Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi riidassa että et sä ole mikään uniikki

Vierailija
09.09.2024 |

Sellainen olo kieltämättä hänen kanssaan on ollut että ajattelee niin. Väittää silti rakastavansa. Mutta jotenkin jäin miettimään tuota.

Kommentit (378)

Vierailija
181/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa ei näköjään kirjoita yhtään sellaista miestä, jonka vaimo kävisi töissä. Lompakkoloisia teillä siis. Miksi te olette keränneet niitä sossupummeja? Ketään ei ole mikään pakko alkaa elättää.

Eikö fiksut ja työssäkäyvät, itsenäiset naiset ole huolineet?

Äitiyslomat, hoitovapaat ja sairastaminen ei kuulu tähän, ne syövät naisen tulot tilapäisesti.

Minun vaimoni käy töissä ja tienaa huomattavasti enemmän kuin minä. Olen sitä mieltä, että ap on tehnyt huonon valinnan. Normaali mies on ystävällinen ja huomaavainen ilman taka-ajatuksia seksistä. 

Vierailija
182/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli mieleen, että hän oikeasti vain halusi satuttaa sinua. Keksi uuuden tavan, jolla voi tölväistä. Kerrot yllä, että miehen ilkeily tappaa haluja, eli eihän tuo tilanne mikään uusi juttu sinulle ollut?

Onhan tuo narsistista käytöstä (huom. En sanonut, että mies on narsku, vaan että käytös on narsistista), jos haluaa osoittaa toista kohtaan halveksuntaa ja omat tarpeet on tärkeämmät kuin toisen tarpeet. 

Mutta jos sanoisin miehelle näin, niin kääntää sen toisinpäin. Että minähän juuri itse väitän sellaista. Sitten se on taas se eipäs juupas keskustelu. Yleensäkin jos sanoo jotain moukkamaista niin keksii jonkun aikoja sitten tapahtuneen jutun, jossa olen sanonut jotain tyhmää, että itsekin sanot. Yleensä nämä asiat ei ole mitenkään verrattavissa edes, mutta vetää tuollai mutkat suor

Kyllä olen. Ja tämö on todella avannut silmiäni ja auttanut jaksamaan ja ymmärtämään sairasta tilannetta ja myös omia reaktioitani joissain tilanteissa. En voi sanoa että mies olisi täysi narsisti, mutta tunnistan vahvasti narsistisia piirteitä. Samat piirteet on toisella vanhemmallakin. Haluaa kontrolloida koko sukua ja aikuisia lapsiaan ja on todella ilkeä ja v-mäinen luonne. T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ollut ilkeä aina niin miksi ihmeessä hänet valitsit? Ja lapsetkin vielä...?

Terapiaa oletteko kokeilleet? 

Vierailija
184/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun silmät narsismiin on auki, on oikeastaan vain kaksi mottoa:

Once you know, you go.

Go out, stay out.

Nuo eivät koskaan ole yhteistyökykyisiä tai edesauta asioiden sujuvuutta. Elämäsi muuttuu paremmaksi, kun lähdet.

Lopeta seksi, se saattaa motivoiduttaa miestä lähtöön. Lisäksi et riko itseäsi enempää sen kanssa.

Vierailija
185/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun silmät narsismiin on auki, on oikeastaan vain kaksi mottoa:

Once you know, you go.

Go out, stay out.

Nuo eivät koskaan ole yhteistyökykyisiä tai edesauta asioiden sujuvuutta. Elämäsi muuttuu paremmaksi, kun lähdet.

Lopeta seksi, se saattaa motivoiduttaa miestä lähtöön. Lisäksi et riko itseäsi enempää sen kanssa.

Say pizza to drugs

Say no to yes

Vierailija
186/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ollut ilkeä aina niin miksi ihmeessä hänet valitsit? Ja lapsetkin vielä...?

Terapiaa oletteko kokeilleet? 

