Miksi miehet käyvät salilla? Tiedättekö yhtäkään naista, joka pitää lihaksikkaita miehiä hyvännäköisinä?
Mietin tuota Ylen Gigachad-artikkelia ( https://yle.fi/a/74-20105798 ), siinähän on bodattu mies kuvana. Luulevatko miehet oikeasti että naisia kiinnostaa lihakset? Ystäväpiirissäni ei ole yhtäkään naista, joka pitäisi lihaksikkaista miehistä. Päinvastoin on monia jotka ovat osoittaneet inhonsa lihaksikkaita miehiä kohtaan.
Väitän että tuo "Gigachad" ja 80-20 sääntö (80 % naisista tavoittelee 20% miehistä) voi olla todellinen asia, mutta sillä tarkoitetaan jotain aivan muuta, mitä tuossa artikkelissa kerrottiin. Jos puhutaan vartaloista, niin suurinta osaa naisista viehättää pitkät miehet. Jotkut pitävät hoikista, toiset isokokoisimmista, mutta ei lihaksikkaista. Tuosta kuvasta tulee mieleen joku simpanssi, ei ihminen.
Naiset kyllä aistivat hyvät geenit (älykkyys, kiva luonne, pituus, kauniit silmät, nenä, huulet, hiukset) ja osaavat erottaa nämä epätoivoisuudesta (lihakset, leuan treenaus jne).
Mitä miehet ylipäätään luulevat saavuttavansa saliharrastuksella? Varsinkin jos on valmiiksi lyhyempi mies, niin näyttää vielä vaan koomisemmalta kääpiöltä, jos on lihaksikkuuden takia "leveä"
Kommentit (217)
Kyllä, pidän lihaksikkaita miehiä komeina.
Mutta en steroidihirviöitä...
N30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää koko lanka on tämmönen klassinen juttu, että nainen puhuu täysin päinvastoin kuin miten oikeasti toimii. Yleistää itsepetoksen vielä muihin naisiin.
Musta on alkanut tuntumaan että miehet tuntee naiset paremmin kun naiset itse ja naisilla on itsestään täysin vääristynyt mielikuva.
Ei tuo ole sukupuolittunut juttu vaan ihan yleisinhimillinen piiri. Ihan samoin ne miehetkin on enimmäkseen täysin pihalla nimenomaan omsta ja muisten miesten asioista kun tarkemmin tarkastelee. Itsepetos on ihmiselle paras päänalunen kovin usein, liian tarkkanäköinen ittsereflektio sitä vastoin voi helposti viedä yöunet.
Ei, vain naisilla on pakonomainen tarve olla sutkeja vääristelijöitä:
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa kerhoon, pojat. 😎
Naiset ovat murehtineet vastaavaa vuostuhannet.
"Kauneuden eteen pitää kärsiä".
Oletko mies vai nainen?
Miehethän pitää itseään ylempänä ja parempina, kuin naiset on, siksi miehet miesselittää naisille aina, ja kaikkialla, vaikka kyse olisi naisen ammatista, johon nainen on kouluttautunut vuosikausia, ja tehnyt ko työtä vuosikausia.
Ystäväni on lääkäri, erikoistunut, väitellyt, pitkä kokemus lääkärin työstä- siitä huolimatta miehet tulevat selittämään hänelle, miten hänen erikoisalansa lääketieteelliset asiat ovat.
Voi mitkä trollien juhlat.
Ette te miehet tätä kuitenkaan usko, mutta: 1) naisilla on erilaisia miesmakuja
ja
2) itse olen ihastunut laihoihin, mahakkaisiin, lyhyisiin, pitkiin jne jne. KUN EI SE KEHO OLE SE MIHIN IHASTUN. Toistaiseksi en ole ihastunut kehenkään todella lihaksikkaaseen.
3) kun rakastan ihmistä, hän alkaa näyttää hyvältä / kauniilta silmissäni.
Mutta ei siinä. Jatkakaa. Joo totta kai vain chadeilla ja lihaskimpuilla on mahiksia ja SIKSI te miehet, jotka oikeasti vähän inhoatte naisia ja ihannoitte jotain Tatea olette yksin.
