Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi riidassa että et sä ole mikään uniikki

Vierailija
09.09.2024 |

Sellainen olo kieltämättä hänen kanssaan on ollut että ajattelee niin. Väittää silti rakastavansa. Mutta jotenkin jäin miettimään tuota.

Kommentit (378)

Vierailija
201/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottahan se on. Suurin osa ei ole uniikkeja.

Kumppani pitäisi kyllä valita sen mukaan, että haluaa juuri hänet ja hän on itselle erityinen. 

Vierailija
202/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottahan se on. Suurin osa ei ole uniikkeja.

Kukaan ei ole uniikki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei voisko joku vielä sen vitsin siitä räppäristä tähän

Vierailija
204/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei voisko joku vielä sen vitsin siitä räppäristä tähän

Se on aika lyhyt. Niin räpätin kuin ...

Vierailija
205/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siinä mieheni on kyllä onnistunut että olen ajoittain pohtinut että olenko minä kuitenkin se paha kamala ihminen, jolla jokin pahasti pielessä. Kun en ole tyytyväinen mihinkään (siis en tyydy ei-mihinkään), elättelen toiveita jostain täysin epätodellisesta suhteesta, vaikka en kummoinen ole itsekään. Nyt sitten vielä tuo, että en ole edes uniikki. Kai nyt sen ymmärrän, että ihmisiä me kaikki, mutta kun se on aina häirinnyt että mies ei näe tai sanoita minun ns hyviä puolia. Koska siis itse näen itsessäni paljon hyviä puolia, ja ystäväni näkevät myös, samoin joissain aiemmissa suhteissa miehet ovat arvostaneet niitä ja tuoneet esille ja antaneet palautetta. Mutta mies ei niitä näe, ei mitenkään huomaa tai noteeraa? Onko tämä sitä samaa alistamista vaan? T. Ap

Vierailija
206/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli mieleen, että hän oikeasti vain halusi satuttaa sinua. Keksi uuuden tavan, jolla voi tölväistä. Kerrot yllä, että miehen ilkeily tappaa haluja, eli eihän tuo tilanne mikään uusi juttu sinulle ollut?

Onhan tuo narsistista käytöstä (huom. En sanonut, että mies on narsku, vaan että käytös on narsistista), jos haluaa osoittaa toista kohtaan halveksuntaa ja omat tarpeet on tärkeämmät kuin toisen tarpeet. 

Mutta jos sanoisin miehelle näin, niin kääntää sen toisinpäin. Että minähän juuri itse väitän sellaista. Sitten se on taas se eipäs juupas keskustelu. Yleensäkin jos sanoo jotain moukkamaista niin keksii jonkun aikoja sitten tapahtuneen jutun, jossa olen sanonut jotain tyhmää, että itsekin sanot. Yleensä nämä asiat ei ole mitenkään v

Älä usko sanoja. Mies selittää sulle ummet ja lammet, jotta saa pidettyä seksi- ja ruokapalvelut käynnissä. Vaikka lupaisi kuun taivaalta ja ryhtyä parhaimmaksi aviomieheksi ikinä, niin pelkkää pazkaa suoltaa lämpimikseen. Manipuloi sinua oikealta ja vasemmalta.

Silmät ihan kokonaan auki, nyt kun ne ovat alkaneet todella aueta. Sinulla on henkisesti ja seksuaalisesti väkivaltainen, narsistisia piirteitä omaava mies, jolle sinulla ei ole ihmisarvoa. Et ole ihminen. Olet seksimaatti ja kodinhoitaja, ihan kuten mies sanoikin; jos en saa sulta seksimaatilta pildeä, haen joltain toiselta seksimaatilta.

Miehellesi nainen ei tule koskaan olemaan mitään muuta kuin kävelevä pumpattava Barbara ja äitihahmo, joka hoivaa ja laittaa ruokaa. Naiset eivät tule koskaan olemaan hänelle ihmisiä. Miehesi ei siitä tokene, vaikka miten selittäisit, rakastaisit ja raahaisit terapiaan.

Tämän tason mielenterveysongelmat paranevat yleensä vain rajulla uskoontulemisella tai kuolemanrajakokemuksella.