Niinpä, hyvä kysymys! Menin täysin tunteen perässä. Ironista oli että olin juuri eronnut narsistisesta suhteesta kun tapasin nykyisen mieheni! Eli ojasta allikkoon. Olin jotnekin kai tottunut siihen että minua kohdeltiin huonosti parisuhteessa. Olin myös aika nuori ja naiivi. Muutenkin olen luonteeltani sellainen toiveikas ja anteeksiantavainen, hyväuskoinenkin varmaan. Sellainen joka aina selvinnyt rankoistakin asioista ja tilanteista, osannut sopeutua vaikka ja mihin. Ajattelin varmaan nuorempana ettei kukaan tarkoituksella ole ilkeä tms.

Ja tietenkin mies halusi aika nopealla aikataululla lapsen. Hänen perheensä vaikutti tosi mukavalta ja ns paremmalta. Mutta kaikki onkin paljastunut myöhemmin kulissiksi. Ilkeämpiä ihmisiä en ole rehellisesti eläessäni tavannut. Emme juurikaan ole enää edes tekemisissä.

T. Ap

Vierailija
187/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiassa olemme olleet, mutta tuntuu että siellä mies vaan kiillotti omaa kuvaansa ja hän jossain vaiheessa halusi lopettaa koko terapian, kun terapeutti oli hänen mielestään puolueellinen. Myöhemmin jatkoimme vielä hetken terapiaa, mielestäni keskustelu ei oikein kuitenkaan edennyt. En ollut vielä silloin tutustunut tähän narsismiin. T. Ap

Vierailija
188/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käskisin miehen häipyä ja etsiä itselleen uniikin naisen jostain muualta. 

Olen sanonut että voi ihan hyvin ottaa ja lähteä, jos siltä tuntuu, (meillä siis yhteiset lapset) mutta ei osaa tehdä tätä. T. Ap

En usko että lähtisi vaan tuli mieleen exäni joka pelkäsi että jätän hänet, miehen psykologiaa.

Vierailija
189/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jss

Vierailija
190/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva ettei tätä ketjua ole poistettu

Vierailija
191/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käskisin miehen häipyä ja etsiä itselleen uniikin naisen jostain muualta. 

Olen sanonut että voi ihan hyvin ottaa ja lähteä, jos siltä tuntuu, (meillä siis yhteiset lapset) mutta ei osaa tehdä tätä. T. Ap

En usko että lähtisi vaan tuli mieleen exäni joka pelkäsi että jätän hänet, miehen psykologiaa.

Niin voi olla että pelkää. Toisaalta uhkailee välillä että lähtee ja ainakin todellakin hakee seksin muualta. Meillähän on hänen mukaan nyt avoin suhdekin. Olen sen siis hänen kanssaan sopinut kun en ole antanut seksiä. Vaikka hyvin olen tehnyt selväksi etten sellaiseen pelleilyyn ala, tässä lapset ja kaikki saman katon alla. T. Ap

Vierailija
192/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ootko kalju ja lyhyt?

HEHHEH

Vierailija
193/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa ei näköjään kirjoita yhtään sellaista miestä, jonka vaimo kävisi töissä. Lompakkoloisia teillä siis. Miksi te olette keränneet niitä sossupummeja? Ketään ei ole mikään pakko alkaa elättää.

Äitiyslomat, hoitovapaat ja sairastaminen ei kuulu tähän, ne syövät naisen tulot tilapäisesti.

Minun vaimoni käy töissä ja tienaa huomattavasti enemmän kuin minä. Olen sitä mieltä, että ap on tehnyt huonon valinnan. Normaali mies on ystävällinen ja huomaavainen ilman taka-ajatuksia seksistä. 

