Mies sanoi riidassa että et sä ole mikään uniikki
Sellainen olo kieltämättä hänen kanssaan on ollut että ajattelee niin. Väittää silti rakastavansa. Mutta jotenkin jäin miettimään tuota.
Kommentit (378)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap jatkaaa vielä edelliseen kommenttiin, vai olenko vaan ihan erilainen kuin miehen ihannenainen? Omat hyvät puoleni on täysin yhdentekeviä miehelle, hän toivoisi ihan jotain muita piirteitä naisessa? Tämä ei oikein selviä minulle tämä asia.
Ihanneisesta et tiiä mutta se mitä sinä pidät hyvä puolenas on maksimissaan perus asia. Samalla tapaa naisetki sanoo että miesten tekemät kotityöt on perus settiä eikä niitä pidä huomioida.
No en tiedä. Ei kaikki asiat ole niin perus asioita. Olen esim tosi avarakatseinen ja seikkailunhaluinen. Voisin hyvin esim muuttaa ulkomaille asumaan. Keksin hauskaa tekemistä koko perheelle, suunnittelen matkoja jne. Lisåksi olen monella tapaa taiteellinen ja luova ihminen. Nämä on sellaisia piirteitä joihin jotkut miehet ovat minussa ihastuneet. Perus asioita on
Niin ja toki sitten suhteen toimimisen kannalta perus asioita on se että osaa huomioida toista ihmistä, ajattelee muitakin kuin itseään, kuuntelee toista, haluaa olla lähellä ja läsnä. Mutta tässäkin on sitten ristiriita, kun mies nälvii minua siitå kun en jaksa kuunnella hänen selityksiään ja suoranaisia valheita. Sitten oikeuttaa oman kuuntelemattomuutensa taas sillä. Juu, ei varmasti voi voittaa. Aina löytyy syyt ja tekosyyt ja oikeutus sille että on ilkeä minua kohtaan. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Täällä miehet kertoo aplle miksi mies tpimii noin ja mammat vänkää vastaan. Se että mies ilkeilee ei ole oikein mutta syy on se ettei ap halua häntä ilman vaatimuksia.
Naisilla on useimmiten omanarvontunto eikä heidän seksihaluja herätä ihminen, joka halveksuu, vähättelee, mitätöi jne. heitä. Miehiltä useammin puuttuu tällainen omanarvontunto ja voivat paukutella menemään ihmisiä, joita eivät arvosta lainkaan ja jopa vihaavat tai jotka kohtelevat heitä huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap jatkaaa vielä edelliseen kommenttiin, vai olenko vaan ihan erilainen kuin miehen ihannenainen? Omat hyvät puoleni on täysin yhdentekeviä miehelle, hän toivoisi ihan jotain muita piirteitä naisessa? Tämä ei oikein selviä minulle tämä asia.
Ihanneisesta et tiiä mutta se mitä sinä pidät hyvä puolenas on maksimissaan perus asia. Samalla tapaa naisetki sanoo että miesten tekemät kotityöt on perus settiä eikä niitä pidä huomioida.
No en tiedä. Ei kaikki asiat ole niin perus asioita. Olen esim tosi avarakatseinen ja seikkailunhaluinen. Voisin hyvin esim muuttaa ulkomaille asumaan. Keksin hauskaa tekemistä koko perheelle, suunnittelen matkoja jne. Lisåksi olen monella tapaa taiteellinen ja luova ihminen. Nämä on sellaisia piirteitä joihin jotk
Ai jokaiselle miehelle? Puhut kaikkien maailman miesten puolesta?
Vierailija kirjoitti:
Mietin vaan että itselle ei tulis mieleen kyl sanoa tuollaista kellekään. Mielestäni jokainen on uniikki. Mitä mahtoi tuolla tarkoittaa? T. Ap
Minusta taas juuri kukaan ei ole uniikki. Kaikki ajatuksesi, mielipiteesi, mieltymyksesi jne. ovat kierrätettyjä. Joku muu on ajatellut, kirjoittanut ja luonut ne jo joskus aiemmin. Sinä olet vain omaksunut ne. Se että olet lievästi eronäköinen kuin joku muu, ei tee sinusta uniikkia. (Kaikki tämä pätee myös minuun.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en tiedä. Ei kaikki asiat ole niin perus asioita. Olen esim tosi avarakatseinen ja seikkailunhaluinen. Voisin hyvin esim muuttaa ulkomaille asumaan. Keksin hauskaa tekemistä koko perheelle, suunnittelen matkoja jne. Lisåksi olen monella tapaa taiteellinen ja luova ihminen. Nämä on sellaisia piirteitä joihin jotk
Varmasti onkin sellaiselle joka haluaa sen kumi Barbaran.