Vierailija
207/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaaa vielä edelliseen kommenttiin, vai olenko vaan ihan erilainen kuin miehen ihannenainen? Omat hyvät puoleni on täysin yhdentekeviä miehelle, hän toivoisi ihan jotain muita piirteitä naisessa? Tämä ei oikein selviä minulle tämä asia. 

Vierailija
208/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap jatkaaa vielä edelliseen kommenttiin, vai olenko vaan ihan erilainen kuin miehen ihannenainen? Omat hyvät puoleni on täysin yhdentekeviä miehelle, hän toivoisi ihan jotain muita piirteitä naisessa? Tämä ei oikein selviä minulle tämä asia. 

Ihanneisesta et tiiä mutta se mitä sinä pidät hyvä puolenas on maksimissaan perus asia. Samalla tapaa naisetki sanoo että miesten tekemät kotityöt on perus settiä eikä niitä pidä huomioida.

Vierailija
209/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietit tähän aivan liian syvällisesti itsesi kannalta. On aivan yhdentekevää millainen ihannenainen olisit, miehesi ei kerta kaikkiaan kunnioita yhtään maan päällä kävelevää naista. Ei edes sitä unelmiensa Barbia.

Eli kyllä, sinun hyvät puolesi, kuten ne Barbinkin, ovat täysin yhden tekeviä miehelle. Niin kauan kuin toimit kuin aivoton, tahdoton robotti ja täytät vain miehen toiveita nappia painaen, mies on tyytyväinen. Hän on täysin parisuhdekelvoton ja olisi yhtä viddumainen sen Barbinsakin kanssa ja se Barbi olisi yhtä onneton hänen kanssaan kuin kuka tahansa nainen.

Ei tällaista mielenterveyspotilasmiestä kannata lähteä analysoimaan tervejärkiseen mieheen ja sinuun itseesi, empaattiseen ja kilttiin ihmiseen, verraten. Ihan kuin lautasellista pazkaa ei kannata lähteä arvioimaan Michelin tähdillä tai edes ruoaksi.

Vierailija
210/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tilanne on vähän molempia. En täysin vastaa miehen ihannenaista. On kuulemma säälistä alkanut alunperin seurustella kanssani! Eihän se nyt kerro siitä että olisi ollut kovin suuria tunteita. Lisäksi mies haluaa jollain tapaa alistaa, syytä en osaa tarkalleen sanoa. Onko se jotenkin kierosti sitä että on kun ns säälistä on kanssani niin sitten minun kuuluisi antaa hänelle sitä mitä hän haluaa ilman että hänen tarvisi tehdä mitään sen eteen? Kun hän jo alunperin uhrautuu ja on minun kanssani säälistä. Kun oikeasti haluaisin ymmärtää tämän tilanteen. Koska tuohan selittäisi paljon asioita. Mies on vaan valehdellut koska ei sitten ole ollut valmis tkuirenkaan luopumaan perheestä ja tietystä statuksesta. Onko katkera minulle ja kostaa sen minulle ilkeilemällä? Vai onko vaan ilkeä

ihminen eikä muuksi muutu. T. Ap 

Vierailija
211/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietit tähän aivan liian syvällisesti itsesi kannalta. On aivan yhdentekevää millainen ihannenainen olisit, miehesi ei kerta kaikkiaan kunnioita yhtään maan päällä kävelevää naista. Ei edes sitä unelmiensa Barbia.

Eli kyllä, sinun hyvät puolesi, kuten ne Barbinkin, ovat täysin yhden tekeviä miehelle. Niin kauan kuin toimit kuin aivoton, tahdoton robotti ja täytät vain miehen toiveita nappia painaen, mies on tyytyväinen. Hän on täysin parisuhdekelvoton ja olisi yhtä viddumainen sen Barbinsakin kanssa ja se Barbi olisi yhtä onneton hänen kanssaan kuin kuka tahansa nainen.