Ei liity nyt asiaan, mutta Ap tienaa enemmän kuin miehensä. Tai sikäli liittyy että siinäkin plussapuoli miehelle. Itsehän en siis miehestäni hyödy mitenkään taloudellisestikaan, päinvastoin maksajana olen! T. Ap

Vierailija
194/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ah, Ihanaa, kiitos tästä! Ja kuten nyt näemme, on joku fiksu ja teräväpäinen nainen sen helmensä sinussa löytänytkin. Hyvää jatkoa! :) 

Vierailija
195/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli mieleen, että hän oikeasti vain halusi satuttaa sinua. Keksi uuuden tavan, jolla voi tölväistä. Kerrot yllä, että miehen ilkeily tappaa haluja, eli eihän tuo tilanne mikään uusi juttu sinulle ollut?

Onhan tuo narsistista käytöstä (huom. En sanonut, että mies on narsku, vaan että käytös on narsistista), jos haluaa osoittaa toista kohtaan halveksuntaa ja omat tarpeet on tärkeämmät kuin toisen tarpeet. 

Mutta jos sanoisin miehelle näin, niin kääntää sen toisinpäin. Että minähän juuri itse väitän sellaista. Sitten se on taas se eipäs juupas keskustelu. Yleensäkin jos sanoo jotain moukkamaista niin keksii jonkun aikoja sitten tapahtuneen jutun, jossa olen sanonut jotain tyhmää, että itsekin sanot. Yleensä nämä asiat ei ole mitenkään v

Se vain pelaa tolla sut jäämään. Sulle toi puhe tuo edes jotain niin jäät. Et sä voita tossa oikeasti mitään. Lähde.

Vierailija
196/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisesta tulee aika surullinen olo, kun joutuu pyytämään asiaa jonka ajattelisi olevan itsestäänselvää. Itsekin olen nöyrtynyt sanoittamaan kumppanille, että minulle olisi todella tärkeää että hän joskus kehuisi minua jotenkin ja ottaisi oma-aloitteisesti halaukseen, suukottaisi, jne. Mutta tämä oli ylitsepääsemättömän vaikeaa. 

Se on ikävä, kun herää tuohon ymmärrykseen vasta naimisissa ollessaan. Seurustellessa pitää tuossa vaiheessa lähteä kävelemään. Jos joutuu tuollaista selitämään, ei ole toivoa. 

Miten olet ajatellut loppuelämäsi viettää? 

Tuon jälkeen kumppani ilmoitti haluavansa suhteesta ajattelutauon, ja ero tässä on käynnissä. Hän ilmoitti kokevansa loukkaavaksi etten luota hänen välittävän minusta, jos hän ei toitota sitä jatkuvasti. No, hyvä että näin kävi ajoissa. Aviossa emme sentään ole. 

Vierailija
197/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos sanoisin miehelle näin, niin kääntää sen toisinpäin. Että minähän juuri itse väitän sellaista. Sitten se on taas se eipäs juupas keskustelu. Yleensäkin jos sanoo jotain moukkamaista niin keksii jonkun aikoja sitten tapahtuneen jutun, jossa olen sanonut jotain tyhmää, että itsekin sanot. Yleensä nämä asiat ei ole mitenkään v

Suosittelen sinulle lämmöllä Narsisti vs Minä kanavaa. Siellä on paljon kanssakokemuksia ja neuvoja. Mielestäni kanavan pitäjä on itse narsistin uhri.

Julkkisnarsisteja puolestaan tutkii HG Tutor (englanniksi), joka on itse avoimesti narsisti, joten tietää, mistä puhuu.

Narsistihan ei siis koskaan ole väärässä eikä ymmärrä logiikkaa. Hän on aina uhri, myös itseaiheutettuihin tilanteisiin, eikä ikinä ota vastuuta mistään. Hän on jumalasta seuraava, eikä ymmärrä normaalia kanssakäymistä ja sosiaalisia tilanteita. On olemassa vain hänen säännöt, hänen tarpeet, hänen elämänsä. Kaikki muut ovat statisteja narsistin elämässä, täyttämässä jotain tarvetta ja roolia narsistin tarpeisiin. Esimerkiksi sinun rooli tässä parisuhteessa on olla miehen äiti, kodinkone ja seksiautoomaatti.