Jos ei oo provo, niin ekaa kertaa ikinä haluan sanoa palstalla tämän:
Jätä se
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin vaan että itselle ei tulis mieleen kyl sanoa tuollaista kellekään. Mielestäni jokainen on uniikki. Mitä mahtoi tuolla tarkoittaa? T. Ap
Minusta taas juuri kukaan ei ole uniikki. Kaikki ajatuksesi, mielipiteesi, mieltymyksesi jne. ovat kierrätettyjä. Joku muu on ajatellut, kirjoittanut ja luonut ne jo joskus aiemmin. Sinä olet vain omaksunut ne. Se että olet lievästi eronäköinen kuin joku muu, ei tee sinusta uniikkia. (Kaikki tämä pätee myös minuun.)
No mutta jos kukaan ei ole uniikki, niin mitä lisäarvoa se tuo sanoa se ääneen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ap:n pidäkään kelvata koko miespoolin käytettäväksi, vaan pitää löytää se itselle sopiva. Samoin kuin koko naispoolin ei pidä sopia yhdenkään miehen tiettyyn muottiin. Ap etsii itselleen miehen, joka haluaa samoja asioita. Ehkäpä jopa muuttaa sinne ulkomaille ja löytää sieltä puolison. Sinä etsit kotikyliltä kotikylillä viihtyvän, ihan tavallisen sairaanhoitaja-Sirpan. Sinun ei tarvitse muuttua matkailua rakastavaksi seikkailijaksi eikä ap:n kotona viihtyväksi Sirpaksi.
Pieleen menee, jos ajattelee, että KAIKKI maailman vastakkaisen sukupuolen edustajat ovat mulle tarkoitettuja ja heidän pitää sopia siihen mitä minä haluan ja arvostan vastakkaisessa sukupuolessa - ja jos ei sovi, niin sitten muokkaan siitä sellaisen, vaikka väkisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sanoa että tiedoksi sinä et ole uniikki! Mikä pointti tällaisen sanomisessa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en tiedä. Ei kaikki asiat ole niin perus asioita. Olen esim tosi avarakatseinen ja seikkailunhaluinen. Voisin hyvin esim muuttaa ulkomaille asumaan. Keksin hauskaa tekemistä koko perheelle, suunnittelen matkoja jne. Lisåksi olen monella tapaa taiteellinen ja luova ihminen. Nämä on sellaisia piirteitä joihin jotkHaluat muuttaa ulkomaille ja matkustella? Noi on isoja miinuksia naisessa. Taiteellisuus on neutraalia. Tekemisen keksiminen perheelle voi olla positiivista mutta suurimmaksi osaksi miehelle miinusta.
Mistä naiset on keksiny että matkustelu jne. olis miesten mieleen? Tinderissä joku akalla samat löpinät matkustelusta.
Jep. Minäkään en ole objektiivisesti mitenkään uniikki, mutta rakastetulleni oletan todellakin olevani sitä! Luiskaan tuollainen pellehermanni sieltä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en tiedä. Ei kaikki asiat ole niin perus asioita. Olen esim tosi avarakatseinen ja seikkailunhaluinen. Voisin hyvin esim muuttaa ulkomaille asumaan. Keksin hauskaa tekemistä koko perheelle, suunnittelen matkoja jne. Lisåksi olen monella tapaa taiteellinen ja luova
Kyllä omassa kaveripiirissäni miehet tykkäävät matkustelusta siinä missä naisetkin. Eikä se tarkoita sitä että pitäisi aina matkustaa jonnekin Thaimaahan, vaan ihan kotimaankin matkailua. Ylipäänsä itse pidän miehessä sellaisesta asenteesta että otetaan elämästä ilo irti, vähän seikkailuhenkeä, avoimuutta uusille jutuille jne. Näitä pidän myös omina hyvinä piirteinäni.
Vierailija kirjoitti:
Mies tarkoittaa, että et ole siinä mielessä uniikki, etteikö hän voisi milloin vain vaihtaa sinua toiseen.