Olen muuten onnellisessa pitkässä parisuhteessa. Tavatessa mies oli hyvin laiha, nyt on mahaa ja pikkuisen enemmän myös lihasta. Rakastan häntä ja haluan häntä. Ai niin, hän on minua lyhyempi. SILLÄ EI OLE MERKITYSTÄ.
Itse käyn salilla oman terveyden takia. Kun ikää tulee, niin lihasten määrä hiipuisi. Jaksan paremmin arjessa, kun käyn tekemässä punttitreeniä. Kun polvien siteissä ollut erilaista ongelmaa, niin jalan lihaksen tukevat myös polvia paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedänkö yhtään naista, joka pitää hoikkaa, urheilullista ja jossain määrin lihaksikasta miesvartaloa viehättävänä?
V: tiedän. Käytännössä kaikki heteronaiset joita olen ikinä elämässäni koskaan kohdannut :D
Tiedänkö yhtään naisia, jotka pitävät kilpakehonrakentajan steroidivartaloa viehättävänä?
V. enpä juuri.
Ja kuten ensimmäisellä sivulla näimme, niin naisille "jossain määrin lihaksikas" tarkoittaa miestä, joka käytännössä asuu salilla.
Ne on ne klassiset "työllä tai nurmikon leikkuulla" saadut lihat lol!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaikki miehet tietävät, että parhaiten naisia saa puheella, mutta harva mies silti opettelee keskustelemaan.
Se kirjoitetaan: harva mies viitsii teeskennellä.
Keskustella osaa jokainen (paitsi ehkä ylimielisten voimafantasioissa)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, pidän lihaksikkaita miehiä komeina.
Mutta en steroidihirviöitä...
N30
Samoin lihaksikkaat naiset ovat kauniita. Lihakset ja sikspäkki saavat erottua, mutta takapuoli saa olla pyöreä. Ei saa olla mikään kuulantyöntäjä tai liian tanakka.
Eiköhän ylivoimaisesti suurin osa ihmisistä käy kuntosalilla lihaskunnon ja pidempiaikaisen toimintakyvyn vuoksi. Huom. ihmisiä ovat muutkin kuin kaksi- ja kolmekymppiset sinkut. Minä ja puolisoni (mies) kävimme kuntosalilla säännöllisesti (nykyään kotona on kuntoiluhuone) ihan puhtaasti terveydellisistä syistä, kumpikaan ei erityisemmin pidä suurimmasta osasta liikuntamuotoja tai tavoittele lihaksikasta ulkonäköä, jota ei kyllä edes saa ellei kuntoile jatkuvasti tai ole fyysisesti raskaassa työssä. Jos kuitenkaan ei halua olla niska-, hartia- ja selkäkipuinen eikä tulevaisuudessa raihnainen jo ennen kuin eläkkeelle ehtii (jos kukaan sukupolvestamme edes eläkkeelle ikinä pääse), on pakko harrastaa monipuolisesti liikuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn, jotta voisin elää terveenä pidempään.
Mikä järki kun kaikki ympäriltäsi on tuhoutunut.
Ei kaikilla ole yhtä paska elämä kuin sulla.
Sosialistiparkojen maailma on tuhoutunut kun Saint Marin ei voittanutkaan vaaleja. So sad.
Ottakaa punikit vastuu elämästänne niin huomaatte ettei mikään muu kuin sosialismin painajainen tuhoudu.
Hyökkää vihasi voimalla putlerin kimppuun niin meillä tasaisemmilla ei ole siitäkään huolta! (siis teistä kummastakaan)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä tykkään lihaksikkaista miehistä. En tuollaisista överipumpatuista, mutta kyllä sellainen sopiva lihaksikkuus on kaunista sekä miehillä että naisilla. Tuon jutun kuvituskuvan mies menee jo siihen steroideilla pumpattuun kategoriaan, jota varmasti harva mieskään pitää viehättävänä. Tässä esimerkki lihaksikkuudesta, jota luulen monen pitävän viehättävänä: https://img.pixers.pics/pho_wat(s3:700/FO/55/62/12/85/700_FO55621285_fc…
Ja saadakseen tuollaiset lihakset, miehen on pakko käydä monta kertaa viikossa salilla vuosien ajan ja myös laittaa ruokavalio kuntoon. Mutta naisten omituinen harhaluulo on, että tuollaisen kropan saa, kunhan kerran viikossa käy vähän pelailemassa tennistä.