Vierailija
198/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti sitouttaa uhrinsa itseen nopeasti avioliitolla ja/tai lapsella. Yleensä on alkuun aivan ihana ja kun muutut hänen omaisuudekseen (avioliitto, lapsi), muuttuu hirviöksi.

Isäni on oppikirjamalli narsistista. Jos kysyt meiltä perheenjäseniltä ja omilta sisaruksiltaan, että millainen on, vastaus on "Hirviö".

Jos kysyt tuntemattomilta tai puolitutuilta, he kertovat, että se Markku on maailman mahtavin mies! Niin humoristinen, lempeä, lämmin, auttavainen. Kuskaa maalaiskylän mummot ja papat kirkonkylälle terveyskeskukseen, apteekkiin ja kauppaan. Luo lumet pihalta ja käy halkomassa puita. Antaa eväsleipänsä lapsille ja puhuu kaikille niin kivasti ja kauniisti.

Narsistille tärkeintä on se, miten muut hänet näkevät. Siksi isäkin kuskailee noita mummoja sinne lääkäriin ja käy halkomassa puut papoille samalla, kun omat lapset kotona ovat 5-vuotiaasta lähtien joutuneet käyttäytymään kuin hillityt, 30-vuotiaat aikuiset, mutta iskä 30v. saa kiukutella kuin 4v. Lähipiiri on narsistin omaisuutta, eli esineitä, joita hyödyntää. Niitä voi kohdella miten vaan. Ulkopiiri on taas sitä valokeilaa, jossa narsisti haluaa paistatella. Olet narsistin suosiossa niin kauan, kun kuulut tuohon tärkeään ulkopiiriin, jolle on pidettävä yllä hyvää mainetta ja kulissa. Kun siirryt sieltä sisäpiiriin, alkaa helvetti.

Narsisti ei muuten koskaan kehity henkisesti 4-vuotiaasta eteenpäin. Narsisti on aina 4-vuotias itsekeskeinen taapero aikuisen ruumiissa.

Vierailija
199/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terapiassa olemme olleet, mutta tuntuu että siellä mies vaan kiillotti omaa kuvaansa ja hän jossain vaiheessa halusi lopettaa koko terapian, kun terapeutti oli hänen mielestään puolueellinen. Myöhemmin jatkoimme vielä hetken terapiaa, mielestäni keskustelu ei oikein kuitenkaan edennyt. En ollut vielä silloin tutustunut tähän narsismiin. T. Ap

Narsismi ei parane terapialla, koska harva narsisti a) tunnistaa olevansa narsisti tai olevansa narsistisia piirteitä omaava henkilö sekä b) myöntää olevansa väärässä.

Narsisti on AINA oikeassa. Jos hän sanoo, että kuu on juustoa, se on jumalauta juustoa. Jos hän sanoo, että nainen ei tarvitse kukkia, niin jumalauta yksikään nainen maailmassa ei tarvitse kukkia. Jos hän sanoo, että lapsia saa läimiä vyöllä, niin siinä ei jumalauta auta poliisin tai sossun sössötykset, koska ne ovat väärässä. Jos narsisti haluaa vaikka ottaa nirrin pois joltain, niin siinä ei paina laki eikä se, että tulee tuomio. Tuomiostakin narsisti on sitä mieltä, että väärin toimittu, hän on uhri, se kuollut kun jotenkin pakotti hänet tuikkaamaan Moralla kylkeen. Vaimo pakotti pettämään ja lapset pakotti läiskimään ja ex-vaimo pakotti ryyppäämään ja kaveri pakotti huutamaan ja pomo pakotti eroamaan jne.

Vierailija
200/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan se on. Suurin osa ei ole uniikkeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän