ostaisin.
"Mussun mussun, viki viki."
Menit kirjaimellisesti sanattomaks?
Minä hyväksyn sun antautumisen ehdoitta, vahvemman vastuulla.
Siellä homot hieroo toisiinsa oljyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minä olen siis kyllä ihan testatusti ja todistetusti huippu-älykäs ja ammatiltani menestynyt urheilija, kiitos kuitenkin että alennuit uudestaan tuohon alhaiseen ala-aste tyyliseen kiusaamiseen, tekee varmasti hyvää sinun itsetunnolle tuommoinen temppuilu.
Ihan tiedoksi vaan että lukihäiriö on ongelma monella huippu-älykkäällä ihmisellä, se syntyy siitä kun todellisuus ei pysy aivojen perässä ja
Oho, meidän joukossahan on samanaikaisesti mensalainen että olympiaurheilija😆😆 Mitäs siellä muutama sivu taaksepäin puhuttiinkaan juttujen uskottavuudesta <3
Vierailija kirjoitti:
Minä olen käynyt 30 vuotta ihan sen tähden, että kun päivät istuu konttorituolissa, niin vaihtoehtona on sitten syödä rouskuttaa tulehduskipulääkkeitä niihin kaiken maailman niska-hartiaseutu lihasjumeihin.
Miehille käy helposti myös niin, että se mikä nuorempana oli hartioissa, onkin yhtäkkiä valunut navan ympärille. Nykyään tuo tahtoo tapahtua jo teini-iässä.
Konttorihommissa olevat lähtevät terveenä vanhuuseläkkeelle. Fyysistä työtä tekevät varhennetulle sairaseläkkeellä siitäkin huolimatta, että kävisivät salilla,ja hoitaisivat terveyttään ja kuntoaan muuten. Hoitajat jäävät todella usein vaehennetulle sairaseläkkeellä tules-ja mt syistä-työ kuormittaa niin fyysisesti,kuin henkisestikin. Itse olen sairaseläkkeellä viisikymppisenä tulesvaivoista johtuen, ja ystäväni, jotka tekevät ns toimistotyötä jatkavat yli kuusikymppisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä tykkään lihaksikkaista miehistä. En tuollaisista överipumpatuista, mutta kyllä sellainen sopiva lihaksikkuus on kaunista sekä miehillä että naisilla. Tuon jutun kuvituskuvan mies menee jo siihen steroideilla pumpattuun kategoriaan, jota varmasti harva mieskään pitää viehättävänä. Tässä esimerkki lihaksikkuudesta, jota luulen monen pitävän viehättävänä: https://img.pixers.pics/pho_wat(s3:700/FO/55/62/12/85/700_FO55621285_fc…
Ei ole viehättävä, tuokin näyttää pumpatulta, vähemmän lihaksikas olisi parempi. Mieluummin vaikka laiha mies. Pidän melko feminiinisistä miehistä enkä ole ainoa nainen, jolla on tällainen maku.
Minäkin pidän sellaisista hoikista miehistä. Semmoiset salikörmyt ja raaamikkaat miehet ovat minusta vastenmielisen näköisiä. Ja yleensä ovat myös itseään täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä tykkään lihaksikkaista miehistä. En tuollaisista överipumpatuista, mutta kyllä sellainen sopiva lihaksikkuus on kaunista sekä miehillä että naisilla. Tuon jutun kuvituskuvan mies menee jo siihen steroideilla pumpattuun kategoriaan, jota varmasti harva mieskään pitää viehättävänä. Tässä esimerkki lihaksikkuudesta, jota luulen monen pitävän viehättävänä: https://img.pixers.pics/pho_wat(s3:700/FO/55/62/12/85/700_FO55621285_fc…
Mulle vähän jo överi. Sellanen raamikas dadbody on paras.
"Oho, meidän joukossahan on samanaikaisesti mensalainen että olympiaurheilija😆😆 Mitäs siellä muutama sivu taaksepäin puhuttiinkaan juttujen uskottavuudesta <3"
En ole olympialaisissa ollut ikinä, ehkä tulevaisuudessa.
Mensan jäsen olen kyllä, ensimmäinenkään ihminen joka omaa edes pienintä potentiaalia kriittiseen ajatteluun tai luetun ymmärtämiseen ei epäile sitä minun tekstien perusteella.
Kumpaakaan minä en käytä alleviivatakseni pointtejani vaan puolustautuakseni sinun alhaisilta kiusaamisyrityksiltä kun et pärjää rehdissä väittelyssä.
Taidat olla aika narsistinen patologisen valehtelijan lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi mitkä trollien juhlat.
Ette te miehet tätä kuitenkaan usko, mutta: 1) naisilla on erilaisia miesmakuja
On totta. Mutta jos sanotaan nyt vaikka 80% tykkää lihaskimpuista ja 20% kukkakepeistä, niin kummallakohan ryhmällä on parempi mahdollisuus löytää sellainen nainen jonka kanssa myös persoonallisuus synkkaa?
Voi luoja.... kun se menee toisinpäin
Naiset eivät tykkää mistään pumpatuista miehistä, se on ihan teidän miesten oma miesmaku, ei naisten, ihan kuten tämä Chad on,mistä puhutaan toisessa ketjussa,ja Ylen sivuilla.
Onhan se hyvä pitää lihaskuntoaan yllä, niin naisen kuin miehen. Silloin jaksaakin paremmin. En tarkoita vasinaisesti mitään bodaamista, vaan ihan kunnon ylläpitämistä.
Vierailija kirjoitti:
"Mussun mussun, viki viki."
Menit kirjaimellisesti sanattomaks?
Minä hyväksyn sun antautumisen ehdoitta, vahvemman vastuulla.
Okei. Mä antaudun sulle, kokonaan. ;)