Ei tällaista mielenterveyspotilasmiestä ka

Ei tällaisen mielenterveyspotilasnaisen kommentteja kannata edes lukea

Vierailija
212/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tällaista mielenterveyspotilasmiestä ka

Niin onko se tosiaan vaan näin? Kun tätä juuri mietin. Kun mies taas otti riidan aikana esille sen kuinka on alunperin säälistä alkanut olla minun kanssa. Että onko siinä nyt jotain katkeruutta että omasta mielestään olisi ansainnut paremman? En kyllä tiedä. Välillä

sitten vannoo rakkautta, mutta jos en ole hänen mielensä mukainen niin alkaa ilkeily. T. Ap

Vierailija
213/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tilanne on vähän molempia. En täysin vastaa miehen ihannenaista. On kuulemma säälistä alkanut alunperin seurustella kanssani! Eihän se nyt kerro siitä että olisi ollut kovin suuria tunteita. Lisäksi mies haluaa jollain tapaa alistaa, syytä en osaa tarkalleen sanoa. Onko se jotenkin kierosti sitä että on kun ns säälistä on kanssani niin sitten minun kuuluisi antaa hänelle sitä mitä hän haluaa ilman että hänen tarvisi tehdä mitään sen eteen? Kun hän jo alunperin uhrautuu ja on minun kanssani säälistä. Kun oikeasti haluaisin ymmärtää tämän tilanteen. Koska tuohan selittäisi paljon asioita. Mies on vaan valehdellut koska ei sitten ole ollut valmis tkuirenkaan luopumaan perheestä ja tietystä statuksesta. Onko katkera minulle ja kostaa sen minulle ilkeilemällä? Vai onko vaan ilkeä

ihminen eikä muuksi muutu. T. Ap 

Monestikko se on sanottava. Mies halus ja sai sulta seksiä eikä koskaan oo mutakaan halunnu. Kaikki muu on sun vaatimuksia. Ookko kysyny on miehes halunnu naimisiin ja lapsia tai edes asua yhdessä?

Vierailija
214/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, kuulostat tosi ihanalle ja empaattiselle! Suosittelen tutustumaan Anita Moorjanin kirjaan Herkkyys on voimaa. Anita on empaatikko ja puhuu paljon empatian ymmärtämisestä, empaatikon itsensä kautta.

Yksi empaatikon piirre on, että empaatikko voi huonosti, jos kaikki hänen ympärillään eivät voi hyvin. Jos joku voi huonosti - surullinen, vihainen, pettynyt, masentunut jne. - empaatikko tekee KAIKKENSA piristääkseen tuota henkilöä ja korjatakseen tämän pahan tunnetilan. Ennen sitä empaatikko itse voi huonosti ja potee syyllisyyttä toisen tunteista, vaikka ne eivät liittyisikään empaatikkoon millään tavalla.

Voit käydä tekemässä täällä englanniksi empaatikkotestin, jossa selviää tarkemmin minkä tyylinen empaatikko olet, ja miten herkästi reagoit muihin ja yrität rakastaa heidät ehjiksi: https://www.anitamoorjani.com/empath-quiz

Vierailija
215/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kato, ap, sun mies tuli linjoille! :D

Mutta siis oikeesti. Tämä mies joka täällä jankkaa. Miehesi on ihan samanlainen kuin hän. Kaukaa kierrettävä, ainoastaan ulkoisesti miestä muistuttava mielenterveysraunio, jota kiinnostaa vain oma muna.

Vierailija
216/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilanne on se, että mies haluaisi enemmän seksiä, mutta itse koen että minun tarpeillani ei ole mitään väliä. Ja kun kerron että mitkä ne minun tarpeeni on, esim toivoisin että mies jollain tapaa joskus pitäisi hyvänä ja että se saattaisi herättää paremmin haluja. Myös ilkeily tappaa haluja Tässä yhteydessä mies sanoi noin. Että en ole mikään kovin uniikki, ilmeisesti hänen mielestään en saisi toivoa mitään näitä asioita.

Miehen oma vika jos ei ole enemmän seksiä. Onnekas jos on edes jotain tuolla asenteella.