Mistä keksit, että naiset näin luulee? :D
Ihan kaikki naiset tykkää, nekin jotka postailee jotain laihojen runopoikien kuvia kun ne on niin lutusia ja vaarattomia, roikkuvat mun hauiksessa jos mahku tulee ja pyllistelevät ja harovat hiuksia.
Älä huijaa poika itseäs, salilla saa itsetuntoa, miehekkyyttä ja vahvan kehon ja mielen, jokainen noista on ominaisuus millä saa naista helpommin kun isolla lompakolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedänkö yhtään naista, joka pitää hoikkaa, urheilullista ja jossain määrin lihaksikasta miesvartaloa viehättävänä?
V: tiedän. Käytännössä kaikki heteronaiset joita olen ikinä elämässäni koskaan kohdannut :D
Tiedänkö yhtään naisia, jotka pitävät kilpakehonrakentajan steroidivartaloa viehättävänä?
V. enpä juuri.
Ja kuten ensimmäisellä sivulla näimme, niin naisille "jossain määrin lihaksikas" tarkoittaa miestä, joka käytännössä asuu salilla.
Ne on ne klassiset "työllä tai nurmikon leikkuulla" saadut lihat lol!
Katselin isovanhempieni valokuvia heidän nuoruudestaan, he olivat nuoria 1940- luvulla. Siihen aikaan ei käyty kuntosalilla. Sen aikakauden ihmisillä, sekä naisilla, että miehillä on hyvät vartalot. On saatu ihan ruumiillisesta työstä, ja terveestä ulkoilmaelämästä, vaikka ravinto oli tuohon aikaan huonoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää koko lanka on tämmönen klassinen juttu, että nainen puhuu täysin päinvastoin kuin miten oikeasti toimii. Yleistää itsepetoksen vielä muihin naisiin.
Musta on alkanut tuntumaan että miehet tuntee naiset paremmin kun naiset itse ja naisilla on itsestään täysin vääristynyt mielikuva.
Ei tuo ole sukupuolittunut juttu vaan ihan yleisinhimillinen piiri. Ihan samoin ne miehetkin on enimmäkseen täysin pihalla nimenomaan omsta ja muisten miesten asioista kun tarkemmin tarkastelee. Itsepetos on ihmiselle paras päänalunen kovin usein, liian tarkkanäköinen ittsereflektio sitä vastoin voi helposti viedä yöunet.
Ei, vain naisilla on pakonomainen tarve olla sutkeja vääristelijöitä:
Mhm... no sinua ei ainakaan itsereflektio liikaa päätä vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaikki naiset tykkää, nekin jotka postailee jotain laihojen runopoikien kuvia kun ne on niin lutusia ja vaarattomia, roikkuvat mun hauiksessa jos mahku tulee ja pyllistelevät ja harovat hiuksia.
Älä huijaa poika itseäs, salilla saa itsetuntoa, miehekkyyttä ja vahvan kehon ja mielen, jokainen noista on ominaisuus millä saa naista helpommin kun isolla lompakolla.
Se vaan, että mitä sillä naisella tekee.
Vierailija kirjoitti:
Lihakset on ihan ok kohtuullisesti. Laihaa rimpulaa kukaan huoli.
Minä taas pidän sellaisista laihoista miehistä.😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaikki miehet tietävät, että parhaiten naisia saa puheella, mutta harva mies silti opettelee keskustelemaan.
Se kirjoitetaan: harva mies viitsii teeskennellä.
Keskustella osaa jokainen (paitsi ehkä ylimielisten voimafantasioissa)
No ei tosiaan osaa. Jo tuo "viitsii teeskennellä" kommenttisi kertoo ettet sinäkään edes ymmärrä mistä keskustelemisessa on kyse. Ei ihme ettei flaksi käy.
Hassu ajatus että kävisin neljästi viikossa salilla saadakseni naisia. Ei kyllä maksaisi vaivaa. Naisia kiinnostaa 98% rahat ja hyvät käytötavat, sen 2% sitten lihakset. On ihan miesten itse keksimää tuo lihasten ihannointi.