Toinen juttu tietysti on, että sinun toki tulisi lastensa äitinä olla miehelle uniikki. Eihän kenelläkään toisella ole samaa roolia.
Kenet tahansa voi vaihtaa toiseen, jos haluaa. Joku voi jättää pitkäaikaisen ja hyvän puolison ja aloittaa uudestaan jonkun toisen kanssa. Uusi partneri ei tuttavien mielestä vaikuta yhtään niin mukavalta kuin ensimmäinen. Nykyaikana on helppoa lähteä suhteesta, jos siinä ei viihdy. Ennen oli toisenlaista. Olen kuullut tapauksesta sata vuotta sitten, jolloin yhdellä avioparilla oli pitkän aikaa vaikeuksia ja konflikteja. Mutta jos jompikumpi olisi hakenut avioeroa, siitä lisi tullut skandaali ja perheenisän työpaikka olisi 100% varmuudella mennyt. Niinpä he pysyivät yhdessä ja jälkipolvella oli sitten traumoja lapsuuden takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en tiedä. Ei kaikki asiat ole niin perus asioita. Olen esim tosi avarakatseinen ja seikkailunhaluinen. Voisin hyvin esim muuttaa ulkomaille asumaan. Keksin hauskaa tekemistä koko perheelle, suunnittelen matkoja jnKyllä omassa kaveripiirissäni miehet tykkäävät matkustelusta siinä missä naisetkin. Eikä se tarkoita sitä että pitäisi aina matkustaa jonnekin Thaimaahan, vaan ihan kotimaankin matkailua. Ylipäänsä itse pidän miehessä sellaisesta asenteesta että otetaan elämästä ilo irti, vähän seikkailuhenkeä, avoimuutta uusille jutuille jne. Näitä pidän myös omina hyvinä piirteinäni.
Niin sinä pidät niitä hyvinä piirteinä. Miehet harvemmin tykkää tuhlailusta ja tasaisen arjen särkemisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en tiedä. Ei kaikki asiat ole niin perus asioita. Olen esim tosi avarakatseinen ja seikkailunhaluinen. Voisin hyvin esim muuttaa ulkomaille asumaan. Keksin hauskaa tekemistä koko perheelle, suunnittelen matkoja jnKyllä omassa kaveripiirissäni miehet tykkäävät matkustelusta siinä missä naisetkin. Eikä se tarkoita sitä että pitäisi aina matkustaa jonnekin Thaimaahan, vaan ihan kotimaankin matkailua. Ylipäänsä itse pidän miehessä sellaisesta asenteesta että otetaan elämästä ilo irti, vähän seikkailuhenkeä, avoimuutta uusille jutuille jne. Näitä pidän myös omina hyvinä piirteinäni.
"miehet tykkäävät matkustelusta siinä missä naisetkin."
Niin ne sanoo kysyttäessä jotta niiden oma muija pysyy tyytyväisenä ja seksin saanti ei lakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en tiedä. Ei kaikki asiat ole niin perus asioita. Olen esim tosi avarakatseinen ja seikkailunhaluinen. Voisin hyvin esim muuttaa ulkomaille asumaan. Keksin hauska
Kuulostaapa masentavalta. Nämä kaikki tuntemani naiset myös tienaavat ihan itse omat matkustelurahansa ja ostavat vielä miehilleenkin matkoja. Ei luulisi valittavan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en tiedä. Ei kaikki asiat ole niin perus asioita. Olen esim tosi avarakatseinen ja seikkailunhaluinen. VoisinKuulostaapa masentavalta. Nämä kaikki tuntemani naiset myös tienaavat ihan itse omat matkustelurahansa ja ostavat vielä miehilleenkin matkoja. Ei luulisi valittavan!
Matkustappa töiden takia 9 kk vuodessa ympäri maailmaa. Sillo ei matkustelu "ilmaseksi" kiinnosta paskaakaan. Kotona taas kun saa vain olla ni ai ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku kuvittelee olevansa uniikki lumihiutale ja siksi muita parempi, tuollainen itsensä muiden yläpuolelle kohottava ylpeilijä voi olla aiheellista palauttaa takaisin maan pinnalle.
Vaikea sanoa että oliko tässä kyse siitä, mutta lähtökohtaisesti totuuden puhumisesta ei pitäisi loukkaantua.
Menehän takaisin oppitunnille nyt, opettaja sinua jo kaipailee sinne. Muista tehdä matikanlaskut kotona huomiseksi.