Vierailija
217/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta siinä mieheni on kyllä onnistunut että olen ajoittain pohtinut että olenko minä kuitenkin se paha kamala ihminen, jolla jokin pahasti pielessä. Kun en ole tyytyväinen mihinkään (siis en tyydy ei-mihinkään), elättelen toiveita jostain täysin epätodellisesta suhteesta, vaikka en kummoinen ole itsekään. Nyt sitten vielä tuo, että en ole edes uniikki. Kai nyt sen ymmärrän, että ihmisiä me kaikki, mutta kun se on aina häirinnyt että mies ei näe tai sanoita minun ns hyviä puolia. Koska siis itse näen itsessäni paljon hyviä puolia, ja ystäväni näkevät myös, samoin joissain aiemmissa suhteissa miehet ovat arvostaneet niitä ja tuoneet esille ja antaneet palautetta. Mutta mies ei niitä näe, ei mitenkään huomaa tai noteeraa? Onko tämä sitä samaa alistamista vaan? T. Ap

Toiveet hellyydestä, huomioinnista jne. ovat minimiasioita suhteessa. Et todellakaan toivo liikoja, vaan erittäin kohtuullisia ajatuksia.

Vierailija
218/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanneisesta et tiiä mutta se mitä sinä pidät hyvä puolenas on maksimissaan perus asia. Samalla tapaa naisetki sanoo että miesten tekemät kotityöt on perus settiä eikä niitä pidä huomioida.

No en tiedä. Ei kaikki asiat ole niin perus asioita. Olen esim tosi avarakatseinen ja seikkailunhaluinen. Voisin hyvin esim muuttaa ulkomaille asumaan. Keksin hauskaa tekemistä koko perheelle, suunnittelen matkoja jne. Lisåksi olen monella tapaa taiteellinen ja luova ihminen. Nämä on sellaisia piirteitä joihin jotkut miehet ovat minussa ihastuneet. Perus asioita on että siivoaa kodin säännöllisesti, osaa käyttää rahaa, käy kaupassa, laittaa ruokaa, hoitaa lapset jne. Toki eihän nuokaan ole itsestäänselvyyksiä, mutta itse ainakin arvostan niin miehiä kuin naisiakin jotka nuo perus asiat hoitaa mukisematta. T. Ap

Vierailija
219/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tyypillistä narsismia! Narsisti ja narsistisia piirteitä omaava ihminen leikkii kylmää-kuumaa leikkiä. Tänään olet maailman ihanin ja rakkain ja huomenna pelkkää pazkaa, jota mies ei itse asiassa koskaan halunnutkaan. Ensi viikolla mies haluaa yrittää uudestaan ja vannoo rakkauttaan ja 5 päivän päästä haukkuu sinut taas maan rakoon.

Edelleen; älä analysoi. Tätä miestä et voi analysoida järjellä, koska narsistinen käytös ei ole järkevää. Se noudattaa tiettyä kaavaa, joka on mahdollista tunnistaa ja oppia. '

Tilallasi voisi olla ihan kuka tahansa muu nainen ja mies sanoisi hänelle tismalleen samat asiat. Tällä ei ole henkilökohtaisesti mitään tekemistä sinun kanssasi. Ei luonteesi kanssa, tekojesi kanssa, ei ulkonäkösi kanssa, ei sanojesi kanssa. Mies tekisi ihan tätä samaa kaikille naisille, myös minulle, jos minä olisin sinun tilallasi hänen vaimonaan. Eron jälkeen hän sanoo samat asiat ja samat kiukuttelut seuraavalle naiselle, vaikka tuo nainen olisi sinun vastakohtasi.

Älä ota vastuuta tai syytä mielenterveysongelmista kärsivän miehen teoista tai sanoista.

Vierailija
220/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en tiedä. Ei kaikki asiat ole niin perus asioita. Olen esim tosi avarakatseinen ja seikkailunhaluinen. Voisin hyvin esim muuttaa ulkomaille asumaan. Keksin hauskaa tekemistä koko perheelle, suunnittelen matkoja jne. Lisåksi olen monella tapaa taiteellinen ja luova ihminen. Nämä on sellaisia piirteitä joihin jotkut miehet ovat minussa ihastuneet. Perus asioita on

Haluat muuttaa ulkomaille ja matkustella? Noi on isoja miinuksia naisessa. Taiteellisuus on neutraalia. Tekemisen keksiminen perheelle voi olla positiivista mutta suurimmaksi osaksi miehelle miinusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi